2012. december 27., csütörtök

Huszonnegyedik fejezet...*

Hali.:) Köszönjük a kommenteket és, hogy szavaztok.:) Itt a következő fejezet ismét 5 komment után következő.:) puszi Nikky&Medy.♥ 






-Nagy bejelenteni valónk van.-szólalt fel Zayn.
-Halljuk.!-szólalt meg Liam,mert nem bírták kinyögni amit akartak.
-Én és Molly egy pár vagyunk!-jelentette ki Zayn,és megcsókolta őt.
-Gratulálok!-szaladt oda Nikky.
Azt hiszem mindent elrontottam.Most nem szabad felrohannom!
Oda mentem először Zaynhez és gratuláltam.
-Sokáig!-mondtam tetettet mosollyal.
-Gratulálok nektek.!-öleltem meg Mollyt.Most nem ronthattam el semmit,rendbe kell hoznom magam.
-Gyere öreg,együnk valamit.-jött oda Louis és átkarolt.
-Egyébként mit volt Nikkyvel?-kérdezte mikor a konyhába értünk.
-Beszéltem vele!Meg adta az utolsó löketett is arra,hogy még szarabbul érezzem magam.-hajtottam le a fejem.-Az lesz a legjobb,ha pár napig hazamegyek.
-Ez jó ötlet,nyugodtan végig gondolsz mindent,és eldöntöd mit akarsz.-helyeselt Lou.
-Akkor megyek is pakolni!-felmentem a szobába gyorsan összepakoltam,és indultam elköszönni.
Még mindenki lent volt a nappaliba,a fiúkat sorba megöleltem,és Mollyt is.
-Szia Nikky.-intettem neki oda,de még rám se nézett.Félek,hogy köztünk  soha többé nem lesz még barátság sem.Nem is tudom,hogy csaphattam be,ő szeretettet adott nekem,és ő tényleg szeretett.Én meg kihasználtam,sokat szenvedett miattam.És most lelkifurdalásom van.Sose volt eszembe,hogy kihasználjak egy lányt,úgy,hogy a lány érez irántam valamit.A baleset óta bunkó lettem,talán majd anya visszahoz a régi kerékvágásba.
Csalódtam magamba!

*...Molly szemszöge...*

Már este kilenc óra lehetett,mikor készültem hazaindulni.Már Nikkyt rég hazakísérte Niall,és egyedül van otthon.Féltem!Nem a legjobb állapotban van mostanába.
-Ne kísérjelek haza?-kérdezte Zayn,mikor öltöztem.
-Nem kell!Hívtam taxit,kell beszélnem Nikkyvel még nem alszik.-nyomtam egy csókot  a szájára.
-Szeretlek!Még este beszélünk!.-váltam el tőle.
-Én is Szeretlek kicsim!.-kiabálta utánam.

...

Lassan kinyitottam az ajtót,és csak annyit halottam,hogy Nikky sír.
Gyorsan felszaladtam.
-Úristen Nikky!?Mi a baj?!-ültem le az  ágyra.
-Minden!.-törölgette a szemeit.
-Gyere ide.-öleltem őt meg.-Harry igaz?
-Igen!Már minimum 5x leribancozott.És mocskosul fáj.!És amit még nem tudsz!Louis elmondta,hogy réges rég visszatért az emlékezete,és SOHA nem szeretett.Mindig is csak kihasznált!Majdnem odaadtam neki magam,senkit nem szerettem még így,és végig csak becsapott,most már gyűlölöm!-mondta sírva.Harry ez nem normális?!?!Picsába,ha hazajön megkapja tőlem a fejmosást!Harryt is szeretem,de Nikky a legjobb barátnőm,és ő fontosabb.
-Ez komoly?!-álltam fel.-Hogy lehet ennyire tapló g*ci?!-ordibáltam.

-Molly nyugi!Tanultam belőle!Sosem fogok járni mégegyszer olyan személlyel akit nem ismerek elégge.
-Niallal mi van?Halottam jártok?!-kérdeztem tőle picit nyugodtabb hangon.
-Niall szerintem más,hálás vagyok neki.
-Ugye nem hálából jársz vele?!-kerekedtek ki a szemeim.
-Nyugi időközbe beleszeretek.-hajtotta le a fejét.Na jó,félek,hogy mi van ha.....nem fog beleszeretni.
-Nikky...ez..ez így nem jó...te szereted még Harryt.?

-Háát..-hajtotta le a fejét újra sírni kezdett..
-Nikky..ismerlek..szereted.-mondtam ki szenvedő hangom és megöleltem mire ő hisztérikusan sírni kezdett és csak azt motyogta szeretem az életemnél is jobban.
-Istenem...beszélek vele..hiszen egész végig tudtam.-mondtam neki..de van egy olyan érzésem, hogy Harry hazudott..és még mindig amnéziás..mert nem iéyen volt...majd én kiszedem belőle.
Beszélgettünk Nikkyvel szépen megnyugodott és ott aludtam vele.

*...Reggel...*


Előbb keltem mint Nikky hagyom aludni.

Különös..mostanában korán felkelek..na mind egy csinálok reggelit.
Megcsináltam megettem és készítettem Nikkynek is felvittem letettem az asztalára és becsuktam az ajtaját majd én felöltöztem és lementem a nappaliba tvzni.

*...Nikky szemszöge...*


Reggel nem tudom miker keltem így elkezdtem kutatni a telefonom után meg is találtam dél volt.Hú jól kimerített a tegnapi nap..sokat beszéltünk Mollyval és már magamnak se akarok tovább hazudni Harryt szeretem..de most már Niall-el jöttem össze nem akarom össze törni a szívét..de remélem még orvosolható a helyzet.Majd fel álltam és felhúztam a redőnyököt majd megpillantottam az asztalon egy kis meglepetést.





-Jajj Molly..-gyűltek a könnyek a szemembe.Megettem majd felöltöztem és lementem.

-Jó reggelt.-köszöntem neki.
-Neked is finom volt.?-kérdezte cukin.
-Isteni imádlak.-nyomtam egy puszit az arcára majd beraktam a mosogató gépbe az edényeket.
-Mi jót csináltál ma és mikor keltél.?-huppantem le Molly mellé.
-Hát fél 8-kor keltem megmosakodtam,fogatmostam,wc-ztem,felöltöztem,reggeliztem,csináltam neked is reggelit felvittem aztán lejöttem és amíg le nem jöttél tvztem.-hadarta el gyorsan.
-Jól van Molly.-röhögtem.-Ma hanyadika van.?
-Őőő..28-a.augusztus.-mondta Molly.
-Te..Liamnek holnap van a szülinapja.-mondtam izgatottan.
-Jujj.-csillant fel Molly szeme is.-Akkor most a fiúk végre megtudhatják milyen jó party szervezők vagyunk.-lökött huncut mosollyal oldalba Molly.
-Pontosan.-kacsintottam.-Akkor induljunk is és készüljünk fel mindenre.
Először a helyet intéztük el ami nem más mint a fiúk és a mi kedvenc helyünk a Funky Buddha nem kis összeget tettünk le, hogy kibéreljük holnap egész napra, de sikerült ez 2 órán át tartott már fél 3 és még sehol sem tartunk, szerencsénk volt, hogy DJ-t nem kell szerezni, hisz Zaynben egy DJ veszett el és a bulijainkban ő nyomatja a zenét nem mondom hihetetlenül jól nyomja.
-Na akkor hely zene meg van még akkor is ha Zayn nem vállalja mert CD-k vannak azok mennek, de az emberek..-mondtam.
-Igen igen..hívjuk a srácokat.-mondta Molly.
Így is tettünk.Molly hívta Zaynt és Harryt Én meg Niallt és Louist Liamnek azt mondta mindneki, hogy dolga van és szegényt otthon hagyták, de most ez van.
-Na szóval srácok az van, hogy teljesen ki ment a fejünkből Liam szülinapja, de ma már elkezdtük a dolgokat kibéreltük a Funky Buddha-t.
-Az király.-mondta Zayn és Harry egyszerre.
-Ki adja a zenét.?-kérdezte Niall.
-A zenegép.-nevetett Molly.
-Még mit nem hát én.-veregette a mellkasát Zayn.
Meg beszéltük, hogy mindenki hívja Liam közeli barátait és családját és senki nem szól egy szót se neki nem köszönti fel csak majd este 8 körül a srácok mondják, hogy menni kell egy fotózásra.
Minden a tervek szerint ment a szórakozó helyet a dekoratőrök kidekorálták marha jól néz ki elbúcsúztunk a srácoktól és mindneki haza ment.
-Fúú ez sűrű nap volt de örülök, hogy simán ment minden.
-Igen.-mosolygott Molly.-Úristen a torta.-ugrott fel Molly.
-Nyugi meg van rendelve.-röhögtem.
-Istennő vagy Nikky.-röhögött Molly.
-Tudom, de aludjunk mert még holnap van 1-2 dolgunk és már este 11 van.-mondtam.
Szépen bekaptunk még pár falatot lezuhanyoztunk és lefeküdtünk.

*...Reggel...*


*...Molly szemszöge...*


-Jó reggelt.-ugrottam be a konyhába.

-Neked is mitől pörögsz ennyire.?-kérdezte Nikky nevetve.
-Ma party baby party party.-mondtam és közben a csípőmmel lökdöstem Nikkyt mint aki táncol.
-Jó ezt tartogasd estére.-röhögött.
-Jójó.-nevettem majd csináltam reggelit.
Miután kajáltunk felöltöztünk és elintéztünk az estével kapcsolatban 1-2 dolgot.
-Na én fél 3-ra be vagyok jelentve a Wellbe.-mondtam Nikkynek.
-Basszus megyek veled remélem lesz hely.-kapott a helyéhez.
-Jó akkor menjünk.-mondtam majd haza mentünk és átöltöztünk a Well a kedvenc helyünk ott megcsinálnak mindent pedikűr&manikűr&műköröm,haj,smink és fél 8 körül kész leszünk.
-Jó napot Ellwood névre 2 személyes foglalás.-adtam le a portán a nevem.
-Jó napot itt csak egy személy van beírva.-Sajnálom akkor elírtunk valamit, de menjenek és átírom gyorsan.-mondta kedvesen a nő.
-Köszönöm.-mondtam és megfogtam Nikky csuklóját.
-Te hazudós.-suttogta Nikky.
Én csak sunyi vigyorral emelgettem a vállam.
Bementünk és átöltöztünk fürdőruhára Nikky a fekete bikinijét én a narancssárgát és először a medencében úsztunk egy jót kifeküdtünk a napra majd miután megszáradtunk bementünk.



Következett a pedikűr&manikűr&műköröm.Utána a hajunk és végül a smink.Amint végeztünk haza mentünk és felöltöztünk megigazítottuk a hajunk és a sminkünk és az eredmény tökéletes.

Molly.: 


Cipő.



Ruha.
 Smink.
 Haj.

Nikky.:


Cipő.



Ruha. 
Smink. 
 Haj.

-Szerintem rohadt jól nézünk ki.-mondta Nikky boldogan miközben a tükör előtt álltunk.

-Egyetértek.-mondtam nevetve.
*..Brr..brrr.*
-Hallo.?-kaptzam fel a telefonom.
-Szia kicsim fél 8 ti ott vagytok már.?-hallottam Zayn hangját.
-Szia édes most fogunk indulni ti hogy álltok.?
-Majd 8-kor megindulunk majd megcsörgetlek ha ott vagyunk és minden a tervek szerint megy de Liam elég furán viselkedik biztos azért mert senki nem köszöntötte fel.
-Jajj szegénykém.-mondtam sajnálattal a hangomban, de kicsit kuncogtam.-Örülök, hogy minden simán megy akkor majd gyertek puszi szeretlek.
-Én is szeretlek.-köszönt el ő is.
-Zayn igaz.?-mosolygott Nikky.
-Ő.-mondtam cuki hangon és hülye vigyorral.
-Akkor indulás.-mondta Nikky bepattantunk a kocsimban és utba vettük a szórakozó helyet be kapcsoltam a rádiót és az Oppa Gangnam Style ment Nikkyvel imádjuk mindig jó kedvünk lesz maxra tekertem és úgy mentünk a helyszínre mie oda értünk már fel voltunk pörögve.
-Te jó ég mennyi kocsi.-néztem a parkolóba.-Csoda ha van hely..
-Nyugi.-mondta Nikky majd 2 perc tekergés után találtam egy helyet.
-Hellooooooooooo mindenki.-kiáltottam el magam.-Az én nevem Molly Ellwood ő itt a legjobb barátnőm Nikky Grand mi szerveztük az egész bulit. Liam és a fiúk nagyon közeli barátja sokatok ismer minket de van aki nem szeretnénk ha emlékezetes buli lenne majd onnan tudjuk, hogy itt van Liam, hogy Zayn fel hív én akkor le állítom a zenét és a fényeket leoltom akkor mindenki maradjon csöndbe és amint a villany feloltódik mindneki egyszerre kiáltsa, hogy Meglepetéééés és Sok Boldog Születésnapot Liaaaaam.-kiabáltam és oktattam a tömeget.
Ők csak visszhangozva mondták, hogy rendben.Max 30-35 ember volt.

*...Liam szemszöge...*


Szülinapom van és úgy tűnik ki ment a fejükből, de nem bánom, mert nem szeretek a központban lenni és nem szeretem ha mindenki engem ünnepel jó ez így átlagos kis nap, de azért kicsit rosszul esik.

-Mi a gond haver.?-kérdezte Zayn.
-Semmi csak gondolkoztam.-válaszoltam keserű mosollyal.
-Értem..figyelj tudom, hogy 1 hét szabi van, de most hívott Pierre, hogy menni kéne a Funky Buddha-ba.
-Minek.?Csak nem party fotók.?
-De úgy hogy készülj 8 körül ott kell lenni.
-Rendben.-válaszoltam keserűen és felmentem letusoltam és elkészültem.
-Mindenki kész.?-kérdezte Harry.
Bólogattunk és mind beültünk a kocsijába majd 5 perc múlva ott is voltunk.
-Zayn kit hívsz.?-kérdeztem.
-Senkit.-válaszolta és kinyomta a telefont.Furcsálva néztem rá majd kiszálltunk a kocsiból és elindultunk a bejárat fele.
Különös nagy a csönd.
-Van itt egyáltalán valaki.?-kérdeztem szemöldök felhúzva.
Niall kinyitotta az ajtót beléptünk és felkapcsolódott a villany.
-MEGLEPETÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉS ÉS SOK BOLDOG SZÜLETÉS NAPOT LIAAAAAAAAM.-üvöltött a tömeg.
-Úristen.-kaptam a számhoz és röhögtem.-Menjetek már ki szervezte és hogy ilyen titokba.?-érdeklődtem.
-Én vagyis mi voltunk.-jött oda Molly és Nikky.
-Úristen köszönöm.-szorítottam őket magamhoz majd elkezdődött a buli Zayn a DJ pult mögé keverte a zenéket ez ment úgy 10-ig.
-Most mindenki figyeljen.-hallottam meg Molly hangját.-Ideje a tortákat felvágni.-kiáltotta.
Nikky elkapta a csuklóm és elhúzott egy asztalhoz mindenki körém gyűlt és  a törta köré majd elénekelték a születésnapi dalokat.




*...Nikky szemszöge...*


Nagyon jó a hangulat már mindenki elég ittas állapptban van és nem tudom, hogy most én vagyok-e a bolond, de az embereken mindig más a ruha..meg kérdeztem a srácokat és azt mondták mivel átöltöznek mert valaki vagy leönti őket vagy valami. Hálistennek akkor még se őrültem meg.Már kezdtem ezt hinni, hogy az alkoholtól káprázik a szemem, de erről a képek is tanuskodnak vagyis nem vagyok őrült. Mint mindig én vagyok a fotós imádok fotózni így csináltam rengetek party képet itt van egy jó pár.


Liam,Harry és a többiek.


Harry próbál kitörni a tömegből.



Niall és Josh már túl jól érzik magukat.



Niall amint látszik a túl jó kedvét még fokozza.



Niall és a haverok.



Josh és Niall üvöltöznek.



Louis és egy kedves ismerőse.



Liam jól érzi magát a barátai közt. 



Harry ne igyál többet szerintem.



Ez még a buli legeleje.



Erre nem mondok semmit...



Valamiért mindig ki ment..



Harryiék.



Niallék.



A tánc bajnok.



Borzasztó hogy mennyit ittak ez már a buli közepe.



Harryék kicsit jól vannak.



Joshék is megvannak áldva az alkohollal.



Liam egyre jobban érzi magát.



Itt már kezdődött a halucináció.



Lányokkal.



Liam és valaki.



A még üres pub.



Harry táncolni szeretne.




 Liam énekel már.

Party arcok.



Liam és a "lányok".



Niall megint kint.



Harry és egy bizonyos Danielle.



Niall bejött..



Lou is már jót érez.




 Túl jót.

Zaynnel együtt.



Zayn már kész van.



Nick,Rita és Harry is jót éreznek.



Nyomják a bulit keményen .DJ Malik& DJ Tommo.



DJ.Payne in the House.




Haza út is jól telt.


DJ.Malik.

Haza készülés előtt.



Niall próbálna beszélni.


Asszem itt Mollyt nézte amint egy srác tapizta.



Niall a party ember.




Harryt haza próbálják vinni.



Nick is a helyszínen volt.




Zayn magyaráz.

A fiúk lány ismerősei Perrie,Danielle,Eleanor.




Niall kész van.


Buli eleje. 

Liam itt már csillog a szemed.



Elvoltak.



DJ.Malik, DJ.Tommo,DJ.Hazza a pultnál.




Csoport kép a buli előtt.


Kis édes részegek.

A meglepi díj.



Ha(z)za felé Harry készen volt ..




-Nikky Molly merre van.?
-Fogalmam sincs nem láttam az eleje óta.
-Az rohadt jó.-dühöngött Zayn.


*...Zayn szemszöge...*


Molly 1x 2x fel jött hozzám a DJ pulthoz, de már akkor is volt benne ital igaz nem sok de már jól érezte magát és azóta eltelt jó sok idő és Nikky se látta.

-Harry.!Molly.?
-Nem láttam.-mondta és táncolt tovább vagy valami olyasmi.
-Liam, Mollyt láttad.?
-Az előbb láttam ki ment valami sráccal az ajtón.
Gyorsan ki mentem, de nem láttam Mollyt sehol.
Vissza rohantam Nikkyért.
-Nikky milyen srácot ismer innen Molly.?
-Titeket a családotokat meg Nicket, de ő ott van.-mutatott a pulthoz.
-De Liam azt mondta valakivel kiment az ajtón.
-Úristen.-kapott a szájához.
-Mi a baj.?-kérdeztem idegesen.
Nem szólt semmit kifele rohant én utána.
-Ott.!-mutogatott.
-MOLLY.!-üvöltöttem utána.
Hátra fordult meg a srác is.
-ZAYN ÚRISTEN AZ JAMES.!!-sikította Nikky nekem több se kellett elkezdtem rohanni feléjük.Majd váratlan dolog történt.

7 megjegyzés:

  1. rohadtjó hamar kövit!!*-* <3

    VálaszTörlés
  2. nagyon nagyon nagyon szupi lett megunhatatlan!! siessetek a következő résszel :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyonjóóóó:DDD Siessetek a kövivel.:333 és remélem Mollynak lesz igaza és tényleg amnéziás még..:)

    VálaszTörlés
  4. Aaaa. Tök jó volt most egy ideje nem olvastam, és 4-5 részt egybe olvasni :DDD Következőt csajok ! *_________* Aúgy majd a helyesírásra egy kicsit figyeljetek :) xx

    VálaszTörlés
  5. Huhhh ez tok joo resz volt a kepekkel egyutt plane *Q* <3

    VálaszTörlés