2013. március 10., vasárnap

Harmincharmadik fejezet...*

Sziasztok skacok :) Ne haragudjatok, hogy ilyen régen volt új rész... Niki sajnos nem jöhet most géphez, de már 1 hónapja mondja, hogy megírja az új részt.. Na mind egy én itt vagyok, új részt hoztam nektek! Nagyon szépen köszönjük a 9(!!) hozzászólást és a 10.000 + os oldalmegjelenítést *q* fantasztikusak vagytok köszönjük ^^ ♥ 6 komi és új rész! Ezúttal sietünk/tek ahogy tudunk puszi :) Medy&Nikky. 



Olyan furcsa nekem mindenki.Tudom, hogy elment Molly babája, de ez nem a világvége, hisz nem is ismertük.Itt más van.Hisz érzem ahogy 1-2 ember között szikrázik a levegő..és ezt nem csupán jó értelemben...

*Reggel*

*...Louis szemszöge...*

Nevetésre ébredtem fel. Lassan kezdtem nyitogatni a szemem, majd felültem. Liam még javában aludt mellettem. Halkan osontam a szekrényhez, kivettem a mai ruha adagom és besiettem a fürdőbe. Elvettem a fogkefémet, de a krémet sehol nem találtam.. 
"- Most mit csináljak? Nem akarom Liamet felkelteni.." - járt az agyam. "- Áhhá.. Megyek Harryékhez." - csillant fel a szemem.

Kilopakodtam a szobából és nagy meglepetésemre Harryt kint találtam a nappaliba, de nem egyedül.

- Sziasztok! Jó reggelt! Mennyi az idő? - léptem melléjük.
- Öhm.. Szia Louis. Te ilyen korán? - lepődött meg Molly.
- Szia haver. Kb fél 10. Amúgy ja jó reggelt - mosolygott rám a göndör.
- Többiek? Hogy-hogy csak így ketten? Ilyen korán? - néztem rájuk furán.
- Nem tudtunk aludni.. - rántotta meg Haz a vállát.
- Aha - mondtam szarkazmusosan.
- Mit kell kombinálni? Két barát nem beszélgethet? Mellesleg van sok minden amit megtudunk beszélni! - förmedt rám Molly.
- Én kérek elnézést - emeltem fel a kezem védekezésképp.
- Boccs. Tudod, hogy most mindenki feszült.. - állt fel őszinte megbánással az arcán Molly.
- Én is boccs - mondtam. - Amúgy hogy vagy?
- Jól köszi - mosolygott rám.
- Sebeid? 
- Gyorsan gyógyulnak.
- Na ez remek! - bólogattam elismerően. - Amúgy, most melyik fürdőbe menjek? Mindenhol alszik valaki..
- Maradj itt azt, ha majd felkeltek elmegyünk - legyintett Harry.
- Hát jó - rántottam vállat és huppantam a fürtöske mellé. - Mi a téma? - tértem a tárgyra.
- A tegnapi nap, a jövő, a baba, a kapcsolatok.. - sorolta Molly.

Harryre kaptam a fejem, és kérdő, megdöbbent tekintetet vetettem rá. Rám nézett és megcsóválta a fejét jelezve, hogy semmi komoly. Megnyugodtam.

- Nos.. Akkor mivel te - és itt Mollyra mutattam - nem úszhatsz és mivel ez a hely gyönyörű, arra a döntésre jutottam, hogy madártávlatból is szemügyre vehetnénk - vetettem fel az ötletet.
- Mire gondolsz? - nézett rám kíváncsian Molly.
- Növesszünk szárnyakat? - röhögött Harry.
- Neked nem kell hisz még tollas a segged - röhögtem, mire ő gyilkos tekintettel bámult rám.
- Nyugi fiúk! Szóval Louis? - szólt a kis szemkontaktus harcunkba Molly.
- Menjünk és helikopterrel járjuk a szigetet körbe - vettem fel egy önelégült vigyort.
- Na ez remek! - örvendezett Molly.
- Gratulálok Tomlinson ezúttal valami okosat mondtál - veregette meg Harry a vállam elismerően, de még is gúnyosan.
- Ne húzd ki a gyufát cica fiú - förmedtem rá.
- Boccs Mr. Én vagyok a legjobb ötlet kitalálója uraság - húzta az agyam tovább.
- Gyere ki a hóra öcsi - álltam fel.
- Mennék, ha lenne - kacsint rám.
- Mi ez a kakaskodás fiúk? - állt közénk kétségbeesve Molly.
- Ja semmi csak hülyülünk - legyintettem.
- Vagy nem! - mondta komolyan Harry és lerántott a kanapéra.
- Na várjál ezért kapsz - mondtam és kemény párna csatába kezdtünk.
- Srácok shht! Shht!! SHHT! - próbált szétszedni minket Molly. - Felkeltetek mindenkit - mondta majd sikított egy nagyot és elrohant.

Harryvel kérdőn és ijedten összenéztünk majd utána siettünk.

- Mi ez az övöltözés? Aludni akarok.. ÉG A HÁZ? - jöttek ki a szobából a többiek nyafogva.
- Maradj itt mond el nekik a nagy ötleted én utána megyek! - parancsolt rám Harry.

*...Molly szemszöge...*


Próbáltam szétszedni a srácokat,  hogy fejezzék be, hisz felkeltenek mindenkit. De végül én jártam rosszul.

*Kopp-kopp*

- Ki az? - kiabáltam ki.
- Harry. Jól vagy? Engedj be!
- Jól vagyok! 
- Ismerlek..

Oda léptem és kinyitottam. Harry belépett és behajtotta a konyha ajtót maga mögött.

- Basszus - horkant fel.
- Tudom..
- De hogy? 
- Ahogy próbáltalak szétszedni titeket, valahogy belekaptál és most vérzik.
- Remek.. 
Kérdőn néztem rá.
- Vagyis, sajnálom, már nem tudom összeszámolni hányadik alkalom ez, amikor fájdalmat okozok neked! 
- Nem. Nem kell bocsánatot kérned! Nekem kellett volna hagyni titeket - mosolyogtam rá.
- Fejezd be! - Molly.. Ne okold már mindenért magad. Kérlek! 
- Jó hagyjuk - ráztam meg a fejem, majd bekötöztem a felszakadt sebem.
- Várj! - mondta Harry, megfogta a kezem leültetett egy székre, majd fertőtlenítőt nyomott a sebre és szorítókötést rakott rá.
- Köszönöm! 
- Ne köszönd hisz én okoztam a fájdalmat! - felhúzott a székről és egymással szembe kerültünk. Mélyen elbambultunk egymástekintetében. Hang nélkül álltunk. Varázslatos volt ez a pillanat. Harry megfogta a derekam két oldalról és közelebb húzott magához. Kezeit visszahelyezte csípője mellé. Lenézett a számra majd vissza a szemembe.
- Kics..Öhm.. Sziasztok - lépett be Zayn. Azonnal eltoltam magamtól Harryt és Zaynhez siettem.

*...Zayn szemszöge...*

- Jaja remek - örvendeztünk mindannyian Louis helikopteres ötletén.
- De mi volt ez a hangzavar és Molly hol van? - kérdeztem Louistól.
- Nem tudom elrohant, de gondolom a konyhába - rántott vállat.

Felálltam és ott hagytam a tanakodó tömeget. Molly keresésére indultam.Igaza volt Louisnak..A konyhába volt, de nem egyedül..

- Hali Zayn - köszönt zavarodottan Harry.
- Helo - köszöntem idegesen.
Harry azonnal elhúzta a csíkot.
- Mi volt ez? - vontam Mollyt kérdőre.
- Segített bekötni a kezem.
- Így? - léptem oda hozzá és az arcába hajoltam. - Szerintem nem így szokás kezet kötni..
- Tudod mit Zayn?! Legyél féltékeny! Nézd! Látod? Ő segített bekötni a kezem! Képzeld.. Gondold nyugodtan, hogy kavarok Harryvel a hátad mögött.. Igazad van logikus.. - háborodott föl majd el is ment.

Vállat rántottam és csináltam egy kávét.

*...Harry szemszöge...*


Zayn pont rosszkor nyitott be..

- Jó reggelt édesem - pattant a nyakamba Nikky.
- Neked is kicsim - öleltem meg majd leültem a kanapéra. Egy ideig hallgattam miről beszélnek, de belefeledkeztem a gondolataimba. Arra eszméltem pár perc utána, hogy Louis bámul.
Kérdőn néztem rá.Mire ő a fejével intett a szobája felé. Elment majd egy-két perc múlva utána mentem.

- Barom vagy! - vágta a fejemhez.
- Most mit tettem? - dőltem a falnak.
- Ketten.. Bent a konyhába.. "Csak" megnézed mi van vele..
- Fogalmam sincs miről beszélsz! - húztam fel a szemöldököm.
- Ne nézz hülyének.. Helyezd be! Emlékszel? Nekem elmesélted.. Engem nem versz át..Ideje lenne már felnőtt fejjel gondolkozni és dönteni! Ne játssz senki érzéseivel!
- Befejezted? 
- Be! 
- Köszönöm! - mondtam majd kiléptem a szobából. Egyenesen a saját szobámba mentem rendbe hozni magam. Beléptem a fürdőbe és meglepetten álltam a dolgok előtt.
- Mit keresel itt? - csuktam be halkan az ajtót.
- Zayn megint összeveszett velem - hajtotta le a fejét.
- Mire föl? - lepődtem meg.
- Miattad..
- Miattam? - emeltem fel a hangom.
- Sht! Nem akarom, hogy bárki megtudja, hogy itt vagyok. Harry elegem van! Zayn azt hiszi van köztünk valami.. Mi volt ez a konyhába? Nem akarom elveszíteni Zaynt.. De..téged meg főleg nem! - nézett rám kétségbe esve.
- Hú de megfogom ezt bánni - haraptam a számsarkába.
Nagy szemekkel pillogott rám Molly.
- Szeretlek! 
- Én is Harry!
- De nem! - ráztam meg a fejem.
- Mi nem?
- Nem úgy Molly..hanem úgy.. - magyarázkodtam.
- Tessék?
- Ahhjj.. Molly.. Én szerelmes vagyok Nikkybe.
- Tudom - rázta a fejét értetlenül.
- De valahogy t..
- Molly? - hallottam kintről Nikky hangját.
- Nem tudom.. - válaszolt Zayn.
- Baszd meg baszd meg baszd meg.. - akadtam ki. - Ugorj ki az ablakon! - mondtam neki.
- Hülye vagy ember? - nézett rám komoly arccal, de még is röhögött a képtelen kérésemen.
- Jó akkor én.. - mondtam és beugrottam a tengerbe.


*...Molly szemszöge...*

Harry épp elakart mondani valamit amikor bepánikolt és egyszerűen, lazán, de kiugrott az ablakon egyenesen a tengerbe..
- Harry bent vagy? - nyitogatta Nikky az ajtót.
- Öhm én vagyok.. - nyitottam ki.
- Molly? Te.. Hogy.. Mi.. Te hogy kerülsz ide? Mit keresel a mi fürdőszobánkba? Harry hol van? - makogott nekem.
- Öhmm.. Összebalhéztam Zaynnel és bejöttem ide. Honnan kéne tudnom, hogy hol az a gyerek? - rántottam vállat majd kisétáltam.

- Gyere velem - kapta el a kezem Louis.
- Áúcs.. Mit akarsz? - lökött be a szobájába.
- Hol van Harry?
- Honnan kéne azt pont nekem tudni? Miért mindenki rajtam keresi? - csóváltam a fejem.
- Ne hazudj! - tette keresztbe a karjait.
- Keresd meg, ha annyira érdekel! - mondtam flegmán és épp kiakartam menni, de visszahúzott.
- Louis! - emeltem fel a hangom!
- Molly! - emelte ő is.
Megszeppenve figyeltem rá.
- Hallottalak titeket beszélni!
- Hol? Mikor?
- Az előbb.. Harryék mosdójába!
- De hogy?
- Itt voltam a szobába épp öltöztem és eléggé ide hallatszik..
"- Úristen.." - gondoltam magamban.
- Louis é..
- Ne ne mondj semmit! Én tudok mindent! De kérlek, ne csináljátok..
- Miről beszélsz ember? 
- Te miről beszélsz? Harry nem?
- Mit nem?
- Nem mondott neked valamit?
- Épp akart amikor..
- Igen?
- Jött Nikky..Azt kiugrott az ablakon..
- Ez hülye - akadtam ki..
- Nekem mondod? Először azt akarta én ugorjak.. De állj! Mit is kellett volna mondnia? Mit ne csináljunk?
- Ja semmi - legyintettem.
- Louis!!
- Mollyyy - hallottuk kintről, hogy kiabálnak.
- Menj keresnek! 
- Ne, hogy azt hidd, hogy ezt ilyen könnyen megúszod! Sőt Mr.Ugróbajnokot is elkapom! - fenyegetett a szemeivel.

"- De hülye vagy Louis William Tomlinson..Most jól megkavartad a kakit..Csak Harry helyesen cselekedjen.." - dőltem el az ágyon a gondolataimmal együtt.


*...Nikky szemszöge...*

"- Érdekes volt, hogy Molly a fürdőszobánkba találtam. Mérget mertem volna rá venni, hogy Harry dörmögő hangját hallom..Hmm..Érdekes..Biztos már halucinálok.." - járt az agyam.

- Jézusom cica hol voltál? - néztem a csurom vizes Harryre.
- Úsztam egyet! De most elkészülök! - jelentette be.
Megrántottam a vállam és leültem Niall mellé.

- Kaphatok? - néztem rá kiskutya szemekkel.
- Nem! - rántotta el mint valami sértődött óvodás. Nagyon édes volt.
- Kössz - fordultam el sértődötten.
- Na jó - enyhült meg, majd berepülőzte a számba azt a kis falat gofrit.
- Köszönöm  - vigyorogtam.
- Na nyisd a szájacskád jön a következő menet! - kuncogott.
Engedelmeskedtem. Jól elszórakoztunk reggelizés közben.
- Látom elvagytok - jött be komoly hanggal Amy.
- Reggelizünk - mondta értetlenül Niall.
- Neked is jó reggelt - mondtam olyan hangnemben ahogy ő jött be.
Bevágódott mellém.
- Igazatok van! Én is az exemmel ilyen jól elszórakozok reggelenként! - bólogatott bunkón.
- Istenem - álltam fel majd kisétáltam és leültem a kanapéra.
- Problem? - fordult felém Louis.
- Amy..
- Na? Mi a gáz?
- Az, hogy féltékeny Niallra.. Niall etetett engem és tök jól elvoltunk majd jött ő és tök bunkó volt..
- Öhmm.. És akkor te még csodálkozol? - nézett rám felvont szemöldökkel.
- Mert? - tártam szét értetlenül a kezem.
- 1. Niallel együtt voltatok. 2. Senki nem szokott az exével etetni egymást. 3. Niallnek új barátnője van. 4. Ezt mind az orra előtt.
- 1. Ami volt volt. 2. Mi igen és? Jóban vagyunk.. 3. Az lehet, de Am a legjobb barátnőm én se csinálom ezt Mollyval amikor Harryvel van. 4. Nem az orra előtt.
- Jó hagyjuk - legyintett. - Hogy ma mindenki kavar mindenkivel.. - dörmögött az orra alatt.
- Tessék?
- Semmi.. - rántott vállat. - Elegem van! Menjünk már repülni.. - álltam fel idegesen és besiettem a szobámba. Lehuppantam az ágyra és gondolkoztam. "- Nem értem miért kell egyből kiakadnia.. Szeretem Niallt..Mondjuk.. Ha jobban belegondolok én is így reagáltam volna, ha Harryt és Mollyt látom.. Őszintén megvallva ez a része - mármint Niall törődése - Hiányzik az életemből..És nagyon jó volt.. Olyan volt mint rég..Amikor együtt voltunk. NEM! Miket beszélek? Én Harryvel vagyok.. De ő is furcsa.. Nem! Koncentrálj Nikky..Koncentrálj.." 

- Mit csinálsz? - ült le mellém érdeklődve Harry, ezzel megzavarva a gondolat menetem.
Felemeltem a fejem és ránéztem, majd visszaesett a fejem a párnába.
- Őő.. Hát jó nem zavarlak! - állt fel összezavarodva.
- Ne! - pattantam fel majd ledöntöttem az ágyra.
- Jól vagy? - kuncogott.
- Igen, csak tegyél magadévá! - parancsoltam rá elbolydult hangon.
- Most? Itt? Ilyenkor? - lepődött meg.
- Igen, igen igeen - nyögtem kéj hangon.
- Rendben - sóhajtott egy nagyot, majd kimászott alólam és bezárta az ajtót.
- Nem leszek kíméletes - kacsintottam rá.
- Na nehogy már a nyúl hordja a puskát - kuncogott és rám ugrott. Kezeit felvezette hátamon és simogatta miközben másik kezével a nyakam cirógatta. Hevesen csókolóztunk majd ledöntött az ágyra és letépte a francia bugyim. Combjaim azonnal széttépte majd nyelvével neki esett az érzékeny területemnek. Körkörösen nyalta majd mikor egyre hevesebb sóhajok hagyták el a szám két ujját felnyomta és ki-be pumpált.Hüvelyk ujjával közben erősen folytatta a munkát a csiklómon amit a nyelvével befejezett. Fordítottam helyzetünkön, még mielőtt a csúcsra értem volna. Lerántottam a boxszerét és a már kezdeti merevedésben lévő péniszét dörzaölni kezdtem.
- Ne kínozzál asszony - morgott alattam.
Erre a kijelentésre felvihogtam majd bekaptam teljes hosszát kissé öklendeztem, majd kezemmel segítettem magamon. Éreztem ahogy meleg nedve a számba ömlik. Gyorsan lenyeltem majd csípőjére ültem, nagy kezeit a fenekembe mélyesztette és oda-vissza tolt. Lovagló mozgásunk végig folytattuk. Nyögéseim felgyorsultak ott abban a pillanatban nem érdekelt ki hall és ki nem, egy hatalmas nyögés hagyta el Harry száját majd belém élvezett. Felgyorsított én már a szám haraptam és egy hatalmas sikítás mellett én is a csúcsra jutottam.
Gyorsan leszálltam róla, elmentem lezuhanyozni, majd felöltöztem, Harry is így tett..

*...Zayn szemszöge...*

Hogy őszinte legyek elegem van! Miből? Az egész helyzetből.. Szeretem Mollyt.. De, hogy szinte rendszeresen Harryvel látom félre érthető helyzetben kicsit sok.. Nikky már mondta nekem, de azt mondta nem veszi észre.. Persze.. Csak nem akarja.. 

- Molly beszéljünk már! - fogtam meg a csuklóját.
- Beszéljünk! - mondta érzelem mentes hangon.
- De ne.. Menjünk a szobába itt túl sok a kíváncsi fül és szem pár - néztem körbe az embereken.
Vállat vont és beindult a szobánkba.
- Nos? - ült le az ágyra.
- Őszinte leszel velem? 
- Húha ez komolyan hangzik..
- Mert az!
- Szóval..persze mint mindig! 
- Nos.. Kit szeretsz? 
- Mi?
- Kibe vagy szerelmes..
- Zayn.. Te vagy a barátom..
- Az egy dolog... De te! Kit szeretsz igazából.
- Megőrültél? Mért kérdezel tőlem ilyeneket? 
- Mert tudni akarom, de látom nem nagyon akarsz válaszolni a kérdésemre.. 
Fel állt és belépett elém, majd az ölembe ült ,velem szembe és érzékien megcsókolt.
- Kielégítő a válasz?
Válaszolni nem tudtam, mert azonnal vissza csókoltam.
- Jééézusom - röhögtem fel amikor kiléptünk a nappaliba.
- Ne is mond ez megy amióta beléptetek a szobába.. azt hittük először ti vagytok - röhögött Niall.
- Ez Nikky? - kérdezte meglepve Molly.
- Harry csak nem sikítozik így.. - mondta Liam.
- Hát ő nem is.. - mondta Molly majd a szájához kapta a kezét.
Úgy tettem mint aki nem is hallotta.
- Akkor várunk míg letolják ezt a menetet aztán mehetünk röpdösni - nevetett Liam.
- Ez morbid volt - mondta Molly.
- Najó inkább menjünk be a Liammel  közös szobánkba az van az ő szobájuktól a legmesszebb..nézzünk Tv-t vagy valamit én ezt nem akarom hallgatni - állt fel Louis.
Mind egyet értettünk és bementünk majd felhangosítottuk a Tv-t aztán elvoltunk..
Majd Harryék is csatlakoztak. Végre mindannyian kajáltunk és elindultunk a helikopter állomáshoz...

12 megjegyzés:

  1. Na véééégre :D jó lett ;) kövit! <3

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó!!:) remélem hamar meg lesz a 6komi és jön az új rész *-*

    VálaszTörlés
  3. Jujj, nagyon jó lett! Kövit!! Imádom!! *-----*

    VálaszTörlés
  4. Medi nem csalódtam benned.XDDDD gyorsan hozd a kövit.:)) <3

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jóó *-* Imádom! :D :D Gyorsan köviiiiiiit :D
    ~Szandii

    VálaszTörlés
  6. Medyyy:DDD
    Elkezdtem a blogotokat es iiiiimadom:DDDDD
    Hogy keveredik a szar:DDD
    Huuuuh baszki imadom az irasaid!:D
    Valamilyen szempontbol kar hogy James meghalt:(
    Nem lesz James-es ijeszto resz:(xd hat az este mondjuk nehezen aludtam James miattxd:(
    Nagyon imadom mindket blogodat! Remelem nem hagyod abb!:|

    VálaszTörlés
  7. Elolvastam! Küldetés teljesítve :D
    Bírom ezt a blogodat. Bár a másik, határozottan jobban tetszik.
    Várom mindkettő folytatását :)

    VálaszTörlés
  8. mikor lesz a kövi??????Mer nem találom sehol :8

    VálaszTörlés
  9. Én se! Emberek! Aki tudja hol van a folytatása az írjon komiba PLEASSSEEEEEEE!!!

    VálaszTörlés
  10. Kérlek folytassátok! annyira jól irtok és tehetségesek vagytok! és imádom a blogotokat kiolvastam az egészet egy nap alatt!! kérlek folytassátok!!!!

    VálaszTörlés
  11. Annyira jó a blogotok és már alig várom a folytatás! de ahogy látom 1 éve volt utoljára rész:( most találtam a blogotokat és imádom ! annyira izgalmas! légyszi folytassátok

    VálaszTörlés