2012. december 9., vasárnap

Tizenkilencedik fejezet...*


5 komment és következő betartjuk.!!! Előzőhöz is össze jött csak névtelenben és azokat töröltük...így most már nem lehet névtelenül kommentelni..:) jó olvasását puszi Medy&Nikky ♥



...Arra ébredtem, hogy Harry csupasz mellkasán fekszem... 

Mi a..kaptam fel a fejem.-Hogy kerültem ide...?motyogtam magamban.Majd Harryt is felkeltettem a mocorgásommal.
-Molly.Hát te.?Nem bírod ki nélkülem.-simogatta kómásan a hátam.
-Harry fogalmam sincs hogy kerültem ide..Zaynnél elaludtam este és itt keltem fel.-mondtam kicsit sokkos állapotban mert fogalmam sem volt, hogy kerültem ide..
-Ohh..szóval Zayn.-ült fel és az óráját kereste.
-Mer.?-Most mi van.?
-Semmi.-válaszolt unottan.
-Ja ha ilyen vagy akkor szia.-álltam fel, hogy megyek vissza Zaynhez.
-Állj.-parancsolt rám.-Gyere vissza kérlek.-fordult felém, vissza fordultam.
-Igen.?-álltam meg az ágy előtt.
-Ne legyél ilyen gyere ide.-tárta szét a karját jelezve, hogy bújjak hozzá.
-Miért is.?-mosolyogtam kicsit keserűen, hogy húzzam az agyát.
-Azt mondtam, hogy gyere ide.-mondta mérgesen de persze játékból majd előre hajolt és magához húzott.
-Harry nem értelek.-magyaráztam már az ölelésünkbe.
-Tudod, mit beszéltünk meg.-mosolygott rám.Óóó hát persze akkor elvileg most én Harrynek vagyok a barátnője vagy mi.
-Szeretlek.-mondta miközben a hajamat túrta ki az arcomból.
-Remélem, hogy ezt Nikkynek fogod nem sokára mondani.-mondtam halkan.
-Molly te nem szeretsz.?-húzódott el tőlem.
-Jajj..de, csak..ajj.-magyarázkodtam, de inkább vissza bújtam az ölébe.
-Ha nem akarod akkor valahogy kibírom..de lehet nem is fogok emlékezni Nikkyre...most csak téged akarlak.-magyarázta.Erre én a legjobb módszerrel elhallgattattam ezt a kínos pillanatot.Megcsókoltam.
-Na most tényleg össze zavarodtam én is.-mosolygott.
-Szeretlek.-mondtam és megint megcsókoltuk egymást.
-Molly..nem akarom, hogy ez neked kényszer legyen.-mondta keserűen.
-Harry..amit én nem akarok nem csinálom, de tudod, hogy ezt titokban kell tartani.-mondtam szigorúan.
-Rendben..-mondta majd megölelt.-Szeretlek.-mondta.
-Harry vissza megyek Zaynhez.-mondtam ki végül és utoljára megcsókoltam.Nehezen de elengedett és vissza mentem.
-Molly.?-hallottam meg magam mögött egy hangot.Hú basszus..
-Igen.?-kaptam hátra a fejem.
-Mit csinálsz ilyen korán reggel Harrynél.?-vakarta a hasát Niall.
-Öhm...-gondolkoztam mit mondjak.-Igazat mondom..fogalmam sincs..reggel ott ébredtem fel..-mondtam neki.
-Értem.-mondta kómás fejjel.
-De te mit csinálsz itt ilyenkor.?
-Én meg arra keltem, hogy szomjan halok iszok és húzok vissza aludni még csak reggel 7 van.-mondta kábán és lement a konyhába gondolom.
Beosontam Zaynhez, de nem volt az ágyban, majd hallottam ahogy lehúzza a wc-t gyorsan beugrottam az ágyba mintha ott lettem volna eddig is.
-Ez..ez most mi.?-jött ki kókadtan.
-Mi mi.?-fordultam felé.
-Felkeltem és nem voltál itt.-mondta szomorúan.-De most itt vagy..-mondta össze zavarodottan.-Vagy én vagyok meg bolondulva vagy nem tudom..-vakarta meg a fejét miközben be bújt mellém.
-Túl sok wc illatosítót szívtál.-mondtam neki nevetve.
-Az lehet.-nevetett ő is majd közelebb jött és megölelt.-De nem érdekel mi is volt valójában fő, hogy itt vagy.-mondta mosollyal a hangjában majd egy csókot lehelt a homlokomra.
Kicsit rosszul éreztem magam nem akarom átverni Zayn, mert őt szeretem, de Harryt sem akarom el "hagyni" erre valamit ki kell találnom..

*Később*


-Na jó reggelt .-köszöntem Zaynnel együtt a konyhában ülő Liamnek, Nikkynek és Louisnak.

-Viszont.! Kávét.?-mondta Nikky.
-Kérünk köszi.-mondta helyettem is Zayn majd leültünk egymás mellé.
-Pár perc múlva Niall és Harry is lejött.Harry azonnal bevágódott mellém éreztem Nikky szikrázó tekintetét magamon inkább nem is néztem rá.
Megreggeliztünk,megnéztük a reggeli híreket és időjárást majd lassan elkezdtünk készülni ugyan is 1-re interjú a srácoknak és ők félre oda akarnak menni, hogy a rajongókkal is legyenek kicsit.
***
5 perccel később jöttünk be igaz, de az nem sok majd a fiúk helyet foglaltak és elkezdődött az interjú mi Nikkyvel a stúdión kívül leültünk.
-Na.?-kérdezte kicsit bunkón.
Kérdőn néztem rá felvont szemöldökkel.
-Ne játszd a hülyét..-forgatta a szemeit.
-Fogalmam sincs mi a bajod..-csóváltam értetlenül a fejem.
-Harry téged szeret..-kapta a földre a tekintetét.
-Sajnálom nem tehetek róla.-mondtam kicsit idegesen.
-JÓ..-emelte fel a hangját.
-Tudod mit.?Akkor utálj nem az én hibám, hogy elraboltak, kis híján megerőszakoltak és megöltek engem Harryt kis híján agyon verték..ennek köszönhetően ő amnéziás lett én meg nem mutatom ki, hogy még mindig milyen sokk alatt vagyok, de igazad van erről csak én tehetek..nem te, áá nem, nem a te pasid és még mindig bármikor megteheti mert szabadon van.-kiabáltam vele.
-Sajnálom.-hajtotta le a fejét.
-Sajnálhatod is.-álltam fel, hogy elmegyek.
-Ne, Molly kérlek.-kapott a csuklóm után, majd fel állt és megölelt.-Tudod, hogy szeretlek.
-Én is, de szarul esik, hogy egy srácot helyezel a barátságunk elé..-mondtam dühösen.
-Kérlek ne legyen ez..-mondta keserűen.
-Jó..-mondtam majd megöleltem én is.
Majd beszélgettünk, megbeszéltük a dolgokat és tudatosult bennem végre, hogy mit is akarok valójában.Se Nikkyt, se Zaynt nem akarom átejteni, így Harryvel szépen finoman apró jelzésekkel, de a tudatára hozom, hogy ő Nikkyhez tartozik, ha ezt ő is így akarja.

*...Nikky szemszöge...*


Mollyval picit összekaptunk,de szerencsére gyorsan meg is beszéltünk mindent.Harry elég furán viselkedett este.Vagyis jó értelembe,de ma reggel,mintha megint nem tudná ki vagyok.Jó...így se tudja,de azért észrevehetné,hogy ez fáj nekem.


*...Molly szemszöge...*


Interjú végeztével utunk egyenesen a Nando's ba vezetett ott is jó pár rajongó volt meg kijövetnél is az inerjúnál így csak este 7-kor értünk haza.

-Hú, nem volt sűrű ez a nap, de így is este érünk haza.-huppant le Niall a kanapéra.Majd sorban a többiek is.Mielőtt én leülhettem volna Zayn elkapta a csuklóm és kihúzott finoman a teraszra.
-Kérsz.?-tartotta felém a cigis dobozt.
-Köszi.-húztam ki belőle egy szálat.
-Na..-kezdte komoly hangon.-Emlékszel mit kérdeztem tegnap.?-nézett a szemembe.
-Öhm..-gondolkoztam kicsit.-Az, hogy menjünk ketten valahova.
-Igen.-mosolygott.-Szóval az a helyzet, hogy pontban 8-ra ki kéne érnünk egy adott helyre ahonnan indul az egész hadművelet.-mondta titokzatos mosollyal az arcán.
-Hűha..Zayn Malik nagyon sántikálsz valamiben.-néztem rá össze szorított szemmel.
Nevetett egyet majd hozzá tette.
-Ja és 3 napra csomagolj össze magadnak.-mondta végül lazán és bement.Köpni nyelni nem tudtam 3 nap.?!Hogy mi van.?Kiakadtam teljesen, majd azonnal elnyomtam a csikket és utána eredtem.
-ZAYN.!-kiabáltam utána és mindenki kérdőn nézett rám.-Öhm bocsi.Zayn.?-néztem kérdőn rájuk, mire ők a lépcső felé mutattak egyből utána futottam.
-Zayn.!-rohantam fel a lépcsőn.Majd beestem a szobájába.-Zayn álljál már meg.-lihegtem.
-Na nyugi még össze töröd magad.-röhögött.
-Ne röhögjél.-fenyegettem a mutató ujjammal közben lihegtem majd mikor össze szedtem magam felálltam és oda ültem mellé.
-Mi ez az egész.?-vontam kérdőre.
-Nos..-húzta oldal mosolyra a száját pimaszul.-Tudod ez titok, de ha szeretnéd amit nagyon remélek akkor el jössz velem 3,5 napra egy helyre.
-Nagyon titokzatos vagy.-böktem vállon.
-És te ezt is szereted bennem.-vágott önelégült mosolyt majd mint aki jól végezte dolgát össze kulcsolta kezét a feje mögött és hátra dőlt az ágyon.-Na gyerünk eredj és pakolj össze.-mondta sürgetve.
-Jójó.-mondtam majd fel álltam és be rohantam a közös szobánkba, szerencsémre hagytam ott egy pár ruhát bepakoltam a kis rózsaszín bőröndömbe, nem tudom milyen helyre megyünk de csak nyári ruhák vannak nállam meg 1-2 pulcsi majd veszek, ha nem jó.Gyorsan össze kaptam magam és beállítottam Zaynhez.
-Hűha ilyen gyors se voltál még.-mondta elismerően.
-Haha.-gúnyolódtam.
-Indulhatunk.?
Nem válaszoltam csak elindultam lefelé.
-Molly.?-nézett rám meglepődve Harry.-Te mit csinálsz.?
-Őszintén.?Ne kérdezd mert én se tudom...-mondtam kétségbeesett fejjel.
-Hova mész.?-kérdezte Nikky.
-Megyünk.-javította ki Zayn és nálla is egy kis bőrönd volt.
-Akkor.?-álltak már fel és jöttek oda mind.
-Megyünk el 4 napra majd jövünk.-mondta Zayn lazán.
-Ez nem így megy...Ezt meg kellett volna előbb dumálni.-mondta Liam.
-Haver..4-en is letudtok interjúkat bonyolítani, 4 napig nélkülözzetek.-kacsintott Zayn.
-Ne hülyéskedj már.-röhögött Lou is.
-Ez halál komoly haver.-mondta röhögve Zayn.
-Hát akkor érezzétek jól magatokat.-mondta Niall.
-Köszi.-ölelte meg Zayn.
-És vigyázzál Mollyra.-jött oda hozzám is a kis drága majd jól megölelgettem.
-Ez hülye kijelentés volt, jobban mint a szemem világára.-mondta Zayn, erre csak egy puszit nyomtam az arcára.
Szépen sorban mindenki mindenkitől elbúcsúzott.
-Tudom, hogy össze fogtok jönni, tudom, hogy ez minden vágyad, ne gondolj rám érezd jól magad, de jegyezd meg, szeretlek.-suttogta Harry a fülembe az ölelésünknél nem tudtam mit mondani csak erősebben megöleltem és egy szeretleket böktem ki.
Behuppantunk a kocsiba integettünk a többieknek majd útnak indultunk fél 8 úgy hogy még van egy kis időnk.3/4 8-ra oda értünk...ültünk a kocsiba majd megcsörrent Zayn telefonja.Tárgyalt valamit, majd mondta kiszállás.Kipattantunk megfogtuk a 2 bőröndöt és elindultunk egy üres terep felé, majd egy kis magán gépet véltem ahogy ereszkedik le.Miután sikeresen földetért beszálltunk helyet fogaltunk és elindultunk.
-Te őrült vagy.-mondtam mosolyogva.
-Nem csak szerelmes.-mondta szégyenlősen.
Itt elpirultam.
-Szerencsés az a lány.-mondtam a pezsgőm szürcsölve és közben bámultam ki az ablakon.
***
Elszundíthattam mert Zayn sármos suttogó hangjára keletem.
-Megjöttünk.-mondta nekem én a pulcsijával voltam betakarva és az ölében feküdtem, azonnal felültem és az ablakon kezdtem el kifele bámulni, nem sokat láttam így felkaptam a bőröndöm és Zayn vezetésével kimentünk a repcsiből.
Egyenesen egy kocsihoz mentünk, beszálltunk majd Zayn karattyolt a sofőrrel valamit és elindultunk az út végig csöndben telt majd láttam, hogy valami egzotikus helyen vagyunk mert ugyanis tengert láttam.
-Nous y voilà.-szólt hátra a sofőr, ha jól veszem ki ez francia szerűség lehet.Kinyitotta nekünk az ajtót és Zayn mondta, hogy még gyaloglunk kicsit.Nem bántam, mert a tenger parton voltunk, majd kb 8 perc séta után észrevettem hova is jöttünk.Gyönyörű látvány volt.




Ugyan is egy ehhez hasonló látvány tárult elém szív alakban a gyertyák egy 2 személyes asztalnál a kezeimet a számhoz kaptam majd könnybe lábadt a szemem könnyeim vissza tartva Zaynre néztem akinek az arcán egy hatalmas önelégült vigyor ült.

-Csak ön után hölgyem.-biccentett az asztal felé.
Elindultam ő kihúzta a székem helyet foglaltam majd leült velem szembe.
-Zayn, te tényleg egy őrült fazon vagy.-bámultam rá.-Nem kellett volna ez elég lett volna nekem egy szendvics is a szobádban.
-Nem, egy felejthetetlen estét akartam mintha semmi sem történt volna még köztünk tiszta lappal indítunk.-mondta komolyan.
Csak egy laza mosollyal egyeztem bele majd belekezdtünk a vacsiba.
Miután a desszertet is elfogyasztottuk elindultunk a parton sétálni mezítláb a finom homokban bokáig a vízbe is besétáltunk majd eldöntöttük holnap lejövünk fürdeni és eltöltjük itt az egész napot.
Sokáig kint voltunk majd lassan vissza sétáltunk a kocsihoz.Most komolyan ez a hapek végig itt ült és várt ránk.? Zayn jól megfizette...Ismét tárgyaltak, majd elmentünk a szállás helyre egy  kis apartmanházhoz értünk ami kettőnknek bőven elég.
Megálltam az ajtóban és vártam Zaynre oda szaladt majd benyitottunk nagyon szép modern tiszta az egész.Azonnal a hálót vettünk célba befeküdtünk megöleltük egymást és elaludtunk.

*...Nikky szemszöge...*


Zayn és Molly elmentek.Kimentek a teraszra,utána felmentek a szobába,és később már bőröndökkel jöttek le.Ledöbbentem,és ahogy látom Harry is.Mikor Harry suttogott,elkaptam egy szót.
Pont azt az egy szót.
-Szeretlek!-nekem épp elég volt ez ahhoz ,hogy kiboruljak.Mikor Mollyék elmentek,én azonnal felszaladtam a szobámba,és magamra zártam az ajtót.
*Kopogtak*
-Nikky mi a baj?!-halottam egy ismerős,kedves hangot.

-Semmi.-szipogtam.-Kérlek nyisd ki!-még sosem beszéltünk komolyan,és most picit furcsáltam,hogy utánam jött.
*Kinyittam az ajtót.*
-Megint mi a baj!?Örülnöd kéne. Harry lassan emlékezni fog rád!És most is elmegyünk a srácokkal,így kettesbe maradhattok.
-mosolygott rám Niall.
-Mikor elment Molly....-húztam az időt.-Azt mondta neki Harry,hogy szereti.-sírtam el magam,ő pedig magához húzott és megölelt.
-Meg kell értened Harryt!Ezt neki nehéz tudatosítania.-mondta Niall.Olyan kedves volt,mint egy jó testvér.
-Kérlek!Ne hagyatok itt vele!Olyan kellemetlen lesz az egész.-mondtam.

-Hé Niall!Gyere már!-halottam Liam hangját lentről.
-Tudod,megyünk a szerelmemhez,a Nando'sba,szóval kell mennem.-ölelt meg és elment.
A fiúk elmentek itthonról én pedig lebotorkáltam a konyhába teáért.Harry ült a kanapén és a telefonját nyomkodta.BUnkó volt ő is meg én is.Szó nélkül vissza mentem a szobánkba és elővettem a telefonomat.

Harry írt.

''Miért nem szólsz hozzám?!. :|'' -írta.
''Fáradt vagyok.''-hazudtam.Ő nem érthet meg,csak én őt.

''Jó kifogás''-írt vissza azonnal,és már a szobámban is termett.
-Akkor aludjuk!-dőlt be mellém az ágyba.
-Jóéjt!-húztam magamra a takarót,és hátat fordítottam neki.
Majd éreztem,hogy hátulról átölel,és a vállamtól a nyakamig végigcsókolgatott.
-Harry!-fordultam feléje.-Nem erőltetem,hogy velem legyél,még nem emlékszel rám.-mondtam,majd egy könnycsepp kigördült a szememből.
-Shhh.-csitított.
-Harry hagyj békén.!Majd ha vissza tér az emlékezeted örömmel viszont látlak.!De így nem, hogy kihasználsz...én ezt nem akarom, meg neked ez nem szerelmből történő cselekedet ez csak puszta "érezzem jól magam egy estére úgy is itt ez a csaj aki odáig van értem" de nem.!!-kiáltottam el magam.Ismétli magát a történelem...Az ismerkedésünk alatt is olyan kis futó kaland lettem volna ha nem alakulnak át az érzelmek..
-Most legyen az is az én hibám, hogy kiesett az emlékezetem.?-ordítozott.
-Nem hibáztatlak..csak arra kérlek ne használj ki..-mondtam én is kiabálva.
-Minek nézel te?!
-Most is csak kihasználnál,ismerlek Harry!Ha nem állítanálak le eljátszadoznál velem mint egy darab csonttal..
-Nikky!Tudod mit.?! Menj menj te a jó büdös picsába.!Nem tehetek róla,hogy ilyen furcsa vagyok mostanában..
-De legalább ne használj ki!
-Honnan veszed,hogy kihasznállak?!
-Halottam mit mondtál Mollynak.-sírtam el magam.

-Igen!Szeretem Mollyt!Légy féltékeny!Én csak jót akartam,nem akartam neked elmondani,hogy ne fájjon.Ezek után ne is számíts semmire köztünk..-viharzott ki a szobából,és mikor már az ajtón kirohant,ennyit mondott.-Ribanc!

6 megjegyzés:

  1. woow. ez woow. kurva jó :o mit ki tudtok hozzni belőle:D imádom.*-*

    VálaszTörlés
  2. remélem hogy Harry rájon hogy az o hibaja :D Nikky nekerjen bocsanatot :D :D

    VálaszTörlés
  3. Na jó én már nem vágok semmit :'DDDDD

    VálaszTörlés
  4. Nagyooon jó ! Alig várom a kövit :3 :DD

    VálaszTörlés