2013. január 6., vasárnap

Huszonnyolcadik fejezet...*

Üdv újra.:) Össze jött 7 komment nagyon szépen köszönjük és itt is az új rész igaz picit csúszva de meghoztuk.^^ :) Reméljük ez is elnyeri a tetszéseteket mint a többi.:* Következő is ismét 5 komment után jön.:) Puszi.Nikky&Medy.:* We Love you.♥ 




...na jó hiába fényezem amit tettem az megtörtént..de nem lehet ezt megbocsátani.?
Hallottam Zayn már fürdik így arra a döntésre jutottam, hogy bevetem magam és remélem, hogy kibékülünk.
Levetkőztem és lassan benyitottam majd bezártam az ajtót, szépen beléptem mellé a zuhany alá és megsimítottam hátát hirtelen megfordult.
-Molly most ne..-mondta lekezelően.
-Amióta Amynek elmeséltük a régen történt dolgokat azóta mind annyian máshogy bántok velem. Miért.?
-Molly te vagy az életem de elég zavaró, hogy egész nap az egyik legjobb haverommal vagy aki régen az úgy mond..egyik ágy melegítőd volt.
-Ezt most nem kellett volna Zayn nagyon nem.!-éreztem ahogy belül össze török.Fogtam magam és elindultam ki minél messzebb tőlük.DE Zayn vissza rántott.
-Most mi van.?-kérdeztem bunkón.
-Nagyon sajnálom nem akartam Molly szeretlek és nem tudnám elviselni, ha másé lennél be vallom féltékeny vagyok..-mondta lehajtott fejjel.
-Zayn ez nekem nagyon fáj..mért nem bízol bennem ami volt már elmúlt és Harry Nikkyért van oda..én meg...csak is érted senki nem ér a nyomodba ezt vésd a fejedbe.
-Sajnálom meg tudsz bocsájtani.?
-Meg ha te is.-mondtam, de nem válaszolt egy érzéki csók volt a válasza.Megharaptam alsó ajkát amin kicsit felszisszent.



Sokáig csókolóztunk majd Zayn levezette kezeit fenekemre és markolászni kezdte miközben én hátát simogattam.Egyik kezét előre a bejáratomhoz rakta és finom lassú mozdulatokkal kényeztette csiklóm én szájába nyögtem egy párszor ő erre felbátorodva két ujjával kényeztetett.
-Fordulj meg.-búgta fülembe.
Engedelmesen megfordultam és már csak annyit éreztem ahogy nyelve járkál bennem.Felnyögtem és az üveget kaparásztam ő egyre gyorsabban és teli érzésekkel végezte a dolgát.
-Zayn ú-ú-ú-úúúúristen mindjárt.-lihegtem mire ő felkacagott.
-Sikítsd a nevem ha elérted a csúcsot szívem.-mondta azzal a gerjesztő hangjával.
Egyre erősebben és gyorsabban nyalt éreztem ahogy testem megfeszül és lüktetni kezd.
-ZAAAAAAAAYN.-sikítottam amekkorát csak tudtam és az örömnedvem kifolyt.
Fel állt hátulról átölelt és nyakam csókolgatta miközben én férfiasságán dolgoztam egyik kezemmel miután ő is elélvezett finoman belém nyomta magát és lassan mozogni kezdett.Megtámaszkodtunk az üvegfalon és ő felgyorsította mozdulatait.



-Baby én is mindjárt aww.-nyögte a nyakamba Zayn.
Segítettem én is mozgásán és egyre gyorsabban mozogtunk majd Zayn felnyögött és éreztem ahogy a meleg nedve szét áramlik bennem felbecsülhetetlen élmény volt eddigi legjobb együtt létünk remélem ő is hasonlóan gondolja.Még tolt pár levezetőt rajtam majd lezuhanyoztunk rendesen és bedőltünk az ágyba majd még csókolóztunk.
-Remélem neked is olyan jó volt mint nekem.-súgta a fülembe.
-Eddi legjobb édesem.
-Akkor ebben is egyetértünk szeretlek.
-Tényleg igaz, hogy a békülős sex a legjobb.-nevettem.
Rám mászott hátulról és még úgy csókolgatott.





-Holnap már kezdődik a munka nem fogunk találkozni..-változott szomorúvá a hangja.
-Kérlek, most ne rontsuk el a pillanatot.-mondtam minden erőm össze gyűjtve.
-Rendben nagyon szeretlek és ígérem minden nap felhívlak csak téged szeretlek.-mondta komoly hanggal mire én elsírtam magam és csak szorosan öleltem.
-Ne sírj szerelmem.-csókolta a homlokom.
-Az öröm könnyeit hullatom.!-Szeretlek.!-suttogtam neki.
Szorosan egymásba fonódtunk és elaludtunk.


*...Reggel...*


*...Liam szemszöge...*

Este sok időbe telt mire elaludtam forgolódtam és a rendőrségi ügyön járt az eszem, majd Mollyék jól érezték magukat vagyis egymást és ennek hangot is adtak.Nem hibáztatom őket, de nekünk mostantól kemény munka kezdődik.
Az ébresztő pontban 9-kor keltett össze szedtem magam és átvánszorogtam Louhoz.
-Jó reggelt haver.-köszöntem neki.
-Neked is..kezdődik minden újra a nyári szünetnek vége.-mondta kómásan.
-Ja ne is mond menj készülj fél 11-re megyünk interjúra.
-Remek.-dőlt vissza az ágyba.
Mentem a többiekhez.
-Harry Nikky ébresztő.
-Mi már reggel van.?Jaaaaaajjj.-nyögött Harry.
-Készülj fél 11-re interjún kell lennünk.
***
-Niall Amy sziasztok.Niall készülj fél 11 kor interjún kell lennünk.
-Jó reggelt..remek.-motyogott kábán Niall.
***
-Molly.-Jó reggelt.
-Szia Liam.
-Keltsd Zaynt fél 11-re interjúra vagyunk hivatalosak.Addigra készüljön el.
-Rendben.
Miután felkeltettem mindenkit lementem és csináltam mindenkinek kávét meg teát ki mit iszik.Csináltam piritóst és rántottát.
5 perc múlva már mindenki lent volt és csöndben reggelizett.
-Nagyon fáradt vagyok.-szuszogott Zayn.
-Nem csodálom.-mondta 2 falat között Lou.
-Mert.?
-Mert tőletek zengett a ház basszus.-mondta Lou.
-Ki békültünk na.-mondta kipirulva Molly.
-Össze voltatok veszve.?-néztünk rájuk kérdőn.
-Igen...de már minden rendben.-mondta Zayn és megpuszilta Mollyt.
***
Reggeli befejeztével mindenki elkészült mindannyian elbúcsúztunk a lányoktól és ment mindenki a maga dolgára.


*...Molly szemszöge...*

-Na.? Most mit csinálunk.?-kérdeztem elterülve már otthon a saját házunkban a kanapén.
-Nem tudom.-mondta Nikky.
-Filmezünk.?-kérdezte Amy.
-Sok mindent úgy sem tudunk tenni.-mondtam.
Beraktunk valami vígjátékot és azt néztük.
-Ez valami botrányos...-dörmögte Nikky.
-Az..-mondtam.
-Na jó akkor menjünk el valahova.-mondta végül Amy.
-Semmi kedvem.-mondtam flegmán.
-De nem jó ha itthon aszalódunk.-mondta Nikky.
-Jó menjünk.-adtam be a derekam.
Elkészültünk és elindultunk a városba.



Igazából mi se tudtuk hova is megyünk.
Végül a plázában kötöttünk ki. Hol máshol.?
-Akkor mindenki vegye fel ezeket és csináljunk képet.-jött oda nevetve Nikky.
Először néztem rá és húztam a szám de végül bele mentem.



Megvettük a ruhákat majd elmentünk a parkba sétálni.
-Amy amúgy mi van közted és Niall közt.?-kérdeztem kíváncsian.
-Hát.-és elpirult.
-Húha.-nevetett Nikky.
-Össze jöttetek.?-sürgettem.
-Mondjuk úgy, hogy nagyon szeretjük egymást.-mosolygott.
-Ezt nem értem.-mondtam.
-Még nem vagyunk együtt...hivatalosan.-mondta.
-Vagyis együtt vagytok, csak a nagy világnak nincs bejelentve.?-kérdezte Nikky.
-Így valahogy..igen.
-Akkor jó..igazából mi is így vagyunk Harryvel és Molly is Zaynnel.
-Komolyan.?-lepődött meg Amy.
-Sajnos...-mondtam.
-Mikor fog ez kiderülni vagy valami én kétlem, hogy ezt nem tudják...-mondta Amy.
-Igazából nem tudom.-néztem Nikkyre.
Amy valamivel mindig elrontja a kedvem, de nem szándékosan csak ő a dolgok mélyére néz és mindig igaza van.
Leültünk egy padra és ott folytattuk a beszélgetésünket amikor..
-Sziasztok.-jött oda egy pár évvel fiatalabb lány hozzánk.
Furán egymásra néztünk majd köszöntünk neki.
-Ugye te illetve ti vagytok ezek a lányok.?-mutatott elénk pár képet amin Nikky és én vagyunk modell ként.
-Igen mi.-mondtam mosolyogva.
-És ő ki.?-kérdezte Amyre nézve.
-A legjobb barátnőnk és te ki vagy.?-kérdeztem.
-Sissy.
-Hát akkor szia Sissy de honnan ismersz minket.?-kérdezte Nikky.
-Téged és téged.-mutatott rám és Nikkyre.-A modell képekről.-mutatott a képekre.-De őt még nem láttam.
-Igen mert én még csak most fogom kezdeni szerdán a munkát.-mosolygott Amy.
-Értem..-mondta a kislány össze szorított szemekkel.
-Amúgy szeretnél valamit.?Vagy valami.?-kérdeztem.
-Igen.!-Azt, hogy mi is van köztetek és a One Direction közt.?-kérdezte komolyan.
-Ezt honnan veszed, hogy ismerjük őket vagy bármi.
-Na ne nézzetek hülyének fél éve minden a ti és a srácok képeivel van tele mindenki tudja, hogy a srácokkal dolgoztatok és oda költöztetek aztán miattad.-itt rám mutatott.-Nagy balhé kerekedett mert Zaynnel szinte meztelenül rohangáltatok az ő udvarukon..
-Na állj.!-mondtam nyugodtan.-Mi együtt dolgozunk a fiúkkal és igen nagyon jóban vagyunk velük, de további információért őket kell kérdezni mi nem mondunk semmit.-mosolyogtam rá.
-Majd előbb utóbb minden kiderül.-fenyegetőzött a mutató ujjával a kislány.
-Te jó ég még a végén meg vernek minket a kis 12-13-14-15 éves kis rajongók a srácok miatt.-mondta zavartan Nikky.
-Várjuk meg a fiúk interjúját hátha valamit mondanak benne.-mondta Amy.
-Jó.De nem megyünk el a Starbucks-ba.?-kérdezte Nikky.
-De most jól esne egy kis hideg ital és valami nasi.-mondta Amy én csak bólogattam.
Egyenesen a Starbucks-ba mentünk majd bent elfoglaltuk a szokásos helyünket ahol a fiúkkal is ülni szoktunk majd rendeltünk.




-Egészségetekre.-emeltem a poharam majd ittam.
Beszélgettünk ettük a csokis gyümölcsöket és megittuk a jeges fagyis kávékat haza indultunk.
***
-Lányok nem gond ha én át ugrok Drake-hez.?-kérdeztem.
-Nem menj csak, de egyedül akarsz oda gyalogolni.?-kérdezte Nikky.
-Csak nem halok meg.-mondtam.
-Ez nem vicces jól van vigyázz magadra puszi.-köszönt el Amy.
Elindultam Drake-hez ami ugye Nick háza reméltem, hogy nem lesz ott Sarlotte nem bírom azt a picsát, de Nick barátnőjével nem is találkoztam..ha egyáltalán van neki..
***
Fel hívom Drake-et mert már itt vagyok.
-Szia.-köszöntem neki.
-Hey húgi mizujs.?
-Kinyitod itt vagyok a házatok előtt.-nevettem.
-Rohanok.-nevetett ő is majd egy pillanat alatt nyitotta is az ajtót.
-Hello.-tárta ki az ajtót.
-Haliiii.-ugrottam a nyakába.
-Hogy-hogy itt.?Baj van.?Miért nem szóltál, hogy jössz.?
-Gondoltam meglátogatlak titeket nem nincs meglepit akartam.
-Szia Molly.-ölelt meg Nick.
-Szia.-öleltem én is őt.
-Mi járatban.?
-Gondoltam meglátogatom a két bátyám.-nevettem.
-Gyere ülj csak le.-mondta Drake és beültem mellé.
-Mi a helyzet a srácokkal.?-kérdezte Nick.
-Semmi..igazából most kezdődött újra nekik a meló nem is fogunk találkozni és már most hiányoznak.-mondtam szomorúan lehajtott fejjel.
-Óó értem akkor azért jöttél ide mert már ők nincsenek szééép mondhatom.-lökött oldalba Drake.
-Nem bírod ki, hogy ne legyél fiúkkal.-nevetett Nick.
-Jól van na nem tehetek róla.-nevettem.
-Molly melyik sráccal vagy együtt most komolyan mert én már nem tudom.-röhögött Drake.
-Hahaha....-gúnyolódtam.
-De most komolyan kipróbáltad mindet és melyiknél állapodtál meg.?-folytatta ugyan olyan vigyorral.
-Ezt ne hozd fel jó.?!Elegem van ekkora probléma, hogy lefeküdtem mindegyikkel.?Rohadtul elegem van és amikor egy srác lefekszik egy csomó csajjal ő a nagy menő akkor egy lánynál mért nem így van..Tudjátok mit ne válaszoljatok hagyjuk...és Zaynnel vagyok együtt, de ez még nem publikus.
-Jójó bocsánat de ideges valaki mi van megjött a mikulás.?-tréfálkodott tovább Drake.
-Na jó látom jól tettem hogy eddig nm jöttem mert ezek után nem is fogok na pá.-álltam fel.
-Jajj nyugodj már meg mi a bajod.?
-Az, hogy ilyen bunkó vagy.
-Dehát a bátyád vagyok.
-De az nem feltétlen jelenti azt, hogy a lelkembe kell gázolni.
Drake oda jött és megölelt.
-Jó látom más is van ha akarod elmondod ha nem nem de haza viszlek ha akarod.
-Nem nem kell haza sétálok.
-Este 9-van Molly...-mondta Nick.
-Ilyenkor a legjobb sétálni na puszi jót beszéltünk.
-Na persze.-mondta Nick majd megölelt és elbúcsúztam tőlük.
Elindultam, de nem haza kedvem nem volt most Nikkyhez és Amyhez így elmentem vissza a parkba.Sötét volt nagyon sötét, de az utca fények egy kis fényt adtak, hogy lássak leültem egy padra és gondolkoztam.Igazából azon, hogy mi is a bajom...Sajnos tudom mi az, de próbálok más indokot keresni, de nem megy.Az a probléma, hogy Zayn nélkül nem érzem magam teljesnek.Még csak egy nap telt el, de már kiszakad a szívem a helyéről.Mi lesz velem majd a 2 hónap alatt..Legközelebb Decemberben lehetünk ennyit együtt.
Amíg ott ültem eltelt másfél óra.
Elindultam haza de nagyon lassan majd csörgött a telefonom.
-Hallo.?-szóltam unottan a telefonba.
-Szia na ki vagyok.?-hallottam egy ismerős hangot.
-Úristen Zayn szia.-változott vidámmá a hangom.
-Most értünk haza kicsim hulla vagyok te hogy vagy.?
-Jézusom pihend ki magad amennyire csak tudod.Nem fogok hazudni..Nélküled olyan mintha halott lennék..nagyon hiányzol..épp most gyaloglok haza itt vagyok a park nyugati felénél.
-Mi.?! Ne mondj butaságokat 3 hónapig nem fogunk találkozni szinte azt ki kell bírnod édesem szerinted nekem olyan jó...nem bújhatok este hozzád nem csókolhatlak senkinek nem kívánom ezt..de mi az, hogy most mész haza és olyan messze hol voltál egyedül.?
-Jajj Zayn nagyon szeretlek..és ma a csajokkal mászkáltunk majd haza fele én bementem Drakeékhez és ott voltam 9-ig majd vissza mentem a parkba és amikor hívtál pont indultam haza.
-Nem szeretem ha egyedül mászkálsz ilyenkor még bajod esik.
-Meghalni nem fogok sajnos...
-Ilyet még egyszer ne megértetted.??Te buta nagyon szeretlek.
-Jó..de ma egy különös dolog történt egy kis lány oda jött és magyarázott, hogy mi vagyunk-e azok akik veletek lógnak meg stb..és tudja mindenki, hogy van valami köztünk meg ilyenek és több hónapja a mi képünkkel van tele a net..mit tudsz erről.?
-Igen..erről is szerettem volna beszélni...sajnos a paparazzik mindenhova követnek és észrevétlenül fotóznak sajnos titket is kiszúrtak ez volt ma a főtéma az interjúkon is.
-És mit mondtatok.?
-Bejelentettük, hogy a barátnőink vagytok.
-Úristen szeretlek.
-Én is és mostmár a nagy világon mi leszünk a leghíresebb celeb párok Nikky Harry és Amy Niall mellett. Vigyázzatok magatokra és ne vegyétek fel amit mondanak.
-Értem akkor hagylak pihenni majd találkozunk szeretlek.
-Szia rendben én is szeretlek mindig hívlak majd.
***
Mikor haza értem már majdnem éjfél volt a lányok még tv-t néztek.Lehuppantam és elmeséltem nekik, de már elkéstem mert nekik is telefonáltak a fiúk.Mind hárman nagyon boldogok voltunk és féltünk is kicsit.Meg vacsiztunk lefürödtünk és lefeküdtünk.

*..2 nappal később...*

*...Reggel...*

*...Nikky szemszöge...*

Ma korábban kell kelni hiszen ma megyünk fotózásra újra most már nekünk is sűrű napjaink lesznek.
-Reggelt.-köszöntem a már a nappaliban heverésző Amynek.
-Neked is Molly.?
-Gondolom még alszik.
-Felkeltem mert délre ott kell lennünk.
-Hagyd hagy aludjon még csak 9 óra van.
-Jó 10.ig alhat.
Megreggeliztünk majd néztük a tv-t.Ez is egy unalmas reggelnek indult.
***
-Na végre.
-Neked is jó reggelt Nikky.-jött kómásan le Molly.
-Jó reggelt hagyd ő már rég felakart kelteni.-nevetett Amy.
-Még jó, hogy nem mennyi az idő.?
-10 óra.Most akartalak kelteni.Reggelizz és menj készülni.12-kor már ott kell lenni fél 12-kor indulunk.
-Húha valaki parancsolgatós hangulatban van.-suttogta Amy Mollynak mire mind ketten nevettek.
-Nem nevetni.-mondtam nekik.
-Igenis parancsnok.-állt vigyázzba Molly.
Bólintottam.Majd felmentem zuhanyozni és felöltözni.
Felvettem valami melegebb ruhát hiszen már ősz van a hajam laza konytba raktam hiszen ott úgy is mindent megcsinálnak.
-Siessetek fél 11.-kiabáltam nekik a nappaliba.
Leszaladtam mert én már kész voltam láttam, hogy Molly még eszik Amy meg tv-t néz.
-Amy akkor te menj készülni.-mondtam neki.
El is ment.
-Molly te is igyekezz.
-Jó meg ehetem.?
-Ha nagyon muszáj.
-Chh.
-Ne flegmázz.
-Te meg ne parancsolgass rohadt irritáló.
Majd ő is felment.
Már negyed 12 van..
-KÉSZEN VAGYTOK MÁR.?-kiáltottam el magam.Majd láb dobogást hallottam.
-Én kész.-jött le Amy.-Jó vagyok így.?
-Persze.-mosolyogtam rá.
Majd jött Molly is.
-Végre ..Már fél 12 siessünk minek...jó inkább nem szólok semmit.
-Jól is teszed.-mondta bunkón.
Beültünk Molly kocsijába és mentünk a stúdióba.
-Szia Pierre örülünk, hogy újra találkozunk.-köszöntem neki.
-Üdv.-köszönt Molly.
-Pierre ő pedig a barátnőnk Amy szeretnénk ha velünk dolgozna.
-Szerbusz rendben meglátjuk, hogy ma hogy dolgozol és ha jól akkor beveszünk.-fogtak kezet.
-Köszönöm.
-Na lányok nyomás haj, smink ruha.-tapsolt Pierre.
Mentünk is először hajat csinálni majd sminket és végül a ruha.
***
Amy nagyon ügyes volt Pierre is meg volt elégedve így most már szerződés is lett kötve velünk fog dolgozni. Itt egy kép róla, de a többi is ilyen fantasztikus lett.




Este 10-re értünk haza mert még beültünk egy török étterembe enni.Majd mindenki megfürdött és lefeküdt...

*...2 hónap múlva...*


*...Molly szemszöge...*

Eltelt 2 hónap és minden este beszéltem Zaynnel és a többi sráccal kínzó fájdalmak és rémálmok gyötörnek annyira elviselhetetlen számomra hiánya mindennap reggel be a stúdióba és onnan meg terepre megyünk egészen estig tart a fotózás most kitalálta a manager, hogy a hasam nem elég izmos és fogynom kell remek..most még fogyózhatok is ha Zaynnek ezt elmondanám kiakadna így nem is mondom már November vége van nem sokára jönnek haza a srácok pontosan 10 nap December 2-án vannak itthon..a legrosszabb, hogy Niallt csak telefonon tudtuk felköszönteni, ha haza jönnek majd egy szűk szülinapi partyt csapunk neki. Szerencsére mi már ezt a 10 napot megkaptunk a téli szünetünknek ami egészen Februárig tart szerencse, hogy a fiúk is így fogják kapni majd a szünetüket biztos, hogy elmegyünk majd valami meleg helyre nyaralni vagyis telelni mert nekik 2013-ban világ körüli turnéjuk lesz és nem valószínű, hogy velük mehetünk vagy kitudja reménykedünk..

*...December 1...*

-Lányok a srácok holnap jönnek kéne egy kis meglepi nem.?-kérdeztem tőlük.
-Mire gondolsz.?
-Kaja,pia, kis buli..értitek Nikky olyan mint amikor először ide jöttünk.
-Ja az jó sőt remek.-nevetett Nikky.
-Csak Molly majd azért azt tartsd észben, hogy Niall az én barátom Harry meg Nikkyé Liam és Lou szabadok csak.-kacsintott Amy.
-Amy szerintem baszd meg ok.?!-válaszoltam rohadt idegesen.
-Nem tudom mi a jó büdös g*cis k*rva életért kell ezt folyamatosan felemlegetned.?!!HA ENNYIRE FÉLTÉKENY VAGY MENJ VÉGIG TE IS RAJTUK, DE NEKEM EZT MÉG EGYSZER FEL NE MERD HOZNI.!!-a végén már üvöltöttem.Nem értem miért jó neki ezt folyamatosan újra és újra és újra felemlegetni....Eltudjátok hinni mennyire kiborító.
Nikky és Amy is kikerekedett szemekkel néztek kissé megijedtek nem igen látnak engem ennyire kikelni magamból, de remélem ezzel megtanulta a leckét..
-Molly minden oké.?-jött oda Nikky.
-Ja.-válaszoltam bunkón.
Felmentem a szobámba és bezárkóztam.Majd vettem egy hideg zuhanyt.Utána megint lementem.
-Molly arra jutottunk, hogy.-kezdte Amy.
-Hogy soha többet nem hozza fel senki azt a témát felnőtt vagy és azt csinálsz amit akarsz te már nem sokára 19 leszel mi meg még csak most fogjuk betölteni a 18-at..Nem legálisan vagyunk együtt a srácokkal sőt már csináltuk is velük..Én 2 vel is Molly ezzel nem vagy egyedül és sajnáljuk ha felhántorgatjuk..-mondta Nikky.
Bólintottam egyet majd kiültem a teraszra és neki álltam cigizni pedig már nem csináltam jó rég.
-Mit csinálsz.?-jött ki Nikky.
Felé mutattam a doboz cigit és ilyen."Szerinted mit.?!" fejet vágtam.
-De már azt hittem leszoktál.
-Rosszul hitted..
És vissza ment a házba.
Ültem és gondolkoztam mi is legyen holnap az biztos, hogy én úgy befogok rúgni ahogy még soha mert leakarom vezetni a feszültséget ami rám rakódott az elmúlt pár hónap alatt már 3 hónapja nem feküdtem le senkivel és ez is a fő oka a feszültségemnek meg, hogy nincsenek itt a srácok.
Azt eszeltem ki, hogy holnap mielőtt a srácok megjönnek feldíszítjük a mi házunkat telepakoljuk piával kajával ami csak pizza, hamburger, gyros, burito lehet mindenből 10 darab azok 1-1 tálcán és még csomó nassolni való meg ugye a sok alkohol és üdítő.Venni kell még citromot, limeot, epret tejszín habot mert üvegezésbe fog menni ez az egész nem érdekel, hogy mi is fog történni, de jól akarom érezni magam előre bocsánatot kérek a lányoktól ha a barátjukkal olyan helyzetbe keveredek, de mindenkire rá fér egy kiadós party a sok stresszes unalmas hónap után.
-Csajok.-mentem be a nappaliba.Előre elnézést kérek tőletek szeretném ha nem menne a barátságunkra a holnapi "kis" buli.-a kis szót az ujjaimmal időzőjelbe tettem.
-Mi van.?-kérdezte Amy meglepve.
-Figyeljetek ez idő alatt rám olyan szintű stressz rakódott, hogy holnap mindent kiadom magamból és leiszom magam a sárga földig és előre sorry ha valamelyik srácotokkal olyan helyzetbe kerülök.
-Ja boccs..-nézett rám felhúzott szemekkel Amy.
-Ha a fiúk bele mennek akkor az nem csak a te hibád...de tudod mit engem már nem érdekel egyszer egy évben legyen gyerek nap.-csapta össze a tenyerét Nikky.Amy szájtátva rákapta a tekintetét.
-Amy nőj fel és ÉLJ.!-kiáltottam el magam a végén.
-Rendben.
-Ja és átjön Drake, NIick és Joshi baby.-kacsintottam.
-Az ki.?
-Hát a srácok dobosa iszonyat jó pasi, de még nem ismerem grrr.
-Úristen Molly azért vegyél vissza neked ott Zayn.-csóválta a fejét nevetve Nikky.
-Ha lefekszik veletek legalább lesz egy jó estétek.-kacsintottam rájuk.
-És még nem részeg Jézus..-mondta sokkolva Amy.
-Várjuk ki ennek a végét.-röhögött Nikky.
Elköszöntem a lányoktól és elmentem elintézni a holnapi dolgokat megrendeltem a kajákat majd vissza mentem.
-Na 1 óra alatt kész is vagy.?-kérdezte Amy.
-Nem most jön még csak a java gyertek.
-Jó csak elkészülünk.!-mondta Nikky.
-GYORSAAAAAN.-kiabáltam.
Fél óra alatt jöttek is azonnal a bevásárló központba mentünk és már a holnapi buli hatása alatt állunk végig hülyéskedtük az egészet a biztonsági őr meg is kergetett minket mert feldöntöttük az egyik pultot amikor a lányok engem a kocsiban toltak.



-Ez rohadt jó bevásárlás volt.-röhögtem a kocsiban a hátsó ülésen.
-Az tuti.-röhögött Amy is a kormánynál.
-Nyomass zenét.-mondta Nikky az anyós ülésen.
Valahogy ilyenek lehettünk út közben.
Nézd meg.:D ♥ 
-Na akkor most be is kéne hordani a cuccot.-nevetett Amy.
-Úristen az sokáig fog tartani.-mondta Nikky.
-Várjatok szólok a szomszéd 2 cuki srácnak.-nevettem és már szaladtam is.



*...Nikky szemszöge...*

-Te ez honnan tudja, hogy a szomszédban cuki srácok vannak.?-nevetett Amy.
-Nem tudom de ő Molly mit vársz.?-röhögtem.
Majd jött Molly tényleg két helyes és izmos sráccal.
-Na csajok ő itt Kevin és Joe.-mutatta be a srácokat.
-Sziasztok.-köszöntek.
-Hali.-köszöntünk mi is.
-Ők pedig Amy és Nikky.-mutatott ránk.
Majd behordtuk a cuccokat és feldíszítettük a házat a fiúk segítségével nagyon jó fejek és mind ketten boxolók ráadásul testvérek és 1 év van köztük Kevin 20 Joe 19.
-Srácok amúgy titeket is szívesen várunk este.-mondta Molly én mérgesen rá néztem.
-Köszi jó lenne, csak nekünk meccsünk van.-mondta Joe.
-Óhh értem akkor majd legközelebb köszi mindent puszi.-ölelte és puszilta meg a srácokat Molly.
-Te Molly magyarázattal tartozol.
-Tudod még nyáron valamelyik nap erre sétáltam Nickel és az ő haverjai és miután ide költöztünk legalább ismertem valakit amikor egyedül voltam átjöttek vagy én hozzájuk és még mielőtt mondanátok egyikkel sem feküdtem le mert melegek.
-Úristen..-dermedtem le.
-Ilyen jó pasik és melegek.?-kérdezte Amy.
-Igen.
-És van nekik..öhmm...
-Igen van.!És barátjuk.!Mind kettőnek van úgy mond "pasija".-mondta lazán Molly és a pasija szót az ujjával idézőjelbe rakta.
-Juuujjj fújj.-mondta Amy megborzongva.
-Most mi bajod van.?-kérdezte kicsit idegesen Molly.
-Az, hogy ez undi és természet ellenes.-mondtam én is.
-Szerintem hagyjátok abba jó.?Ez tök normális.Szerelmesek ahogy te Harrybe te meg Niallbe..szálljatok le és gondolkozzatok normálisan.
Kicsit meglepődtem Molly kijelentésén..Neki ez normális.?Fejre ejtették.?A melegség hogy lenne az omg..na mind egy...
-Akkor együnk.-tapsolt egyet Amy.
Bementünk a konyhába és vacsiztunk.
-Molly mikor jön holnap a megrendelt kaja.?
-Kevin és Joe majd olyan dél körül hozzák.
-Ők.?Mert.?
-Mert tőlük rendeltem van egy büféjük és kihozzák nekünk frissen.
-Brr.-borzongtam meg mire Molly mérgesen rám nézett széttártam a karom megadva magam.
-Akkor jó éjt.-köszönt el Amy.
-Pihend ki magad mert holnap Party Hard.-mozgatta fel-alá a kezét Molly mint aki már táncol.
-Na akkor remélem minden jó lesz holnap.-mondtam 2 falat között.
-Abban biztos lehetsz.-kacsintott Molly.-Ja és Nick Drake nem jön mert valami meccsre mennek gondolom ahova Joe és Kevin is.
-Értem rendben és az a...a..az a dobos.?
-Josh.?Ő valószínű, hogy jön.
-Molly mi van őt is kiakarod próbálni.?
-Ha nem lenne Zayn....
-Molly.-ütöttem a kezére.
-Tudod hogy csak hülyülök.-röhögött.
-Persze.
-Jó..de kitudja mi lesz. N ajó éjt..sáláláláá.
-Molly!!-Molly.!-kiáltottam utána de eltűnt.Majd én is követtem és lefeküdtem és szinte azonnal el is aludtam.
Jajj ez a lány..megállíthatatlan..nagyon félek, hogy mi lesz holnap és csak reménykedek, hogyha már Molly nem is de Harry bírni fog magával...

7 megjegyzés:

  1. Nagyoook kiraly jujjj nagyon kiváncsi vagyok a party hard hnapi napjara *-* gyorsan a koviiiiit. :33 <3

    VálaszTörlés
  2. egyszerűen imááádom ezt a blogot ♥_______♥ :D :3 ^^

    VálaszTörlés
  3. fuhh 5-6 fejezettel le voltam maradva, és kb 2 órámba telt mire elolvastam őket, annyira hosszúak a fejezetek :'D De nagyon jó a blog, imádom, egyik kedvencem :))))))

    VálaszTörlés
  4. királyyyy., Kövittttttt!!!!!!

    VálaszTörlés
  5. Jó mint mindig .Imádom ! *-* Kövit gyorsan! :)))

    VálaszTörlés
  6. Annyira imádlak titeket. alig várom a kövit. imádom az üvegezős részeket. puszi&partyhard.

    VálaszTörlés
  7. köviiit:) nagyon imádon legeslegjobb.xx :DD

    VálaszTörlés