2012. december 11., kedd

Huszadik fejezet...*

Sziasztook.^^ Köszönjük szépen a feliratkozásokat és a kommenteket folytassátok tovább és legyetek minél többen, ha tetszik hagyjatok egy kommentet vagy a véleményeteket és azt is ami nem tetszik.!=) Szóljatok barátoknak/barátnőtöknek is, hogy van ez a blog..:) 
Újabb 5 komment és következő puszi Medy&Nikky.:) :* ♥ 
Imádunk titeket.^_^



*...Molly szemszöge...*


Reggel a nap meleg sugarai ébredtem és megláttam magam mellett Zaynt ahogy édesen alszik nem bírtam ki egy könnycsepp csúszott le az arcomon szépen elhelyezkedtem és csak bámultam ahogy alszik..gyönyörű...nem tudok mást mondani szeretem..Nem sokkal később a szemét nyitogatta majd kómás arcával találtam szembe magam.

-Jó reggelt.-köszöntem neki mosolygósan.
-Ennél jobb nem is lehetne.-simogatta meg a kezem.
-Miért is.?
-Mert csak ketten vagyunk senki sem zavarhat és melletted kelni a legjobb.-bújt közelebb.
-Jajj Zayn.-mondtam zavarban és elpirultam.
-Olyan édes vagy.-nyomott egy puszit a homlokomra.-Amúgy mióta vagy fent.?
-Nem tudom egy jó ideje.
-És mit csináltál.?
Elpirultam és cuki mosollyal hozzá tettem.
-Téged néztelek ahogy alszol.-és itt újabb könnycsepp szökött a szemembe.
-Molly.-szorított magához.
-Szerintem reggelizzünk és menjünk el a strandra.-mondtam neki.
-Rendben.
Elkészültünk elmentünk egy kis kajáldába ettünk valamit majd lementünk a strandra.
-Húú basszus nem hoztam bikinit.-kaptam a fejemhez.
-Nem probléma veszünk egyet.-fogta meg a kezem és indult egy butikhoz.
-Nem Zayn nem.!-tiltakoztam.
-Mi a baj.?
-Az, hogy nem engedem, hogy vegyél nekem fürdőruhát.
-Ha gondolod meztelenül is fürödhetsz engem nem zavar, de tudod az a sok ember..-mondta pimaszul.
-Nemveszek fürdőruhát csak nem te fizeted.-mondtam magabiztosan.-Nem akarom, hogy azt hidd a pénzedért vagyok veled nincs rá szükségem ugyan olyan tehetős vagyok mint te vagy a többi srác nem akarok ilyen közérzettel lenni.-mondtam neki.
-De Molly.-fogta meg mindkét csuklóm és szembefordultunk egymással.-Ez nekem nem teher ezt én azért teszem mert öröm számomra, hogy adhatok neked valamit.
-De Zayn nekem nem kell semmi elég, ha velem vagy.-mosolyogtam rá.
-Kérlek engedd meg, hogy megvegyem.-mondta könyörgően.
-Nem, kérlek te is értsd meg épp elég ez az út.-simogattam meg az arcát és beléptem a boltba.
Nem kellett sokat keresnem megtaláltam a megfelelő bikinit.




Zaynnek is tetszik és alig várja, hogy rajtam legyen.Majd kifizettem.

-Köszönöm.-nyomtam egy puszit az arcára.
-Mit.?-nézett rám mintha csak idióta lennék.
-Azt, hogy hagytad, hogy az legyen amit én akarok.
Nem válaszolt csak mosolygott.
***
Átöltöztünk és szépen kifeküdtünk a partra.Egy órája napozhattunk amikor megszólalt.
-Na irány a víz.-kapott fel az ölébe úgy megijedtem, hogy nem adtam ki semmi hangot.
-Kérlek ne dobj bele.-szorítottam magamhoz.
-Nem doblak.-mondta majd lassan letett és miután megszoktuk a vizet csak derékig mentünk be, mert Zayn nem tud úszni leültünk és beszélgetünk.
-Ki ér ki előbb a partra.?-ugrott fel.
-Rajt.-kiabáltam majd rohanni kezdtünk.
-Na mi a jutalmam.?.kérdezte boldogan amikor én is oda értem a "tábor" helyünkre a parton, mert ugyan is Zayn nyert.
-Mit szeretnél.?-néztem rá.
-Hűha..-húzogatta a szemöldökét.
-Csak szépen Zayn Malik.-fenyegettem viccesen a szememmel.
-Eljönnél ma velem..habár úgy sincs más lehetőséged.-röhögött.-Egy jó kis helyi buliba.?
-Mint ahogy mondtad nincs más lehetőségem, de azon kívül ezer örömmel.!
A parton voltunk egész nap fürödtünk, ettünk, ittunk, napoztunk beálltunk röpizni majd mikor kezdett sötétedni haza indultunk a szállásra.
Fél 8 volt így estig sok időnk van úgy, hogy 1 órát Dvd-ztünk majd elkezdtünk készülni.
Letusoltunk mindketten én hajat is mostam majd beszárítottam kissé göndörre kisminkeltem magam 

Sminkem.
 Hajam.


..majd hallottam, hogy Zayn kiabál.

-Igen.?-nyitottam félig az ajtót mert ugyan is semmi nem volt rajtam.
-Molly..tudom, hogy mit gondolsz, de ezt még régebben vettem neked amikor ott laktatok nálunk Nikkyvel és voltak jó kis estéink és most van rá alkalmam, hogy oda adjam ezt a ruhát mert ahova megyünk igen csak forró lesz a hangulat és jó lenne ha ezt viselnéd ezzel a cipővel.




-Öhm Zayn ebbe aki csak ér megerőszakol.-kerekedtek ki a szemeim.

-Majd megvédelek, de ha tudnád mióta várom, hogy ezt fel vedd... amúgy...most nincs rajtad semmi.?-nézett furán.
-Jajjj..jó csak majd magadtól is védj meg.-nevettem.-Ja és köszönöm szépen és nincs.-majd gyorsan becsuktam az ajtót még 1-2 percig emésztgettem a ruhát de végül felvettem és még 1-2 dolgot.





-Na készen vagyok.-jöttem ki a szobából.

-Tudtam hogy észvesztő leszel, de azt hogy enyhe szívrohamot kapok azt nem.
-Kicsit kellemetlenül érzem magam nem túl tudod milyen...
-Nem.Tökéletes vagy.-ölelt meg.
-Köszönöm.A ruhát, az utat mindent.
Mosolyt villantott majd elindultunk egy szórakozó helyre.
***
Negyed óra alatt ott is voltunk 10 óra volt most kezdődik a buli.
Mellesleg igaza volt Zaynnek én még ezekhez a csajokhoz képest túlságosan fel vagyok öltözve.
Mi lefoglaltunk egy páholyt a klubban helyet foglaltunk első 5 percben néztük a táncoló tömeget, majd Zayn elment italokért.

*...Nikky szemszöge...*

....Még aznap éjjel összepakoltam és haza jöttem ahol én és Molly lakunk.Harry azóta nem keresett és nem is kért bocsánatot.Egyedül Liam és Niall hívott, hogy mi van velem és, hogy miért nem mentem haza. Harryt utálom...!Még ha szó nélkül elment volna az is jobb lett volna...De nem...még szépen kimondta,hogy ribanc,és elküldött a picsába.Egész éjjel sírtam,de már lenyugodtam.Bánom azt a napot,hogy Harry Styles-al összejöttem.Akkor boldog voltam vele.

-Szia Niall.-nyitottam ki az ajtót mikor megjött.
-Szia.-ölelt meg.-Sajnálom ami történt Harryvel,nem is értem miért ennyire bunkó.-mondta bűnbánóan.
-Nehogy már te kérj bocsánatot!
-Okés!Na ma egész nap együtt leszünk,DVD-zünk,beszélgetünk,eszünk és alszunk.-vázolta fel a tervet az ír 

manó.-Mivel kezdjünk.?-kérdezte.
-Kaja,pia,DVD,kaja,beszélgetünk és alszunk.-mondtam lazán.
Csináltunk valami gyors kaját,leültünk a kanapéra magunkra húztuk a takarót és egymáshoz bújva néztük a filmet.
A film már fél órája mehetett, de semmit se értettem belőle, mert folyamatosan Harryn gondolkoztam és ezt Niall is észre vette..
-Felejtsd már el...Legalább csak éjszakára.-simogatta meg az arcom.
-De nem tudom..a film is tuti jó de még ez se tudja elvonni a figyelmem...-mondtam szomorúan.
-És ez.?-nyúlt le a combomhoz és a belső felét kezdte simogatni egészen a tangámig.Mire én se szó, se beszéd letámadtam ajkait kezeimet nyaka köré tekertem és az ölébe ültem.
Niall erősen a fenekembe markolt mire én a szájába nyögtem.
-Nem fogod megbánni.?-kérdezte a csók csatánk közepette én válaszul csak a ráztam a fejem.Ledöntött a kanapéra,majd a nyakamat szívogatni,harapdálni és csókolgatni kezdte.Már éreztem,hogy lent nedvesedek.
Niall visszatért a számhoz,én pedig pólója alját kezdtem húzogatni.Vette a célzást és gyors lekapta magáról,és utána pedig az enyémet is levette.
-Gyönyörű vagy!.-mondta csókunk közbe.A nyakamtól,egészen a köldökömig csókolgatott,majd a gatyámnál megállt,és azt próbálta lehámozni rólam.Kisebb nagyon sikerrel,de lement.Hogy gyorsabban menjen a dolog,levette a saját gatyáját.
Fölémkerekedett leszakította rólam melltartóm és a bal mellem kezdte masszírozni,a másikat pedig szájával kényeztette.Hatalmas sóhajok hagyták el a számat.Niall ujjaival tangámat könnyen lehúzta,és dörzsölni kezdett,később csak azt vettem észre,hogy két ujjával pumpál.Mikor ki-be tolta ujjait,a szemembe nézett.
Hátát karmolásztam,nyögéseim közepette.-Niall mindjárt elmegyek.-lihegtem,és ordítottam.
-Várj!-bebújt a takaró alá,széttette lábaim,és erőteljesen nyalni kezdett,amitől még jobban felizgultam.És mikor már nyelve is bennem volt,és azzal is ki-be mozdulatot végzet.Elértem a csúcsra.
-Niall!-nyögtem, a takarót markolásztam,fejemet hátraszegezve.Mikor Niall kinyalta puncimat,feljött hozzám és egy csókot adott a számra.Szokásom,hogy ezután a fiút én is kielégítem fel-le módszerrel.
De Niall nem hagyta.Annyit suttogot,hogy a ma este rólam szól.
Gyors felhúzott magára egy óvszert,és utána a lényegre törünk. Niall hagyta,hogy ráüljek kemény  péniszére.Ráereszkedtem immár kemény,nagy férfiasságára.
Megfogta csípőmet,én pedig vállát,és egyszerre elkezdtünk mozogni.
Ütemesen mozogtunk. Niall öblös nyögéseket adott ki a száján.És egyre csak gyorsítottunk a tempón. Niall egy gyors mozdulattal hátamra fordított,és még gyorsabban elkezdett tolni.Minden lökése érintette a g-pontomat.És csak nyögtünk.
Mikor éreztem,hogy farka rángatózni kezd bennem,egyszerre elélveztünk. Meleg ondója szétáramlott testemben.Levezetésképpen még tolt rajtam párat,és izgatottan dőlt le mellém a kanapéra.
-Még nem volt senkivel ilyen jó.-nyomott egy csókot a számra.
-Nekem se!.-mondtam és a kanapén elaludtunk.

*...Zayn szemszöge...*

Mikor vissza értem az italokkal egy ismerős arcot láttam meg Molly mellett.

-Khm.-köhögtem egyet.
-Zavarsz.-szólalt meg a srác aki épp Mollyra mászott rá.
-Fél másodpercet kapsz, hogy eltakarodj onnan.-vágtam a poharakat idegesen az asztalra.
-Ó te mindenhol ott vagy.?-állt fel a srác.
-Ha tudni akarod mi együtt vagyunk és randizunk.-mondta Molly.
-Hogy te cicám ezzel.?-röhögött.
-Max kotrodj innen.-szóltam már nagyon dühösen, ugyan is a The Wanted egyik patkánya volt az. 
-Mert mi lesz Bradfordi bad boy.? Mi.?-lökdösött.
-Álljatok le kérlek szépen.-szólt bele Molly.
-Nem akarok balhét.-tártam szét a kezeim.
-Te nem.-mondta és behúzott egyet.Na itt nem volt megállás vissza kézből én is bevertem neki, majd a biztonságiak szedtek szét nem sok kellett mert nem bírta, szét vertem volna, de ott volt a többi is kivittek a biztonságiak.
-Be kell mennem valakiért.-szóltam a securitisnek.
-Persze persze.-tolt kifelé.
-Molly, Molly.-kiabáltam neki, de ahogy néztem be nem láttam őt a páholyban.
-Hol vannak a haverjaid.?-mentem neki újra Maxnek.
-Álljál le.-lökött el.
-Hol vannak.?-kiabáltam rá.
-A kocsinál.Mert.?
-Mert eltűnt Molly akire rámásztál és amilyenek vagytok.-itt lenézően végig mértem.-Elvitték a haverjaid.
Otthagytam majd a parkolóban meg is láttam őket és milyen igazam lett. Molly látta, hogy megyek és a szemével intett, hogy oda ne menjek, de nem érdekelt mentem csak mentem amikor már könyörgően tekintett rám, leguggoltam egy kocsi mögé és figyeltem a történteket.


*...Molly szemszöge...*


Miközben Zayn azzal a patkánnyal verekedett a srác haverjai kirángattak a kocsijukhoz.

-Engedjetek már el mit akartok.?-kapálóztam.
-Jól van már.-adta meg magát a kocsinál a srác.
-Megvárjuk míg befejezik és ha Max elintézte elhúzunk innen és te jössz velünk.
-Anyád ilyenkor hogy van.?-néztem rájuk.
-De fel van vágva a kis ribanc nyelve.-itt lekevertem neki egy pofont.
-Ilyet még egyszer ne.-kapta el a kezem.
Megláttam, hogy jön Zayn a szemmel a tudtára hoztam, hogy ne jöjjön ide.
-Srácok...mit akartok tőlem.?-adtam meg magam.
-Te nem az vagy aki miatt volt az a balhé az 1D-vel meg velük vagy most valami fotókon is egy másik gáréval.-magyarázta az egyik.
Remek..mondtam magamban.
-De igen én vagyok.-forgattam a szemeim.
-Hohó.Mindegyikkel lefeküdtél.?-simult hozzám egy ilyen macsó külsejű.
-Ha érdekel álmodd meg mert ugyan is semmi közöd hozzá és ne simulj hozzám.-löktem el.
-Na akkor most a One Direction ideje lejárt eljött a The Wanted ideje.
-Azok kik.?-néztem rá.
-Mi az, hogy kik tee.-nézett végig rajtam egy kisfiús srác.-Hát mi és aki Zaynnel verekedett.
Elröhögtem magam.
-Na viszlát.-mondtam de vissza rántottak.
-Nem mész sehova.-mondta a csöves kinézetű.
-Ha nem engedtek el sikítok és feljelentelek titeket.
Kiálltak a körből és olyat mondtak, hogy még találkozunk a hüvelyk ujjam felmutatásával válaszoltam és elfutottam.Majd valaki berántotta bokorba épp sikítani akartam de megláttam Zaynt.
-Jajj minden rendben.?-öleltem meg.
-Persze, de ezt inkább én kérdezem.
-Én jól vagyok.
-Mit akartak azok a csótányok.?
-Hát...elakartak vinni és tudod még mit akartak...-hajtottam le a fejem.
-A patkányok.-állt fel.
-Ne ők öten vannak Zayn.-szorítottam a kezét.
-Nem érdekel, nem tehetik ezt veled.
-Kérlek álltam fel és megöleltem.Menjünk haza Zayn.Zayn nézz rám jó.?!Kérlek.-rázogattam.
Haza mentünk és kiültünk a teraszra elszívtunk idegességünkben egy doboz cigit.
-Jobb lesz ha ma külön alszunk.-mondta bunkón.
Kérdőn és kétségbe esetten ránéztem.
-Hogy mi.?
-Jól hallottad.
-De Zayn nem értelek..-sírtam el magam.
Ő felállt és bement.Kint ültem még én egyedül elszívtam egy féldobozt és közben kisírtam a két szemem..




*...Zayn szemszöge...*


Ezt az egészet azért mondtam Mollynak, mert mi nem lehetünk együtt csak fájdalmat okozok neki mindennel és ha nem jövünk el ide ez nem lett volna minden apró jel azt bizonyítja, hogy nem szabad, ez nekem fáj a legjobban mert mindennél jobban szeretem és így védhetem meg ha távol tartom magamtól nehéz lesz, de muszáj...

9 megjegyzés: