2012. december 25., kedd

Huszonegyedik-Huszonkettedik fejezet...*

Köszönjük a türelmeteket és a 7(!!!!) komit.*q* imádunk titeket.:)) szóval mivel ennyit vártatok (és Karácsony is van.) *dob pergés.* DUPLA részt kaptok.^^  jó olvasását és 5 komi és jön a következő puszi Medy&Nikky.♥ ^^ :) 

Huszonegyedik fejezet...*


...mindennél jobban szeretem és így védhetem meg ha távol tartom magamtól nehéz lesz, de muszáj...

*...Reggel...*

*...Molly szemszöge...*

Az ágyban keltem, de Zayn nem volt mellettem...kezdtem reménykedni, hogy csak rossz álom volt a tegnap esti de sajnos nem...félek..most már nem veszthetem el Zaynt...az életemmé vált..
Gyorsan ki mentem és még a kanapén aludt...oda léptem hozzá és megsimítottam az arcát.
-Jó reggelt.-köszöntem halkan.
-Neked is.-ült fel.
Meg akartam ölelni, de arrébb lépett.
-Molly kérlek csomagolj össze haza megyünk.-válaszolt lekezelően.
Könnyek újra a szemembe gyűltek, de vissza fojtottam a sírást és utána mentem.
-Zayn.-fogtam meg a csuklóját.-Tudom, hogy nem vagyunk egy pár de azt is, hogy nem egy sima baráti kiruccanás miatt jöttünk ide...nem értem mi történt miért taszítasz el ennyire egyik napról a másikra mit követtem el.?-néztem a szemébe.
-Nem szeretnék erről beszélni nem akarlak megbántani csomagolj össze és megyünk haza Londonba. Amíg pakolsz hívom a gépet.-mondta hangulat mentes hanggal és megint elindult.
-De Zayn.!-emeltem már rá a hangom és sírás hallatszott benne.
-Molly nincs de értsd meg ennyi..rá jöttem nem szeretlek ennyi.-mondta ki mire a meleg könnyek eláztatták azonnal az arcom álltam előtte ledermedve ő hátat fordított és bement a konyhába.
Azonnal amint magamhoz tértem beálltam mögé és halkan elkezdtem.
-Nem szeretsz.? Akkor még is mit keresünk itt.? Tudom, hogy itt más a helyzet.! De nem mondod el...
-Nem Molly...ez ilyen egyszerű rájöttem csak barátok lehetünk sajnálom.
-N...nem..-csóváltam a fejem sírásom közepette..-Zayn nem dobhatsz el ilyen könnyen.
-De értsd már meg..nincs köztünk semmi...én nem érzek semmit..
-De én szeretlek.-sírtam el magam hangosan.
-Majd össze szeded magad.-zárta le a témát.
Bementem a szobába lerogytam az ágyon és zokogtam..zokogtam 10 percig majd lassan kezdtem magamhoz térni elmentem elkészülni.
1 óra alatt össze szedtem magam és össze pakoltam.
Kimentem Zayn már várt.
Nem szóltunk egy szót se bepakoltunk a taxiba és elindultunk a géphez.
Felszálltunk és elindultunk ő elöre én a gép hátuljába ültem fülhallgatót be és zenét maxra majd bámultam az ablakból kifelé.
Meg érkeztünk mert már láttam az óriás kereket. Össze szedtem a cuccom majd miután a gép leszállt én is kivánszorogtam és elindultam haza nem akartam Zaynnel menni.
A saját házamba mentem ami Nikkyvel közös.
Benyitottam és nevetéseket hallottam.
-Hahóó.-kiabáltam.
-Ki az.?-hallottam Nikky meglepődött hangját.
-A mumus.-vettem fel az ál boldogságomat.
-Molllllllyyyyyyyyyyy.-rohant felém majd az ölembe ugrott.-Annyira hiányoztál.-szorított magához.
-Te is de ne most ölj meg kérlek.-nevettem.
-Szia Molly.-köszönt Niall majd megölelt.
-De állj..-néztem meglepetten.-Niall.?-Hát te.?-nevettem.
-Ebédet csinálunk.-nevetett.
-De hogy-hogy csak ketten.? Ugye az én ágyamba nem.?
-Molly.-vágott oldalba Nikky.
-Jó csak mondtam.-és röhögtem ők kissé zavarban voltak.
-De még csak 2,5 nap telt el.!!
-Tényleg..hogy hogy itt vagy és Zayn.?-kérdezték egyből.
Úgy tettem mint aki nem hall semmit és mentem fel a szobámba.
-MOLLY.!-kiabált Nikky utánam.
-Igen.?
-Ha kipakoltál beszélnünk kell.!!
-Alig várom..

*...Nikky szemszöge...*

Niall-el épp a konyhába készítettük az ebédünket miközben egy répával megcsikizett amin nagyon nevettünk majd valaki jött.
Molly volt az nagyon örültünk, de egyből levágta mi a helyzet, de fura mert még nem kéne hogy itt legyen...fel ment kicsomagolni de utána beszélek vele.
-Szerinted mi történt.?-kérdeztem Nialltől.
-Fogalmam sincs, de azt hiszem nem jó..megyek.! Puszilom Mollyt.-mondta majd adott egy csókot és haza ment.
Félre értés ne essék nem vagyunk együtt..csak ez..olyan barátság néhány plusszal.
-Na akkor mesélj.-nyomtam egy tál salátát Molly ölébe és leültünk a konyha asztalhoz.
...
Le döbbentem...én ezt nem értem Zayn még mondta is, hogy Molly az élete vagyis hallottam a srácoktól...nem tudom mi történhetett...

*...Zayn szemszöge...*

Mind amit Mollynak mondtam hazugság...evvel azt akarom elérni, hogy távol legyen tőlem ha megutál akkor neki már nem fog fájni és ha kevesebbet látom akkor nekem se annyira..egész haza fele sírtam majd a házunk előtt össze szedtem magam és beléptem.
-Hello.-köszöntem hangosan.
-Zayn.?-hallottam Liam hangját a nappali felől.
-Ja én vagyok haver.-mentem oda hozzá majd megöleltem.
-De ezt nem értem hogy hogy.? Még nem telt el a 4 nap.-engedett el Liam az ölelésből.
-Tudom.-hajtottam le a fejem.
-Gáz van.?-kérdezte.
-Áhh hagyjuk.-legyintettem.
-Nem.!Fel mész megmosakszol, kicsomagolsz és lejössz beszélni.-utasított.
-Jó.-adtam meg magam.
...
-Szeva.-ölelt magához Harry amikor találkoztam vele amint Louis szobájából jött kis majd miután Louis is hallotta hogy én vagyok elkezdett üvöltözni és kirohant majd ránk ugrott.
-Te idióta.-röhögtünk Harryvel.
-Zayn korán jöttél.-mondta Harry.
Sóhajtottam.
-Gáz van.-bólogatott Lou.
-Mondhatjuk.-vetettem egy vigyort.
-Kicsomagolsz és lent várunk.-rakta a kezét a vállamra Harry.
-Liam már lent van.-mondtam és ők is lementek.

...

*...Liam szemszöge...*

Zayn úgy érzem ahogy csak lehetett elrontotta a dolgot...ezzel amit tett jobban ártott Mollynak...sőt még saját magának is..talán még helyre hozhatja, de Mollyt úgy érzem össze törte és nem igen fog megbocsátani, de remélem mert imádják egymást és akár milyen dolgok adódnak nekik együtt kell lenniük.
-Pontosan.-mondta Louis.
-Amit Liam mondott azt kell tenned mert ez egy oltári baromság már bocs..te is szereted és ő is...-mondta Niall.
-Hát igen.-helyeselt Harry.
Össze kulcsolta a kezét Zayn és elkezdett gondolkozni.Majd egy 5 perc után megszólalt..
-Igazatok van..egy barom vagyok..
-Ezt eddig is tudtuk.-röhögött Louis Harryvel együtt.
-Evvel nem segítetek.-csóválta a fejét Niall.
-Akkor mit teszel.?-kérdeztem.
-Fel keresem...
-Nem.!-mondtam.
-Akkor.?-nézett rám.
-Most fogod magad és átmész.-mondta Niall.
-De hogy megyek....-dőlt hátra a kanapén Zayn.
-Most ne is.-mondtam én is.-Pár napig hagyjuk, hogy emésztődjön utána küldj neki valamit majd ha nincs válasz 1 napig akkor menj át.-vázoltam fel a tervet.
-Rendben.-mondta.


*...Harry szemszöge...*

Nem nagyon értem Liam logika menetét, de nekem ez csak jó nem jöttek össze így koncentrálhatok Mollyra és reménykedek, hogy össze jön velem.
-Akkor.-álltam fel.
-Mi akkor.?-néztek rám.
-Fiatal még a nap mit terveztünk.?
-Semmit mindenki azt csinál amit akar Zayn miatt kaptunk egy hét szabit, addig pihenjünk, szórakozzunk mert utána még aludni, se lesz időnk..-mondta Niall a többiek helyeseltek.
-Akkor én elmentem majd jövök.-köszöntem el.


*...Nikky szemszöge...*

Sajnos Mollyt otthon kellett hagynom mert egy barátnőmmel találkozok.
-Szia.-köszöntünk egymásnak majd leültünk egy padra.
-Mi újság.?-fordultam felé.
-Velem semmi, de egy pasi ezt nyomta a kezembe és mondta adjam át neked.-vett elő a táskájából egy levelet.
Csak forgattam, se cím, se név, semmi...különös.
-Hogy nézett ki.?
-Kapucni volt rajta és suttogott nem tudom..
-Úristen gyere azonnal.-álltam fel ijedten és megfogtam a csuklóját majd magam után húztam.
-Mi.? mi van megőrültél.?
-Biztos most is figyel.-mondtam ijedten és néztem minden fele.
-Kicsoda.?-Nikky üldözési mániád van.?-állt meg Detty és bámult rám.
-Emlékszel még mit meséltem.?-EMLÉKSZEL.?-kiabáltam rá.
-Ne kiabálj már.Melyikre kéne.?
-Sajnálom..James mit művelt....
-Úristen.-kapott a szájához és láttam leesett neki.
-Azonnal menjünk valami tömegbe.-mondtam.
-Menjünk a nagy plázába.-mondta.
Így is lett.Bent nem volt semmi gond a levelet össze téptem és kidobtam nem olvastam el..
...
-Ez jó kis nap volt.-mosolygott Detty.-De ne érjen véget régen voltunk együtt nálam alszol csinálok forró csokit.
-Rendben.-vágtam rá.-Várj..Molly..nem..nem akarom ilyen állapotban otthon hagyni így is elég volt ez a nap.-mondtam.
Csak a szemeit forgatta mert Detty gyűlöli Mollyt....csak azért mert minden fiú Mollyval akar össze jönni még Stefan is akibe Detty szerelmes...sajnos én mind kettőjüket szeretem, de Mollyt jobban, de nem fogok dönteni, Mollynak nincs vele baja csak röhög, de Dettynek elege van ebből..
-Akkor hívd fel Mrs. rossz kedvű sírós kisasszonyt, hogy ma gondoskodjon magáról.-mondta flegmán.
-Ácsi,ácsi,ácsi....-intettem az ujjammal.-Oké, hogy nem bírod, sőt ki nem állhatod, de nekem a legjobb barátnőm és szeretem..ahogy téged is de ezt már vagy ezerszer megbeszéltük..felhívom...-zártam le.


*...Molly szemszöge...*

Miután Nikky elment beraktam a kedvenc filmem a szerelem kölcsönbe..most nem kéne ilyet néznem, de szeretem...az egész film arról szól, hogy a feleség jelölt csaj legjobb barátnője lefekszik a vőlegénnyel titokban mert szerelmesek egymásba de nem lehetnek együtt meg ilyenek..
...
Megcsináltam magamnak a 3 adag popcornt felvittem az asztalra meg 2 tábla csokit és 2 l kólát levetkőztem egy pólóra, bugyira és zoknira, betakaróztam elterültem a szobámban az ágyamon és elindítottam a filmet közben ettem a bekészített kajám.
...
Még csak 5-10 perce ment amikor valaki csönget..
-De jó...-morgok magamba..
Leállítom a filmet magam köré tekerem a takarót belebújtam a papucsomban és levánszorogtam az ajtóig majd kinyitottam.
-Zavarok.?-mosolygott rám édesen Harry.
-Sziaa.-köszöntem meglepetten.-Hát nem számítottam rád.
-Bemehetek.?
-Ja persze bocsi csak kissé szétszórt vagyok.
-Nem baj.-Örülök, hogy végre látlak.-ölelt meg.
-Hogy, hogy itt.?-érdeklődtem.
-Gondoltam átjövök...hallottam mi történt...-mondta.
-Remek..-hajtottam le a fejem.-De tudod mit.? Nem érdekel.-mosolyogtam kissé könnyes szemmel.
-Ezt örömmel hallom..Nem mondom, hogy sajnálom, mert tudod mi a helyzet.-mosolygott a földre.
Nem válaszoltam megfogtam a kezét és felhúztam a szobámba.
-Látom nálad a szerelmi bánat evésből és nyálas filmekből áll.-nevetett.
-Ne gúnyolódj.-löktem meg enyhén.
Behuppantam az ágyba majd a szemem sarkából láttam csak áll.
-Esetleg mondani akarsz valamit.?Vagy netán kérdezni.?Kérni.?-fordultam felé.
-Miből gondolod.?
-Mert csak állsz ott és nem csinálsz semmit..nem szeretnél esetleg ide feküdni.?-nevettem és megveregettem magam mellett a helyet.
-Molly mi van rajtad.?-kérdezte.
-Ez mért lényeg.?-néztem rá röhögve, de kérdőn.
-Kérdésre nem illik kérdéssel válaszolni.-nevetett.
-Póló, bugyi,zokni.-nevettem fejcsóválva.
-Jó.-mondta és levette a gatyáját és pulcsiját és befeküdt mellém.
-Háát ókéé.-nevettem majd elindítottam a filmet elölről.
...
Fél órája mehetett amikor csörgött a telóm.
-Oda adod.?-néztem Harryre mert az ő oldalán lévő szekrényen volt.
-Persze,miután én felvettem.-válaszolt.

-Igen?Itt Mrs. Molly  telefonja?-szólt bele vicces hangon.
*...Nikky szemszöge...*

-Molly hol van?-kérdeztem bunkón ugyanis Mr.Styles vette fel.
-Nem elérhető.
-Add őt ide Styles!-jelentettem ki.
-Ribancokkal nem beszél!.-és lecsapta a telefont.
Dettytől elköszöntem,és rohantam előre.
Hívtam Niallt.

-Niall?Hol vagy?-kérdeztem sírva.
-Mi a baj?Otthon vagyok!-halottam a hangját.Nem csak Harry miatt sírtam,hanem azért is,mert James bárhol lehet.
-James és Harry!

-Elindulok a park felé!Siess!-nyomta ki a telefont az ír.
...
-Niall!-szaladtam hozzá és megöleltem.
-Siessünk haza.
-De..-álltam meg.-Harry hol van?-kérdeztem.
-Nem otthon,nyugi.-mosolygott rám.
Hazaértünk,és leültünk a konyhába.
-Mi a baj?-kérdezte Liam.
-James írt egy levelet,amit nem olvastam el csak széttéptem.Fel hívtam Mollyt,hogy megkérdezzem hogy van,csak Harry vette fel,és a beszélgetésünk megint csak abból állt,hogy leribancozott.
-Bunkó!-odajött mellém Niall,és egy puszit adott a homlokomra.
-Beszélnem kell vele.!-mondta Liam és felment.
-Ma velem alszol,és ....-húzogatta a szemöldökét.
-Niall! -nevettem.
-De..Tudod megbeszéltük,hogy ez csak barátság egy kis pulsszal.-csókolt meg.

*...Molly szemszöge...*

-Harry ki volt az?-ültem fel.
-Senki.
-Valakivel beszéltél!Akkor  az nem senki.
-Akivel beszéltem az egy Senki.-hangsúlyozta ki.Csak reménykedni tudtam,hogy nem Nikkyvel beszélt így.Mert ha vele,akkor Nikky nem mondott el valamit.




Huszonkettedik fejezet...*

-Harry oda adod a telefonom ha már így lecsaptad.?
-Tudom mi a helyzet.
-Nem értelek.
-Jó igen Nikkyvel beszéltem és.? Ne érdekeljen már Molly kérlek...csak elront téged...-magyarázkodott a göndör.
-Harry...kérlek ne vonj engem bele a ti ügyeitekbe..nem akarok tudni róla...tudod..nekem Nikky a legjobb és egyetlen igaz barátnőm mindennél jobban szeretem..és kérlek előttem ne beszél így róla..vagy tudod mit ne beszéljünk róla sehogy.-mosolyogtam rá mert nem szeretem a vitát, de az biztos beszélek Nikkyvel ha haza jött.
-Rendben csak miattad.-bújt közelebb és egy homlok csókot adott.
Harry elvette a szerelmi bánatom és nem is kellett a kaja a mit felhoztam inkább csak bele fúrtam magam az ölébe és onnan néztem/néztük a filmet.
*Brrr...brrr.* *Telefonrezgés*
-Harry most kérlek add oda.-parancsoltam rá.
-Halló.?-kaptam fel a telefont.
-Szia.Végre...mi van veled jól vagy.?Harrynél mit keresett a telefonod..-hallottam Nikky hangját.
-Szia.Teljesen jól vagyok Harrynek köszönhetően.-mosolyogtam Harryre.-Harry vette fel mert hozzá volt közelebb a telóm és az ő nevében is bocsi amit mondott..de remélem tisztában vagy vele, ha haza jöttél beszélünk.-váltottam komoly hangnemre.
-Jó..értem..amúgy csak kérdezni akartam hogy nem baj-e ha nem alszok otthon..de már látom nem..-hallottam a gúnyolódást a hangjában.
-Hol vagy.?-kérdeztem.
-Niallnél.-változott a hangja kis cukira.
-Ohh..-mosolyogtam.-Akkor puszilom a kis drágát.-Harry itt ilyen.:-Mivan.?Kit.? fejjel bámult.
-Ő is.-mosolygott Nikky.
-Akkor jók legyetek puszi.
-Mindig azok vagyunk.!És Molly...vigyázz magadra..-mondta a végén komolyan gondolom Harryre célzott.
-Hello.-köszöntem el.
-Végre..-fújta ki magát Harry.
Kérdőn néztem rá.
-Telefonon keresztül is hallottam a..
-Harry.-fogtam be a száját.-Megkértelek.
-Jójó.-adta meg magát.
Vissza feküdtem az ágyba majd a film erotikus jelenethez érkezett.
-Khm.-köhögött Harry.
Mosolyogtam egyet magamban.
-Khm khm.-köhögött Harry még 2-őt mert az elsőre nem reagáltam.
Felültem és néztem rá a nevetésemet vissza fojtva.
-Parancsolsz.?
-Még is...milyen filmeket nézel te.?-röhögött.
-Na ne piszkálj ez a kedvenc filmem.
-Ühü..-morgott az orra alatt.
-Még is mi a problémád vele.?-néztem kérdőn még is nevetve rá.
-Kicsi vagy te még ehhez.-itt ilyen.:Komolyan.? Harry most komolyan.?fejjel meredt a tekintetem rá.
-Egy idősek vagyunk te balga.-csóváltam nevetve a fejem.
-Ohh igazán.?-tette a hülyét.
Megcsóváltam a fejem és felálltam az ágyból, hogy töltsek magamnak inni.
-Te is.?
-Mit.?-kérdezte.
-Inni.
-Ja igen mid van.?
-Öhmm..lássuk csak..van kóla..vagy kóla.? Na melyik.?
-Azt hiszem a kóla.
Kitöltöttem majd vissza ültem.
Pont a kedvenc részem ment a filmben amikor elbambultam és magamra csurgattam a kólámat.
-Ó basszus.-raktam le a poharat.
-Ohh nézd csak itt végig fojt a kóla.-simította végig Harry finoman a nyakam.
-Igen és ahogy látom befolyt a póló alá is.-szögezte le a nagy tényt.
-Hűűű.Mr.Styles micsoda felfedező maga.-vágtam meglepődött fejet.
-Ne gúnyolódj.-dőlt sértődötten hátra.
Olyan vicces és eszméletlen aranyos amikor játssza az ál sértődöttet.
Éreztem magamon tekintetét,de ha rá pillantottam mindig a Tv-re nézett ezen mindig mosolyogtam.
-Abba hagyod.?-nevettem az arca előtt.
Nem válaszolt csak a kifejezéstelen arcával bámult tovább.
-Ne csináld már utálom tudod...és ilyenkor tök szarul érzem magam.-rogytam össze az ágyon durcisan.
Majd egy perccel később meleg ajkát az arcomon éreztem.
-Kaptam baba puszit.jheee.-játszottam a hülyét.
-Baba.?-nézett hülyén.
-Olyan kis finom puha szád van.-mosolyogtam az ágyra.
Államra rakta kezét majd maga felé fordította tekintetem, majd lassan közeledett és ajkunk között egy hajszál sem fért volna el szeme már forrt, de várt, hogy mit lépek kezeim közé fogtam arcát és magamra húztam majd egy vággyal teli csók sült ki belőle.
-Ez hiányzott az életemből.-szólalt meg Harry a csókunkban.
Majd hirtelen eltoltam.
Ő csak értetlen fejjel bámult rám.
-Sajnálom.Nem..Nem kellett volna..-kaptam a szám elé.
-Molly.-csúsztatta kezét az enyémre.-Láttam a szemedben, hogy akartad.-kereste a tekintetem, de a földre szegeztem.
-Harry.-kaptam rá a fejem.-El..el kell menned most..most azonnal.-mondtam neki.
-Mi.? Mi van.?Mert.?Mi történt.? MOLLY.?-emelte a végén rám a hangját.
-Csak menj kérlek.-könyörögtem neki.-Ne kérdezz semmit csak menj.-fordultam meg gyorsan és szemem össze szorítottam, hogy a könnyek ne hogy ki jöjjenek.
-Rendben, de erre vissza térünk..-rázta kétségbe esetten a fejét.
Felöltözött én lekísértem megöleltem majd elment felmentem lehuppantam az ágyra és kitört belőlem sírás.
Minden kavargott bennem, de főleg ami a legjobban aggasztott az Zayn..és Harry...
Zaynre szükségem van..hisz...hiszen ő az akiről kis koromban a mesék szóltak..szeretem..nem ő a szerelmem..de mérhetetlenül megbántott Harry kapva a helyzeten tudta mi lesz hiszen ismerem már annyira...ha most nem küldöm el akkor nem tudtam volna le állni és a bánatomat vele éltem volna ki..de ezt nem lehet..ez nem normális...mindig Harry van ott amikor fáj és mindig ő az aki megvigasztal ez is egy nyomós indok...Harry iránt egyszerűen nem...nem tudom mit érzek egy biztos soha nem akarom őt elveszíteni...
Amíg a gondolataimban temetkeztem el nem néztem az időt kizártam mindent majd a hasam kezdett korogni..ekkor már az órára pillantottam.
Időközben 7 óra lett leblattyogtam a konyhába és kémlelni kezdem minden szekrényt valami olyan élelem után amit szívesen elfogyasztanék, de csalódnom kellett.Így hát felkerekedtem és elmentem a sarki pizzériába. Rendeltem egy Hawaii pizzát de a lehető legnagyobbat majd beültem egy 2 személyes kis asztalhoz és bámultam az üres utcát közben gondolkoztam miközben majszoltam a pizzát.


*...Harry szemszöge...*

Nem értettem mi Molly baja..így hát eljöttem, de felpezsdítette testem és csillapíthatatlan vágy sorozatok törtek rám így nem volt mit tenni eleget kellett tennem testem kérésének felkerestem a kedvelt törzshelyemet a sztriptíz bárt  beültem a boxomba rendeltem pár italt és vártam míg egy igen csinos nő nemű felbukkan és akkor kiélhetem magam..

*...Nikky szemszöge...*

-Aggódom..-suttogtam inkább csak magamnak.
-Miért.?-ült fel Niall.
-Molly.
-Jajj nem kell nagy lány tudja mit akar.
-Épp ez az..nem tudja..Várj mindjárt jövök beszélnem kell Zaynnel.
-Nem javaslom.-mondta Niall de nem foglalkoztam vele benyitottam a szép fiúhoz.
-Zayn.!-nyitottam be és már csuktam is be magam mögött az ajtót.
-Neked is szia és örülök, hogy tudsz kopogni.-csóválta a fejét.
-Szia.Beszélnünk kell.!-ültem le komoly arccal mellé.
Sóhajtott egyet majd velem szembe fordult.
-Molly.!-kezdtem a mondókám, érdeklődően rám kapta tekintetét.-Az a helyzet, hogy otthon van.
-Tudom.
-De, nem egyedül és aggódom..-vakartam meg az állam.
-Ezt nem értem...
-Tudod..Harry odáig van érte és most nincs itthon és na érted..-magyarázkodtam.
-Szóval..-láttam rajta hogy rakja össze a gondolatait.-Most azt akarod mondani, hogy Harry örül, hogy Mollyval úgy mond össze vesztünk és kihasználva a helyzetet pofátlan módon átment Mollyhoz aki lelkileg össze van kicsit zuhanva és kihasználja, hogy Molly sebezhető állapotban van.?-nézett kérdőn rám.
-Erm..valami ilyesmi...tudod először is mi volt.-magyaráztam.
-Akkor te törted össze és akkor is Harrynél kötött ki..nem furcsa ez.?-kérdezte.
-De te hülye..nem ez itt a lényeg...-csaptam a homlokomra.-Szereted nem.?
-Túlságosan..
-Akkor.?-Egy hülye voltál fogd magad és menj át amíg nem csinál hülyeséget.
Többet se kellett mondanom felpattant egy puszit nyomott az arcomra és el is viharzott.
-MAJD JÖVÖK.-hallottam üvöltő hangját már a bejárati ajtó becsapódása előtt.
Büszkén léptem ki a szobájából.
-Ez meg hova ment.?-kérdezte Louis.
-Beszéltem a hülye fejével és megy Mollyhoz.
-Mi van Mollyval.?-jött fel Liam.
-Az, hogy most nem voltál okos Liam.-oktattam ki.
Ő csak össze ráncolt homlokkal és kérdő pillantásokkal bámult rám.
-Az, hogy amit mondtál Zaynnek Mollyval kapcsolatban egy hülyeség...nem szabad evvel várni most kell cselekedni.-magyaráztam nekik.-Meg amúgy is..Har.-majd elcsuklott a hangom.
-Igen.?-néztek kérdőn.
-Semmi.-legyintettem egyet.
-Most már mondjad.!Mi van Harryvel.?-kérdezte Louis.
-Majd bementünk mind Niall szobájába és elmondtam nekik amit Zaynnek is.
-Erre lehetett számítani.-tárta szét kezét Liam.
-Ez neked természetes.?-kérdeztem kissé kiakadva.
-Figyelj Nikky...Harry ha akar valamit vagy valakit azt teljesíti vagy eléri..és most ő Mollyt akarja...és a rossz hír az..hogy már nem amnéziás.-szögezte le Louis.
-Hogy mi van.?-akadtam ki.
-Mesélte, hogy már mindenre emlékszik és rájött nem véletlenül feküdt le Mollyval...kívánta...csak Molly már nem akarta őt így átpártolt hozzád aki rengeteg szeretet adtál neki és igazán megszeretett és vonzódott hozzád, de nem úgy mint egy barátnő vagy társ vagy bármi hanem mint egy lelkitárs és feszültség levezető.-fejezte be Louis.
Teljesen lefehéredtem....mind az amit szerelemnek hittem csupán egy átverés volt....elmondhatatlan gyűlöletet éreztem Harry iránt, de már nem érdekel hisz itt van nekem Niall örülök, hogy Louis elmondta, de ezek szerint eddig ő is hazudott.
-Louis ezt nem mondod komolyan..?-nézett rá Liam és Niall is kiakadva.
-De sajnos..-hajtotta le a fejét.
-Mióta.?-kérdeztem remegő hangon.
-Mi mióta.?-nézett rám.
-Mióta tudod.?
-2 napja...az nap Harry nálam aludt és mindent ami eddig volt és éreztünk elmondtunk egymásnak...és így.
-Értem..hát köszönöm, hogy elmondtad.-vetettem egy vigyort rá.
-Jó akkor játszunk.-mondta Niall.
Majd elkezdtünk videó játékozni mindig aki nyert egy felest ivott egészen míg el nem aludtunk ezt csináltuk,de bennem egy dolog kavargott.Harry hazudott egész végig.

*...Molly szemszöge...*

1 órát gubbasztottam a pizzázóban majd megkértem a kb velem egy idős pultos fiút, hogy csomagolja be nekem a maradékot meg maradt a 3/4-e a pizzának.
-Különös, hogy egy ilyen szép lány egyedül és ekkora pizzát rendel.-szólalt meg csomagolás közben a srác.
Csak oldalra húztam a szám és bólogattam közben bambultam tovább.
-Nem vagy valami beszédes.-hajolt az arcomba.
-Mennyi lesz.?-kérdeztem témát terelve.
-A pizza és a italokkal együtt ennyi.-tolta elém a csekk füzetet. Aláírtam majd fizettem.És elindultam inkább cammogtam haza felé.
-Várj, várj.-hallottam valaki kiabál, nem igazán érdekelt cammogtam tovább.
-Várj már.-állt meg mellettem a pultos fiú.-Ezt ott felejtetted.-nyújtotta át a táskám.
-Úú köszönöm.
-Na csak tudsz beszélni már azt hittem süket néma vagy.
-Ja.-adtam a rövid választ.-Szia.-elköszöntem és indultam utamra.
-Nehéz eset vagy.-jött meghint utánam.
-Te meg egy levakarhatatlan pióca.-forgattam a szemem és baktattam tovább.
-Mekkora bunkó kis picsa vagy te na csá.
-Isten áldjon.-mondtam megkönnyebbülten. Milyen egy élősködő volt...sajnálom, de nem vagyok jó pofizós hangulatomban.
Végre haza értem negyed óra alatt értem haza az 5 perces útról rekord...
Ledobtam a pizzát a konyha pultra kivettem belőle 4 szeletet a többit a hűtőbe raktam megmelegítettem nyomtam rá ketchupot és felmentem az ágyamba majd bekapcsoltam a Tv-t amikor csöngettek.

6 megjegyzés: