2013. január 2., szerda

Huszonhetedik fejezet...*

Sziasztok Medy vagyok.! :) Elsősorban Nagyon Boldog Új évet nektek az én és Nikky nevében is.:)♥Végig olvastam a kommenteket az előzőnél és bevallom megkönnyeztem, azért is mert most nem vagyok toppon lelkileg és most a Haylor dolog is, de remélem boldoggá teszik egymást..:') de annyira jól esnek a komijaitok..:') Nagyon Szépen köszönöm Nikky nevében is és a 12 feliratkozót.:) Jó olvasást és reméljük 2013-ban is velünk tartotok.:) puszi szeretünk titeket.♥ Szokásos 5 komment és következő.:*



...szorított magához majd ekkor egy hatalmas csörömpölést hallottunk.Majd Nikky és Amy sikítását.
-Úristen ez mi volt.-szorítottam erősebben magamhoz Zaynt.
Óvatosan elkezdtünk ki menni a nappaliba amikor láttuk, hogy az ablak be van törve.
-Mi történt.? Te jó ég.? mindenki jól van.?-kérdeztük.
-Igen jól nézzétek ez a kő törte be az ablakot.-mutatta Harry.
-Mi van rajta.?-kérdezte Zayn.
-Add ide.-vettem el Harrytől és leszedtem róla a gyűrt papírt.Majd magamban elolvastam a levelet.

"Soha ne érezd magad biztonságban Molly. Nikky ints búcsút az imádott kis barátnődnek... ,,

-Mi az Molly.?-kérdezte Niall.
-Semmi.-raktam a hátam mögé a levelet.
-Add ide szépen.-nyújtotta a kezét Zayn.
-Nem.-csóváltam a fejem idegesen.
-JAMES.!-kiáltott Nikky és nézett kifelé az ablakon a srácok azonnal ki rohantak és elkezdték keresni a lányok is kirohantak én addig írtam egy új levelet.

"Most már a vég jött el éljetek boldogan együtt és elfelejthetjük egymást de még ezt megérdemlitek... ,,

Majd leraktam az asztalra és kiszaladtam a másik papírt a zsebembe gyűrtem.
-Na.?-futottam ki.
-Semmi.!-mondták a srácok.
-Hol a papír Molly.?-kérdezte Louis.
-Az asztalon.-hajtottam le a fejem.
***
-Végre.-ült le Nikky.
-Nem hiszem, hogy ilyen könnyen abba hagyja.
-Valaki el magyarázná mi volt ez az egész.?-mondta pánik hangon Amy.
-Rendben, de ne ijedj meg.-nyugtatta Niall.
Az este további része abból állt, hogy elmeséltük az egész történetet amiben Harry amnéziája a "Zöld domb"-os elrablás és az is benne volt, hogy milyen bulikat csaptunk és ki-kivel volt együtt...
-Ez kicsit sok volt így egyszerre.-dőlt hátra kikerekedett szemekkel Amy.-Molly te...te mind egyik sráccal lefeküdtél.?-dőlt előre és lenéző tekintettel bámult.
-Hát..tudod...-kezdtem zavarban és fogalmam sem volt mit mondjak mert ez így bele gondolva elég durva.-Sajnálom..-mondtam remegő hangon.
-Nem értem mi változott meg Molly.!?Te soha nem voltál ilyen.Ez a viselkedés meg...áhh nem mondom kikre vall.
Amint ezt kimondta Amy tudatosult bennem, hogy egy ribanc vagyok így felálltam és amint kinyitottam a bejárati ajtót elrohantam ők kiabáltak és futottak utánam, de szerencsére nem értek utol berohantam az egyik sikátorba és lebuktam meg vártam míg messzebbre mennek.Össze rogytam és mélyen magamba néztem közben zokogtam.Nem haragszom Amyre mert nagyon szeretem, de ő mindig is egy őszinte ember volt és most is felnyitotta a szemem a dolgokra.
Amint ott kuksoltam lépteket hallottam majd megjelent mellettem egy sötét alak.Sikítani sem volt időm mert azonnal befogta a szám.
-Ne sikíts.-parancsolt rám komoly hanggal.
-Ühü.-bólogattam.
-Ha sikítasz akkor csak neked lesz rossz.-mondta és lassan elengedte a szám.
-Szia Adam vagyok.-nyújtotta a kezét.
-Szi..szia én Molly.-nyújtottam én is a kezem majd ő felhúzott.
-Mit keres itt ilyenkor egyedül.?
-Az hosszú.-csóváltam a fejem.
-El kell tűnnöd innen és ide ne gyere többet erre a környékre.-parancsolt rám.
-Adam.?-hallottunk meg egy egy kemény férfi hangot a sikátor végéből.
-Azonnal bújj be a kuka alá és meg ne nyikkanj kérlek.-mondta és  én úgy tettem undorító volt, de a félelmem nagyobb volt.
-Nálad van a cucc.?-kérdezte a kemény hangú férfi.
-Nincs, mert még nem kaptam meg.-hallottam Adam ijedt hangját.Ezek szerint valami komoly ügybe csöppentem Adam a futár.
-Mi az, hogy még nem kaptad meg.?Mi.?-vált idegessé a férfi hangja.
-Úgy, hogy Troy 100 lepedőt kér mielőtt oda adná nekem, hogy elhozzam.
-Szóval így állunk.-fordított hátat az ember.-Akkor én meg ezt üzenem a kis Troynak.-és már csak egy lövést hallottam majd Adam össze esett. A pupilláim érezhetően kitágultak a pulzusom fel szökött a szívverésem meg halálos sebességgel vert.
-Itt a 100 lepedő és mond meg Troynak, hogy szerezzen új összekötőt.-majd elkezdett kifelé sétálni közben röhögött miután nem hallottam a hangját ki másztam és Adamhez rohantam.
-Úristen.-sírtam el magam.Majd azonnal a mentőket hívtam.
-Molly..ne.-kapott e kezem után remegő hangon.-Te megmentetted ettől az embertől az életem most én fogom a tiéd.
Kihívtam a mentőket, de Adam mondta, hogy el kell mennem és felejtsek el mindent.
Hallottam már a mentő hangját és akkor elkezdtem szaladni ahogy csak tudtam és miután kiszellőztettem a fejem és valamennyire lenyugtattam magam haza mentem vagyis az 1D házba ahol remélhetőleg a többiek is vannak.
-Várj épp most jött meg szia.-hallottam Nikky hangját.
-MÉG IS HOL A....-kezdett ell velem üvöltözni és jöttek a többiek is.
-Hogy nézel ki.?-mondta Liam is ijedten.
-BEFEJEZTÉTEK.?-kiáltottam rájuk.
-Sajnálom nem akartam ezt inkább el megyek.-mondta Amy.
-NEM.!-kiáltottam rá.-Teljesen igazad van és nem csodálom, hogy miket gondolhatsz rólam mert én azért szeretlek és mindig is azért szerettelek mert mindig kimondtad a véleményed.-öleltem meg.-Csak tudod belegondolva fájt az igazság.
-De Molly ez hülyeség nem kell emiatt szégyenkezned.!-mondta Louis.
-Ez természetes dolog és rá jöttél, hogy ki az aki tényleg kell neked együtt sok mindenen mentetek keresztül és mindenkinél már ez egy régi vicces és szaftos emlékezetes story senki nem néz le emiatt.-mondták egymás után a srácok.
-Így igaz és Amy csak azért reagált így mert ő nem volt itt és sok volt ez hirtelen.-mondta Nikky is.
-Meg amíg elemtél már megbeszéltük a dolgot.-mondta Harry.
-Igen hol is voltál.?-kérdezte Zayn.


*...Nikky szemszöge...*

-Amy te áhh.-mondta dühösen Liam és szaladt Molly után ahogy mind annyian.
Amy kimondta a véleményét és ez nem mindig jól sül el, de Amy ilyen így szeretjük tudom, hogy Molly se haragszik rá, de át kell gondolja a dolgokat.
-Na.?-kérdeztem a srácoktól.
-Nyoma veszett.-lihegtek.
-Ezen a környéken remek...-mondta Niall.
-Ügyes lány tud vigyázni magára...-mondta Harry.
-Csak jusson eszedbe, hogy James is itt lehet valahol.-mondta Zayn idegesen.
-Nyugi srácok James valószínűleg nem maradt a környéken, Molly haza jön csak idő kell neki.-nyugtattam a fiúkat miközben sétáltunk haza.
Otthon Zayn és Louis neki estek Amynek, de én és Niall megvédtük majd megbeszéltük a dolgot.
-Fel hívom Drake-et ha oda megy hívjon fel minket.-mondtam a többieknek.-Szia Drake Nikky vagyok.
-Szia mi újság.?
-Bocsi, hogy ilyenkor hívlak, de Molly nincs nálad.?
-Mi.?Mert.?-változott komollyá a hangja.
-Mert..tudod kicsi vita volt itthon és ő eltűnt.
-Ne idegesíts.
-Nem és tényleg komoly..
-Azonnal értesítelek ha itt van.
-Várj épp most jött meg szia.-és leraktam a kagylót majd letámadtuk Mollyt, de aztán megbeszéltük a dolgot.
***
-Ennyi izgalom után én kimerültem.-mondta Louis.
-Én is..-mondta Amy.
-Akkor mindenki feküdjön le.-mondta Niall.
-Rendben akkor sziasztok.-mondta Molly.
-Mi.?-kérdezte meglepve Zayn.
-Mindenki megy aludni én is.
-De jössz velem nem.?-vágott tudatlan képet Zayn.
-Nem..ma nem megyek haza.Nem tudom, hogy a lányok maradnak-e de én megyek.
-Én is hiszen nem tudnék hol aludni.-mosolygott keserűen Amy.
-De.Vagyis én örülnék ha velem aludnál.-mondta zavarban Niall.
-Komolyan.?-csillant fel Amy szeme.
Niall csak bólogatott.
-Akkor én itt maradok ha nem baj.
-Persze felnőtt vagy azt teszel amit akarsz.-mondtam.
-De Molly ne csináld már.-mondtam neki.
-Nem maradjatok most jobb lesz egy kicsit nekem egyedül ne velem törődjetek.
-Hát ahogy akarod nem erőltetem.-tártam szét a kezem.
-Akkor jó éjt.-köszöntünk el Mollytól aki Zaynnel még lent maradt a nappaliba.
-Sziasztok.-köszöntek.
***
-Szeretlek.-simogatott meg Harry az ágyban és hátulról meg ölelt.
Meg fordultam és megcsókoltam tudatva vele, hogy ez kölcsönös.
-Nem kellett volna a múltat hánytorgatni, vagy egyáltalán elmesélni Amynek...-mondta.
-Harry..most már sokat lesz velünk és joga van tudni hiszen a legjobb barátnőnk.
-Jó de akkor is..-durcizott.
-Felejtsük el itt vagyunk mi egymásnak.-csókoltam meg.
-Féltelek James-től.-szorított magához.
-Te is láttad a levelet nem kell.
-Nem hiszek neki jó az óvatosság.
-Rendben kis óvó pitbullom.-nevettem.
Beszélgetésünk nem tartott sokáig álomba szenderültünk.


*...Zayn szemszöge...*

-Akkor most már semmilyen módon nem tudlak rá beszélni, hogy velem aludj nálunk.?
-Sajnálom most ez így jobb lesz mindenkinek.-mondta lehajtott fejjel Molly és már készült kiszállni a kocsiból amikor megfogtam a csuklóját jelezve maradjon még egy picit.
Kérdőn rám nézett.
-Mindenkinek csak nekem nem annak is örülök, hogy haza hozhattalak de nem fogok nyugton aludni mert féltelek.-néztem meggyötört arccal a szemébe amiben könnyeket fedeztem fel.
-Akkor aludj Nikky szobájában, de most nem tudok senkivel sem aludni.
-Értem.Akkor menjünk.-mondtam és kiszálltunk a kocsiból.
***
-Akkor jó éjszakát.-csukta be a szobája ajtaját.
Be vonszoltam magam Nikky szobájába és úgy ahogy voltam ruhástul bedőltem.
Az alvás szóba se jöhet, mert kattog az agyam..Molly túl furán viselkedik nem mond el valamit kétlem, hogy amiatt amit Amy mondott igaz az is közre játszik,de van még valami.
Fel is keltem és leosontam majd Molly kabát zsebében kotorásztam kerestem a cetlit amit az a féreg írt.De semmi valószínű a másik házban maradt.Leültem a nappaliba és gondolkoztam.



*...Molly szemszöge...*

Nem sokat aludtam az este végig Adamen Jamesen és Amy amit mondott azon járt az eszem..Reggel 10 körül volt amikor már nem bírtam és levánszorogtam a konyhába egy kávéért hátha fel élénkít.Leérve a nappaliba megláttam Zayn macikám ahogy alszik mosolyogtam és néztem, majd le kopott a mosolyom és rájöttem, hogy én milyen egy nyomorult vagyok...ő szeret akkor miért nem hagyom, hogy szeressen meg tesz mindent és még is titkolózok előtte..de muszáj mert ő az életem és megakarom óvni, de ez így nem megy..valamit lépnem kell most már.Próbáltam csendben tevékenykedni.Majd gyorsan fel mentem a szobámba.

*...Zayn szemszöge...*

Hallottam ahogy a konyhában motoszkál valaki majd fel megy.Lassan magamhoz tértem majd felmentem.Benyitottam Mollyhoz.


-Hogy vagy.?-kérdeztem majd becsuktam az ajtót magam mögött.
-Jajj.-kapta rám a tekintetét.-Szia.Hát amint látod élek.-vetett egy ál vigyort.
-Kérlek..-túrtam ki a haját az arcából.-Azért vagyok, mert nekem mindent elmondhatsz.Hallod.?
-Tudom Zayn..tudom.-mondta lágy hangon és bámult ki az ablakon.
-Rendben majd ha szeretnéd elmondod mi is a valódi baj.-adtam egy csókot homlokára és kiindultam a szobájából.
-Zayn.!-szólt utánam.Vissza néztem rá az ajtóból.
-Igen.?
-Köszönöm.
Bólintottam egyet és eljöttem vissza az 1D házba köszöntem a többieknek mondtam minden oké mert már kerestek minket majd fel mentem aludni.


*...Nikky szemszöge...*

-Nem értem ezt...-csóválta a fejét Harry.
-Én sem.-kortyolgattam a kávém.
-Figyeljetek...Át megyek Mollyhoz.-mondta siestve Harry.
Kicsit meglepve és felvont szemöldökkel néztem rá.
-Minek.?-kérdezte Liam össze ráncolt homlokkal.
-Mert beszélnem kell vele.-mondta.
-Aztán okosan.-mondta Louis.
-Szálljatok már le a témáról..Molly helyre lendítette az életem nagyon szeretem de nekem Nikky a szerelmem soha nem csalnám meg stim.?-mondta komolyan Harry majd megcsókolt.Evvel meg is nyugtatott.


*...Harry szemszöge...*

Elindultam Mollyhoz tudom, hogy valami nem stimmel érzem titkolózik..Miután oda értem a házukhoz kopogtam, de semmi.Majd fel hívtam.
-Molly nyisd ki.
-Mi.?Harry.?
-Szia igen én.Itt állok a házatok ajtajában.
-De én nem vagyok otthon felhívhattál volna.
-Mer.?Hol vagy.?
-Harry ne akadj ki de a kórházban.
-Hogy mi.?Molly ne b*szd fel az idegeim kérlek mi történt mit csináltál.?
-Én semmit vagyis ajj gyere ide.Szia.
Majd letette elmentem a kórházba és megtaláltam Mollyt.
-Szia.-köszönt.
-Szia.Akkor magyarázatot.
-Rendben Harry de könyörgöm ne beszélj erről senkinek.-fenyegetett a mutató ujjával és komoly hanggal.
-Tudod, hogy bennem mindig meg bízhatsz.-szoríttam meg a kezeit majd le ültünk 1-1 székre.
***
-Molly mért.?
-Mit mért.?-hullottak a könnyei.
-Ezt eddig mért titkoltad buta lány.?!-szorítottam magamhoz.
-Nem akartam senkit terhelni..
-De az életedbe kerülhetett volna most azonnal elvisszük a valódi levelet a rendőrségre.-mondtam.
-Harry.-kapott a kezem után.
Kérdőn rá néztem.
-Adam.-suttogta.
-Persze..-mondtam keserűn és leültem.
10 perc múlva Mollyt hívták, hogy be mehet.
***
-Na végre.-álltam fel.-Mit csináltál.-ekkor az órámra néztem.-Fél órán át.?
-Beszélgettünk, de többet már nem kell rendben lesz és ezt letudhatom a gondjaim közül.
Megcsóváltam a fejem és elmentünk a rendőrségre.
-Erhm..Jó napot.-kopogtam az üveg ablakon.
-Miben segíthetek.?-kérdezte a csávó.
-Egy feljelentési ügy van folyamatban, de mi hoztunk bizonyítékot is.-mondta Molly.
-Öhm.És ki ki ellen adta fel az feljelentést.?
-Zayn Malik és James Folk.
-Keresem..Ohh meg is van.Akkor fáradjanak a 6009-es irodába.
-Köszönjük viszlát.-mondta Molly.
Amíg a liftben mentünk felfele én nevettem egy nagyot Molly ekkor idiótának nézett.
-Mi a baj.?-mosolygott.
-Hányas iroda.?-kérdeztem röhögés vissza tartva.
Ekkor Molly elém nyomta a papírt amint az iroda száma van.Letakartam a 2 db 0-át majd Molly is oldalba lökött, de láttam, ahogy röhög.
-Tudod, hogy nem szabad.-mondta komoly hangon.
-Mit hülyéskedni se.?
-Harry evvel csak a múlt jut eszembe..és gondolom neked is.-mondta és ekkor kínos csönd lett.
***
-Foglaljanak helyet.-mondta az irodában a pasi.-Miről is lenne szó.?
-Szóval elvileg önnél járt a párom Zayn Malik.-mondta Molly.
-Igen körülbelül 10 napja vagy kevesebb.
-Igen és feljelentést tett James Folk ellen, de azt önök mondták, hogy figyelik...ahogy bebizonyosodott ez nem történt meg.-mondta tagoltan.
-Mire céloz hölgyem.?
-Csupán erre.-és letette a papírt az asztalra.
-Ez mi.?-vette fel a rendőr.
-James volt oly nagylelkű és gondolom jó szándékból megmentett minket az ablakunkon mászó óriáspóktól.
-Nem egészen értem mire céloz.-vágott komoly fejet az ürge amíg én elfordított fejjel röhögtem.
-Csupán arra, hogy egy féltéglával Mr.Folk betörte a párom és barátai ablakát melyen ez a levél állt.
-Értem..kérhetném, hogy az elejétől mesélje el amiből ez az egész eddig fajult.-itt Molly kétségbe esetten rám nézett.-Mi a probléma.?-kérdezte az ember.
-Tudja uram...-magyarázkodott.
-Feltétlenül szükséges ez.?-kérdeztem közbe vágva Molly szavába.
-Ez a legfontosabb.
Összenéztünk és nagyot sóhajtva elkezdtük elmesélte Molly, hogy milyen boldogok voltak Nikkyvel aztán történt a öltözős story majd későbbi újabb találkozások és Nikky már engem szeret majd, hogy elrabolt minket.
-Állj.!Mikor volt az elrablás.?Van bizonyítékuk.?
Molly rám nézett majd mondta.
-Van.-hajtotta le a fejét.
Itt én is kérdőn néztem rá.
-Kíváncsian várom.
Ekkor Molly fel állt és elkezdett vetkőzni majd felhúzta a pólóját mutatván a hegeket a hátán hasán és a kezén.-A combon is van..-mondta lehajtott fejjel.
Igaz, hogy nem volt sok de mélyek voltak.
-Ezeket én még mért nem láttam.?-kérdeztem.
-Mert nem akartam, hogy emlékezzetek..
A pasi azonnal kérte, hogy menjünk a kórházba ahol kezeltek minket ...így is lett.
-Nem gondoltam, hogy ez idáig fajul.-suttogta a rendőrségi kocsi hátsó ülésén nekem.
Megszorítottam a kezét, hogy ne féljen.
***
-Jó napot.-köszöntünk.
-Ó Jó napot hogy vannak.?-jött pont egy orvos.
-Jó napot ismeri őket.?-kérdezte a rendőr.
-Igen mind kettőjüket, de a kis hölgy nálam volt a súlyos sérüléseivel.
-Van lát lelet.?
-Természetesen.Kövessenek.-mondta a doki és követtük.
-Önök maradjanak itt.-mondta nekünk a rendőr.
-Harry félek..
-Mitől.?
-Nem tudom.
-Ne butáskodj már.
***
-Megtörtént a látleletek és a diagnózisok megtekintése jöjjenek felvesszük a jegyzőkönyvet doktor úr magának és a betegekkel közvetlen foglalkozó többi személynek is jönnie kell.
-De kérem ez egy kórház.
-Rendben akkor kapnak fél órát, hogy a nagy terembe jöjjön akik érintkeztek a kezelési idő alatt a fiatalokkal.Apropó önök pedig hívják a barátakat és a rendőrkapitányságon találkozunk 4-kor ne késsenek.

***

*...Molly szemszöge...*

Harryvel vissza mentünk a nagy házba és kitálaltunk a többieknek eléggé idegesek voltak.Majd hívtuk Drake-et és Nick-et is.
-Sziasztok.-köszöntem nekik.
-Jöttünk amilyen gyorsan tudtunk.
-Rég találkoztunk.-öleltem meg mindkettőjüket.
Először Amy volt a téma mert ugye mind ketten ismerik majd rátértünk a lényegre.És nekik is el mondtuk az igazat.
-Molly mért volt jó ez.?-És ha valami bajod lesz.?-Nem vagy normális.-dühöngött Drake.
-Jó nyugi.-mondta Nick.-Már mind egy de már nem lehet semmi.
-Drake már mi is elbeszélgettünk a fejével.-mondta Liam.
***
Itt ülünk a kapitányságon és egyesével behívnak minket és egyesével vesznek fel jegyző könyvet. Amy ez időre haza ment.
***
Este 10-re értünk haza mindenki ki volt azonnal a konyhát vette mindenki célba.
-Jó éjt.-köszönt mindenki mindenkitől.
***

*...Nikky szemszöge...*

Végre legalább is nagyon remélem, hogy a James-es ügyet lezártnak tekinthetjük.
-Holnap mi a program.?-kérdeztem már az ágyban Harrytől.
-Jaajj..ne is mond kicsim interjú, meghallgatás,dedikálás..-nyúlt el Harry az ágyon.
-Mi már holnap kezdődik ne már.
-Nekem mondod picim alig fogunk találkozni.-ölelt magához.
-Az a rossz, hogy szerdától mi is mehetünk már be.
-Bár mi is legyen szeretni foglak és kitartok melletted még ha egyszer találkozunk egy héten.
-Ámen.-nevettem majd megcsókoltam, és szinte azonnal aludtunk is.


*...Molly szemszöge...*


-Megyek zuhanyozni.-mondta Zayn.
-Mehetek veled.?-vágtam boci szemeket.
-Hát nem tudom..-húzta a száját.
Meglepve ijedten és kérdőn néztem rá.
-Rosszat tettem.?
-Nem, csak hazudtál.
-Micsoda.?Nem nem hazudtam csak el hallgattam az igazságot.
-És az jobb.?
-Csak azt akartam, hogy nyugodt legyen mindenki.
-Ja most aztán nagyon az...húha...gratulálok.-hadonászott a kezeivel.
-De most már mindenki tud mindent és az ügy is lezárva semmi ok a további vitára.
-Nem igaz, hogy nem érted.-csóválta a fejét.
Megint kérdő pillantásokkal halmoztam el.
-Okos lány vagy te rá jössz.-mosolygott.
Meg ráztam a fejem.
-Jajj...jó oké..Tudod az fáj a legjobban, hogy Harry tudott erről először vele mentél el ő ment el érted és vele voltál egész nap ez tudod és innentől lezártam a dolgot most már tényleg mindenki tud mindent.-azzal be is csukta maga mögött a fürdő ajtaját.
Enyhén szólva lefehéredtem.Létezik.?Zayn nem tudja a múltat el felejteni.?Féltékeny.?Amióta Amy felhozta azóta mindenki fura velem..Harry is a 69-es irodával ez volt az első alkalmunkkor használt póz.Most Zayn a Harryre vonatkozó féltékenysége először is ez volt..Ő akart először megdöngetni és küzdöttek...de vele vagyok akkor meg miért kell ez.?!Az 2-3 hónapos dolog...már nyár vége és azok még csak a nyár kezdetén voltak éppen május végén június elején..akkor mindenkit a nyár szerelmi szele fűtött és ezért volt mind ez...na jó hiába fényezem amit tettem az megtörtént..de nem lehet ezt megbocsátani.?

7 megjegyzés:

  1. Nagyon jó mint mindig!! Kövit! ? :))<3

    VálaszTörlés
  2. Jó lett ;)) Várom a kövit :P

    VálaszTörlés
  3. gyorsan köviit;) amúgy nagyon jó rész volt mind mindig! :))

    VálaszTörlés
  4. Uriiiiisteeeeeen *Q* hat ez iszonyatosan jooo halalra izgulok h mi lesz veluk ohhh Haroldom nagyon cukiiii volt ebben a reszben :33 <3 kedvenc blog :))

    VálaszTörlés