2012. november 30., péntek

Tizennegyedik fejezet...*



-Ne ne sajnáld.!Szeretlek.-amint ezt kimondtam közelebb hajoltam és megcsókoltam.

-Zayn.-tolt el finoman magától.
-Mi az.?-szomorodtam el.
-Nem tudom, hogy ez jó ötlet-e..-húzta oldalra a száját.
-De Molly..én szeretlek és nem egy éjszakára akartalak érted.?-fogtam meg a kezét.
-Zayn te ezt tényleg komolyan gondolod.?
-A legkomolyabban.-hajtottam mosolyra a szám.
-Figyelj..Én is szeretlek és többet érzek irántad mint barátság, de Niall iránt is így érzek..
-Tudod mit.?!Ha döntöttél kérlek szólj én várok.!-mosolyogtam rá fel álltam megcsókoltam a homlokát és kimentem.
-Mehetsz.!-mondtam már kint Niallnek.

*...Niall szemszöge...*


-Molly.-rohantam hozzá.
-Jajj Niall.-ölelt magához.
-Annyira buta vagy ígérd meg, hogy az életben többet nem fog ilyen az eszedbe jutni.-parancsoltam rá könnyes szemmel.
-Ígérem.-szorította a kezem.
Beszélgettünk majd 10 perc múlva elköszöntem tőle.

*...Molly szemszöge...*


Mindenki szépen bejött megölelgetett meg elmagyarázta nekem milyen őrült vagyok stb..apa bocsánatot kért én is tőle majd elmondta mit beszéltek meg én nagyon örültem neki majd 2 óra alatt mindenki bent járt nálam és megbeszéltünk mindent majd haza mentek mert az orvos mondta pihennem kell.Így feküdtem és agyaltam..Zaynen és Niallen..Niall belsőleg sokkal jobban vonz és ha rá gondolok a szívem elkezd ezerrel verni, de ha Zaynre akkor a pillangók röpdösnek és ha ránézek azonnal elkalandozok Zayn külsőleg vonz és a cselekedeteivel..tényleg nem tudom mi tévő legyek..

*...1 hét múlva...*


*...Nikky szemszöge...*


Miután 1 hét múlva Molly állapota teljesen jó lett haza engedték majd elújságoltam neki, hogy elintéztem mindent vettem házat berendeztem egy dekoratőr mesterrel és egyszerűen fantasztikus a kis házunk 2 szoba+1 vendég szoba, 3 fürdő, nappali, konyha, ebédlő 1 nagy terasz, medence kívül belül és 1 nagy szép kert amit kertész gondoz. Jó nem mondom, hogy nem volt drága, de apu és Molly szülei segítettek .... na jó az egészet elintézték nekünk.Még senki nem látta max kívülről, mert akkor amikor Molly jön akkor lesz a nagy leleplezés/meglepetés és láthatja mindenki. Meghívtuk a srácokat az Ellwood családot és Molly ragaszkodott Nickez. Eljött az idő. Már mindannyian izgatottan várják, hogy bemenjünk.
-TÁDÁDÁDÁDÁDÁDÁÁÁÁÁM.-nyitottam előttük az ajtót.
-Tyűűűhaaaaa.-füttyögtek mindannyian és kapkodták a fejüket ide-oda.Molly elérzékenyült majd megölelte a szüleit, aput és engem.1 óra alatt szépen körbe jártuk az egészet majd leültünk a nappaliba és beszélgettünk majd Molly anyukája elbúcsúzott mindenkitől mert neki 5-kor indult a gépe..igen sajnos újra de folytatnia kell a modell turnét megy vissza Németországba, ment Molly apukája is egy tárgyalásra 4-re mondta Molly majd 1x 1x átmegy apukája mondta ha bármire szükségünk van szóljunk, apu is ezt mondta majd ő is haza ment ,mert intéznie kell az ügyvédi papírokat, Drake meg megy a barátnőjéhez Nick meg ment vele, mert ugyan is neki is lett egy barátnője miután elmondta Nick hogy talált magának egy lányt nagyon szereti és 2 évvel fiatalabb majd bemutatja. Molly szemében láttam egy kis szomorúságot, de mintha megkönnyebbült volna. Aztán így maradtunk újra 7-en..Molly én és az 5 srác.
-7-en maradtunk újra.-mosolygott boldogan Liam.
-Hát nagyon úgy tűnik.-nevetett Molly.
Louis mondta, hogy van egy lány aki régóta tetszik neki, de most komolyra fordult a dolog, bizonyos Eleanor majd biztos sokat fogunk vele találkozni, ha Louval össze jönnek. Így már csak Niall, Zayn és Liam akik single-k mert ugye Harry velem van, de ez titok.Beszélgettünk majd néztünk 1-2 jó filmet este fele pedig elköszöntek a srácok.

*...Molly szemszöge...*


Mielőtt elmentek a srácok kimentem a konyhánkba inni valamit, mert szomjas voltam és az a valami csak víz lehet 1 hónapig semmi "károsat" nem ehetek, ihatok,ezalatt az alkohol és minden más ital csak buborék mentes vizet ihatok meg nehéz ételek sem szabad ennem.Igazából szinte semmit nem ehetek, csak banánt, mangót, zöldségeket, pékárut és ennyi.
-Nekem is töltesz.?-szólalt meg mögöttem egy hang.
-Persze..-mondtam majd megfordultam lássam ki az.-Zayn.-mosolyogtam és töltöttem neki is.-Tessék egészségedre.-adtam a kezébe.
-Viszont.-majd megittuk.-Molly.
-Igen Zayn.?
-Hogy döntöttél.?
-Tudod..igazából arra jutottam, hogy még idő kell..
-Értem, jó rendben.-mondta majd kiment a konyhából.
Filmeztünk még majd este fele haza mentek.
-Molly lenne egy kérdésem.
-Mondjad csak.-néztem kíváncsian Nikkyre.
-Mit csináltatok Zaynnel a konyhában.?
-Ittunk mert.?-néztem rá furán.
-Mert miután kijött olyan volt mint akit 3x gyomor szájon rúgtak és meg se szólalt utána csak ült és bámult maga elé mint aki mélyen a gondolataiba menekült.
-Jajj..tudod... első nap a kórházban Zayn jött be hozzám elsőként és beszélgettünk majd megcsókolt s mondta, hogy szeret és szüksége van rám nem egy éjszakára kellettem stb.
-Jajj de édi.-mosolygott nyálasan.-De akkor.?
-Mi de akkor.?Nincs akkor..
-Miért szomorú.?
-Mert mondtam, neki, hogy én is nagyon szeretem, de Niallt is és nem tudom mit akarok és kivel jöjjek össze.
-Molly, Molly, Molly....te sosem változol.-vigyorgott rám.
-Ezt meg mire véljem.?-vontam kérdőre.
-Te sosem éred be egy sráccal.
-Jó, de én legalább őszinte vagyok a "legjobb" barátnőmhöz.-kacsintottam rá és a "legjobb" szót szarkazmussal mondtam.
-Tessék.?
-Jajj Nikky tudom, hogy együtt vagy Harryvel.-vertem a vállába.
-MI.?!-Honnan, vagy mi.?!-Nem dehogy miből gondolod.?-mondta először pánik szerűen majd áttért (próbált) lazább stílusra.
-Egész végig a film közben láttam, hogy egymás kezét fogjátok mindig szemeztek óvatosan, hogy más ne lássa és simogatjátok egymást és mosolyogtok, de rajtam nem fogsz ki tudod, hogy minden apró részletet kiszúrok.-kacsintottam.
-Molly,komolyan,csak néha flörtölünk.-próbált meggyőzni.
-Haha persze tudom én.-nevettem.
Még beszélgettük, hogy én sürgősen döntsek, hogy kit akarok.Majd elmentem/tünk a saját szobánkba aludni.

*...Nikky szemszöge...*


*...A film közben...*

Mi Harryvel egymás mellé ültünk be,így egy óriás takarón ketten osztozkodtunk.A nyakunkig felhúztuk a takarót,hogy senki ne lásson minket.
Harry óvatosan megfogta a takaró alatt a kezem,és én csak rápillantottam és elmosolyodtam.Később Harry már a hasamhoz nyúlt,és simogatta,majd egyszer véletlenül meg is puszilt. Megfeletkezett a többiekről.Egyszer pedig már a bugyimmal is elkezdett játszani,de akkor én már eltoltam a kezét,nehogy most vaduljon be.

*...Hajnalban...*


*...Molly szemszöge...*

*..Kopp..kopp..kopp..*


-Mi..mia.?-ült fel kómásan az ágyon majd az ablakhoz mentem ahonnan a koppanásokat hallottam.-Zayn.?-hunyorogtam a sötétbe mert nem igazán láttam kómásan.-Te még is mi a jó francot keresel itt.?-suttogtam neki.

-Molly engedj be.
-Jó. várj.-mondtam becsuktam az ablakot felvettem a köntösöm, bele bújtam a mamuszomba és csöndben le sunnyogtam ajtót nyitni.
-Molly.-kapott fel Zayn és megpörgetett.
-Igen igen én, de mi van veled és hajnalok hajnalán miért jössz ide.?-kérdeztem suttogva.
-Ne haragudj rám.-simogatta az arcom.-De nem tudok, aludni és csak te jársz a fejemben Szeretlek.-nyögte ki végül.
-Jajj Zayn..istenem..-csóváltam a fejem.-Mondtam, hogy szólok, ha döntöttem..-igazából már tudtam, hogy kit fogok választani..
-Ugye most már itt alhatok.?-nézett rám boci szemekkel.
-Hát nem tartom jó ötletnek..
-De, de,de, de...-habogott össze-vissza.
-Nincs de.!-parancsoltam rá.-Zayn Jawadd Malik köszönöm ezt a hajnali látogatást, de kérlek menj te is aludni kényelmesen a saját ágyadba.-öleltem magamhoz.
-Ahogy szeretnéd.-mondta flegmán majd kiment.
-Szeretlek.-mondtam végül, de ő nem mondott semmit csak ment egyenesen haza, jajj istenem kis bolond..felvonszoltam magam az emeletre és végül lefeküdtem aludni.

*...Reggel...*


*...Nikky szemszöge...*

Nagyon jól ébredtem mosolyogva, ahogy az arcom simogatja az ébredező nap sugarai.Felkaptam a köntöst és a papucsom lementem a konyhába Mollynak és magamnak reggelit csináltam kis szendvicseket és egy nagy bögre forró kávét magamnak Mollynak gyógyteát.
Lehuppantam reggeli után a kanapéra majd bekapcsoltam a Tv-t és mit láttak szemeim.?!A srácokat mutatták, hogy interjúztak a tévében 5 perc múlva, na erre roppant kíváncsi vagyok megittam a maradék kávét és elkezdődött felhangosítottam és figyelmesen követtem az eseményeket.
-''Jó Reggelt Nagy-Britannia Üdvözlünk mindenkit a Brakefast reggeli műsorában."-szólalt meg a házigazda.-"A mi kis sztárocskáink vannak jelen a stúdióban a One Directioooon.!"-"Jó Reggelt srácok hogy vagytok.?"
-''Jó Reggelt Alan és minden kedves nézőnek is."-köszöntek a srácok.-"Mi már nagyon jól."-mondta mosolyogva Louis.
-"Már.?"-kérdezett vissza az a bizonyos Alan.
-"Igen, mert már minden rendben van a magánéletünkben."-mondta ismét Louis.
-''Értem, kifejtenéd részletesebben.?"
-"Megismertem egy csodás lányt és nagyon szeretem mint már tudhatjátok régóta ismerem, de végre komolyra fordultak a dolgok és hivatalosan is egy pár vagyunk.''-újságolta boldogan Louis.
-"Ő az.?"-mutattak egy képet Eleanorról.
-"Ő, hát nem elképesztő.??!"-ábrándozott Louis.
-"De minden bizonnyal elbűvölő lány."-mondta Alan.-"Na és többiek.?"-nézett körbe a többieken.
-'Szingli."-kiabálta be az összes srác.-örültem,hogy Harry nem árulta el.De azért láttam rajta,hogy elgondolkozik mit is mondjon.
-"Harry!Furcsa vagy ma nekem!"-mondta neki Alan viccelődve.
Harry nem válaszolt csak így reagált.
-"Zayn nagyon csöndes vagy esetleg baj van.?"-fordult Alan és a kamera Zayn felé.
-"Nincs csak fáradt vagyok."-terelte a témát.
-"Ugyan már..Mi a helyzet a kis botrányoddal azzal a lánnyal nem rég.?!Ki ő.?!Akivel a legújabb fotó portfóliótok készült.?"
-"Nem szeretném kommentálni."-zárta le egyszerűen Zayn.
-"Akkor meséljetek mit tervezték még idén."
-"Hát, November, Decemberben lesz egy 2 hónapos turnénk, de Angliát érinti csak."-mondta Liam.
Még beszélgettek 1-2 nem fontos dologról majd elköszöntek és eljöttek. Molly pont amikor vége volt kelt fel.
-Jó reggelt, készítettem reggelit.!-mosolyogtam a kis kómás Mollyra.-Amúgy képzeld, pont most ért véget a srácok interjúja a Breakfast-ban.
-Jó reggelt, jajj nem kellett volna, de köszi.Na és mi volt.?
-Zayn nagyon fura és ez feltűnt Alalnnek is szóvá is tette szóba jött a tudod melyik dolog is..-mondtam óvatosan.-De Zayn nem akart válaszolni, meg mondta, hogy fáradt.. De mitől...?!-csóváltam a fejem.
-Attól, hogy még aludni se hagy..-mondta szinte magának Molly.
-Tessék.?
-Semmi..-legyintett majd kiment a konyhába.
-Mondjad csak.!-mentem utána és leültem vele szembe.
-Nyembindegy.?!-kérdezte teli szájjal.
-Aha..igen én is pont erre gondoltam.-röhögtem.-Mi az, hogy mert este sem hagy aludni, hívogatott.?
-Nem..-nyelte le a falat kiflijét.-Itt volt az este, de haza küldtem..
-Hogy mi.?Mikor és mit akart.?
-Hajnalban nem tudom olyan 2-3 körül mondta, hogy szeret és döntöttem-e már.
-Na és döntöttél.?-fordultam felé kíváncsian.
-Majd meg tudod..majd mindenki megtudja.-kacsintott titokzatosan majd falta tovább a kiflijét amikor én kaptam egy sms-t..

4 Komi és kövi feji.! :)♥

7 megjegyzés:

  1. Jó lett hamar kövit! <3

    VálaszTörlés
  2. Imádom hamar jöjjön a kövii :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyonjólett:)) hamar kövit<3

    VálaszTörlés
  4. Tök jóó lett!!! azonnal hozzátok a kövit mivel már meg van a négy :D

    VálaszTörlés
  5. tamtaam16@gmail.com2012. december 1. 9:38

    wááááááá komi..:DD annyira kurva jóó*-*

    VálaszTörlés
  6. na végreee :33 annyira izgultam Medy miatt....öööö vagyis Molly miatt xddd :D♥ nagyon imdádom a blogotokat tiszta lelki bomba telis-tele van érzelmekkel főleg a Molly szemszögében :))♥ de Nikky szemszögét Harold miatt imádom *-* Kövit kérek szépen :D

    VálaszTörlés