2012. november 22., csütörtök

Nyolcadik fejezet...*


*...Molly szemszöge...*
Niall ment ajtót nyitni majd kirántották az ajtón és becsukták nagyon megijedtem és fel sem bírtam kelni, hogy megnézzem miért és mit csinálnak vele..
-NIAAAAAAAAAAAAAL.-kezdtem el sikítani.-Ne szórakozz gyere vissza.-itt már sírtam.
Gyorsan fel álltam és kisántikáltam majd hirtelen áram szünet lett na itt végem volt nagyon félek a sötétben és egyedül vagyok vagyis nem tudom...össze estem a földön sokkot kaptam össze kuporodtam és hisztérikusan bőgtem de nem adtam ki egy hangot sem csak ömlöttek a könnyeim. 1 perc múlva láb dobogást hallottam a lépcső felől nem szólaltam meg csak remegtem a félelemtől.
-Molly.-hallottam suttog valaki.-Hol vagy.?
Nem tudtam megszólalni ugyanis teljes sokk ért a sötétség, egyedül lét és a szűk helyektől van iszonyatosan fóbiám...majd belém ütközött az a valaki.
-Á..mi a.?-szólalt meg a hang.-Molly.?-kezdett el nyúlkálni és fogdosni, hogy megbizonyosodjon róla, hogy én vagyok-e.-Igen Molly..de mit csinálsz hogy kerülsz ide és miért nem szólalsz meg.?
Majd hirtelen vissza jött az áram és megláttam Zaynt.
-Jajj Zayn.-tört ki a sírás belőlem és azonnal a nyakába karoltam.
-Mi van mi történt most mért sírsz.?-kérdezte aggódva.-SRÁCOK GYERTEK EZ NEM JÓ VICC.!-kiabált Zayn.

*...Niall szemszöge...*

Amikor kinyitottam az ajtót Zayn és Lou kirántottak befogták a szám és mondták elmagyarázzák...elmondták, hogy verjük át Mollyt mintha a rendőrök elvittek volna engem..gyorsan lementünk a nappaliba és amikor hallottuk, hogy kiabál késleltetett áram kimaradást kapcsoltunk 1 perc múlva lekapcsol majd 5 perc múlva vissza kapcsol az áram így is lett.Majd hallottuk kisántikál az ajtón én nem akartam hogy nagyobb baja legyen, de mind1..aztán sötétség lett és egy csattanást hallottunk vártunk egy kicsit és semmi egy hangot nem hallottunk majd elindultunk felfele de még mindig semmi Zayn halkan szólt de semmi majd mikor vissza kapcsolt az áram hallottuk, hogy Zayn kiabál nekünk fel rohantunk és láttuk, hogy Molly Zayn vállán zokog.
-Megmondtam, hogy rossz ötlet.-mondtam nekik szemrehányóan.
-Ki..-kezdte remegő hangon Molly.
-Mi ki.?-kérdezte Lou.
-Ki ötlete volt és mit akartatok.?-kérdezte.
-Louisé.-mondtuk Zayn-el egyszerre.
Molly rá nézett és elkezdte csóválni a fejét és csupán annyit mondott.
-Köszönöm...és csak annyit még, hogy nem gondoltam, hogy ennyire utálsz csak tudnám miért.-remegett még mindig nagy nehezen fel állt próbáltunk segíteni, de elutasított minket és bezárkózott a saját szobájába.
-Ezt nem értem.-vágott kétségbe esett fejet Lou.
-Én is mondom..köszönöm, hogy elbasztad az estémet.-majd bementem a szobámba és be vágtam az ajtót és bezárkóztam.

*...Louis szemszöge...*

Kitaláltam egy kis tréfát, de nem gondoltam, hogy ekkora balhé lesz..
-Kúrva jó ..-mondtam.
-Magadnak köszönheted.-mondta Zayn majd ő is bement a saját szobájába.
-Majd lenyugszanak látod én ezért nem veszek részt ilyenekben..-mondta Liam.
-Ja biztos..-mondtam majd hátra hagyva bementem én is a szobámba ahogy láttam Liam is.

*...Molly szemszöge...*

Nagyon fáj amit a fiúk műveltek Lou volt az ötlet adó nem tudom miért utál ennyire...de a legfájóbb, hogy Niall és Zayn is benne volt..Már megnyugodtam nagyjából és a lábam is jobb úgy-hogy most szépen fogom magam és elmegyek...

*...Később hajnalban...*

*...Nikky szemszöge...*

Lou miután kitúrt Harry mellől bejöttem a saját szobánkba, de Molly nem volt ott remélem legalább neki van egy jó estéje Niall-el ha már az enyém végét Lou elrontja nem értem mi a baja és hogy miért csinálja ezt velem..ennyire utál.?Amíg ezeken töprengtem elnyomott az álom.

*...Közben...*

*...Molly szemszöge...*

Eljöttem otthonról felhívtam Nicket..igen őt mert rájöttem, hogy Niall és Zayn csak szórakoznak és nagyon megbántottak az egyetlen aki maradt Nick fel hívtam olyan éjfél körül, hogy átmehetek-e mondta jön értem kocsival megmondtam, hogy hol vagyok eljött értem és elmeséltem neki mindent..
-De...nem értem...tudják, hogy fóbiád van.?-kérdezte Nick.
-Nem...de akkor is..
-Akkor meg.?Tipikus fiú viselkedés tetszik/szeretnek egy lányt és szórakoznak vele de ha tudták volna és elmondod nekik nem csinálták volna elhiszed.?
-Jó..igazad van...
-Na látod.-mondta kedvesen és megsimogatta a fejem.-Ugye most már jól vagy kicsike.?
-Igen miattad, köszönök mindent.-fogtam meg a kezét.
-Ugyan már ez természetes hiszen úgy tekintek rád mint a húgomra.-ez fájt..ha húga ként néz rám akkor nem is fog belém szeretni kicsit megkönnyeztem.Rámosolyogtam kicsit szomorkásan.
-Nem lenne baj, ha itt aludnék.?-kérdeztem óvatosan.
-De hogy baj sőt nem is engedtem volna, hogy most elmenj legalább én se leszek egyedül.
-De jó örülök.-egy fokkal vidámabb lettem.
-Molly tudod, hogy szeretlek.-nézett a szemembe.Össze rezzentem a gyomromban pillangók röpködtek közben görcsben szorult.
-Nick ...én is...szeretlek.-mosolyogtam majd megöleltük egymást.-Kaphatok egy pohár gyümölcs levet.?-kérdeztem.
-Persze gyere.-állt fel a kanapéról és a kezét nyújtotta felém.
-Mit kérsz van vegyes-, narancsos-, és epres gyümölcs lé habár tudom melyiket fogod mondani.
-Az epret.-mondtuk egyszerre majd nevettünk.Megittam majd felmentünk az emeletre.
-Öhm..ho..hol fogok aludni.?-kérdeztem.
-Hát választhatsz..nappali, vendég szoba.
-Nincs 3-dik lehetőség.?-kérdeztem.
-2 szoba van a házban a vendég szoba és az é..óóóóó...értem már.-mosolygott megvilágosodva.-Velem szeretnél aludni.-vágott önelégült mosolyt.
-Hihi ismersz.-pirultam el.
-Ez esetben azt mondom, hogy gyere akkor menjünk a szobámba.-húzott finoman maga után.
-Meg felel.?
-Tipikus pasi szoba foci poszterek nők stb és kis rendetlenség.-nevettem
-Ezek szerint megfelel.-nevetett.-Ehhm..miben alszol.?-kérdezte.
-Hát ha fiúnál alszom egy bugyi és póló, de mivel most nincs nállam ezért kérnék tőled egy boxert és egy pólót.-vigyorogtam rá.
-Értem..-mondta miközben a szekrényben kotorászott.-Tessék.
-Ohh köszönöm.
-Én mibe aludjak.?
-Tőlem kérdezed...?!Te házad mondjuk ahogy szoktál.?-mondtam csodálkozva.
-Hát azt nem lehet...mert itt vagy.-vakarta a fejét.
-Miért.?
-Mert én nem veszek fel semmit az alváshoz.-röhögött.
-Ja boccs.-húztam fel a szemöldököm és nevettem.
-Akkor egy boxer oké.?
-Jó már megszoktam.
-Ja boccs.
-Ne utánozd a kommentjeimet.-böktem vállon.Ő csak röhögött majd bementem a fürdőbe átöltözni.
-Nick holna..-kezdtem mondani valamit de elállt a szavam amikor megláttam 5 év alatt kicsit a teste is megváltozott.

-Baj van.?-fordult felém egy maci naci volt rajta és egy alsó grrr enyhén sexy.
-Öhm nem.-mondtam bambán.
-Hé itt vagy.?
-Jajj bocsi csak elkalandoztam..
-Aha és közben szájharapdálás is volt Molly Ellwood túl rég óta ismerlek.-mosolygott önelégült fejjel.
-Ne haragudj de őrjítően nézel ki kicsit össze kaptad magad apukám 5 év alatt.-mértem végig a testét.
-Változnak az idők és változok én is de aki sokat változott te vagy.
-Miben.?-kérdeztem incselkedve.
-Nem fogom fel sorolni tudom, hogy csak szereted hallani ha arról beszélnek az emberek milyen gyönyörű vagy.-nevetett erre én elpirultam.-Na akkor alvás reggel reggeli után haza viszlek és beszéld meg a dolgot velük.-mondta majd leült az ágyra lehúzta a macinacit is és bebújt a takaró alá.
-Nem jössz.?
-Ja de.-tértem magamhoz.
-Gyanús vagy nekem te lány.-mondta össze vont szemöldökkel.
-Csak fáradt vagyok.-mondtam gyorsan téma terelés ként majd bebújtam én is hátat fordítottam ő lekapcsolta a villanyt majd gyorsan el is aludtunk.

*...Reggel...*

*...Nikky szemszöge...*

Reggel teljesen szarul éreztem magam.Egyedül voltam,és még az éjjel nem tudtam vissza aludni sem.Azonban mikor felkeltem hiányérzetem lett.Jamesre gondoltam.Mikor rá pillantottam a telefonomra, egy SMS jött.

''Nikky egész nap rád gondoltam,és nem tudok rád haragudni,bármennyire is igaz vagy hülyeség amit Molly mondott akkor is.Hiányzol!Hívj fel!Szeretlek!

James. xx :)''


Vissza írtam neki: ''James,amit Molly mondott hülyeség!Nem hiába akartam veled újra kezdeni!.Nekem is hiányzol!Szeretlek!
Nikky xx.''

*...Harry szemszöge...*

Az éjjel nagyon jól aludtam,éreztem,hogy valaki mocorog mellettem,hátúról átöleltem,és elkezdtem simogatni.
-Jó reggel!-suttogtam a fülébe csukott szemmel
-Neked is!-mondta valaki,gyors kinyitottam a szemem,és mi a szentszar?!
-Lou,te mi a picsát keresel itt?!És hol van Nikky?!-gyorsan felpattantam az ágyról,és kérdőre vontam őt.
-Tudod este vihar volt,és szokás szerint idejöttem,majd Nikky felébredt,és be durcizott és elment azt hiszem a szobájába.-mondta Louis álmosan.Nem szóltam semmit,azonnal Nikky szobájába vettem az irányt.
Nikky épp a telefonját nyomkodta az ágyban.
-Sajnálom!-mondtam Nikkynek és mellé feküdtem.-Sajnálom,nem tudom mi ütött Louba.-mondtam neki.
-Harry!Nem a te hibád,Lou egyszerűen utál!-jelentette ki.
-Biztos nem utál!-simogattam meg az arcát,és megöleltem,de ő nem ölelt vissza.


*...Nikky szemszöge...*
Értelmetlen módon nem öleltem vissza Harryt,hirtelen módon hülyeségeket írtam James-nek,és el is feledkeztem Harryről.
Mikor Harry elment kimentem a szobából,és lementem a konyhába.Mindenki ott volt kivéve Molly.
-Molly?!-kérdeztem.
-Mi se tudjuk.-mondta Niall,majd kikeredtek a szemeim.
-Mi az,hogy nem tudjátok?!Niall mikor tegnap elmentem veled hagytam itthon...Mikor ment el?!-ordibáltam.
-Molly nem kis lány!Elment magától,mert megsértődött és..-nem

fejezte be Zayn.-És?!
-És rá ijesztettünk.-tette hozzá Lou.-majd elmeséltek a teljes sztorit.

*...Molly szemszöge...*

Reggel amikor felkeltem Nick már nem volt ott fel vettem a tegnapi ruhám megigazítottam a fürdőben magam, hogy emberien nézzek ki majd lementem a konyhába.
-Jó reggelt.-köszöntem a konyhában munkálkodó Nicknek.
-Szia, jól aludtál.?
-Igen és te.?
-Én is, mit kérsz reggelire.? Rántottát, tükör tojást,főtt tojást, gofrit vagy pirítóst.?
-Várunk valakit.??-néztem rá tágra nyílt szemekkel.
-Nem miért.?
-Akkor minek nézel te engem konyha malacnak.-vontam össze a szemöldökömet.
-Ja, hogy ez neked sok.?-nevetett.
-Ááá..ez egy kisebb hadseregnek is elég.-mondtam.-Te mindig ennyit eszel.?
-Általában.
-Niall kettő vagy.-nevettem.
-Az ki.?
-Akivel együtt lakok srác akiről meséltem.
-Ja télleg ő is sokat eszik.?
-Állandóan.
-De neki akkor sincs ilyenje.-húzta fel a pólóját kínoz itt ez az ember korán reggel.
-Haha.-gúnyolódtam.-Amúgy gofrit kérek Nutellával.
-Tessék.-hozta elém az említett ételt.
Miután megreggeliztünk haza vitt Nick.
-Télleg köszönök mindent.-mosolyogtam.
-És újból télleg nem kell köszönni majd még látjuk egymást puszi.-köszönt el majd elhajtott.
-Sziasztok.-köszöntem flegmán.
-MOLLY.!-hallottam Nikky hangját.
-Hol voltál.?-kérdezte Harry.
-Nem lényeg-mosolyogtam rá.
-De az..ma beszélnünk kell.!!-parancsolt rám Nikky, majd el is ment otthonról.Levetkőztem majd indultam a szobámba semmi kedvem nem volt ezekhez a nyomikhoz...
-Molly várj már.-jött utánam Niall.
-Mit akarsz.?-néztem rá póker arccal.
-Beszélhetnénk.?
-Nekünk már nincs miről beszélnünk.-fordítottam hátat és indultam a kitűzött cél felé.
-De várj már igen is van megakarom tudni miért csináltad ezt és hova mentél.-szaladt utánam és megfogta a kezem.
-Először is.-kezdtem majd kirántottam a kezem kezéből és a mutató ujjammal magyaráztam tovább.-Ne érj többet hozzám.Másodszor nekünk ezentúl semmi közünk egymáshoz.És harmadszor nem akarok mind 3-motokkal többet beszélni.-fejeztem be és mentem most már végleg a szobámba.Ledőltem az ágyra és csak sírtam nagyon fájt ezeket mondani Niall-nek..nagyon szeretem, de nagyon fájt amit tettek..tudom, hogy Nick mondta beszéljem meg velük, de majd 1x..


*...Niall szemszöge...*

Enyhe sokk ként ért amit Molly mondott nekem...lesokkoltam a lépcsőn és nem tudtam megszólalni..ennyire még nem fájt az elutasítás...csak tudnám miért...ennyire megbántottuk egy kis viccel.? Vagy más a helyzet ajj nem tudok mire gondolni..Bejöttem a szobámba és azt csináltam amit még nem sűrűn... sírtam...


*...Zayn szemszöge...*

Niall Molly után ment gondolom beszélnek mert nem jött vissza.
-Srácok szerintetek mi a helyzet.?-kérdezte Liam.
-Nem tudom..de nekünk is menni kéne..-mondtam.
-Menjünk.-állt fel Louis.
-Aztán finoman.-parancsolt ránk Liam.
Felmentünk a lépcsőn majd Niall szobájából hangokat hallottunk.

*...Bekopogtunk...*

-Nem vagyok kíváncsi senkire.Ne zavarjatok.-hallottuk a hangját és nagyon fura volt.
-Niall mi van.?!-Nyisd ki azonnal.-mondtuk neki idegesen.
-Nem húzzatok el.!-kiabált idegesen.
-Ha nem nyitod ki berúgom az ajtót.-fenyegettem meg.

*...Zár kattanás...*

-Mi a jó élet történt.?-Te sírsz.? Haver mi a f*sz van.?-kérdeztük Louval azonnal.
-Molly...-mondta idegesen.
-Mi.?Mi van Mollyval.? Beszéltetek.?-faggattuk tovább.
-Igen vagyis nem csak egy kicsit..-beszélt össze vissza.
-Jó akkor nyugodj le vagy a csap alá nyomlak.-mondtam idegesen.
-JÓ..szóval az volt, hogy utána mentem..-elmesélte részletesen az esetet.
-Én ezt nem értem..-mondta Lou fej vakarva.
-Jó most azonnal megyek vagyis mind megyünk hozzá.!-jelentettem ki.
Elindultunk a szobája felé majd kopogtunk.Semmi...semmi..még mindig semmi.
-MOLLY AZONNAL NYISD KI VAGY BETÖRJÜK.-üvöltöttem be miközben vertem az ajtót.
-Na jó ez nem játék...megyek hozom a pótkulcsot.-mondta Louis majd elrohant 1 perc múlva jött kipiszkáltam a másik kulcsot majd kinyitottam nem láttuk Mollyt sehol.
-A fürdő.!-mondta Niall majd berohantunk.
-Molly.?-mondtuk 3-an egyszerre.
Bent feküdt a földön mozdulatlanul.
-Mi a f*sz van vele.?-tépte a haját Lou.
-Nem tudom.-guggoltam le hozzá.-Szerintem csak elájult.-Molly.Molly.-rázogattam és pofoztam finoman majd lassan magához tért.
-A szívinfarktust hozod ránk.-sírt Niall majd megölelte.
-Srácok..-sírta ő is el magát..-Ne haragudjatok..beszélnünk kellett volna...
-Jó akkor most azt fogjuk.-jelentettem ki majd felvettem az ölembe és kivittem az ágyra.
-Na akkor meséljed csak el szépen mi a helyzet.-ültünk le mindannyian az ágyre közben Lou kérdezte.
-Huuu..-fújt ki egy nagy levegőt majd vett egy mélyet és kezdte.-Szóval amikor Niall eltűnt és kiabáltam utána már rosszul voltam, hogy a rendőrök mit akarnak amikor észleltem, hogy nincs itt senki akkor kezdődött a rohamom...
-Mi mi milyen roham.?-kérdezte idegesen Lou.
-Tudjátok pánik beteg vagyok és ha hirtelen egyedül hagynak vagy sötét van vagy szűk hely akkor be pánikolok és sokkot kapok..ugyan is nekem ez a fóbiám...-mondta ki végül nehezen..
-Úristen Molly...ha ezt tudjuk..-mondtam..
-De miért nem szóltál.?-kérdezte Niall.
-Mert olyankor sokk alatt állok és nem tudok semmit...majd észhez tértem és nagyon megharagudtam rátok bementem a szobámba miután csönd lett elmentem.
-De hova még az kell. hogy bajod legyen..-mondta Niall..


*...Niall szemszöge...*

Miután Molly elmondott mindent megértettük és kutyául éreztük magunkat.
-Nickhez mentem.-mondta ki lassan, na itt télleg össze törtem..akkor még is őt szereti és ezek után már biztos vele fog össze jönni..
-Ki az a Nick.?-kérdezték a srácok.Molly elmesélte nekik láttam Zaynben is egy világ omlott össze..
-Értjük..örülünk, hogy tisztáztuk a dolgot és nagyon sajnáljuk..-mondta Lou majd megölelte.Majd Zayn is és én is kimentek a srácok én bent maradtam.
-Akkor ugye már semmi.?-kérdeztem remegő hangon.
-Mi semmi.?
-Már semmi esély arra, hogy szeress és tudod a barátnőm legyél..?-mondtam ki a nagy kérdést nehezen.
-Niall...most jelenleg biztos nem...nem tudom majd mi lesz később de nekem idő kell.-mondta.
-Értem, rendben szia.-mondtam fájdalmasan adtam egy puszit a homlokára és lementem a nappaliba a srácokhoz..
Lent ők már elmesélték Liamnek a dolgokat majd én is elmeséltem nekik amit beszéltem vele.

*...Nikky szemszöge...*
Mikor hazajött Molly váltottunk néhány szót,majd leléptem,és felhívtam James-t,és megbeszéltem vele egy találkozót.

*15 perc múlva*

Oda értem ahoz a parkhoz,ahol megbeszéltük a találkozást.
-Szia Nikky.-rohant oda James hozzám,és felkapott a levegőbe majd megcsókolt.Őszintén mondva Harry csókja jobban esett tegnap.
-Szia James.-mondtam egy erőltettet mosollyal.
-Sajnálom,hogy úgy kiakadtam a múltkor!-mondta James két csók között.Majd rájöttem,hogy most beszélnünk kell.
-James,ülj le!Beszélnünk kell!-mondtam.
-Ajj,ajj,ez nem jót jelent szívem.-mondta a kezemet fogva.
-Most!Komolyan most!Mielőtt megírtam volna azt az SMS-t,most jöttem rá.-mondtam a fejemet lehajtva.-Nem folytatódhat ez.-fejeztem be,majd mikor felnéztem teljesen elvörösödött,éreztem ahogy a düh áramlik belőle,amitől teljesen meg ilyedtem,és felálltam a padról,elfutottam egy taxi-ig,majd beleültem és haza mentem.(a srácokhoz)Bementem a házba,és pont Harry totyogott ott szomorúan a földet bámulva.
-Harry!-kiálltottam neki,majd egyenesen ráugrottam,és nem engedtem el.Ő pedig ugyan úgy szorított engem.
-Mi ez itt fiatalok?!-jött oda Zayn nevetve.
Mi pedig szemet sem vetve rá,ölelkeztünk tovább.


3 komi és következő puszi.:) ♥

5 megjegyzés:

  1. ELSŐ KOMI ! :D
    (bebiztosítom a helyemet még csak most olvasom..xd<3)

    VálaszTörlés
  2. Na most már elolvastam..
    Hát ezek se tudják mit akarnak :'DDDD De Nikky főként.xd

    VálaszTörlés
  3. B+ Niki a kovinel enleszek az elso:$$<3 amugy jo resz lett^^ szegeny Niall:'((igen, minden fejezetbe sajnalok valakit:$$) <3!

    VálaszTörlés