2013. január 13., vasárnap

Huszonkilencedik-Harmincadik fejezet...*

Hali ismét.:))) Sajnálom a csúszást, de nem voltam gépnél így nem is tudtam írni.:c A félévi bizonyítványom nem lesz fényes és ezért nem gépezhetek csak hétvégén..de evvel nektek az a jó, hogy dupla részt fogtok kapni, ha csak Nikky nem ír addig a míg én nem vagyok.^^ Na de 7 komment jött össze ismét nagyon szépen köszönöm, hogy így tetszik nektek.^^ Mostantól ha nem akkora kérés 6(!!!!!) komit kérnék és jön a következő.:) Puszi Medy.xx I Love You.♥ 


Huszonkilencedik fejezet...*




..nagyon félek, hogy mi lesz holnap és csak reménykedek, hogyha már Molly nem is de Harry bírni fog magával...


*...Molly szemszöge...*


*...Reggel...*


Na végre reggel van szerintem max olyan 6-7 órát aludtam mert elmondhatatlan gyomor görcsöm van izgulok a ma este miatt elvégre a világon legfontosabb emberek jönnek haza és végre a karjaim közt lehetnek és a hab a torta tetején köztük van a pasim is akinél nem szeretek jobban senkit és jó kis bulit szerveztünk a tiszteletükre.

-Jézusom még csak 7 óra.?-pillantottam a telefonomra.Nem csoda, hogy korán keltem mert már tűkön ülök a srácok gépe este 5 körül landol és az út 1 óra úgy, hogy 6-7 körül lesznek itt.Te jó ég már nem győzöm kivárni.
Úgy döntöttem lemegyek és csinálok a lányoknak reggelit én ilyenkor nem tudok enni és fogyóznom is kell úgy, hogy jó ez így este úgy is itt lesz a sok kaja.
Egy gond van én reggel eszek és estefelé nem úgy, hogy most se bírtam ki bekaptam párfalatot és elrohantam egy frissítő tusolásra majd felöltöztem és felmentem a netre amit kb nyár óta nem tettem meg.
Twitteren 31529-el több követőm lett..Úristen a kislány nem viccelt rengetek Tweetben megvagyok jelölve és vegyes érzelmeket váltottam ki az emberekből.Ahogy észre vettem nem csak Zaynnel van közös képem hanem mindegyik sráccal és olyanok keringenek .:"Vajon ez a lány ki is és melyik srácot akarja valójában.?!" Kissé kiborítóak ezek rajongó és utálkozó clubbok is vannak már rólam..Ugyan ezek Amy és Nikkyről is elmondhatóak.
Na 1 óra múlva el is raktam jó mélyre a gépet egy ideig nem fogok megint ez kicsit sok(k) volt nekem így egyszerre.
Bekapcsoltam a kedvenc zene csatornám és miközben olvastam a kedvenc könyvem ment a zene a háttérben.
-MOLLYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY.-rontottak be a lányok üvöltve a szobámba.
-Jézus Isten a bajt hozzátok rám úgy megijedtem mi van baj van.?
-Dehogy is csak ma jönnek a srácaink.-ugráltak sikítva és nevetve az ágyamon.
Beálltam én is.Miután kiörjöngtük magunkat lementünk a konyhába a lányok megették a reggelit én meg ittam még egy kávét.
-Mit csinálunk míg a srácok nem jönnek.?-kérdezte Amy.
-Szerintem még díszítsük a házat mert nem elég amit Joe és Kevin alkotott.-nevettem.
-Igaz.-mondta Nikky is két falat között.
Kaja után a lányok is letusoltak és felöltöztek majd neki láttunk a díszítésnek.
-Amúgy a srácok mikor hozzák a kaját.?-kérdezte Amy.
-Azt mondta Joe, hogy 5-6 körül.-mondtam.
-Oksi, de nem kéne valami süti vagy édesség.?-kérdezte nagy vigyorral Nikky.
-Háát nem tudom, legyen ti egyetek de én nem ehetek, menjünk és vegyünk.-mosolyogtam rájuk.
-Molly hülye az a manager nem vagy duci.-mondta biztatóan Amy.
-Még is ő a főnök én meg szeretem a munkám.
-Akkor menj edzeni.-ugratott Nikky.
-Ez remek ötlet akkor el is megyek most azonnal Zumbázni.-mondtam gyorsan és lemásztam a létráról.
-Vicc volt...amúgy.-mondta tagoltan Nikky.
-Ennél jobb viccet ki se találhattál volna.-nevettem majd felrohantam valami edző cuccért.
Negyed óra alatt lent is voltam addig a csajok a fél házzal végeztek.
-Tyűha ez nagyon állat.-forgattam ide-oda a házban a fejem.
-Köszi.-nevettek.
-Akkor majd olyan 3-fél 4 körül itthon leszek jók legyetek puszi.-köszöntem el és már pattantam is a kocsimba.
***
-Hello. Zumbaára szeretnék a mai naptól feliratkozni.-mondtam a Sport Centrumban a pultos srácnak.
-Szia rendben szerencséd van még van egy pár hely melyik napokon és mikor jönnél.?-kérdezte.
-Hétfőn-Szerdán-Pénteken 1-3-ig.
-Rendben nevet és címet kérnék.
-Molly Ellwood.-mondtam majd tagoltan lediktáltam a címem.
-Rendben pár nap és a saját névre szóló kártyád is elkészül addig itt az ideiglenes.-nyújtotta át a papír darabot.
-Köszönöm.-mosolyogtam.
-Amúgy Jake.-nyújtotta a kezét.
-Mint tudod én Molly.-nevettem.
-Örvendek a szerencsének még sokszor találkozunk.-kacsintott.
Bólintottam és az öltözőbe vonultam átöltöztem és kértem útba igazítást Jake-től aki a nagy csarnokba irányított.Az egész olyan mintha kint lenne a szabadba nagyon jó mint észre vettem nem sok lány volt max 6 a többi fiú és összesen 20-an lehetnek egy csapatban így velem együtt 18 embert számoltam 7 lány és 11 fiú a tanárokkal együtt vagyunk 20-an 1 srác és egy nő.
Először nyújtottunk majd a koreográfiát vettük át.
***
1 órája megy az edzés még van félóra de már nagyon bele jöttem.



-Na fiatalok végeztünk mára mindenki megdöbbentően ügyes volt.-dicsért meg mindenkit Edward és Stella a két edző tanár.

Szépen mindenki kiment a teremből és az öltözőbe vonult.
-Molly ügyes voltál.-mosolygott rám Emma az egyik lány akivel jóba lettem.
-Köszönöm.
Igazából mindenki nagyon jó fej és közvetlen van egy olyan érzésem össze tartó közösség leszünk a legjobb, hogy az edzők a legidősebbek Edward 23 Stella 22 és Emma meg én vagyunk a legfiatalabbak 18 így mind nagyjából egy korosztály vagyunk.
Miután letusoltam és rendbe szedtem magam Emmával beültünk a McDonald's-ba Emma megevett egy McFarmot én csak egy salátát ettem majd haza vittem elég messze lakik majd én is haza mentem már negyed 5 kicsit késtem mint mindig na nem baj.
-Hali megjöt..-és elállt a szavam.-Úristen csajok ez lélegzet elállítóan néz ki.-mondtam leesett állal tátott szájjal és nagyra nyílt szemekkel.
-Szia Molly akkor tetszik ahogy leveszem a reakciód.-röhögött Nikky.
-De még hogy túl jó.-dobtam le melléjük magam.
-Késtél merre voltál mesélj.-mondta Amy.
Elmeséltem nekik milyen jó kis csoport meg Emmát és a Mekit is majd az órára nézve láttuk, hogy 5 óra azonnal rohantunk készülődni a bulira.Mindannyian fürdés,hajmosás,smink,ruha,cipő,manikűr,pedikűr,haj az utóbbi 3-at egymásnak csináltuk.
A végeredmény mint mindig lenyűgöző.







-Csajok bármelyik pillanatban betoppanhatnak asrácok.-ugrándozott Nikky.

-Kevinék merre vannak a kajákkal.?-kérdezte Amy.
-Átszaladok megkérdem.-mondtam és szaladtam is.
***
-Sziasztok.
-Szia pont most telefonált a szállító, hogy 2 perc és leparkol a házatok előtt a kajával.-mondta Joe.
-Ohh köszönöm imádlak titeket.
-Semmiség, de amúgy elképesztően jól nézel ki.-mondta Kevin.
-Köszönöm.Akkor jöttök segíteni behordani.?-kérdeztem.
-Persze.-mondták egyszerre és jöttek is a kocsi akkor állt meg bepakoltuk a fiúk Amyéket is megdicsérték majd mi szépen elrendeztünk a cuccokat.
-Merre lehetnek már fél 7.-mondta szomorúan Amy.
-Tudják, hogy ide kell jönni.?-kérdezte Nikky.
-Szerinted nem az lenne az első dolguk.?-csóváltam a fejem.-De felhívom Zaynt.-mondtam.
***
-Szia merre vagytok.?
-Szia kicsim már otthon rendbe szedjük magunkat és azonnal rohanunk hozzátok.
-Rendben.-nyafogtam.
-Szeretlek sietünk.-mondta majd letettük.
-Na na na.???Merre vannak.?.sürgettek a lányok.
-Baj van csajok...-változott komolyra a hangom..
-TESSÉK.?MI.?-idegeskedtek.
-Balesetük volt.-kezdtem meggyötört hangon beszélni.
-MOLLY NE IDEGESÍTS.-kezdett Nikky hisztizni.
Majd nem bírtam tovább és ki tört belőlem a röhögés.
-MOST MÉG IS MIT RÖHÖGSZ.?-dühöngött Amy.
-Azon, hogy milyen könnyen átlehet verni titeket.-Semmi bajuk otthon vannak már és rendbeszedik magukat.
-Te mekkora egy nyomi vagy.-vágott vállon Nikky.
-Tudod hogy megijedtem te.-röhögött már Amy is de kicsit dühösen.
Leültünk a kanapéra és vártunk.
*...Csengetés...*
-Ááááááááá TUTI ŐK Ááááá.-visítozott Amy és már rohant az ajtóhoz mi követtük.
-Öhm sziasztok bocsi a zavarásért, de Mollyt keresem.
-Szia Jake hát te.?-tágultak ki a szemeim.-Honnan tudod, hogy itt lakok.?
-Tudod ma lediktáltad.-mondta nevetve.
-Jajj tényleg.-csaptam a homlokomra.A Sport Centerből volt a pultos srác.-De mi járatban.?-érdeklődtem.
-Ja.Mert ezt ott hagytad majd megszokod, hogy jobban vigyázz rá.-nevetett és átnyújtotta az ideiglenes kártyám.
-Te jó ég köszönöm.-fújtam ki egy nagy levegőt.
-Semmiség.
-Ja amúgy ők a barátnőim Amy és Nikky ő pedig Jake a pultos srác a Sport Centerből.-mutattam be őket egymásnak.
-Örvendek lányok a szerencsének, elképesztően csinosak vagytok buli lesz.?-érdeklődött Jake.
-Ja igen most jönnek a barátaink haza a turnéról és "Isten hozott újra itthon" címmel csináltuk a meglepi bulit.-mondtam boldogan.
-Mármint úgy barát.?
-A pasijaink.-nevetett Amy.
-Óóó értem.-bólogatott Jake mint aki felvilágosodott.-Akkor jó bulizást nektek majd találkozunk Molly.
-Szia.-köszöntem el 2 puszival.
-Helyes srác és nagyon bejössz neki Molly.-bökött oldalba Nikky.
-Igen az.Honnan veszed.?
-Végig amíg itt volt csak csodált.-nevetett Amy.-Szerinted vissza hozta volna a kártyát.?
-Van benne valami.-mosolyogtam.
*..Dudálás..*
Oda sétáltam az ablakhoz és majdnem elájultam..


Harmincadik fejezet...*


-Úristen csajok itt vannak.-ugráltam örömömben és majdnem sírtam.

A csajok is sikítottak majd rohantak az ajtóhoz.
-Sziasztok csajooooooooooooooook.-kiáltott Louis és kitárta a karját.Mindhárman beugrottunk az ölelésébe megpuszilgattunk.
-Helloka.-jött Liam is őt is úgy fogadtuk mint Louist.
-Szia szerelmem.-ment oda Harry Nikkyhez egy cserepes orcideával azonnal letámadták egymás ajkait.Amy és Niall is ugyan így üdvözölték egymást.
-Zayn.?-kérdeztem kétségbe esetten.
-Azt...m-mon-mondta, h-hogy k-ké-késik kicsit.-mondta akadozva Harry mert közben Nikky szájában keresett valami az ő szájával.
-Értem.-remek mindenkinek itt mindenkije de ez én életem késik.
-Ne szomorkodj.-jött oda Louis.
-Nem.-mosolyogtam rá és megöleltem.
-Ezt már szeretem.-suttogta a fülembe.-Gyönyörű vagy Molly.
-Köszönöm Mr.Tomlinson maga is jól kicsípte magát.-nevettem.
-Na de meséljetek mi volt.-mondta Amy már a nappaliban a kanapén.
*..Csöngetés...*
-Biztos Zayn.-mondta Liam én nem válaszoltam azonnal az ajtóhoz ügettem.
-Sajnálom, hogy késtem éde..-nem vártam meg, hogy befejezze azonnal ajkaim az övére ragasztottam és berángattam a házba lábammal berúgtam az ajtót és neki dőltünk és mint az állatot faltuk egymást.
-Ann-an-annyira hi-hi-hiány-hiányoztál.-motyogta a csókunkba Zayn, de nem nagyon tudott beszélni mert egyfolytában vad nyelv csatát vívtunk.
-Azért ne a bejáratban döngessetek egy menetet.-röhögtek a nappaliból a többiek.
-Hahaha.-röhögtem hangosan és gúnyosan.
Csókolóztunk még pár percig majd kézen fogva be ballagtunk a többiekhez.
-Szia Zayn.-köszöntek a csajok.
Amíg a csajok megölelték és puszilták Zaynt addig a végre megszabadult Niallt és Harryt én is köszöntöttem.
Kb 2 órán keresztül egymás kalandját meséltük a srácok mesélték, hogy elképesztően sok őrült rajongó van.
-Képzeljétek egy csaj felrohant a színpadra és lesmárolt.-mondta kiakadva Louis.
-Legalább jó volt.?-röhögtem.
-Nem mert majdnem leharapta az alsó ajkam miközben a biztonságiak próbálták rólam leszedni.
-Te jó ég.-nevettünk.
Én is elmeséltem miket olvastam a neten mondták ne foglalkozzak velük legyek erős stb.
-Na, hogy így kivitattuk az elmúlt hónapokat igyunk a viszontlátásra.-mondta Harry.
-És Niall utó szülinapjára elvégre ez Niall szülinapjára és a viszontlátásotokra készült buli.-mondtam.
-Akkor ma is beb*szunk.-röhögött Niall.
-Ennyi.-pacsiztam le vele.
Egyenesen a konyhába mentünk.
-CSAJOK ÚRISTEN.-csillant fel a srácok szeme a sok kaja láttán.
-Akkor zaba.-mondta gyorsan Liam.
Mindenki maga elé kapott amit épp elért és elkezdtük a nagy kajálást Liam Louis és Niall megettek egy egész pizzát Harry és Zayn megettek 2 gyrost Amy Nikky 1-1 buritót és gyrost én egy gyrost ettem.
-Niallre és hogy újra itt vagytok.-emeltük Nikkyvel egyszerre 1-1 üveg vodkát.
-Azt mind egyedül.?-kérdezte Amy.
-Amy majd megszokod.-röhögött Niall.
Mindenki fogott magának 1-2 üveg olyan italt amit szeret és mindenki amennyit tudott lehúzott belőle.
-Áhh ez kemény volt.-töröltem a szám.
-Nem csoda ha a felét megiszod egyszerre.-rázta a fejét röhögve Liam.
-Srácok én mindjárt jövök kimegyek a teraszra.-mondtam.
-Molly újra.?-kérdezte Harry.
-Csak néha.
-Megyek én is.-csapódott hozzám Zayn.
Megfogtam a kezét és kimentünk a teraszra.
-Amúgy Josh hol van.?-kérdezem 2 slukk között.
-Azt mondta, hogy valami meccse van.
-Mindenki oda megy.-csóváltam a fejem.
-Ki mindenki.?
-Drake,Nick,Joe,Kevin.
-Az utóbbi kettő kik is.?
-A szomszéd cuki srácok.
-Hmm szomszédok.?és cukik.? azt hiszem meg kell néznem magamnak őket.
-Jajj te.-löktem vállon.Tőlük van a kaja ők segítettek behordani és a házat díszíteni, ja és nagyon jó fejek.
-Egyre jobb..
-Melegek és tesók.
-Ja akkor jó.-röhögött.
-Gonosz vagy.-vágtam ál durcit.
-Ez is hiányzott.-jött 2 lépéssel közelebb.
-Mi.?
-Amikor ilyen édesen besértődsz imádom ahogy minden porckád.-mondta és már teljesen a falra nyomott elnyomtuk a ciginket majd Zayn letámadott és kiszívta jobb oldalt a nyakam és a bal vállam.
-Te majom ez meglátszik és fotózásra kell mennem.-löktem el.
-Légy rá büszke ezek a híres Malik foltok.
-Disznó.-csaptam a seggére.
-Ahhw grr imádom ha rondán beszélsz.-mondta és megszorította a fenekem majd felvett az ölébe és úgy vívtuk a nyelvek csatáját tovább.
-Khm.Amúgy nem akarok zavarni, de nem szeretnétek bejönni.?-állt röhögve az ajtóban Harry.
-D-d-de.-nyögtem ki.
Zayn letett majd még beleharapott a nyakamba mire én felvisítottam és bementünk a többiekhez.
-Üvegezés gyerekek.-kocogtatta Liam a poharát.
-Kiráááááááááááááály.-tapsoltam.
-Az a szabály, hogy nincs szabály.-mondta Niall.
-Mi.?-kérdezte Amy.
-Amy szokj hozzá ha nálunk üvegezésre kerül sor akkor ott elszabadul a pokol.-röhögött Louis.
-Ne is mond.-szörnyülködtem.
-Molly jól tudja.-kacsintott Niall, mire Liam oldalba lökte.
-Hát jó.-vakarta a fejét Amy.
-Pörgetek.-mondtam.
-Merek.-mondta egyből Harry.
-Tudtam.-nevettem.-Akkor először egy lazát.-néztem körbe a szobában.-Megvan.Nikky feküdj le Harry te meg majd nyald le combjáról a tejszínhabot amit rányomok.-mondtam és már hoztam is a konyhából a habot rányomtam Harry pedig teljesítette de bebújt Nikky szoknyája alá és morgott Nikky lába között mire Nikky csak röhögött.
-Na jó ezt estére hagyjátok.-röhögött Zayn.-Harry kibújt majd pörgetett.
-Felelek.-mondta félénken Amy.
-Nyuszi.-nevetett Louis.
-Akkor hány sráccal voltál eddig Niallen kívül.?-kérdezte Harry.
-Muszáj válaszolni.?-kérdezte Amy.
-Nem, de akkor vetkőzöl.-röhögött Liam.
-Legyen.-mondta Amy és lekapta a 2 cipőjét.
-Rafkós.-bólogatott Harry.-De 3 feles még.-kacsintott.
Amy megtette.


*...Nikky szemszöge...*

Nagyon sokáig játszottunk és már senki nem volt józan és ekkor bekövetkezett amitől féltem.
-Akkor Harry választanod kell egy lányt Nikkyn kívül akivel bevonultok egy szobába teljes 10 percre.-mondta Niall.
Csak reménykedtem, hogy nem vállalja vagy nem Mollyt, de hiába.
-Jó akkor Molly gyere.-nyújtotta a kezét.
Zayn rohadt idegesen Harryre kapta a fejét majd rám láttam rajta, hogy ugyan olyan kétségbe esett mint én.
És elmentek....
-Zayn félek.-csúsztam oda hozzá.
Nem válaszolt csak megölelt.
Ez Zayn-nél annyit jelent, hogy legszívesebben ordítana és sírna a fájdalomtól.
Amíg le nem telt a 10 perc játszottunk tovább.Zayn addig kiment és elszívott 5 szál cigit.Én a kezeim tördeltem.
-Áááááááááááááááááááá.-hallottuk Harry üvöltését.
-Úristen.-kaptam a számhoz.Zayn meg már rohant is fel. Mindenki utána.
-Mi van.?-rontott be Zayn.-MIT CSINÁLTÁL.?-üvöltött Harryre.
-Mi történt.?-jöttek pánikban a többiek is be a szobába és mindenki ki akadt amikor meglátták a földön eszméletlenül fekvő Mollyt.
-MIT CSINÁLTÁL.?-üvöltött Zayn tovább és már megindult Harry felé.
-SEMMIT.-kiabált ő is.-Álltunk az ablakban és néztünk ki amikor ő mondta, hogy szédül kihányt az ablakon és össze esett.
-Csak fél üveg Jacet ivott.-mondta Louis.
-Molly bírja a piát mindenki közül a legjobban.-mondtam.
-Vigyük kórházba.-mondta Liam.
Azonnal felkaptunk valami meleg cuccot és vittük is.
A kórházban szóltunk elvitték mi leadtuk az adatait, majd leültünk és vártunk.
-Nem fura, hogy valahogy valamiért mindig a kórházban kötünk ki.?Már törzs vendégek vagyunk.-poénkodott Louis.
-Ja.-röhögött egyet Niall is.
-Most nincs itt az ideje a poénkodásnak.-mondta Harry.
Zayn fel-alá mászkált és szinte tapintható volt a a belőle áradó düh,aggódás egyvelege.
-Önök Ms.Ellwood hozzá tartozói.?-jött egy orvos kb fél óra után.
-Igen.-mondta egyből Zayn mind a doki köré gyűltünk.
-Van a kis hölgynek barátja mármint akivel sexuális kapcsolatot létesít.
Itt mindegyik srác kicsit kétségbe esett fejet vágott hiszen Mollynak mindegyikkel volt sexuális kapcsolata.
-Én vagyok.-mondta Zayn.
-Akkor örömmel közlöm, hogy a kisasszony várandós és a második hónapban jár.
Mindenki kiakadt és a fejét fogta.
-Tessék.?-értetlenkedett Zayn.
-Jól hallotta babát vár.-mosolygott.
-Be lehet menni.?-kérdezte Zayn.
-Természetesen kövessenek.-mondta.
-Úristen Amy akkor ezért volt kicsit nagyobb Molly hasa és ezért kellett fogyóznia és ezért volt reggelente rosszul.-suttogtam Amynek.
-Úristen igaz.
-Mi az lányok.?-kérdezte Harry.
-Hát..tudjátok a manager kicsit lehordta Mollyt mert állítólag meghízott és azt mondta fogyjon mert nem dolgozhat velünk.
-Megütöm.-dühöngött Zayn.
-Nyugi haver.-simogatta Liam a hátát.
-Tessék ez a szoba.-mondta a doki.Mindannyian bementünk.
-Életem.-szinte repült Zayn Mollyhoz és megpuszilta a homlokát.
-Ezek szerint hallották a régebbi beszélgetéseinket a fentiek és egyetlen alkalommal a fürdőben nem védekeztünk és megfogantam.-mondta kicsit kábán Molly.
-Mit szeretnél.?-kérdezte Zayn.
-Már mondtam, de sajnos már nem csinálnak ekkora babánál abortuszt..-szomorodott el Molly.
-Akkor.?-csillogott Zayn szeme.
-Meg kell tartanom..
-Kicsim.-ölelte magához Zayn Mollyt és azonnal ajkait egy érzéki csókkal jutalmazta majd megcsókolta a hasát is.
-Félek Zayn.
-Nem kell itt vagyok.
-Sőt mind itt vagyunk.-mondta Liam, mire helyeseltünk.
-Menjünk haza.-nézett Molly könyörgően Zaynre.
-Rendben.-csókolta kézen majd elment intézkedni addig mi oda mentünk gratulálni és megölelni Mollyt.
-Azt hiszem a buli a pia a cigi kilőve egy időre.-nevetett Louis.
-Azt nehezen fogom kibírni...
-Segítünk.-simogatta Harry Molly hasát.
-Az orvos azt mondta ma megfigyelésre bent tartanak, de holnap haza jöhetsz.-térdelt vissza Zayn Molly mellé.
-Akkor menjetek haza nyugodtan és bulizzatok tovább én el leszek itt a kicsivel.-mosolygott fájdalmasan Molly.
-Én tuti maradok.-mondta Zayn.
-Akkor jók legyetek.-mondtuk és elbúcsúztunk.
***
-Nem semmi gyerekek..-ült le kikészülve már otthon Liam.
-Ne is mond haver.-csóválta a fejét Louis.
-MI van, ha nem...nem is Zayné a gyerek. Úgy értem..na értitek..-mondta Amy.
-Az oltári szívás lesz ráadásul Zayn nem hiszem, hogy kibírná.-Főleg ha valamelyikünké.-mondta Niall.
-Ki volt Zayn előtt legutoljára Mollyval.?Ez gáz kérdés tudom, de még ő lehet a másik..-mondtam.
-2 hónapos a baba.? Úristen..akkor..akkor nem hiszem, hogy Zané a gyerek.-állt fel idegesen Harry és közben a száját fogta meg a háját tépte.
-Harry.?! Ugy--Ugye nem.?-álltam fel.
-Nikky sajnálom..attól tartok.-rohant elém Harry.
-N-nem-sírtam el magam és felrohantam az emeletre.
-Nikky kérlek.-rohant utánam.
-Harry ne.-ordítottam és az ágyamba dőltem.
-Nikky tudod az régen volt és tudod mi történt akkor..kérlek.
-Harry most..most menj el idő kell.
-Rendben.De tudd, hogy csak te vagy nekem.-adott egy csókot a homlokomra és kiment én álomba sírtam magam.


*...Harry szemszöge...*

Nagyon aggódok, hogy most Molly babája kitől is van...Ha tőlem én vállalom és a legjobb apa leszek, de remélem, hogy nem tőlem van...
-Na.?-nézett rám Liam.
-Semmi kiakadt.-mondtam és leültem.
-Huhhú-DE jó kis újra megjöttünk buli.-mondta szarkazmussal Louis.
-Srácok most a legjobb lesz, ha haza mentek.-mondta Amy.
-Szerintem is.-állt fel Liam.
-Csomagolok kaját.-mondta Amy és kiment Niallel a konyhába.
-Haver ugye nem tőled van.?-jött oda Louis.
-Komolyan nem tudom, de esély sok van rá, de reménykedek...-mondtam neki mire ő magához húzott és jó erősen megölelt.
-Veled alszok jó.?-kérdezte.
-Egyértelmű.-mosolyogtam keserűen.
-Mehetünk.?-kérdezte Liam.
-Aha egy pillanat.-mondta Niall és megcsókolta búcsúként Amyt.
***
-Jó éjt.-köszöntünk el Louisal Nialltől és Liamtől majd bedőltünk az ágyamba.
-A legrosszabb az hogyha még is tőlem van a gyerek akkor Zayn megutál és a bandának vége..
-Erre még gondolni se szabad Hazza.
-Tudom, de a legrosszabb gondolatra felkészülve nem érhet meglepetés és ennél csak jobb lehet.
-Milyen bölcs vagy kisfiú.
-Tőled tanulom Boo Bear.
-Haha.Ezt is csak tőled viselem el és anyutól.-mondta gúnyosan majd megöleltük egymást utána elaludtunk.


*...Zayn szemszöge...*


Molly elaludt én közben a pocakját simogatom.
-Hsafrrhy.-suttogott álmában Molly.
Felkaptam a fejem és ránéztem és hallgatóztam.
-Nem lehet..-vált nyugtalanná.
-Mi nem lehet Molly.?-kérdeztem tőle.
-Harry..
-Mi van Harryvel.-kérdeztem.
-Nem lehet Harry a baba.
-Mi van a babával.?-csúsztam közelebb, hogy jobban halljam.
-Félek.-suttogta.
-Mitől.?-kérdeztem idegesen, de próbáltam nyugodt maradni hiszen alszik.
-Hogy nem Zayné a pici.
Itt ledermedtem.
-Akkor kié.?
-Harry a tiéd.-motyogta.
Azt hiszi Harry vagyok azt álmodja vele beszél..nem felejti el.?Létezik, hogy őt szereti.? 2 hónap.? Úristen lehetséges tényleg Harryé a kicsi.?

6 megjegyzés:

  1. Hát igen mindig kell egy kis izgalom bele ^^ jujjjj de kis cukiii lehet majd a baba :333 nagyon kiváncsi vagyok gyorsan a kövit :D <3 *-* de Zayné legyen mert lehet az lesz mit Harry mondott h a bandának vége :( <3 legyen happy end :3

    VálaszTörlés
  2. :O Nagyon jó :))
    Ugye Zaytől lesz a baba ? :$

    VálaszTörlés
  3. micsoda fordulat.. mondjatok, hogy Zayné lesz. <3

    VálaszTörlés
  4. Juuuj nagyon jó,várom a kövit ;)! :D Remélem Zayné lesz a baba :))

    VálaszTörlés
  5. Már egy jó ideje olvasom a blogod és egy szót sem írtam de most elmondom a véleményem: ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ IMÁÁDOOOM!!!! GYORSAN KÖVIT MERT IMÁÁÁÁÁÁDOOOOM!! J ÉS AJÁNLOM, HOGY A BABA ZAYNÉ LEGYEN!!!!!!! <3 IMÁÁDOM!!!! <3

    VálaszTörlés
  6. köviiiiit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!;)imádom a blogotok ♥

    VálaszTörlés