2012. december 2., vasárnap

Tizenhatodik fejezet...*



És ekkor újabb üzenet érkezett...
"Szerintem most már rájöttél, hogy nem viccelek.Szerencsémre két általad fontos ember is a markaim között van, ha szeretnéd őket sértetlenül újra látni akkor rázd le szépen a kis "hadseregedet" figyellek, és tudom mit csinálsz.!"
-Mi az Nikky.?-kérdezte Zayn.
-Semmi, semmi csak apa, hogy menjek, haza mert vár egy kis meglepi.-mondtam nekik ál boldogsággal.-Biztos Molly is ott van és lehet tudja mi van Harryvel.
-Ha van valami azonnal szólj.!-mondta Liam.
-Igen azonnal értesíts minket, de nekünk el kell menni sürgősen segítenünk kell egyik ismerősünknek.-mondták már nyugodtabban.
-Rendben puszi.-köszöntem el. Majd elmentek és én is elindultam sietősen haza.Majd egy újabb üzenet.
"Ügyes kis lány vagy, te most akkor szépen sétálj el erre a címre .... és itt találsz egy fém kukában egy papír zacskót abban egy rádiótelefont és majd ha megtaláltad nyomd meg a 69* gombot és megtudod a további instrukciókat."
Full idegesen elindultam a leírt címre és megtaláltam a telefont majd tárcsáztam..
*...Csörgés..csörgés..*
-Helloka.-köszönt egy suttogó hang a telefonba.
-Azonnal mondja meg, hogy ki maga és mit akar és hol van Molly és Harry.-mondtam hangosabban a telefonba, de hogy ne nézzenek hülyének, hogy egy sikátorban üvöltözök nem voltam olyan hangos.
-Na ácsi ácsi.!!Aki itt parancsol az csak is én lehetek, nem vagy olyan helyzetben, hogy itt osszad az észt különben a drágaságaidnak baja esik.
-Kérem, könyörgöm ne mit kér tőlem.-sírtam a telefonba.
-Először is 3 napig nem ismétlem nem tehetsz semmit értük és a kis "hadsereg"-ednek mond azt, hogy minden rendben.
-De mit mondjak hol vannak.?-vágtam a szavába.
-Ilyet még egyszer ne.-parancsolt rám és hallottam, egy ordítást.
-Úristen ne ne bántsa kérem.-ordítottam sírva a telefonba, mert ez Harry volt.
-Szóval ha épségben akarod tudni ami már nem lesz valószínű 3 napig semmi sus-mus és tervszövögetés, nem tudhatod éppen ki és mi figyel/hall téged.-mondta majd lerakta.
-Halló.?!-HÁLLÓ.?-kiabáltam, de semmi, majd egy üzenetet kaptam.
"Óra indul.72 óra múlva jelentkezek és ne nehezítsd meg a helyzetüket."
Most arra jutottam, hogy haza megyek azonnal nagyon rossz érzésem volt egész úton mintha valaki vagy valami tényleg figyelne és végig a nyomomban lenne.Kénytelen voltam a sötét parkon keresztül menni arra a legrövidebb.Majd csoszogást hallottam hátra néztem majd körbe de sehol semmi mozgás azonnal mint akinek a szemét vették rohantam és meg sem álltam hazáig otthon minden ablakon bezártam az összes ajtót redőnyöket lehúztam minden kommunikációs eszközt kikapcsoltam és áramtalanítottam majd gyújtottam egy gyertyát és bezárkóztam a szobámba, majd eszembe jutott, hogy van egy voki-tokija Mollynak azonnal berohantam a szobájába és előkerestem az ágya alól majd frekvenciát kerestem szerencsémre sikerült befognom egy jelet.
-Hálló.?-suttogtam idegesen.
-Igen ki az.?-hallottam egy férfi hangot ami elég ismerős.
-Én Nikky vagyok kivel beszélek.?
-Drake vagyok Nikky baj van.?
-Úristen Drake.-fújtam ki egy nagy levegőt.-Hatalmas óriási gáz van.
-Mi történt.?-kérdezte idegesen.
-Mollyt és Harryt valami őrült elrabolta és kínozza őket azt mondta 3 napig nem tehetek semmit és nem szólhatok senkinek így itthon voltam erre eszembe jutott a voki-toki és hívtalak.
-Nikky nyugodj meg nincs sejtésed, hogy ki lehet.?
-Fogalmam sincs és azt mondta nem tudhatom, ki figyel és ki hall engem..úgy hogy most is lehet tudják rossz ötlet volt, de én nem bírom..-sírtam a telefonba..
-Nikky ez nem játék meg is ölhetik őket, ha ezt megtudják figyelj 3 nap múlva jelentkezz addig próbálj úgy tenni mint ha minden jó lenne.-mondta nagyon idegesen Drake majd elköszöntünk.
Álomba sírtam magam.

*...3 nap múlva...*
Nem tettem ki a házból a lában a srácoknak Drake elmondta mi a helyzet és majd értesítem őket...3 napig a sötétben ültem és voki-tokin kommunikáltam velük.Majd a 3-dik nap pontban 12-kor érkezett egy üzenet.
"Jó kis lány vagy, tudtam, hogy betartod.!Na szóval az a helyzet, hogy a kis szerelmed kicsit fázik és véres, Molly drágáról gondoskodtam hidd el jó kezekben van. 6-ra pontosan legyél a parkban lévő öreg hídnál, egyedül nem szólsz senkinek különben..."
Úristen Harry..Harryt megverték vagy nem tudom, de azt mondta véres és Molly.???! GONDOSKODIK RÓLA.?!A legrosszabbra tudok csak gondolni...Itt megint csak zokogtam felrohantam és értesítettem Draket ő Nicket és a srácokat, de mondta, hogy figyelni fognak óvatosan álruhában.Hiába ellenkezdtem mert féltem Harryéket, de nem hallgatnak rám..Nem ment le egy falat se a torkomon csak iszok, hogy ne száradjak ki már fél 5 elindulok inkább előbb érjek oda mint sem, hogy késsek..
Fél óra alatt oda értem majd vártam a hídnál..



Már kezdett szürkülni az idő és már 6 óra volt amikor hangokat hallottam fel álltam gyorsan a hídról és kapkodtam körbe a fejem majd egy alakot láttam a sötétbe.
-Látom eljöttél és pontos vagy jól van ezek szerint nagyon szereted őket okos kis lány, de sajnos nem tartottad be minden utasításomat.-suttogott hangosan a sötét alak.
-Mi csoda.?-kérdeztem ijedten.
-Gondolkozz.!
-De én nem csináltam semmit.-fakadtam sírva.
-Jó okos kislány azt hittem, ezzel rá tudlak venni, hogy ha csináltál valamit elmond.!-mondta mosollyal a hangjában.
-Ha nem csinálta semmit mit mondjak el.-mondtam neki.Úristen megkönnyebbültem azt hittem rá jött.
-Na szóval látom nagyon szereted a kis fiúcskát és ez nem egyszerű barátság.-mondta idegesen.
-Mi közöd hozzá.?-vágtam rá dühösen, lehet nem kellett volna.
-Na. ez nem volt szép.-mondta gúnyos és tettetett szomorúsággal.-Most adj neki 2-őt.-hallottam a hangját.
-Mi kinek mi van.?-kérdeztem idegesen és aggódva.
-Majd megtanulod, hogy végre normálisan beszélj velem.-mondta már hangosabban..hát ez fura végre.?!És ez a hang is ismerős volt nekem.
-Állj..mi az, hogy végre és mi az, hogy van normális hangod ki vagy te.?-hunyorogtam, hogy ki vehessem a fejét a kapucni alól majd elindultam felé.
-Állj meg most vagy maradandó sérülései lesznek Mollynak.-fenyegetőzött erre megálltam.
-Nyögd ki, hogy mit akarsz tőlem.!
-Meg mondtam, hogy te nem parancsolhatsz nekem többé.
-Egyre furább ez nekem, de rendben.-mondtam már gyanakodva.
-Szóval eljátszadozom még egy darabig mire már elég időt szenvedtél abba hagyom és vissza küldöm őket de tőled függ milyen állapotban kapod vissza őket, ha rossz leszel már csak 1 kihűlt testet és fél holt embert kapsz vissza vagy 2 fél holtat, de lehet 2 kihűlt testet, rajtad áll.
-Miért akarod, hogy szenvedjek mit ártottam neked ki vagy te.?-sírtam.
-Mert.!Az az én dolgom.-mondta majd eltűnt szaladtam én is de nyomát vesztettem, de nem álltam meg majd a parkban egy embernek ütköztem.
-A főhídon futott a régi romok felé.-mondta egy öreg ember.Megijedtem és ez nagyon furcsa volt, de futottam arra amerre mondta.
Tényleg igaza volt az öregnek megláttam, ahogy a régi öreg házba be fut a sötét alak..Nem..ezt nem hiszem el..a "Zöld domb" ahol régen annyit játszottunk Mollyval, Drakkel és Nickel.




Álmomban se gondoltam, hogy itt lesz..erről nem tudott senki ugyan is a régi elhagyatott temetőn túl van ahol senki nem jár onnan is fél km-re 11-12 éve találtunk ide és itt játszottunk mindannyiunknak itt volt az első randi helye akkor ez a valaki honnan tudja.?
Azonnal elrohantam a régi hídhoz vissza majd felhívtam a srácokat, hogy holnap délben találkozzunk a Starbuck's-ban. Haza siettem majd ettem valamit mert már 4 napja nem ettem és jojózott a szemem.Este 9 volt úgy hogy le is feküdtem..

*...Reggel...*
Felkeltem ittam egy nagy bögre kávét és felkészültem a mai napi akcióra.Elkészültem majd elindultam és minden embert alaposan megnéztem nem tűnt fel, hogy bárki is figyelne..Majd oda értem fél 12-re és vártam a többiekre szépen sorba megérkeztek.
-Szia Nikky.-köszöntek.
-Sziasztok próbáljatok meg halkan és úgy beszélni, hogy ne tudjanak a szátokról olvasni és mosolyogjatok mintha csak szimpla baráti beszéd lesse.-okattam őket meg 1x 1x bele röhögtem.
-Jó.-röhögött Niall.
Megbeszéltük a stratégiát, hogy egyesével mindannyian elmegyünk majd pontban 2-kor az öreg kútnál találkozunk szerencsére azt tudták a srácok hol van így először én mentem el elköszöntem tőlük amjd elindultam még csak 1 óra így elmentem egy fegyver boltba.Ne ijedjetek meg csak egy sokkolót veszek hátha szükség lesz rá.
Na fél 2-kor el is indultam a megbeszélt helyre 5 percet késtem ők már ott voltak.
-Hol voltál ez baromi fontos.-mérgelődött Zayn.
-Bocs, de vettem valamit.
-Pont most kell vásárolgatnod.-forgatta a szemeim Niall.
-Jó mind egy csönd és egyesével óvatosan kövessetek.-mondta Drake majd elkezdtük fáról fára mint a kommandósok követni, elértünk a régi hídhoz majd láttunk 2 srácot akik röhögcsélnek azonnal lebújtunk és figyeltünk, láttuk, hogy a "Zöld domb" felé mennek.
-Azt hiszem ezek vele vannak.-suttogott Liam.
-Hallottad.?-szólalt meg az egyik majd elkezdtek körbe nézni.
Én vállon löktem Liam-et majd mind kussban feküdtünk levegőt sem vettünk.
-Biztos megint azok a hülye vad nyulak.-mondta a másik.
-Ja biztos na menjünk mert James kinyír minket.-mondta a másik és eltűntek.
-ÚRISTEN SRÁCOK.!-csaptam a homlokomra.-Már minden világos.-mondtam dühösen.
-James.-tördelte a kezeit Nick.
-Sose csíptem.-csóválta a fejét Drake.
-Hát persze, Harryt szeretem és most bosszút áll rajtam, de Mollyt miért.?-mondtam sírva és dühösen.
-Na csak kapjam a kezem közé, ha Molly haja szála meggörbült kitaposom a szuszt is belőle.-mondta idegesen Zayn.
-Az biztos.-helyeselt Niall.
-Na meg Harry.-mondtuk mindannyian, majd elindultunk a ház felé.Fél óra alatt oda értünk majd lapos kúszásban az erdő felől megközelítettük a házat.

*...Ezek előtt és közben...*

*...Molly szemszöge...*

Valami  őrült elrabolt fogalmam sincs hogy ki de azt tudom, hogy egy régi elhagyatott ház második emeletén vagyok bezárva és megkötözve az ablakok be vannak deszkázva így nem tudom, hol vagyok..1x 1x feljött egy sötét alak és a kezembe vagy a combomba vágott egy nagy késsel...
Eltelt 3 nap és nem történt semmi, de lehet szellemeket hallok mert ordításokat hallok lentről ennyire még soha nem féltem rám jött a pánik roham el is ájultam, mert sötét van egyedül vagyok és megkötözve egy kis szobába, de ez segít a félelmeimen, mert 3 nap elteltével megszoktam és már majdnem kiszabadítottam a kezem amikor láb dobogást hallottam.Gyorsan abba hagytam a fészkelődést és úgy tettem mint aki halott.
-Na ne cicuka, ne halj meg itt nekem igyál egy kicsit.-mondta egy pasi hang.Majd rázogatott.
-Nem kell tőletek semmi engedj el.!-kiáltottam rá.
-Na ne legyél harcias baba.-mondta és közben simogatott.
-Fújj ne merj hozzám érni.-mondtam majd szemen köptem.
-Na ezt nem kellett volna.-mondta majd azonnal elkezdett csókolgatni fogdosni és minden ott tudatosult bennem, hogy meg fog erőszakolni nem tudtam mit csinálni csak mozgolódtam haraptam majd mikor letépte a felsőm berontott egy másik.
-Takarodjál már te barom állat.-lökte el a srác.-Ha még egyszer hozzá érsz a golyóidat a szemed helyén találod, csak én érhetek hozzá.-fenyegette a srác.-Jól vagy.?-kérdezte felém fordulva.
-Nem, majd jól leszek ha elengedsz amúgy köszi, hogy megvédtél, de én mit ártottam neked.?-sírtam neki, de nem láttam ki az sötétbe.
-Te semmit te csak egy áldozat vagy a tervemhez.-mondta majd fel állt és vitte magával azt a másik patkányt majd 2 perc múlva vissza jött vízzel majd megitatott majd eltűnt újra.
Na negyed órája egy hangot se hallok úgy, hogy folytattam a kiszabadulási hadműveletet és nagy örömömre sikerült azonnal elkezdtem lopakodni és láttam, hogy "Zöld domb"-on vagyok különös... kerestem a táskám megtaláltam egy szobában azonnal sms-t írtam Nikkynek, de nem volt semmi térerő így a földhüz vágtam dühömben majd végül bebizonyosodott, hogy nincs itt senki azonnal rohantam le de minden zárva, de eszembe jutott, hogy a pincéből van egy lépcső feljáró ami kivisz az erdőbe és meglóghatok.
Lerohantam a pincébe majd nyögéseket hallottam azonnal a szívem a torkomban volt és az ájulás kerülgetett, mert ezt hallottam a többi nap is e szellem és itt más a síró és a sokk görcs kerülgetett, majd észre vettem egy széket amiben egy megkötözött srácot láttam.Lassan elindultam oda majd észre vettem, hogy ismerem azt a srácot oda rohantam és megöleltem sírva.
A srác felugrott a széken ijedtében.
-Ki mi kérlek inkább ölj meg de ne kínozz.-nyögött nekem.
-Harry megörültél.?-álltam be elé sírva.
-Úristen Molly te itt.?-nyitogatta a szemét amit fel volt dagadva mert őt verték és nem vágták.
-Jézusom Harry..-sírtam az ölébe majd azonnal kioldoztam.
-Molly te mindenhol vérzel.-nézett rám.
-Nem lényeg, de téged szinte agyon vertek.
-Áhh az semmi régen meg is rugdostak túl élem, de te..úristen mindenhol egy nagy seb és nagyon véres vagy.-szörnyülködött Harry.
-Mióta vagy itt.?-kérdeztem.
-Fogalmam sincs..
-Arra tippelek, hogy egy nap hoztak ide és olyan 4 napja.-mondtam neki.
-Lehetséges, de a felsőd mért van szétszakadva.?-fogta meg a szét tépett pólóm.
-Hagyjuk inkább meneküljünk.-mondtam.
-Megerőszakoltak.?-kérdezte ijedtem és idegeden.
-Nem.!-vágtam rá.-Csak majd nem.-hajtottam le a fejem.
-Jajj Molly.-sírta el magát Harry majd megölelt.
-Úristen hallod.?-Itt vannak.?-löktem el magamtól Harryt.
-Most merre.?-kérdezte.
-Először valami szerszámot fogjunk amivel tudnunk védekezni.
Kerestünk is én találtam egy vas villát Harry meg egy nagy lapátot.
-ELTŰNT A LÁNY.-hallottunk egy üvöltést és láb dobogást.
-Nézed meg a srácot.-hallottunk egy másik hangot mi bebújtunk a sarokba és úgy vártuk mi lesz majd láttuk, hogy az egyik csávó leért és felrohan.
-A másik is eltűnt.
-Idiótán mondtam, hogy én elmegyek addig itt kellett volna rájuk vigyázni.-dühöngött az egyik gondolom az a főnök vagy valami ilyesmi.
-Most keresni nem lehetnek messze a házból nem juthattak ki csak a pincéből.-mondta az a hang aki erőszakoskodott velem.
-Harry jönnek.-mondtam pánikolva.
-Shh.-mondta majd jobban a falra tapadt.
-Aha..ott..nézd ott.-mutogatott a legalacsonyabb srác a többieknek felénk.
-Most.!-mondta Harry majd elkezdtünk futni.Én előre irányítottam a vasvillát és teljes erőmből futottam valakibe beledöftem majd elengedtem a vasvillát és benne maradt abban a valakiben ha jól hallottam, pont az erőszakoskodó volt az.
Majd segítettem Harrynek ő harcolt a legalacsonyabb sráccal majd engem hátulról elkapott aki először megvédett és mos felkapott a hátára és rohant fel velem ekkor váratlan dolog történt..

9 megjegyzés:

  1. neee uristen halálra izgulom magam :(♥♥ gyorsaaan jöjjön Nikky a superwoman és az 1D szupercsapattal :DDDD köviiiit de gyorsan :DD♥

    VálaszTörlés
  2. Ma még a következőőt *-*♥♥

    VálaszTörlés
  3. James meg rohadjon meg :@@ megverem áttrepeortálok a blogba és megölöm fuuuuu

    VálaszTörlés
  4. bocsi a sok komijért csak annyira IMÁDOM EZT A BLOGOT *0*♥♥ 69*-es gomb :D

    VálaszTörlés
  5. úúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúristen. nem tudom leírni mennyire kurvaaa jó*-------*

    VálaszTörlés
  6. Folytasd nagyon kíváncsi vagyok......Imádom ez a kedvenc blogom....

    VálaszTörlés
  7. Kövit.. I like it <3

    VálaszTörlés