2012. december 4., kedd

Tizenhetedik fejezet...*



''..Majd segítettem Harrynek ő harcolt a legalacsonyabb sráccal majd engem hátulról elkapott aki először megvédett és most felkapott a hátára és rohant fel velem ekkor váratlan dolog történt..''

*...Nikky szemszöge...*

Sikeresen bejutottunk az elhagyatott házba,mikor megpillantottam, hogy James rohan fel a vállán Mollyval miközben ő próbál kiszabadulni.

-JAMES.!-üvöltöttem rá.Ő bepánikolt és Mollyt ledobta a földre és próbált elmenekülni Zayn utána futott én meg Mollyhoz rohantam.
-Molly!-Molly.!-rázogattam, de elájult.-Fiúk menjetek a pincébe.!-utasítottam őket, mert hangokat hallottam lentről lerohantak majd hallottam, hogy kiabálnak meg verekednek.Majd Molly egy perc múlva magához tért.
-Mi.?-Mi az.?-Hol vagyok.?Áú.-ült fel lassan.
-Ne ne mozogj.Tiszta vér vagy.-szörnyülködtem rajta.
-Úristen, azt hittem ez csak egy álom volt, de ezek szerint nem..-sírta el magát.
-Shh..most már minden rendben lesz.-öleltem magamhoz óvatosan.
-Molly.-hallottam mögülem Zayn hangját,majd ő is leguggolt.-Mit műveltek veled istenem.-kapta a szája elé a kézét és vissza fojtotta a sírást.
-Nem tudom egyszer csak valaki csöngetett nállunk kinyitottam és egy zacskót húztak a fejemre majd ide hoztak megkötöztek fent a másodikon egy kis sötét szobában.
-És a fóbiád.?-kérdeztük egyszerre.
-Először rám jött majd kényszerből hozzá szoktam és 1x 1x fel jött valaki és egy nagy késsel vagy pengével vagy amilyen szúró szerszám nálla volt belém vágott egyet..tűrtem a fájdalmat nem kiabáltam nem sírtam mert féltem, hogy rosszabb lesz így magamba fojtottam..aztán ma megerőszakolt az a srác majdnem akit én leszúrtam a pincében egy vasvillával miután magamat kiszabadítottam kiakartam jutni és a pincébe mentem ott majdnem szörnyet haltam úgy megijedtem Harrytől aztán kiszabadítottam majd hallottuk, hogy ezek megjöttek és akkor felkészültünk..lejöttek majd mi rohantunk az egyiket leszúrtam az alacsony csávóval meg Harry verekedett és akkor a 3-dik felkapott és felhozott és most itt vagyok.
-Úristen..-csóválta a fejét Zayn.
-De állj többiek.?-kapkodta a fejét Molly.
-Basszus megyek.-pattant fel Zayn, de abban a pillanatban jöttek föl Liam és Nick vállára támaszkodva segítettek Harrynek.
-Harry úristen jól vagy.?Ez hülye kérdés volt.-rohantam hozzá.
-Jézus haver téged jól megruháztak.-jött oda Zayn is.
-Molly.-rohant hozzá Niall.
-Be kell őket vinni most.-mondtam.
-Rendben.-mondta Zayn és Niall.
-Menjetek a kocsihoz, mi még elintézzük őket.-mondta Liam.
Ki vittük a kocsihoz őket és Zayn a gázra taposott.Mollyt előlre ültettük Harry meg hátul elfeküdt.
-Ez az egész az én hibám.-hajtottam le a fejem miközben Harry hátát simogattam.
-Dehogy a tiéd ne beszélj hülyeségeket.-mondta idegesen Niall.
-Ha én nem..nem adok ennek a patkánynak még egy esélyt ez mind nem történik meg..-sírtam el magam.
10 perc alatt oda is értünk majd elvitték őket sürgősen és 10 perc múlva jött egy orvos.
-Még is mi a frász történt velük elmagyaráznák.?-jött oda üvöltözve egy orvos.
-Baleset volt doktor úr.-mondtam megszeppenve.
-Na ne akarja ezt bemesélni nekem.! Baleset.?Komolyan.?Ember által okozott sérülések,ráadásul súlyos a fiú kómában van a lány sokk alatt a fiúnak belső vérzései a lány testét beterítik a különféle szúrt és vágott sebek, nem utolsó sorban a nagy a gyanú az erőszakra.-hadarta idegesen.
-Értse meg, hogy az volt.-magyaráztam.
-Most befejezem, de holnapra találjon ki valami elfogadható alibit, vagy értesítem a rendőrséget.-fenyegetőzött a doki, majd elment.
...
-Asszonyom mi van velük.?-kérdezte egy negyed óra múlva Zayn.
-Sajnos a rossz hír az, hogy lekértük az adatokat és a kis hölgy mint gondolom tudják, most nem rég tért vissza az úgymond "élő" emberek közé..és ezáltal, nem adhatunk neki semmilyen gyógyszert a sebeket elláttuk, de semmilyen nyugtatót, altatót nem kaphat, mert újra baja eshet, egyedül kell feldolgoznia a traumát reménykedjünk, hogy nem lesz komolyabb baja.
-De most hogy van.?-kérdeztem én is.
-A jó hír hogy bio altató gépezetünk van így mély altatásban tudjuk tartani ,szerencsére idegek és egyéb szervek nem sérültek a sebek okozásával, de izmok és izületek igen így sajnos meg fognak maradni a hegek.
-De semmilyen módon nem lehet eltüntetni, ugyan is a lány modell és kifogják rúgni, ha hegek borítják a testét.-akadtam ki.
-Sajnálom, mi megtesszük amit tudunk, de kérem menjenek haza és csak 4 nap múlva jöjjenek vissza addig nem mehet be senki hozzájuk.
-Hogy 4 nap.?-förmedtünk a nőre.
-Sajnálom, csak a munkám végzem és betartom a szabályokat.-mondta.
-Baromság..-röhögött gúnyosan Zayn.
-Parancsol.?-nézett rá kikerekedett szemmel a nő.
-Semmi semmi.-mondtam és Niallel megfogtuk Zaynt és kivittük, mert már elborult az agya.
Haza mentünk vagyis mentem a fiúkhoz nem engedték, hogy egyedül legyek, mert Zayn hiába verte meg Jamest ő is megütötte Zaynt majd elmenekült.
Nem sokkal később a többiek is megjöttek küldtek ismeretlen számról mentőket a "Zöld dombra" mert akit Molly leszúrt életveszélyes állapotban volt igazából nem nagyon érdekel..Lou és Nick keze megsérült be van kötve.

*...4 nap múlva...*


Bementem a 124-es kórterembe,és megláttam Harryt. Feküdt az ágyon,és semmit nem csinált.A szobát a gépek csipogása töltötte ki.
-Harry!-kezdtem el hozzá beszélni.Leültem az ágy melletti székre,és megfogtam a kezét.-Bocsáss meg!-mondtam sírva.

Mikor jött egy SMS.Azt vártam,hogy a fiúk írnak,dee nem!
James írt.
''Szóval,megszöktetted őket?!
Adok egy utolsó esélyt!Ha ezt nem szúrod el,TALÁN békén hagylak titeket,és boldogan élhetitek a boldog álompár szerepét.
1 hét múlva jelentkezek!És ne próbálj minket felnyomni a rendőrségen sajnos egyedül maradtam, de így nagyobb lesz a sikerem.''
Nem kicsit,de sokkot kaptam.Még mit tegyek neki?! Félek! Harry lehet hogy nem fog rám emlékezni, Molly pszichológusokra fog szorulni.Beszéltem Harryhez de még nem volt nagyon magánál ő is mély altatásban van,mint Molly.Sorban mind annyian bementünk Harryhez majd haza mentünk.Ja ugyan is Mollyhoz még nem lehet bemenni..

*...Újabb 2 nap múlva...*


Ma is bementünk hozzájuk.
-Mikor mehetünk be Mollyhoz?-kérdezte Zayn Molly orvosát.
-Kérem!Nyugodjanak le!Mollyt ha felébresztenénk,még rosszabb állapotba zuhanna.Tudjuk mit csinálunk!Ha most bárki is bemenne hozzá,ő azt érezné hiába alszik,és rosszabb állapotba zuhanna.Ezért nem akarjuk!Talán pár nap múlva!-mondta nő.Ugyanis már nő foglalkozik vele.
Harry orvosa még mindig az a bunkó
.
-Harry kezd ébredezni!Valaki be mehet hozzá.-mondta az orvos.
Még nem is említettem,de nem tudom,hogy lett alibink.Talán úgy,hogy Zayn elment külön beszélgetni ezzel a bizonyos bunkó dokival,és le fizette őt.Mintha ezt halottam volna tőlük este.
-Nikky,menj te.-mondta Lou.
Kissé bátortalanul,de bementem hozzá.
-Harry.-gördült ki egy könnycsepp a szememből.
Ő kinyitotta a szemét,és csak nézett.
-Nikky?!Molly,hogy van?-kérdezte,majd leültem az ágya mellé.
-Sokk hatása alatt áll.Még senki nem mehet be hozzá.De az orvosok azt mondják semmi baj nem lesz vele.-mondtam,majd próbáltam megfogni a kezét,de elhúzta.-Harry,minden rendben?-kérdeztem idegesen,mikor elhúzta kezét.
-Nincs minden rendben,nem tudom miért vagyok itt,miért fáj mindenem,és,hogy Mollyt mikor láthatom újra.-oké,tudom,hogy jóba vannak,de őt már nem is érdekli,hogy mi van velem?!
-Mit szeretnél Mollytól?-kérdeztem könnyekkel küszködve.
-Nem tudom,annyira húz valami hozzá.Emlékszek mikor először lefeküdtem vele.Sosem fogom elfelejteni.-áradozott.Itt már kiakadtam,és elkezdtem sírni.
-Harry,te tudod ki vagyok?!-kérdeztem.

-Persze Nikky.-mondta felhúzott szemöldökkel egyszerűen.
-És Molly ki.?-kérdeztem már kicsit kiakadva.
-Nikky...-mondta kicsit gúnyosan és nevetve.-Mintha nem tudnád.-mosolygott.
-Harry.!-KI NEKED MOLLY.?-mondtam már  a végét hangosan és idegesen.
-Nem értem mi bajod..-ráncolta össze a homlokát.-Hát a barátnőm.-mondta boldogan.Én itt össze törtem és kirohantam.
-Nikky.!-NIKKY.!-hallottam, Liam hangját majd ott termett mellettem.
-Mi történt.?
-Harry..-sírtam a vállán.
-Mi van vele.?-kérdezte idegesen.
-Azt hiszi..azt hiszi, hogy Molly a barátnője.
-Te jó ég..-kapta a homlokát a fejéhez Liam.
-Igen és arról áradozott, hogy valami köti hozzá, meg emlékszik amikor először lefeküdtek és stb. ott áradozott.-tört ki belőlem a hisztérikus síró görcs.
-Shh..shh..nyugi mély levegő nem lesz jobb ha itt össze esel, ne kapkodd a levegőt nézz rám, nézz rám.Nikky!Nyugi.!-csitítgatott Liam nem sokára meg nyugtatott majd magához ölelt.-Nem lesz semmi baj nem felejtett el téged, szeret ez csak egy időre lesz így.-nyugtatott Liam.Ő mindig olyan jó mindenkihez.
-Liam köszönöm szeretlek.-szorítottam magamhoz még jobban majd 2 perc múlva vissza mentünk addig a többiek bent voltak Harrynél.Majd haza is mentünk elmondtam mi a helyzet a srácoknak majd ők is, hogy nekik is mondta Harry a Mollys dolgot majd Zayn beszélt az orvossal.
-Igen, és azt mondta nem mondhatjuk el neki mert még jobban össze zavarodik és lehet nem fog már semmire vissza emlékezni hagyni kell, hogy magától rájöjjön..-mondta a tényeket Zayn.
-Akkor most nekünk úgy kell, tenni ha vissza jönnek, hogy ők egypár és ez nekünk tök jó.?-mondtam szomorúan.
-Sajnos..-mondta Zayn.
-De...Molly tudja, hogy nem Harryvel van nem.?-bökte Niall.
-Igaz..de mi van, ha Molly meg mindent más hogy tud.?-mondta Liam.
-Úristen..itt nagy kavarodások lesznek..-dörzsölte a fejét Lou.
-Majd kiderül minden ha végre itthon lesznek.-mondtam.

*..4 nap múlva...*

Ma este jöhetnek végre haza Harry sajnos még mindig azt hiszi..de Molly meg normális csak még nem tudta feldolgozni a történteket és megbeszéltük vele, hogy tegye úgy mintha Harry a barátja lenne.
-De én nem..nem akarom Nikky tudom, hogy ez neked fáj és szereted.-mondta Molly.
-Igen, de ha ezt megteszed akkor újra nem sokára az emlékei a régik lesznek.-mondtam ál mosollyal.
-De..ez nekem nem fog menni és Zaynt szeretem.
-Tessék.?-lepődtem meg.
-Igen..eldöntöttem, hogy ő kell nekem.-mondta mosolygósan.
-Csak megérti.-mondtam neki majd haza mentünk.

*...Otthon...az 1D házban...*

*...Molly szemszöge...*

Nem akarom mondani, hogy gyötörnek a rém álmok azóta, mert James még írta azt az utolsó üzenetet és félek, ráadásul Harrynek a barátnőjét kell játszanom, de én Zaynt szeretem..
-Molly.-rohant oda Harry mert őt már 1-2 nappal előbb haza engedték.
-Szia Harry.-öleltem meg.Ő megakart csókolni de én lehajtottam a fejem.
-Baj van.?-nézett rám szomorúan.
-Nem vagyis nem tudtam fogat mosni.-tereltem el a témát.
-Jajj ne hülyéskedj.-mosolygott majd szájon csókolt.Eltoltam majd hátra hagyva köszöntem a többieknek.
-Annyira jó, hogy újra itt vagy te is ez már a 2-dik alkalom, hogy majdnem elveszítünk..-ölelt magához Louis.
-Nincs olyan szerencsétek.-mosolyogtam lágyan.
-Fejezd be.-parancsolt rám Liam.-Hiányoztál tök mag.-ölelt ő is.
-Megígértem, hogy mindig melletted leszek és nem hagyom, hogy bajod legyen..-mondta zavarban Niall.-Ne haragudj sajnálom szeretlek.-borultak könnybe a szemei.
-Jajj Niall manóm nagyon nagyon mindennél jobban szeretlek kis dilis.-ugrottam a nyakába.
-Szia Molly.-köszönt finoman Zayn.
-Szia.-köszöntem én is nem merek Zaynnel úgy viselkedni mint a többiekkel..túlságosan szeretem ahhoz.
-Gyere ide.-húzott magához és megölelt jajj erre vágytam már.
-Többet nem mehetsz 10 méternél messzebb tőlem.-parancsolt rám miközben szorosabban ölelt.
-Jó jó csak ne törj össze.-motyogtam a szorításban.
-Ne haragudj.-engedett el majd adott 2 nagy puszit.
-NA jó van már..-jött oda Harry majd megfogta a kezem és felhúzott az emeletre és segély pillantásokat vetettem mindenkire de csak legyintettek, hogy játsszam a szerepem.

*...Nikky szemszöge...*

Harry észre se veszi,hogy a kanapén,ülve sírok,mikor Mollyhoz beszél.És mikor megcsókolta....
Nagyon fáj ez az egész amit Harry művel,Molly próbál ellene tenni de nem tud mert muszáj, hogy a szerepében maradjon.De most is felhúzta az emeletre én megkértem, hogy jól játssza a szerepét de ő meg Zaynt szereti majd kiderül mi lesz...

7 megjegyzés: