2012. december 27., csütörtök

Első Díjunk...* ♥

Nagyon szépen köszönjük az első díjunkat Vivien Szilágyi-nak. 
Ő blogja.---->http://thegame763.blogspot.hu/



Szabályok:


1. Írj magadról 11 dolgot.

2. Válaszolj 11 kérdésre


3. Írj 11 kérdést


4. Küld tovább 11 blognak:)




Medy.:


1. Írj magadról 11 dolgot.

1.Imádom a One Directiont.

2.Zayn és Harry a kedvencem.♥

3.Magyarországon élek azon belül Szigetszentmiklóson.

4.Budapesten születtem.

5.16 éves vagyok.

6.2011.11.11-én láttam először a srácokat és azóta szeretem őket 

és egyre jobban.

7.Őszinte vagyok és hangulat ember.

8.Szeretem az állatokat.

9.A cicák a kedvenceim.

10.Imádok úszni és sportolni. (csak nagyon lusta vagyok..) 


2. Válaszolj 11 kérdésre

1.Korod? 16 éves vagyok.

2.Mi a kedvenc színed? barna,rózsaszín,fekete.

3.Van valamilyen háziállatod?van.

4.MI ösztönzött az írásra? menedéket nyújt.

5.Hobbid? blog írás/olvasás, barátokkal lógás.

6.Kedvenc banda tagod? Zarry♥ :D 

7.Hova mennél el legszívesebben?London,Bora-Bora,New 

York,Los Angeles,Hawaii,Paris.♥

8.Ha lehetne 2 kívánságod mi lenne az?Őőő..Zayn felesége 

legyek és Harry legjobb barátja.♥

9.Okoztál már fájdalmat olyan embernek akit szeretsz? sajnos

igen..


Nikky.:


1. Írj magadról 11 dolgot.

1. Kedvenc színem a PINK!:)

2. Belieber és Directioner vagyok.

3. Imádok énekelni.

4. Imádok szingli lenni.

5. Ideális pasim hasonlítson:az 1D tagokra,vagy Justin 

Bieberre,vagy T.Millsre.

6. Eléggé perverz vagyok.

7. Kedvenc időtöltésem az alvás.

8. Jól tanulok.

9. Van egy szobakutyám Lara.

10. Modell szeretnék lenni.

11. Imádom Medyt ♥ :D


2. Válaszolj 11 kérdésre

1. 15 leszek júniusba.

2. Rózsaszíín

3. Kutya.

4. A szeretettem a One Direction iránt!

5. Sportolás-futás,röplabda.

6. Harry


7.Londonba!!

8. Első:Harry Styles a férjem legyen!.

Második:Váljanak valóra az álmaim.

9. Sajnos igen.



Közösen.


3. Írj 11 kérdést


1.Kedvenc tagod?

2.Hová mennél el legszívesebben?

3.Szereted a blogunkat?

4.Szépnek tartod magad?

5.Hány éves vagy?

6.Kedvenc szín?

7.Perverz vagy?

8.Tettél olyat ami miatt vissza forgatnád az időt?

9.Elégedett vagy az életeddel?

10.Kiket szeretsz a legjobban?

11.Mi a kedvenc számod a One Directiontól?


4. Küld tovább 11 blognak:)



2.Nikolett Mudráknak. 


3. Buis Szi-Pálnak. http://icantchange.blog.neon.hu/

4. Edina 


6.Biankaa Józsa. 


8.Hanna Wieszt&Edina Sinka közös blogja. http://miertmindigmi.blogspot.hu/





Sok szeretettel küldjük nektek mert megérdemlitek és 

fantasztikus a blog amit ír mind annyiótok.:) ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése