2012. december 1., szombat

Tizenötödik fejezet...*



-Majd meg tudod..majd mindenki megtudja.-kacsintott titokzatosan majd falta tovább a kiflijét amikor én kaptam egy sms-t..
-Sms-ed jött.!-szólalt meg Molly.
-Hallottam.-mondtam majd kimentem a nappaliba a telefonomért, hogy elolvassam az üzenetet.

"Találkozzunk ma a parkban az öreg kútnál este 8-kor ne késs és egyedül gyere."-olvastam az üzenetet.
Különös..ismeretlen szám ki is törlöm ne zaklassanak engem ilyenekkel.
-Na ki írt.?-jött ki Molly a nappaliba és leült mellém.
-Áhh semmi fontos.-mondtam lazán majd a tv-ben kerestem valami normális csatornát.

*...Molly szemszöge...*

Nem lesz ez a mai nap valami izgi..de azt hiszem át megyek Drakehez kicsit beszélgetni mint testvér a testvérrel.
-Hallod Nikky.-fordultam felé.-Átmegyek ma Drake-hez kicsit el leszel.?-kérdeztem.
-Persze menj csak majd tartok egy szépítkezési napot magamnak.-mosolygott.
-Na akkor én el is megyek készülni, hogy 3-ra ott legyek.
-Rendben.
Majd feljöttem a szobámba 1 óra van ráérek.Elmentem fürdeni hajat mosni majd feltűztem a vizes hajam bekrémeztem a testem utána kiengedtem a hajam és beszárítottam enyhén hullámosra majd felvettem egy egyszerű laza öltözetet.




Majd a táskámba dobáltam a telefonom, pénztárcám, sminkem cigim majd elindultam gyalog Drakehez egy jó fél órás út lesz.
-Na puszi majd jövök hívj ha baj van.-köszöntem el Nikkytől.
...
Fél óra volt tényleg az út.
-Hellóka.-nyitottam be Drakehez.
-Szia hát te.?-Miért nem szóltál, hogy jössz.?-rohant hozzám Drake felkapott és megölelt.
-Gondoltam megleplek.-mosolyogtam rá és nyomtam egy nagy cuppanós puszit az arcára.
-Drake.?!-hallottam egy női hangot a nappali felől.
-Nem vagy egyedül.?-néztem rá.
-Nem.-vigyorgott rám majd megfogta a kezem és behúzott a nappaliba.
-Ööhm..Sziia.-intettem a lánynak.Aki elég idegesen bámult rám és, hogy Drake a kezem fogja.
-Ez meg ki.?-nézett rám lenézően és közben flegmán kérdezte.
-Igen..neked is szia ismétlem.-mondtam már én is flegmán.
-Szóval..-kezdte nevetve Drake.-Ő itt a húgom..és örülnék Caroline ha nem lennél ilyen féltékeny.-röhögött Drake.
-Ohh..ez ciki.-túrt a hajába a csaj.-Szia Caroline White vagyok örülök, hogy végre megismerhetlek Drake már sokat beszélt rólad és bocsi az előbbiért.
-Szia én Molly Ellwood vagyok igen.?!Képzelem..
-Na..-lökött vállba Drake.-Megmutattam neki az albumot meg a régi képeinket.-nevetett.
-Komolyan.?Had nézzem én is.-ugráltam Drake előtt.
Leültünk a kanapéra Drake középre és elkezdtük a képeket nézegetni.

Ez az egyik nyáron készült Drake 10 én 8 éves.



 Ez a legelső közös nyaralásunk én 2, Drake 4 éves.


Ez olyan 2 éves kép épp futni mentünk.


 Ezt még anyu fotózta karácsonykor újonnan kapott játékunkkal játszunk a meleg nappalinkban


Nikkyvel mentünk suliba és Drake lefotózta.


 Ez is Nikkyvel mi fotóztuk stopperes kamerával imádom ezt a képet.


 Az első interjúmra mentem Drake-el miután az első portfólióm nagy sikert aratott.


 Párizsi nyaralásunk a családdal.


 Hát ez egy Molly.


 Ez az első portfóliómról a kedvenc képem magamról.


Drake szeret szívatni a fotózási mániájával amikor rossz kedvem van ez is ezt bizonyítja.


 Ohh..itt Hawaii-n voltunk nyaralni.


 Haha itt én olyan 5 éves vagyok és nagyon sírtam mert nem kaptam meg egy Barbie-t amit szerettem volna és apu lefotózott.


Drake-el mentünk  a kedvenc fagyizónkba tavaly nyáron.


 Ez a második portfóliómról a kedvenc képem.


Hmm..Ez akkor volt amikor Ausztráliában voltunk és nagyon sírtam egy srác miatt és Drake volt az egyetlen akinek elsírtam a bajaim ez anyunak tettszett és megörökítette.Igen itt szép sötétbarna a hajam.


Jujj ezt én fotóztam Drake-nek az első barátnője Cloe nagyon szerettem azt a lányt. Caroline gyorsan lapozott tovább.


A szalagavatós táncomra gyakoroltunk itt Drake-el ő nagyon jó táncos, de csak utánam.


Olaszországi nyaralásunk.


Már kezdem kicsit cikinek érezni, de itt is sírtam egy srác miatt és Drake vigasztalt nálla jobb bátyó nem kell egy lánynak.


Párnacsata volt és elég hangosak voltunk mire apa feljött és megörökítette.



Így végig gondolva nagyon jó életem van és csak úgy eldobtam volna..hmm..
-Jajj de jó volt ez a kis nosztalgia.-mosolyogtam rájuk.
-Igen az.-mondta Caroline.
-Látod csak nem olyan szar az élet.-ölelt magához Drake.
-Igen, mert te vagy nekem.-adtam neki egy puszit.
-Öhhm..Drake.-zavart meg minket Caroline.-Nem úgy volt, hogy 7-kor valahova megyünk.?
-Jaj de tényleg most mennyi az idő.?-kérdezte Drake.
-Pont 6.
-Hogy elment az idő.-nevettem.
-Ha az ember jól el van a szeretteivel.-mondta Drake.
-De akkor én megyek nem zavarok tovább legyen szép estétek.-köszöntem el tőlük megöleltem Draket adtam neki puszit és mondtam majd még benézek, ő mondta amikor csak jól esik, Caroline végig csak szúrós szemmel méregetett, nem értem mi baja.
-Szia Caroline örülök, hogy meg ismertelek.-integettem neki.
-Szia igen biztos.-legyintett.Hát jó..Ha ő ilyen akkor majd a kedvességemmel fogom kikészíteni.
Húú nem kellett volna így öltöznöm nagyon hűvös lett sietek haza mert megfagyok oké, hogy délután jó idő volt, de azért már most hűvös van..

*...Eközben...*

*...Nikky szemszöge...*

Molly miután elment még megnéztem valami filmet majd elmentem egy kis kényeztető kúrára.Vettem egy Wellness bérletet a közeli Aqua paradicsomba és mentem az összes kényeztető terápiára.Először csoki pakolás, hogy puha legyen a bőröm és fel enyhüljön majd iszap fürdőre, hogy rugalmas legyen és utána mentem az 5 állomású masszázsra és végül manikűr&pedikűr&műköröm és fodrászat+smink. Jó pár óráig elidőztem mert nem néztem az időt csak amikor hallottam, hogy Sms-t kapok..épp a lábaim csinálták és én olvastam úgy hogy elő kotortam a táskámból a telefont és olvastam az üzenetet.
"7 óra elmúlt és nem voltál a megbeszélt helyen remélem, ha valami történik valamelyik szeretteddel bűntudatod lesz."
Na jó,ez már nem vicc először észre sem vettem azt az üzenetet, de most már megijedtem. Úgy, hogy hívtam aput, majd Mollyt.De minden rendbe van mindenkivel Molly otthon van és vár.Majd hívtam Harryt..
*..Csörgés..csörgés..csörgés..*
Ne..mi a..nem veszi fel hívom újra..
*..Csörgés..csörgés..csörgés..*
Újra semmi, na jó itt végzek azonnal átmegyek hozzájuk.Állj inkább hívom azonnal a többieket.
*..Csörgés..csörgés..csörgés..*
-Hálló.?
-Jajj Szia Louis ugye te vagy.?
-Igen Szia Nikky baj van ijedtek tűnsz.
-Mert az is vagyok szóval hol vagytok mit csináltok.?
-Én Eleanorral vagyok pizzázni de miért mi a baj.?
-Harryről nem tudsz valamit.?
-Nem én El-nél aludtam ők meg 4-en voltak.
-Jó akkor szia puszi érezd jól magad.-köszöntem el amjd ő is és leraktam azonnal hívtam Liamet.
*..Csörgés..csörgés..csörgés..*
-Szia Liam.-szóltam azonnal a telefonba miután felvette.
-Szia Nikky jól vagy.?
-Inkább azt kérdezem, hogy ti vagyis Harry jól van-e.?
-De hát..mi az, hogy jól van-e 6-kor el ment itthonról, mert kapott egy sms-t, hogy találkozik veled mert te írtad neki és azóta nem hallottunk róla.
-HOGY MI VAN.??ÉN NEM ÍRTAM JÉZUSOM.!Én is kapta egy üzenetet de nem vettem komolyan és nem mentem, de az előbb kaptam egy ijesztőt és ezért hívtam minden szerettemet és erre Harry jajj istenem..sírtam el magam.
-Nyugi hol vagy oda megyünk 3-an.-mondta Liam.
Elmondtam neki hol vagyok azonnal jöttek ide nem vártam meg a wellness túra végét úgy is a műköröm és a haj maradt Harry fontosabb.
Rohantam ki a szalonból a srácokhoz.
-Sziasztok valami hír.?-kérdeztem aggódva.
-Semmi pedig már 100x hívtuk de semmi.-mondta idegesen Zayn.
-Jó hívom Mollyt, hogy jöjjön ő is.
*..Csörgés..csörgés..csörgés..*
-Srácok..Molly nem veszi föl.!-nyomkodtam idegesen a telefonom.
-Hívd újra.-parancsolt rám Niall.
-Jó.
*..Csörgés..csörgés..csörgés..*
-SEMMI.-sírtam el magam.
És ekkor újabb üzenet érkezett...

8 megjegyzés:

  1. Ti köcsögök! Mindig beleélem magam oszt ideges leszek :'D

    VálaszTörlés
  2. Nagyooon jó :))) várom a kövit ^^

    VálaszTörlés
  3. De jóó kövit <3

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett!Ügyesek vagytok siessetek a következővel :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jóó imádom!!!♥♥ remélem még na lesz folytatás!! :DD

    VálaszTörlés
  6. nagyon joo:)) kövit de gyorsan:DD<3

    VálaszTörlés
  7. uuuuuu neeee Harry :((♥♥ Molly és Drake nostalgia nagyon tetszett gyorsan a kövit ** :))

    VálaszTörlés