2012. november 27., kedd

Tizenegyedik fejezet...*



*...Nikky szemszöge...*

Nyugodtan kapcsolgattam a tv csatornákat,mikor elállt a lélegzetem,és sikítottam.
Zayn.....És ......Molly...volt a TV-ben.Elég alkohol volt bennük,ahogy láttam.Mollyn egy tanga volt,semmi más.Zayn férfiasságát pedig csak a boxer takarta.Zayn Mollyt kergette a kertben.OMFG.
Csak egy félperces híradó volt,a sztárokról a fejlemény.Még sokk hatása alatt álltam,mikor már mindenki lent volt körülöttem és kérdezgettek.
-Nikky mi történt?-ült le mellém Harry.
-Nikky mi van?-kérdezte Molly.
-Te,és Zayn a kertben,szinte meztelenül.-mondtam szaggatottan.
-Mi?!-tört ki Molly sírásba.
-Tudtam,hogy nem jó,ha a fiúk házába jövünk.-mondta nekem Molly.
-Most én vagyok a hibás?!-kérdeztem,majd felrohantam a szobába,és csak azt vettem észre,hogy csörög a telefonom.
*Apa*
-Szia apa.-mondtam félénken a telefonba.
-Hol vagy?!És ne merj hazudni!-mondta idegesen.Láttam,hogy épp jön fel Harry a szobába,és leültet az ölébe.Kihangosítottam a telefont.-Még egyszer megkérdezem,hol vagy?!-én csak ránéztem Harryre,aki szintén megijedt.
-Apa,sajnálom.Komolyan,nem tettem semmit.-mondtam könnyezve a telefonba.
-Azt mondtad Mollynál vagytok,felhívtam Molly apját,és azt mondta,hogy nálunk kéne lennetek?!Mindenkit becsaptatok!Hol vagytok?!-kérdezte apa még egyszer.
-Ha hazamegyek mindent elmagyarázok.-mondtam.
-Ha fél óra múlva nem érsz haza,ne tudd meg milyen büntetést kapsz!
Kinyomtam a telefont,és Harryt megöleltem,arcomat a nyakába fúrtam,és sírtam,ő pedig a hátam simogatta.
-Nem laksz innen messze!Sokat leszünk együtt,és ezért nem fogunk szakítani.-tolt el magától,hogy a szemembe tudjon nézni,én pedig csak megcsókoltam.
-Leszólnál Mollynak,hogy nekem haza kell mennem??-kérdeztem Harrytől.Ő csak bólintott és lement.

*...Molly szemszöge...*
-Mi a.?-ültem fel kómásan az ágyon.
-Nem tudom, de rohanjunk le.-mondta Zayn is fél álomban ki másztunk az ágyból megfogta a derekam és lementünk a nappaliba.
Lent volt Nikky és Tv-t nézet majd köré álltunk mindannyian és kérdezgettük.
-Nikky mi történt?-ült le mellé Harry.
-Nikky mi van?-kérdeztem
-Te,és Zayn a kertben,szinte meztelenül.-mondta szaggatottan.
-Mi?!-tört ki belőlem a sírás.
-Tudtam,hogy nem jó,ha a fiúk házába jövünk.-mondtam neki idegesen.
-Most én vagyok a hibás?!-kérdezte és felrohant a szobájába.
-Mit csináltatok ti idióták.?!-csóválta a fejét Harry.
-Srácok.-rogytam össze a kanapén..-Emlékszek mindenre az alvás segített és..vissza jött minden kép..-tépetem a hajam.
-Istenem Molly meséld már el....-borult mellém a kanapéra Zayn...elmeséltem nekik mindent.
-EZT NEM HISZEM EL.!-kiabált Liam.-Kérlek ne haragudj.-ölelt magához.
-Nem haragszok senkire...meg történt de inkább csak azt bánom, hogy nem emlékszek rá, hogy jó volt-e csak a képek vannak meg.-próbáltam kicsit nevetni.
-Hát igen..az jó lenne.-mosolyogtak ők is.
-Kell egy pohár víz...-mondtam majd kimentem a konyhába inni.
-Molly..-jött Zayn..-Sajnálom..-hajtotta le a fejét.
-Shhh.ne ne sajnáld.-simogattam meg a vállát majd bekönnyeztek a szemeim lehajtottam a fejemet a földre mert tudom, hogy ha ezt otthon megtudják apa el fog küldeni innen..rá néztem alig bírtam a nagy könny áradatot vissza fojtani és mondtam neki.-Szeretlek.-elhaló fájdalmas suttogó hangon.
-Molly ne sírj kérlek.-ölelt azonnal magához.
-Szerelek bármi is történjen..azt szeretném, hogy boldog legyél és soha ne felejts el.-folytattam ugyan olyan hangon.
-Ilyet ne mondj jó.?!Légyszíves Molly...nem tudlak elengedni..nem tudlak elveszíteni...már az életem részévé váltál és nem akartam, hogy ez történjen ami este volt..jó akartam de nem így...de ez mind egy már azt akartam, hogy a barátnőm legyél és csak engem szeress az elején még mókás volt ez az egész megdöngetjük duma de már nem és már késő.-folyt le az ő arcán is 1-2 könnycsepp.-Szeretlek Molly.-lehelte a fülembe a szavakat.
Majd megkértem Zaynt, hogy adjon cigit és szívjuk el felmentünk Zayn szobájába ledőltünk az ígyra és ott elszívtuk...imádom amikor Zayn cigizik a szokottnál is sexibb így az ő telójával lefotóztam majd átküldöm az enyémre legalább emlékem legyen róluk...

*5 perc múlva*

-Feljössz a szobámba Molly.?-jött be Niall a konyhába mert miután elszívtuk vissza jöttunk beszélgettünk és ölelkeztünk...-Öhm bocsi.-nézett ránk furán mert ugye még mindig öleltük egymást.
-Várj Molly...-jött Harry is.
-Igen.?-néztem rá.
-Nikkynek haza kell mennie most beszélt apukájával nagyon dühösek sajnálom.-mondta lehajtott fejjel Harry oda mentem megöleltem és mondtam rendben majd vissza ment.
-Ohh Niall.-sírtam el magam megint.
-Mi van.?-rohant oda hozzám majd a nyakába ugrottam.
-Neked is elmondom amit Zaynnek, Szerelek bármi is történjen..azt szeretném, hogy boldog legyél és soha ne felejts el.-mondtam neki is fájdalmasan és sírva.
-Te miről beszélsz.?-tolt el magától miközben a kezemet szorította.-Nem történik semmi boldog vagyok mert itt vagy és soha nem felejtelek el Szeretlek te kis buta.-mondta majd újból azonnal magához húzott.Vele is kb 5 percig ölelkeztem.
-Fel megyek..-mondtam és lassan elengedtem Niallt.
Felmentem láttam Nikky akkor ment be Harryhez, én bevonszoltam magam a szobába és lehuppantam az ágyra előkaptam a telóm és az volt amit vártam....35 nem fogadott hívás és 10 üzenet...Aputól, Anyutól és Draketől...megnéztem az üzeneteket mindet Drake küldte mindegyik arról szólt, hogy nem gondolta, hogy idáig jutok, meg én lettem a család szégyene meg apa kiakar tagadni és ő is letagad és 3-ra otthon kell lennem, mert anya is akkor ér haza stb...remek.!!!!még anyut is haza hívták kitört belőlem a pánik sokkos állapotban voltam üvöltöttem a párnába sikítottam a hajam téptem és csak ordítottam már szét áztak a párnák annyit sírtam...10 perc múlva gyorsan letusoltam hajat mostam rendbe szedtem magam és össze csomagoltam minden holmimat...1 óra alatt kész lettem bent hagytam a szobában a dolgaim majd kimentem..

*...Nikky szemszöge..*


Harry gyorsan segített összecuccolni,és még volt 10 percem a búcsúzkodásra,és utána indulok.
És elmentem az ő szobájába.Bezártuk az ajtót,és csak ölelkeztünk.
5 perc után,kimentem az  ajtón és elkezdtem búcsúzkodni a srácoktól.Mindenki kapott egy nagy ölelést,és 2 puszit. Mollynak csak intettem,mert nagyon ideges volt.
Harry hazavisz,de két házzal arrébb a házunktól kirak.
-Harry,kérlek,ígérd meg,hogy hívni fogsz.-mondtam két csók között.
-Találkozni is fogunk.-mondta majd utoljára,megölelt,és hosszan,szenvedélyes megcsókolt.
Eljött az idő,kiszálltam az autóból,és befordultam a házunkhoz.
Kinyitottam az ajtót,és apával találtam magam szembe.Meg persze az ideiglenes barátnőjével.
-Sziasztok.-tettem le a bőröndeim,és álltam meg előttük.
-Átvágtál,mindig megbíztam benned,most meg hátba szúrsz?!Azt hittem Mollynál vagy,majd mikor megláttam őt a TV-be,elállt a szavam.Miért nem mondtad el hová mész?!
-Mert akkor nem engedtél volna el.-mondtam.-Életemben nem éreztem még magam ilyen jól,mint ott.-mondtam.
-De hol voltál?!-furcsa volt,mert apa elég nyugodtan kérdezett,és fel se emelte a hangját.
-A One Direction házba.-itt láttam,hogy apának leesett az álla,és nyitott szájjal hallgatta végig azt,amit még mondtam.-A fotózáson,a menedzserük kitalálta,hogy legyünk náluk 2 hétig,és mi Mollyval tudtuk,hogy nem engednek minket el,ezért kitaláltuk ezt.Amikor ma megláttam a videót elállt a szavam,mert én se tudtam,hogy mi volt éjjel.Nem voltam ott azon az éjjel,és Mollyék se tudták mit csináltak reggel.-hajtottam le a fejem.
-Te hol voltál akkor éjjel?-kérdezte apa,mintha megkönnyebbült volna,
-Ne mond,hogy ezt el is hiszed neki?!-mondta apa barátnője Elly.
-Te ne pofázz bele,nem vagy a család része.-ordítottam neki oda.
-Hé,hé!Nyugodjatok meg!Elly te ne szólj bele,és te meg ne szemtelenkedj.És még beszédem van veled,ha Elly elmegy.És most tűnj fel a szobádba,2 hétig még Mollyt se fogod látni.
Felmentem a szobámba,viszonylag ezt jól megúsztam,de féltem Mollyt,az ő helyzete sokkal rosszabb,az ő szülei még szigorúbbak.
Írtam egy SMS-t Harrynek:
''Semmi bajom,2 hét bünti túl élem,de féltem Mollyt! Te meg hiányzol,már most!♥''

''1 hét koncertezés,nem találkozunk,de utána ígérem!Hiányzol!♥''

Remek,már Harry most elkezdett lerázni,tudhattam volna én,hogy csak 2 hétre kellek neki! ...
Nagyon izgultam féltettem Mollyt.

*...Molly szemszöge...*

Nagyon nehéz és érzelmes búcsút vettem a srácoktól nagyon sírtam ők is könnyeztek nehéz volt elengedniük hiszen mindegyikükben most egy űrt hagyok..
-Soha nem felejtem el és soha nem bánok meg semmit ami itt volt.-mondtam nekik.
-Mi se.-mondták majd sorban hosszas öleléssel elbúcsúztam mindenkitől..hiszen lehet most látom őket utoljára.Megkértem Zaynt és Niallt vigyenek haza illetve az utca elejére, majd onnan haza megyek nem akarom, hogy ebből is balhé legyen..így is lett elköszöntem Louistól, Liamtől és...Harrytől..Harrytől nehéz búcsút vennem igaz vele töltöttem a legkevesebb időt, de még is vele voltam először és emlékszem, hogy tökéletes volt..nagyon szeretem.
Az út csendben telt de nem engedtem el Niall kezét Zaynnek meg a karját majd az utca végén kiszálltam kiszedték a cuccaim majd még utoljára a nyakukba borultam.
-Nem tudom mi lesz velem, de kérlek titeket, hogy ez ne befolyásoljon.-sírtam Zayn vállán.
-Molly ez nem lesz könnyű...te is mondtad, lehet ez az utolsó alkalom, hogy látjuk egymást...te vagy az első és tudom, az egyetlen olyan ember akit 1 hét alatt a szívembe véstem.-mondta.
-Niall köszönök mindent szeretlek.-ugrottam a nyakába elbúcsúztam tőlük nézték minden lépésem, ahogy lassan távozok 10 percem volt, hogy haza érjek integettem nekik majd bementem a házunkba...

4 komment és következő..:)) ♥ 

5 megjegyzés: