2012. november 26., hétfő

Tizedik fejezet...*



''És elkezdődött az est...''
-Nagy gáz amúgy, hogy én nem tudok pókerezni.?-vakartam a fejem és úgy néztem a lapokra mint matek órán szoktam..
-Ááá dehogy.-mosolygott perverz fejjel Niall.
-Azt hiszem..inkább tudom, hogy ennek örültök.-vágtam kétcségbe esett fejet.
-Ne aggódj baby.-mosolygott Zayn.
-Nem aggódok, ami itt fog történni az nem szivárog ki...mert úgy érzem nagyon durva dolgok lesznek...Harry és Nikky sem tudhatja, mert ha ezt betartjátok akkor mindenben benne vagyok.-mosolyogtam én is perverzen itt  mind a 4-en rám kapták a fejüket és a szemöldöküket húzogattak jelezvén, hogy egyet értenek.
-Nem hiszem el, hogy be fogsz vállalni mindent nem tudod mikre vagyunk képesek.-röhögött Lou.
-Hát sok veszteni valóm nincs.-nevettem.
-Ilyen csajjal se találkoztam még.-mosolygott önelégülten Liam.
-Mert Mollyból csak egy van és velünk van mert rá találtunk, de nem engedjük el többet.-simogatta meg a combon Zayn.
-Ohh köszönöm.-pirultam el majd a kezem Zaynére tettem.
-Igyunk már valamit előtte.-mondta Niall.
-Épp javasolni akartam.-mondtuk Louval egyszerre.
-Molly mit kérsz.?-kérdezte Liam.
-Ez egyértelmű Jack Daniel'st.-mondtuk Zaynnel és Niallel egyszerre, majd nevettünk.
-Milyen figyelmesek vagytok fiúk megjegyeztétek.-mosolyogtam.
-Veled kapcsolatban mindent.-mosolygott Niall.
-Cukikám.-mondtam ilyen gügye hangon ahogy a kis babákhoz beszélnek majd nevettünk.
-Tessék tessék.-öntötte Liam a piákat.
-Ki itatja meg Mollyt.?-kérdeztem cuki hangon.
-ÉN.!-mondták mind egyszerre.
-Na ne vesszetek össze akkor mindenki fogjon egy poharat töltse tele és itasson meg.-nevettem így is tettek szépen sorban mind oda jöttek megfogták a fejem és lassan a számba öntötték az alkoholt.
-Húú..ez kemény..-mondtam miközben a szemem fókuszélt, hogy megszokja a 4 felest.
-Más még keményebb.-lökött oldalba Zayn.
-Hmmm na majd kiderül játszunk.-mondtam majd folytattuk lepakoltuk az első paklikat vagy mi..nem értem még mindig, de Liamék nyertek így kiválasztottak egy embert..persze, hogy engem és 2 felest kellett innom úgye a többieknek is (Zaynnek és Lounak) majd a gatyámat kellett levenni hát Zayn és Lou nagy nehezen le rángatták rólam a csőfarmert majd folytattuk én egy tangában melltartóban és pólóban ők még teljes ruházatban.Majd a következő körben mi nyertünk és fejenként nekik 3 felst kellett inni majd én azt mondtam, hogy Liam vegye le a pólóját.
-Hmm sakkozunk Liam.?-mondtam miközben a felsőtestét csodáltam.
-Mikor hol.?-röhögött.
-Folytassuk.!-jelentették ki a többiek mi egymásra kacsintottunk és folytattuk.A szerencse most megint nállunk volt így megint itattunk velük 3 felest majd most Niall vette le a felsőjét.
-Hmm szeretem az íreket.-nevettem.
-Én meg a Mollykat.-nevetett ő is.Le játszottunk nem tudom hány fordulót, de a végén már rajtam csak egy tanga volt Niall-on és Liam-en pedig...khm..khm..semmi Zayn és Lou meg úszta rajtuk csak boxer volt azt tudom, hogy mindent megittunk az összes piát és mivel nem akartam a tangát is levenni így a büntető feladatokat kellett végre hajtanom..hát izé...mindannyiukkal smároltam és lekellet nyalnom róluk mindenféle italt meg amit magukra kentek meg ők is róllam majd elfogytak a kenhetős dolgok meg a piák és aztán reggel felkeltem...

*...Író szemszöge...*
Miután a sárgaföldig leitták magukat és nem tudták mit csinálnak az ösztön vezérelte őket..Zayn letépte Niallről Mollyt majd elrángatta a fürdőszobába ahol azonnal vadul elkezdte csókolni és egész testét kényeztetni Molly tudatán kívül lehúzta Zayn alsóját és orálisan kielégítette Zaynt majd Zayn azonnal bele rakta Mollyba teljes hosszát és vadul "dolgozni" kezdett rajta fél órás "munka" után kivánszorogtak a nappaliba ahol Niall Lou és Liam találtak még 2 üveg vodkát és azt itták Molly kikapta volna Lou kezéből ha nem esik el de elesett és egyenesen beesett Liam lába közé ahol röhögő görcsben tört ki majd lassan feltérdelt és szorosan Liamhez bújt Liam két tenyere közé fogta Mollyt majd megcsókolta Molly azonnal letámadta és vadul csókolóztak majd gyorsan megfordult és monda Lounak.
-Adjál már piát.
-Majd ha lesz*psz.-mondta kábán és röhögve Lou.
-Jó mikor hol.?-kérdezte Molly félholt állapotban.
-Itt és most.-jelentette ki Lou.
-Jó.-mondta Molly és elindult Louhoz, de Liam nem engedte el.
-Nem előbb itt maradsz és engem kell boldoggá tenned.-mondta Liam el-el csukló hangon. Molly megfogta a kezét a szemébe nézett (már amennyire tudott).
-Miután kaptam piát téged is boldoggá teszlek.Liam bele egyezett és Molly már Lou felé mászott Lou megragadta a karját magára húzta és fenekét markolta miközben vadul csókolóztak majd Lou hanyatt feküdt Molly pedig hasra és Lou férfiasságán kezdett el munkálkodni a szája és keze segítségével miközben a többi 3 srác bambán bámulta őket, majd Liam nem bírt magával és azonnal Molly mögé ment majd letépte a kis tangáját és vadul nyalni kezdte Molly felnyögött majd Liam egész hosszát bele tolta miután Lou elélvezett Molly megitta a vodkát ami félig volt majd folytatta a dolgot Liammel.Zayn nem bírt magával és saját magát kényeztette majd Niall is követte a példáját.Liam kidőlt a fáradságtól és Lou azonnal átvette a helyét miután Lou is kidőlt Molly könnyei már potyogtak a fájdalomtól és ő is elterült Zayn ráfeküdt és testét kezdte el csókolgatni Molly könyörgött, hogy több ember ne rakja bele és ne "munkálkodjon" rajta mindannyian már rosszul voltak fekve hányták össze a nappalit majd úgy aludtak el. 

*...Nikky szemszöge...*
*Eközben*

Már sötét volt,mikor a filmnek vége lett,és elindultunk 'sétálni'.

-Nem vagy éhes?-kérdezte.Olyan figyelmes.
-Kezdek picit az lenni.-mondtam.
-Nando's megfelel?-kérdezte vigyorogva.
-Meg.-elindultunk a Nando's felé,ami a mozival szembe volt.Bekaptunk valami gyors kaját,és elindultunk utána sétálni.Az esti sétákat annyira imádom,annyira romantikus,főleg mikor olyan emberrel sétálsz,akit szeretsz.És akkor a legromantikusabb,mikor kéz a kézben sétáltok.Kéz a kézben még nincs,és szerintem nem is lesz,mert ha észrevenne egy rajongó,vagy valami,akkor nem lenne jó.Meg Paul se bír,szóval mindegy.
-Mutatok egy helyet.Oda mindig akkor járok,ha szarul érzem magam,vagy csak egyedül szeretnék lenni.
Odaértünk a helyre,valami gyönyörű volt,az egész kis helyet növények,fák vették körül,és még gyönyörű kilátás volt Londonra.
-Ez gyönyörű.-mondtam,és leültünk a fűbe,majd átölelt.
Ott ültünk és ez gyönyörű volt,itt nem zavartak meg rajongók,és itt legalább nyugalmunk volt.Csomót beszélgettünk,és hülyültünk ott.
-Haza kéne mennünk.-mondtam később.
-Igaz.-mondta majd felállt és utána felhúzott a földről engem is.

*Otthon*

-Mi a picsa?!-mondtam kikerekedett szemmel.
-Jézusom.-mondta meglepetten Harry.Már mindenki aludt.....vagyis ezt valami borzalmas szenvedésnek lehetettet látni.
-Gyere,vigyük őket a saját szobájukba, de előtte fürdessük meg őket e nem normális dolog..-húztam Harryt először Liam felé.Nagyon ki ütötték egymást. Liam egyszál semmiben feküdt a földön egy piával a kezébe.De valószínűleg nem csak ezt az egyet itta.
Nagy nehezen becipeltük mindet a fürdőbe utána szobájukba.
-Megyek Mollyhoz.-mondtam neki,és egy puszit adtam az arcára,és egy öleléssel búcsúztunk.
-Vigyél Niallhoz!-kiabálta részegen,hogy vigyem őt oda.
-Minek mennél te oda?!-kérdeztem majd leültem az ágyra.
-Vigyél hozzá,vagy én megyek hozzá.-mondta csukott szemekkel.Sóhajtottam egyet és elmentem Harryhez,aki épp a zuhanyzóból jött ki,és csak egy törölköző takarta a ...
-Öhmm..hát izé..azért jöttem,hogy Mollyt át kell vinni Niallhoz aludni,mert nem akar a szobánkban aludni.-motyogtam zavarba.Tuti tiszta vörös voltam,nagyon zavarban volt,mert nem tudtam levenni a szememet a felső testéről.
-Oké,csak felöltözök.-mondta,majd kimentem a szobából.

*5 perc múlva*

Harry felkapta Molly-t és bevitte Niall mellé.
-Niall.-kiabált Molly részegen.
-Mollykám.-nyújtotta ki a kezét Niall,mi pedig benyomtuk őt Niall ölelő karjai közé,majd kimentünk a szobából,és becsuktuk az ajtót.
-Most,hogy Molly Niallnál alszik.Nem alszol nálam?-kérdezte Harry.
-De,csak előbb lezuhanyozok.-mondtam,majd a fürdőbe igyekeztem.

***

Benyitottam Harryhez,aki már az ágyban feküdt,én pedig mellé bevágódtam.
-Ez volt az utolsó alkalom,hogy bejövök  kopogás nélkül.-mondtam vigyorogva.
-Miért?-kérdezte.
-Mert tisztára zavarba voltam,mikor kijöttél a fürdőből.-mondtam,és a fejemre húztam szégyenemben a takarót.
-Nekem viszont nagyon tetszettél,ahogyan pirultál.-nevetett.
-Várj veszek fel valamit,mert meztelenül vagyok itt melletted.-mondta.
-Mi?!-kerekedtek ki a szemeim,és Harry felkapcsolta a kis lámpát.
-Megint pirulsz királylány.-mondta nevetve és egy puszit adott a számra.Kis piszok,hogy cseszeget.És fölémkerekedett,és puszikkal halmozta el a szám.
-Harry.-sutogtam.
-Shhh.-és szenvedélyesen megcsókolt,én pedig a kezeim nyaka köré fontam,és így csókolóztunk.Hosszú csókunk után visszafeküdt,és összekulcsolta a kezét az enyémmel,és hozzám bújt.
-Jó éjt szépségem.-mondta és és még egy jó éjt csókot kaptam tőle.
-Neked is Harry.-erre pedig megszorítottam a kezét.

*Hajnalba*


-Nikky,Nikky.-ébresztgetett Harry.

-Mi a baj?-ültem fel az ágyra.
-Te is hallod ezt?!-kérdezte.
-Úr Isten,ez Molly hangja.-kerekedtek ki a szemeim.
-Ez pedig Niallé.-tette hozzá sokkolva Harry.
-Ugye nem?!-kérdeztem félve,mivel mind a ketten totál részegek voltak.Erős lihegést halottunk,mint akik épp elérik a csúcsot.
-Mit csinálunk?!Mégse ronthatunk be a szobájukba.-mondtam.

-Nem tudom.-mondta.
-Most már úgysem csinálhatunk semmit,ha már Niall Mollyban van.De én ezt nem fogom hallgatni,szóval kijössz velem a teraszra?-kérdeztem boci szemekkel,de szerintem azt nem látta mert sötét volt.
-Persze.-felálltam,és Harry az óriás paplanunkat felvette és hozta ki a teraszra.Még gyönyörűen lehet látni a csillagokat.
-Gyönyörű.-mondtam miközben hátúról átölelt.
-Tudod mi lenne még gyönyörű?-kérdezte.
-Nem,mond.
-Ha bent,mi is azt csinálnánk,mint Niallék.-mondta nevetve.
-Harry,te perverz.-löktem őt vállba.
-Nézd,hullócsillag.-mutattam az ég felé.-Kívánj.-tettem hozzá.
-Megvan. Te mit kívántál?-kérdezte.
-Az titok,nem teljesülne ha elmondanám.-mondtam mosolyogva.
-Lennél a barátnőm?-a semmiből megkérdezte,még mindig hátúról ölelt.El állt a lélegzetem.Hát miért válaszolnék nemet?! ..A sima barátok nem szokat aludni egybebújva,és nem smárolnak.
-Harry.-fordultam vele szembe,és megcsókoltam.-Ez kielégítő válasz?-kérdeztem mosolyogva.
-Azt hiszem.-mondta majd hosszú csókolódzásba kezdtünk.
-Azt kívántam,hogy igent mondjál.-suttogta,én pedig csak elmosolyogtam.
-Kezdek fázni,gyerünk be Niall-ék már biztos befejezték.-mondtam,majd bevágódtunk az ágyba.Megbeszéltük,hogy SENKI nem tudhat a kapcsolatunkról,még Molly se.Pedig neki elmondanám,csak megígértem Harrynek,és ha csak mi tudunk róla,ez a legbiztonságosabb,majd idővel elmondjuk,de még a kapcsolat elején nem.

*Reggel*


Reggel arra keltem,hogy valaki puszilgat,és kinyitottam a szemem és láttam,hogy Harry.

-Jó reggel királylány.-mondta.
-Jobb nem is lehetne,neked is.-mondtam álmosan.
-Már a többiek azt hiszem fent vannak,mert már kiabáltak egymásnak valamiket.-mondta értetlenül Harry.
-Akkor gyerünk le.És viselkedj úgy mint ahogy pár nappal ezelőtt is.-mondtam majd megcsókoltam.
-Megpróbálok.-mondta és felkeltünk.

...


-Sziasztok!-mentünk le a többiekhez.

-Helló.-köszöntek vissza.
-Elég durván néztek ki.-mondtam.-De még este mi volt.-szörnyülködtem.
-Mer mi volt.?-mondták mind egyszerre és láttam a szemükön, hogy még nem teljesen józanok.
-Mi sem tudjuk mit csináltatok, de szerintem, jobb ha ez az egész a tegnapi nap titka marad.-mondta Harry fejcsóválva.
-Szerintem is ma mindenki itthon marad és kikúrálja magát...örüljetek, hogy nem nektek kellett tegnap kitakarítani azt az undormányt amit hagytatok..fúúj.-mondtam undorodva..igen Harryvel este még utánuk kitakarítottuk az egész házat így is este már tiszta bűz volt, de szerencsére sikerült és minden ép...csak az a nagy gáz, hogy ezek nem csak halálba itták magukat, de önmagukon kívül tuti, hogy lefeküdtek, mert ondót találtunk a fürdőben a nappaliban a kanapén mindenhol...azt sikáltuk, de eltüntettük fújj több ilyet nem engedünk az tuti...
-Emlékeztek valamire.?-kérdezte Lou.
-Én semmire...-mondta Zayn.
-Én arra, hogy a melltartóm veszitek le de utána minden homály..-mondtam.-Az a rossz, hogy nekem előbb utóbb minden be fog ugrani amit nem várok.-mondta Molly szörnyülködve.
-Nem vagytok normálisak.-mondtam.
-Jó hagyjuk megtörtént ez van, de ilyen durva többet nem lesz.-mondta Niall.
-Ámen.-zárta le a témát Harry, majd rendeltünk kaját és megreggeliztünk.

*...Molly szemszöge...*
Ha kiderülnek a dolgok én elbujdosok...vagyis ha eszembe jutnak a dolgok...ismerem magam..és 100% hogy olyat csináltam amit józanon soha, de ez van...
-Feljössz pihenni.?-suttogta a fülembe Zayn.
-Nem tudom.-rogytam az asztalra.-Megyek.-mondtam.
-Na mi lepihenünk KO-k vagyunk.-mondta Zayn majd megfogta a kezem és feltámolyogtunk a szobájába majd ő becsukta az ajtót és bedőltünk az ágyba.
-Nem akarom, nem kellett volna ennyire beb*szni.-mondtam neki.
-Mostmár mind egy..-Tudod mit mondanak.?!-Amit megtettél, soha ne bánd, mert amikor csináltad élvezted..-mondta.
-Jogos.-dörmögtem majd felmásztam a párnára és betakaróztam ő bebújt mellém és megölelt Zayn mellett biztonságban érzem magam úgy hogy úgy aludtunk el, hogy öleljük egymást.
...
Nem tudom mennyi ideje aludhattunk, de egy hatalmas kiabálásra ébredtünk mind ketten..

6 megjegyzés:

  1. 1. kommiii Köviiiit <3

    VálaszTörlés
  2. hogy hívják azt a csajt, aki a főszereplő képén vaaaaan ? :OO amúgy nagyon jó a blog ! siess a kövivel (:

    VálaszTörlés
  3. Koviiit^^ soha az eletbe nem fog nekem osszejonni az elso komi>< es hogy azert ebbe a fejezetbe is sajnallak valakit Nikkyt es Harryt sajnalom mert nekik kellett takaritani.:$$<33

    VálaszTörlés
  4. Ez kurva jooo resz volt *-* foleg Harryek :3 de mollyek xdddd <3

    VálaszTörlés