2013. január 26., szombat

Harminckettedik fejezet...*


Sziasztook!♥ ..Nagyoon Sajnálom,hogy ennyire elhanyagoltam mostanában a blogot,és Medy csinált mindent :|...Bocsi Medy♥ ..de most visszatértem :)☻

A kövi rész 6(!!) komi után jön ;)
Ui:imádáás♥ Puszi :)
By:Nikky&Medy 




...Majd haza jöttek a többiek egy nagy hírrel...

*...Liam szemszöge...*

-Helló!-jöttek le a szerelmesek.
Mi csak intettünk nekik és rátértünk a lényegre.
-Na szóval...-kezdtem bele.-Nagy bejelenteni valónk van.!-csaptam össze a tenyerem.
-Kezd!-vágta rá Molly,mikor helyet foglalt a kanapén.
-Ugyebár mostanában elég nagy a feszültség.Így jót tenne mindenkinek egy kis nyugalom.Szóval pár nap múlva megyünk a Virgin szigetekre!-mondtam nagy örömmel Zaynnek és Mollynak.
Nem igazán repestek az örömtől.De belementek.


***


*Pár nappal később*

*...Nikky szemszöge...*





-Hát megérkeztünk.!-mondtam mikor leszálltunk a géppel.Szépen sorban kisétáltunk, majd a csomagjainkért siettünk.Fogtunk 2 taxit bepakoltunk és elindultunk a szállásunkra.Elfoglaltuk a szobáinkat.Egyszerűen csodálatosak a kis fa házak a víztetején.Miután mindenki kipakolt és berendezkedett indultunk a tengerpartra. Molly és Zayn kézen fogva besétáltak a vízbe, én pedig lefeküdtem a napágyra, hogy napozhassak. 
-Én elmegyek kajáért!-jelentette ki Niall,és elment Amyvel a közeli büfébe.
-Louis?Nem akarsz jönni a vízbe?-kérdezte Liam Lou-t.
-Nincs kedvem...-Harry bekened a hátam?-tartotta feléje a napkrémet.
-Louis!Azonnal gyere be velem a vízbe.!-parancsolt rá Liam.Most már értem miért megy el mindenki,hogy én beszéljek Harryvel.
Louis vette az adást és elment Liammel.
A mellettem lévő napágyra pedig lefeküdt Harry.
-Olyan rideg vagy velem mostanság.-kezdett bele.
-Szerintem ezt te is megtudod érteni,hogy ezt nekem nem könnyű feldolgozni.-raktam a fekete napszemüveget a szememre,ugyanis már a könnyeimmel küzködtem.
-Sajnálom!Szeretlek!Te vagy a szerelmem!Értsd meg.!-ült rá a napágyam szélére.
-Nyugi!Belenyugszok!Csak egy pici idő kell.-nyugtattam Harryt.Meg picit ezzel magam is nyugtatni akartam,de attól félek,hogy ebbe sosem fogok belenyugodni.
-De ez így nem jó!-dőlt közel az arcomhoz.-Szeretlek!-suttogta a fülembe.
-Én is!-vettem fel egy ál mosolyt.
-Megyünk a vízbe?-kérdezte Harry kedvesen.Éreztem,hogy bántja őt az egész.Nem hagyhatom magára.
-Mehetünk.-fogtam meg a kezét,és besétáltunk a vízbe.
Zayn és Molly ölelkezve beszélgetnek a vízbe.Nagyon aranyosak.
Liam és Louis épp egymást nyomják a víz alá.
Egész nap a vízbe hülyéskedtünk egészen este 7ig mindenki együtt  szórakozott.
-Nagyon fázok,nagyon fázok,nagyon fázok,nagyon fázok.-didergett Niall,mikor nem találta a törülközőjét.-Amy adj helyet magad mellett!-ugrált oda hozzá.
-Gyerekek!Én már nem bírom visszatartani,megyek az egyik szikla mögé pisilni.-mondta Molly.
-Nem bírod ki?!-kérdezte Louis ugyanis ő már elakart indulni.
-Nem!.jelentette ki Molly,és elment az egyik szikla mögé.

*...Molly szemszöge...*

Én elmentem egy szikla mögé pisilni,ugyanis már nem bírtam ki.Mikor húztam fel a bikini alsó részét........


*Pár órával később*




Iszonyatosan fájt a fejem,mikor észleltem,hogy ébren vagyok.Nem tudtam mozdulni.Amikor kinyitottam a szemem észre vettem, hogy egy kis nyaralóban lehetek.Biztos vagyok benne,hogy a tengerpart előtt nem itt voltunk.Meg akartam mozdulni,de nem tudtam.Láttam,hogy odavagyok kötözve az ágyhoz.Az erős kötés miatt a kezemen és a lábamon véraláfutások kelekeztek .A hasamnál pedig szúrást éreztem.Biztos vagyok benne ,hogy nem a fiúk hoztak ide!!

*...Eközben...*

*...Nikky szemszöge...*

-Molly!Hol vagy?!Gyere elő!-ordibáltam a tengerparton.Elment wc-re és azóta nincs meg.Már sötét van,és mindenki őt keresi.
-Értesíteni kéne a rendőrséget!-mondta Liam  1 órás keresés után.
-Igaza van.-mondta szomorúan Zayn.
Liam mihelyt talált térerőt értesítette a rendőrséget.
...
-Na mit mondtak?.-támadtuk őt le.
-Túl veszélyes éjjel keresni őt a tengerparton.És már Molly felnőtt.Ezt mondták.
-Ezt most nem gondolták komolyan!-sírtam.-Ha valaki elrabolta őt akkor mi is veszélybe vagyunk.
-Tuti nem ment el magától,csak a szikla mögé ment,visszajött volna.-szólalt meg Harry.
-Most elmegyünk a rendőrségre és elmondjuk,hogy Mollynak van ellensége.-jelentette ki Louis.
-James!-suttogta Zayn.

***
A rendőrségnek elmondtuk,hogy Molly nem veszhetett el a tengerparton.Elmondtuk,hogy már nem egyszer elrabolták és, hogy terhes.Megadtuk az adatait,és a rendőrségen fél órás kiabálás után, míg megértették, hogy az életével játszanak kiadták a körözést James ellen.A rendőrök a tengerpart közelébe keresik Mollyt. Mi pedig nem tehetünk semmit.


*...Molly szemszöge...*


Próbáltam kiszabadítani magam a kötelek alól,de nem sikerült.Csak jobban vágta a bőröm.
Hallottam,hogy nyitódik az ajtó.
-Remélem elbúcsúztál mindenkitől!-halottam egy hangot.Már nagyon sötét volt,így nem láttam,hogy ki az.
-Mit akar tőlem?!-sírtam.
-Az életed!-jött közelebb,és éreztem,hogy egy kést húz végig a lábamon.
-James?!
-Talált!-nevetett,én pedig csak sírtam.
-Kérlek hagyj békén!
-Ha nem lennél Nikky barátnője most más feküdne itt.Ha nem hagyott volna el azért a nyálgépért most senkinek sem ártanék.
-Harry ezerszer jobb nálad!-ordibáltam,és ekkor éreztem,hogy a kés megvágja a lábam.
-Fogd be!Ott bántom Nikkyt,ahol neki a legjobban fáj!-erre megint megvágta a lábam.Éreztem ahogyan csurog végig a lábamon a vér.
-Rohadj meg!-dühöngtem.
-Befogod?!Vagy az arcodon is végig húzom!-fenyegetőzött.

-Most akarsz megölni?!
-Nem!Előbb egy picit szenvedsz.
-Szerinted nem szenvedtem még eleget?!-ordibáltam.


Csak egy hatalmas lövést halottam,és az előttem álló személy koppanását.
-Hölgyem jól van?!-jött oda egy férfi.
-Úgy nézek ki.?-sírtam el magam..nem tudom, hogy most sírjak e vagy nevessek.Jamest lelőtték.
-Ne mocorogjon!Még jobban felszakadnak a sebek!Leszedem a kötelet önről!-mondta a férfi.
Később több férfi is bejött a kunyhóba,és elvitték Jamest.
Engem elvittek egy kórházba ugyanis olyan nagy sebek vannak rajtam,amit össze kell varrni.


*...Nikky szemszöge...*

Felhívtak minket,hogy Molly az egyik közeli kórházba van.Azonnal felálltunk,és elindultunk a kórházba.
...
-Molly?!-futottunk oda az egyik orvoshoz köszönés nélkül.
-Molly Ellwood-ot keresik?
-Igen őt!-válaszoltunk egyszerre.
-Hozzátartozói?
-Igen!

-A 3. emeleten épp kivizsgáláson van.Várják meg ott a folyosón.-válaszolt kedvesen.
Mi azonnal futottunk a lifthez,és mentünk is a 3.-ra

Leültünk a folyosóra és várakoztunk.

*...30 perc múlva..*

-Molly?!-ugrott fel Zayn,és szaladt hozzá. Molly nagyon sápadtnak nézet ki.-Jól vagy szívem?-ölelte őt meg.
-Aaaa!Zayn!Fáj!De Jól vagyok!
-Ki tette ezt veled?!-kérdezte felháborodva Harry.
-James.-lábadt könnybe Molly szeme.
-Úgy tudtam!-dühöngött Zayn.-Most hol van az a szemét?!
-Meglőtték.Azt sem tudom,hogy még él e.
-Zayn?-nézett fel rá Molly.-El kell menni most a nőgyógyászhoz.
-Valami történt a babával?
-Félek,hogy igen.-sírta el magát Molly.

***


*...Molly szemszöge...*


-Fáradjanak be!-tessékelt be minket a terembe a nőgyógyász.-Hány hónapos a baba?-kérdezte.
-3!-felelte Zayn.
-Feküdjön az ágyra!-mondta az orvos.
Ráfeküdtem,majd a doktor úr azt a zselés kenőcsöt a hasamra kente.
-Na mit lát?-szólaltam meg pár perccel később.
-Az a baj,hogy semmit.A kisbaba elment.Nagyon sajnálom!.-elkezdtem sírni.Nem akartam a gyermek halálát.Próbáltam ebben a helyzetben a jót is megtalálni,nem leszek ilyen fiatalon anya.
-Zayn?-néztem fel rá.
-Semmi baj!-csókolta meg a homlok, de láttam, hogy sír.

...

*...Harry szemszöge...*


A folyosó végén megpillantottam Zayn-t és Molly-t.
-Valami baj van?!-szaladtam oda.
-Harry..-hajtotta le a fejét Molly.-A baba elment.-mikor ezt kimondta szorosan magamhoz öleltem.

-Áú Harry óvatosan.-nyöszörgött Molly.
-Jajj sajnálom.- engedtem el.A kisbabánk James miatt életét vesztette.Pár könnycsepp gördült ki a szememből.
-Nem lesz semmi, baj nem bánthat többet.-simítottam meg az arcát.
Igazából nem tudtam, hogy sírnom kéne vagy mosolyognom..Hiszen, ha meg van a baba kevesebb idő lesz a bandára kiderül kié a kicsi és lehet Molly és Zayn szakítanak, de Nikky is velem..Tudom, hogy mind a ketten azt mondták elfogadják, de azt a tényt nem tudták volna feldolgozni, hogy szinte mindig Mollyval vagyok és a kicsivel.
-A sebeiddel mi van.?-kérdezte Liam.
-Hát..annyira nem mélyek csak pár öltés, de 4 nap múlva vissza kell jönni, addig nem mehetek vízbe..-mondta szomorúan Molly.
-Kicsi annyira sajnálom ez mind miattam..Molly szeretlek.-lépett elé Nikky.
-Tudod..ezzel az egésszel James azt akarja elérni, hogy vissza kapjon azt bántja akit te a legjobban szeretsz.
-Így van..de most majd mit gondol.?Jajj James már csomószor majdnem megölted Mollyt imádlak gyere járjunk.!Még is hogy gondolja.?-dühöngött Nikky.
-Nyugi nincs többet.-mosolygott Niall.
-Akkor nem úszunk lehet itt mást is csinálni.-mosolygott Zayn.
-Nem kell ápolgatni ti mehettek nyugodtan örülök, ha ti boldogok vagytok.
-Ezt meg sem hallottuk Molly.-emelte fel a kezét Louis.
-Na menjünk innen.-állt fel Amy.




*...Zayn szemszöge...*



A tudat, hogy a gyermek amit a szerelmem várt elment..leírhatatlan érzelmeket váltott ki.Igaz, hogy még meg sem született, de már a részemmé vált.Kicsit bennem él, hogy jobb ez így, mert Molly sem akarta és lehet, nem az enyém volt, de még is rettentően fáj.Mindenkit megviselt, de mindenki meg is könnyebbült. 


-Szerintem vacsorázzunk és feküdjünk le.-mondta Nikky.
Egyetértettünk vele, hisz a történtek után senki nem akart bulizni...
***
-Kérsz valamit.?-léptem Molly mellé.
-Jajj megijesztettél.-kapott a szívéhez.
-Ne haragudj.-csókoltam meg a feje búbját.
-Nem nem kérek semmit.
-Tudod, a kicsi miatt nem gyújtottam rá, de már nem is akarok a stressz levezetése nem túl jó, ha cigarettával vezetem le.El járok inkább boxolni.-mosolyogtam keservesen.
-Én nem akarom, hogy miattam meg változz.
-Tudom, de nekem is jobb így.
Amíg így ültünk kint a teraszon és néztük a gyönyörű tengert hallottuk, hogy Nikky és Harry között nincs feszültség.
-Végre.-kuncogott Molly.
-Ideje volt, hogy ne csak bábként legyenek együtt.-mosolyogtam.
-Remélem, hogy ez így marad és mindenki boldog lesz.-nézett rám Molly.
-Ha rajtam múlik így lesz.-hajoltam közelebb és megcsókoltam.-Menjünk feküdjünk le.-nyújtottam felé a kezem.
Kézen fogva besétáltunk az ágyba majd azonnal el is aludtunk.Ki fárasztott ez a nap, pedig elvileg pihenni jöttünk...


*...Nikky szemszöge...*

Lefekvés előtt Harryvel mindent kitárgyaltunk és úgy mond ezt meg is pecsételtük egy együtt léttel.

Tudom, hogy gonosz ilyet mondani, de megkönnyebbültem, hogy elment a baba, mert nem tudtam volna úgy élni, hogy a barátomnak a legjobb barátnőmtől van gyereke..Ez elég morbid.De lehet, hogy nem is tőle volt, de akkor is így szerintem mindenkinek jobb.Remélem mostmár tényleg minden jó lesz..
-Szeretlek.-bújt oda hozzám Harry.
-Én is nagyon.-csókoltam meg a puha ajkait.
-Szeretném, ha ez így is maradna.-suttogta.
-Rajtam ne múljon.-öleltem meg majd nem sokára el is aludtunk.



*...Louis szemszöge...*



Tudom, hogy Harry mit érez..Hisz nekem 


elmondott és elmond mindent.Kíváncsi vagyok, hogy meddig fogja bírni a dolgot.


-Holnap tudom, mit csinálunk.-szóltam oda Liamnek.
-Louis..aludj.-nyögött egy választ.
-Jó akkor reggel elmondom jóéjt.-fordultam meg majd el is aludtam.



*...Amy szemszöge...*




Olyan furcsa nekem mindenki.Tudom, hogy elment Molly babája, de ez nem a világvége, hisz nem is ismertük.Itt más van.Hisz érzem ahogy 1-2 ember között szikrázik a levegő..és ezt nem csupán jó értelemben...

9 megjegyzés:

  1. nagyonimadooom *.* siess a kovivel

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett:D Várom a következőt:D
    Mekkora lenne már, ha kiderülne, hogy Louis, s Liam buzik xdddddddddd Na jó, bocs, ezt nem bírtam ki>< :DDDDDDDD Hülyeség:DDDDDD

    VálaszTörlés
  3. nagyon jóóóó várom a fojtatást.... de a másik blognak is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  4. És én leszek a 6.! Nagyon jóóóó! Imádom! Kíváncsi vagyok mi lessz itt! :D xD ;)

    VálaszTörlés
  5. Egyszeruen imadok kicsir enis megkonnyebbultem :33 <3 gyorsan a kovit *-*

    VálaszTörlés
  6. :O en tegnap elot keztem olvasni ezt a blogot es imadom :) <3 kovit!:)

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok! Lizinél kértetek egy kritikát. Csináltunk egy kritikás oldalt, és ott írtuk meg. http://onceuponatime-critics.blogspot.hu/2013/02/15-kritika_17.html
    xx. Sz B

    VálaszTörlés