2012. november 1., csütörtök

Első fejezet...*


*...Molly szemszöge..*
Ma Nikkyvel korán behívtak minket egy középkori fotózásra ami annyit takar, hogy csodaszép báli ruhákban pózolunk, ez annyira az én stílusom, így teljesen bele tudtam élni ebbe a szerepbe magam.Már nagyban folyik a munka amikor a producer szólt.
-Oké lányok akkor ebéd idő.
-Aaaa.-végre csillant fel Nikky szeme.
-Jajj de jó kezdtem ki merülni.-mondtam Nikkynek mosolyogva.
Kimentünk a fotószobából a büfének felállított szobába megebédeltünk, Nikky valami kínait evett én salátát és húsgolyókat ettem, majd mentünk is vissza a stúdióba.
-Lányok várjatok egy picit.-kiabált utánunk egy asszisztens.
-Igen.?-fordultunk vissza.
-Most telefonált a főrendező, és azt mondta, hogy mára ennyi volt 2 portfólio fog készülni az eddigi fotókból, vagyis most egy új stílus lesz.
-Végre.-örvendezett Nikky.
-De ez így nem fer, azt mondták, ma csak ez lesz akkor mi jogon változtatnak rajta.?-kérdeztem.
-Majd a fotós elmagyarázza, futás futás.-mondta az asszisztens és lökdösött a stúdió felé minket.
-Engem, ne, lökdössön senki.!-fordultam az asszisztens felé a mutatóujjammal fenyegtve.
-Jajj ne legyél már ennyire sznob..-forgatta a szemeit Nikky.
-De mit képzel.?-mondtam felháborodva.
Beértünk a stúdióba és láttuk, hogy a fotós pár kis tizenéves suhanccal társalog.
-Na azt ne mondd, hogy ezekkel kell egy fotón szereplni..-morogtam.
-Jajj maradj már, és nézd meg milyen helyesek.-mondta nyálcsorgatva Nikky.
-Ja..elmennek.-forgattam a szemeim.
-Jajj végre a lányok.-fordult felénk a fotós.-Gyertek ide.-hívogatott minket az ujjával.Elindultunk, a fiúknak majd kiesett a szeme úgy néztek minket.
-Lányok, ők itt a híres One Direction.-mutatott a fiúkra.

-Liam Payne, Niall Horan, Louis Tomlinson és Zayn Malik.-sorolta őket.-Ők itt pedig Molly Ellwood és Nikky Grand.
-Szisztok.-fogtunk kezet mindannyian.
-Na akkor menjetek mindannyian és megcsinálják az új sminket, frizurát és új ruhát kaptok.-utasotított minket a fotós.
-De mégis milyen stílus.?-kérdeztem egyből.
-Majd meglátjátok, mi válogattuk.-kacsintott az egyik srác ő az egyetlen szőke.
-Remek.-forgattam a szemim, majd Nikky megfogta a csuklóm és elkezdett húzni és valami olyasmit motyogott, hogy ne nyávogjak ennyit.Bemnetünk lemosták a sminkünk és újat kaptunk új hajat is csináltak, majd jöttek a ruhák hát én nem nagyon örültem, de felvettem igaz kicsit máshogy mint eredileg volt, de különben haza mentem volna.Fekete farmer mini szoknya vörös csillogós tűsarkú és egy sima csillámos póló szerencsére ez nem volt olyan kúrvás...Én a szoknya alá egy fekete harisnyát felvettem, nem gondolják, majd így pózolok, apu meglát így is kitér a hitéből, na de így talán nem annyira.
-Véééégre.-fújta ki magát a fotós.A fiúk csak füttyögtek.
-Héé Molly rajtad miért van az a harisnya.?-mutogatott a göndör.
-Mert, így is úgy nézek ki mint egy útszéli, nem, hogy anélkül..-mondtam.
-Akkor én az vagyok.?-kérdezte Nikky.
-Ne kezd lécci.-raktam a kezem a vállára.
-De nézd meg mennyire hihetetlenül jól néz ki Nikky.-mondta a fekete hajú és beállt Nikky mellé jó alaposan végig mérte, Nikky el is pirult.
-Figyeljetek, ha nem tetszik és nem vagyok jó így haza megyek és keressetek mást.-mondtam nekik egyszerűen.
-Jójójó.-mondták.
-Akkor kezdjük.-mondta Pierre a fotósunk ugyan is ez a neve majd elkeztük, különböző pózokban kellett lennünk, mit ne mondjak ilyen rosszul nem éreztem magam 5 nagy képű kis felkapott énekes akik azt hiszik ők csinálták a spanyol viaszt itt dirigálnak, na de megcsináltuk legyenek boldogok, Nikkynek szimpatikusak voltak.
-Végeztünk köszönöm szépen.-mondta Pierre.
-Ohh van isten.-mondtam és indultam is kifele, hogy ezt a borzalmat le vehessem.
-Molly várj.-kiabált Pierre.
-Igen.?
-Valamit tudnotok kell.
-Jójó de még ma.?-sürgette Nikky.
-A fiúk menedzsere és a ti menedzseretek azt beszélték meg, hogy másfél hétig együtt kell dolgoznotok, és egy fedél alatt kell laknotok, hogy jobban megismerjétek egymást és jobban egymásra hangolódjatok.
-Hogy mi van.?-emeltem fel a hangomat.-Nem gondolod komolyan, hogy 5 fiúval fogok együtt lakni a családom meg se engedné főleg velük.-néztem lenézően végig a fiúkon.
-Na egy ne bánts virággal van dolgunk.-mosolygott pimasz módon a fekete hajú.
-Ne aggódj majd megismersz jobban és közelebbről.-kacsingatott a göndör.
-Na viszlát.-fordultam sarkon és hátra se nézve elindultam kifelé, de Nikkyt húztam magam után.
-Nikky...nem gondolod, komolyan, hogy velük lakjunk együtt, ugye te se mész bele.-mondtam felháborodva.Niky nem válaszolt csak elpirult.-Azt ne mond, hogy te örülnél neki.
-Molly, nézz már rájuk kúrva jól néznek ki és ha nem lennél ilyen.... amilyen vagy tök jóba lehetnénk, jöjjön már elő az az éned akit annyira imádok a jó fej perverz Molly.-bökött meg Nikky.
-Ajjjjjjjjjjjjj....Jó...meg próbálom a te kedvedért....Otthon még is mit mondjak.?
-Azt, hogy nállam vagy, mert az új stúdió közelebb van.-kacsintott.
Oké megbeszéltük a srácokkal is és Pierrel is, hogy mint lesznek a dolgok. Nem repestem érte, de adok nekik egy esélyt, Nikky miatt meg bele mentem hiszen ő az egyetlen aki igazán ismer, de a legroszabb, hogy a fiúk házába kell költözni.Na valahogy, csak túl élem, Nikkyvel haza felé bementünk a Starbucks-ba és meg beszéltük, hogy holnap suli után átmegyek hozzájuk és együtt megyünk a fiúk házához.
-Szervusz.-köszönt apukám amint haza értem.
-Jó estét édesapám.-köszöntem neki és puszit nyomtam homlokára.
-Anne a vacsorát felszolgálja, csak menj és moss kezet.-utasított apu, Anne a szakácsunk és a cselédünk is egyben, anyukám is híres modell így örülök, ha egy évben ötször látom azon kívül van egy bátyám Drake Ellwood a bátyám és Nikky kívül nincs igazi legjobb barátom csak az osztály társaim, de ők is mind előkelő családból valók és nagyon szonobok nállam is jobban velük csak néha-néha beszélek van 1-2 haver de ennyi, de nekem ez így jó, mert a modellkedés az egész napomat elveszi este tudok csak tanulni barátokra meg időm se lenne.Megmosakodtam és lementem enni.Vacsora után megfürödtem majd leültem tanulni fél 11-kor végeztem felnéztem Twitterre 7 új követő megnéztem kik azok, az az 5 srác a fotózásról meg valami 2 no name ismeretlen ember nem követtem vissza egyiket sem 2.456.103 követőm van de én csak 1100-at követek a tanáraimat a bátyám, Nikky-t és a suliból akikkel jóban vagyok, ha a srácokkal jóba leszek talán bekövetem őket.Kikapcsoltam a gépet majd lefeküdtem.
                                                     ...
Reggel Anne keltett 7 órakor gyorsan elkészültem majd Dawe a sofőrünk elvitt iskolába.Suli után Dawe már a suli előtt várt mint mindegyik gyereket haza mentünk megebédeltem és szóltam apának, hogy Nikkynél kell lennem 2 hétig, mert új fotóstúdió helyszíne és hozzá közelebb van stb..elengedett össze csomagoltam majd Dawe lehordta a cuccaim a kocsiba és elvitt Mollyhoz.
-Helloka.-rohant hozzám Nikky.
-Szervusz.-köszöntem.Nikky megkérte a komornyikukat Bob-ot, hogy hordja a nappilba a 2 bőröndömet.Bementük össze pakoltuk Nikky holmiait majd szólzunk Bob-nak, hogy szóljon majd Nikky apukájának, hogy nállam lesz 2 hétig mert az új stúdió helyszín van és hozzánk közelebb van, tudtuk, hogy nem engedi el az apukája, de szerencsére Bob jó fej és bele egyezett.Elvittük a Jaguar-t.Bob bepakolt a kocsiba 2-2 bőröndöt. Nekem már van jogsim, de apu pici lánya vagyok ezért nem enged semmit, de én azért vadócabb vagyok ezért  füllentek és így nem tud semmit és azt csinálok amit akarok.Elindultunk a srácokhoz, de rájöttünk azt se tudjuk hova kell menni felhívtuk Pierret ő elnavigált oda találtunk egy eldugott helyen volt egy óriási ház.Bedudáltam majd az ablakokban fejek tűntek fel majd sorba kijöttek a fiúk.Köszöntünk majd behordták a csomagjainkat.Majd elkezdődött az ismerkedős est.
By.:Medy.

5 megjegyzés:

  1. Köviiiit!*----* Nagyon jó modellkéim!♥

    VálaszTörlés
  2. Kövit Rohad jó :D:DD ilyen blogot sem olvastam még

    VálaszTörlés
  3. juj nagyon jó kövit hamar! :DD

    VálaszTörlés
  4. Halloood Medy most kezdtem el olvasni mert mar kurvara kivancsi voltam es persze termeszetesen kellemeset csalodtam :") imadom na gyorsan behozom es mindegyikhez fog majd viritani egy tomor komi *-* <3

    VálaszTörlés
  5. Rátaláltam erre a blogra is. Most kezdtem el olvasni, de szerintem már ma be is fogom fejezni, mert már most tetszik. :)))

    VálaszTörlés