2012. november 1., csütörtök

Második fejezet...*


*Nikky szemszöge*
Elkezdődött az ismerkedős est.
Berendezkedtünk a mi kis barlangunkba,amit kaptunk 2 hétre,otthonos volt. Molly elég feszült volt,nem láttam rajta azt az igazi őrült énjét.
A fiúk bevezettek minket a nappaliba jó tágas ahogy az egész ház is.Mindenki helyet foglalt kb fél percig ültünk néma csendben.
-Ezért jöttünk ide.?-Komolyan mondom..ezt fogjuk csinálni egész majdnem 2 hétig.?-fonta össze a karjait Molly.
-Akkor találj ki valami elfoglaltságot.-parancsolt rá a legrövidebb hajú srác.
-Szerintem elég, ha kérdezgetünk, beszélgetünk.-mondtam.
-Igen ez jó ötlet.-mondta a többi srác.
-Akkor hozok rágcsát.-mondta a kis szöszi.
-Én szomjas vagyok, hoznál valamit ha szépen megkérlek.?-kérdezte Molly.
-Majd én behozom az italokat Lou segítesz.?-állt fel a göndör.
-Na srácok,mit hozott Loui és Harry papa.?-jöttek be a szobába egy láda alkohollal kb 10 üveg volt benne.Benne volt a kedvencem is Jack Daniels.Mollynak is az a kedvence,így máris neki estünk, egy-egy üvegnek szívószállal a kezünkben.
-Lányok, ti aztán nem hülyéskedtek.Azt az egész üveget megisszátok.?-röhögött Zayn.
-Igen.!-vágtuk rá egyszerre.-Mi a Jack-en nem osztozkodunk.-mondta Molly, és szürcsöltük tovább a mi kis szerelmünket.Amikor már kezdett beindulni a hangulat, akkor jöttek a kérdések.
-Na akkor tisztázzuk kinek mi a neve mert én még mindig nem tudom.-kérdezte Molly.
-Én Niall ő Harry Liam Louis Liam és Zayn.-sorolta a szőke ahogy már megtudtam Niall.
-Ühüm köszi.-mondta Molly.
-Akkor hány évesek vagytok.?-kérdeztem.
-Niall 19, Zayn 19, Liam 19, Louis 20, én 18.-mondta a göndör vagyis Harry.
-18.?-kérdeztem.
-Igen miért.?-mondta Harry.
-Mikor van a szülinapod.?-kérdeztem.
-Február 1-jén, de miért olyan fontos ez.?-kérdezte értetlenül Harry.
-HAHAHAHAHAHAHAAAAAA.-nevetettem.
-Mi bajod van.?-kérdezte Molly, mert nem figyelt elmerült Lou és Zayn-nel a beszélgetésben.
-Molly tudod hány éves Harry.?-nevetettem még mindig.
-Üüühm..19.?-kérdezte Molly.
-Nem 18.-nevetettem.
-És ebbe mi olyan nagy szám én is annyi vagyok.-még mindig furcsálta Molly.
-Molly mikor van a szülinapod.?-kérdeztem.
-Mintha nem tudnád február 1.-mondta Molly.
-NA NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.-nézett mindenki Harryre és Mollyra.
-Mi bajotok van.?-értetlenkedett Molly.
-Molly 1994.február.1-jén születtem.-mondta mosolyogva Harry.
-Jujj én is.-nevetett.-Erre inni kell skacok.-mondta majd fogott egy bontatlan Jack Daniels-t és töltött mindenkinek.MI már egy üveget meg ittunk Mollyval. Már mindenki full részeg volt. Én Harry mellett ültem (ha azt lehet mondani ülésnek) a kanapén. Egymásnak hülyeségeket beszéltünk. Harry valahogy, nem tudom, hogy de elvette a telefonom.
-Harry add vissza.!-próbáltam tőle elvenni a telóm. Belement a telefonkönyvbe,és ott megtalálta James nevét.
-No csak, ki ez a James, aki mellett szívecske van.?-érdeklődött.
-Harry senki add vissza.!
-A volt pasija.-vágta rá Molly,ilyenkor már majd szét robbantam,de Mollyra nem tudtam haragudni, ugyanis a legjobb barátnőm és még részeg is volt.
Harrytől elvettem a telóm,fél óra küzdelem után. Elmentem a konyhába egy pohár vízért.....csak a víz helyett egy test feles lett.
Zayn kitalálta ki, hogy legyen egy test feles. Ha normál állapotba lettem volna,ezt nem teszem.
Először csurgattam egy kis citromot Zayn nyakára, majd a szájába raktam a citromot, ahogy szokás. Lenyaltam a nyakáról a citromot,majd meg ittam a felest,és kivettem a szájából a citromot. Ez kb. olyan volt mint egy nyelves puszi. Szuper..Második nap ismerem őt, és máris itt vagyunk. Zayn is megcsinálta ezt velem. Őszintén megmondva, kibaszottul jó esett. Mikor kimentünk a konyhába, láttam,ahogy Molly Harry és Niall között van. Mind a hárman kivoltak,de rendesen.
-Te miért vagy ennyire félénk.?-kérdezte Harry Mollyt.
-Még nem ismeritek a perverz énjét.-kuncogtam előttük.
Ekkor Molly felállt,hogy párnával megüssön(persze csak hülyülésből.)
-Szóval te perverz vagy cica.?-kérdezte Niall a kanapén ülve és belemarkolt Molly seggébe.
-Na állj...-emelte fel a mutató ujját Molly.-Nem vagyok én lotyó akár milyen részeg is vagyok nem fekszek le veletek nem ismerlek titeket és kényszerből vagyok itt, oké jó ez az este sőt nagyon jó és cukik vagytok, de nem.-mondta Molly.
-Úristen hallottátok, azt mondta cukik vagyunk és jó az este,a jég királynő szíve kezd olvadni.-poénkodtak a srácok.
-Erre inni kell mondtam majd elővettem egy újabb üveg Jack Danielst. Mindenki ivott belőle. Na ez adta a végső löketet. Louis a földön fetrengett Liammal együtt, mint valami idióták. Szegénykéknek megártott a pia. Az este piálásból, és a fiúk perverzkedéseikből állt. Nem a saját szobánkban, hanem egymás hegyén hátán aludtunk. Harry a kanapén, én Harry hátán, Louis a kanapé mellett, Niall az ebédlőben lévő asztalon .Zayn?Zayn, pedig nem tudom,hogy de a erkélyen Mollyval ölelkezve. Liam pedig nem tudom.
Reggel én keltem fel elsőnek, hatalmas fejfájjásal, de persze mikor megmozdultam Harold is felébredt.
-Jó reggelt.!-mondtam halkan,hogy a többieket ne keltsem fel.
-Bár csak az lenne,de ám neked is.-mondta ő is halkan.
-Neked is fáj a fejed.?-osontunk ki halkan a konyhába.
-Ja, azt hiszem van a szekrénybe fájdalom csillapító,nézd meg.-mondta nekem.Kinyitottam a szekrény,hála az égnek találtam.DE közben a pulton alvó Niall felkelt.
-Sziasztok, szét csaptuk magunkat az este..-ébredezett Niall.
-Mi ez a két megrágott citrom?-kérdezte Niall.
-Jáááj ne.!-döbbentem le.A bebaszásba az volt a legrosszabb dolog, hogy ha én iszok ,másnap mindenre emlékszem.
-Mi van.?-értetlenkedett Harold is.
-Ne beszéljünk erről.!-zártam le a témát,majd láttam,hogy Molly is támolyog be a konyhába Zayn-el a nyomába.
-Láttom mindenki kiütötte magát.-mondta Molly.
-Egy picit.-nevetett Zayn.-De mi jó helyen aludtunk simogatta Zayn Molly vállát.
-HA ezt apu megtudja.-szörnyülködött Molly.
-Molly nyugi nem fogja ami itt marad az 7 pecsétes titok.-mondta kedvesen Niall.
-Igen.?!-Akkor nem kell fél nem és lehet ki jön az igazi énem 2-3 nap múlva.-kacsintott Molly.
-Nem fáj a fejed.?-kérdeztem tőle.
-NEm én full jól vagyok picit szédülök, de én bírom a piát.-kacsintott Molly, ez tettszett a fiúknak láttam.
Kimentem a wc-re,mikor megláttam,hogy Liam a kádban alszik.Ott,abban a pillanatban rám jött a röhögőgörcs.
                                                                     ***
Egy elmúlhatott ,mikor mindenki felkelt és nagyjából normálisan magához tért .Mindenki másnapos.Szuper.
*tütütü tütü tüttütü* -csörgött Liam telefonja.
*...Liam szemszöge...*
Felhívott Paul.
-Srácok.!-Tegnap megbeszéltük,hogy 1-re itt vagytok.!-üvöltött a telefonba.
-Mégis hol.?-értetlenkedtem,fogalmam se volt róla miről beszél.
-Még kérdezed.?!-üvöltözött tovább.-A fotózáson, ha 15 perc múlva nem lesztek itt, ne tudjátok mit kaptok.-erre letette a telefont.
-Srácok, nekünk rég egy fotózáson kéne lennünk, és azt mondta Paul, ha 15 perc múlva nem leszünk ott, ne akarjuk tudni mit kapunk. A házban teljesen kitört a pánik, mindenki, a fürdőt vette kitűzött célba szerencse, hogy 6+1 fürdő van a mi 5 szobánk a vendég szoba és a nappalinál lávő fürdő mindenki elment készülni.
1 órát késtünk a fotózásról, ugyanis dugóba keveredtünk. Pierre kivolt, mivel neki esküvőre kellene mennie fotózni. Mi meg totál másnaposak is voltunk, de szerencsére nem nagyon látszott megcsináltuk a képeket és Pierre időben az esküvőre ért. Majd elmentünk a Nando's-ba kajálni utána egyből haza.

2 megjegyzés: