2012. november 20., kedd

Hatodik fejezet...*



*...Molly szemszöge...*
Miután mind kiröhögték magukat eljöttünk az interjú helyszínére pont időben ott voltunk majd mikor benyitottunk a szobába észre vettem ki van ott én megtorpantam az ajtóban és kisebb sokkot kaptam..
-Molly mi a baj.?-kérdezték a többiek.
-S..semmi Nikky menjünk haza.!-mondtam azonnal majd Nikky észre vette, hogy miért akadtam ki elköszöntünk a srácoktól és haza mentünk..Ugyan is Nick volt a riporter nem vagyok még kész arra, hogy beszéljek vele tegnap nagyon felkavart..


*Nikky szemszöge*

A srácok interjúra mentek,mi  pedig haza jöttünk Molly miatt... így itthon vagyunk. Kihasználtam az alkalmat,míg a fiúk nincsenek itt,így felhívtam James-et.
-Molly?! ..Nagy baj lenne,ha idejönne James?!-kiabáltam neki konyhába.
-Nikky?!Te megőrültél?!Nem úgy volt,hogy Harry-nek adsz egy esélyt?-jött fel hozzám a konyhából.
-De..tegnap még úgy volt,de tegnap elég hülyén viselkedett velem este.-mondtam a földet bámulva.
-És erre az a megoldás,hogy ide jön James?!-kérdezte felvont szemöldökkel.
-Ja!-mondtam.
-Te tudod!-majd lement Molly a konyhába én pedig tárcsáztam James-t.
-Szia James.-szóltam kedvesen a telefonba.
-Szia szépségem,hogy aludtál??
-Most ez lényegtelen,egyedül vagyok itthon Mollyval,szóval nem lenne kedved átjönni?!
-Elvégre nem terveztem mára semmit.-megadtam neki a címet,és máris elindultam készülődni,majd 20 perc múlva megérkezett James.Molly szokásához híven bunkóskodott James-szel.
Felmentünk a szobába és ott beszélgettünk.
-Szóval,döntöttél a tegnapi ajánlatomon?-ölelt magához az ágyon.
-Gondolkoztam!-és adtam egy cuppanóst a szájára.
-Ezt vehetem igennek?!-húzogatta a szemöldökét,amire én csak bólintottam.Igen,újra összejöttem Jamesszel egy kis időre....
-Nikky,Nikky!-kiabált Molly lentről,és halottam,hogy szalad fel.
Gyors bekapcsolta a rádiót és ez ment benne:
-.........nemrég ismerkedtem meg vele,nagyon bírom,és elég szoros lett a kapcsolatunk.(Niall)
-Nagyon édi tőle.-mondtam mosolyogva,és Molly csak pirult.-És Harry nem mondott semmit?-csúszott ki a számon.
-Milyen Harry?-kapta fel a fejét James.
-Senki,senki!-vágtam rá.
-Aki ebben a házban lakik,és még több mint egy hétig itt fogunk velük lógni,és totál rá van szállva Nikkyre,és Nikkynek is bejön.-hadarta Molly.Ahogy ezt kimondta Molly,megtudtam volna folytani egy kanál vízbe.
-Te most szórakozol velem?! -fordult felém James,és én nem válaszoltam így megfogta magát,és elment.
-Ezt akartad?!-álltam fel az ágyról.Molly megvolt ilyedve,nem tudta,hogy ez engem mélyen fog érinteni.Bementem a fürdőszobába,és bezárkóztam.Molly utánam jött.
-Nikky,én csak azt akartam,hogy Harryvel gyere össze ne vele.-mondta megbánóan.Szegény Molly ott sínylődött az ajtó előtt kb. 15 percig,majd feladta.Nekem csurogtak a könnyeim.
Majd egy idő után meghallottam a fiúk hangját.Elkezdtem a bezárt ajtónál hallgatózni.
-Szia Molly!-köszöntek egyszerre.
-Sziasztok!
-Valami baj van?-halottam kintről,-
Mert nem úgy festesz mint aki jól van.

-Hát..ami azt illeti,megbántottam Nikky-t.
-Most hol van?-halottam Harry hangját.
-Már egy ideje a fürdőben gubbaszt.-mondta Molly.Majd kopogást halottam .
Ne már itt fognak lenni az ajtóba.-gondoltam magamba.

*Molly szemszöge*
El rontottam mindent.Egyetlen mentségem,hogy csak azt akartam,hogy James eltűnjön és Harry meg Nikky boldogon legyenek. Nikkyn ez hamar át fog menni,és amiért féltékeny vagyok rá........mert minden pasit hamar elfelejt,velem ellentétben.
És mikor elmeséltem a hírt a srácoknak,Harry aggódva megkérdezte,hogy hol van,én pedig megmondtam.

*Harry szemszöge*
Mikor meghalottam,hogy Nikky a fürdőben van azonnal oda siettem.
*Bekopogtam.*
-Ki az?!.
-Harry.! Kérlek engedj be!Csak engem.-picit vártam,mert nem válaszolt,és utána halottam a zár kattanását,jelentve,hogy nyitva az ajtó.Mikor beléptem visszazártam az ajtót.
Bent ültünk a fürdőbe csendben,majd én törtem meg a csendet.
-Elmondod mi történt?-kérdeztem.
-Semmi,csak...minden..-kezdte fájdalmas hangon.
-A semmi miatt nem lenne piros a szemed,és nem lenne ilyen szar hangulatod.-mondtam.
-Tudod,tegnap meséltem James-ről,és ma itt volt.-mikor már James-t szóba hozta tudtam,hogy rossz vége lesz.
-És,összejöttem vele megint,mikor Molly felrohant és bekapcsolta az interjútokat,hogy meghallgassuk,és szóba jöttél te,és James  rákérdezett,hogy ki vagy?! ...Molly meg azt mondta,hogy bejövök neked,és én nekem is bejössz te.-fejezte be a sztoriját.
-Akkor most szakítottatok?-kérdeztem.
-Azt hiszem.-mondta,majd szorosan magamhoz öleltem,és ott ölelkeztünk egy jó ideig,még be nem kopogott valaki.
Nikky szó nélkül kinyitotta az ajtót,és ott állt Molly,és egymás nyakába borultak.
-Szeretlek te hülye!-mondta Nikky neki.
-Én is,és bocsáss meg!-mondta neki Molly.Én büszke fejjel ott hagytam őket,mint aki jó végezte dolgát,pedig nem tettem semmit,csak meghallgattam Nikky-t.

*Molly szemszöge*
-Mit művel veled Harry,hogy ilyen jó kedved lett?-kérdeztem.
-Csak megölelt.-válaszolt egyszerűen.
-Ma kiengesztelésül bemegyünk a szobánkba,ki se jövünk onnan és csajos filmet nézünk.- tértem a lényegre.
-Molly,imádlak,de baj lenne,ha ma Harryvel lennék?!-kérdezte Nikky...no jó....tátva maradt a szám..
-Csak nyugodtan!-mondtam lesokkolva,majd elment.Én lementem a konyhába,ahol Niall volt.
-Szia.-köszöntem és éreztem pirulok mert eszembe jutott az interjú.

-Ehhm.-Szia.-tért magához.-Hallottad az interjúnkat.?
-Hát igen.-mosolyogtam a földre nem mertem a szemeibe nézni.
-Háát az jó vagyis..-mondta zavarban.-Molly.-szólt hangosabban.
-Igen.?-néztem rá.
-Nem lenne..-kezdte félénken.
-Igen.?
-Nem lenne kedved velem elmenni valahova csak ketten.?Vagy csinálni valamit.?-kérdezte reménykedő hangon.
-Nagyon szívesen.-húú lehet mégis lesz valami.?
-Télleg.? vagyis szuper akkor kapd össze magad és indulunk.-parancsolt rám kedvesen.
-Értettem..-indultam ki a konyhából-De állj hova megyünk.?-kérdeztem vissza hajolva.
-Sétálunk egyet a városban és beülünk sütizni jó.?
-Elakarsz hizlalni.?
-Majom.!!!!!!-kiáltott rám.-Nyomás.-mutatott a lépcső irányába.

*...Harry szemszöge...*

Miután a csajok kibékültek bejöttem a szobámba tv-zni mindenki így tett csak a saját szobájába.
-Szia.-hallottam egy hangot az ajtó felől.-Nem zavarok.?-bukkant fel Nikky.
-Jajj dehogy zavarsz gyere nyugodtan.-ültem fel az ágyon gyorsan.-Mi a helyzet.?
-Tulajdonképpen leráztam Mollyt, hogy veled lehessek.-mosolygott.
-Ez azt jelenti, hogy kapok egy esélyt.?-néztem rá boldogan.
-Igen, de ez az egyetlen.-mondta komoly arccal.
-Köszönöm nem bánod meg.-mondtam neki majd gyorsan megkerültem az ágyat és oda álltam elé majd megöleltem.
-Akkor eljönnél ma velem egy randira.?-kérdeztem reménykedve.
-Természetesen.
-Jajj de jó.-mosolyogtam.-Akkor 6-ra majd elkészülünk és elmegyünk de nagyon csinos legyél.-mondtam neki miközben nem enged el az ölelésemből.
-Húha rendben főnök értettem.-nevetett.
Majd elengedtük egymást és lementünk a konyhába valami kajáért.
-Szevasz.-köszöntem Niallnek.
-Sziasztok.-köszönt.

*...Molly szemszöge...*

Eljöttem gyorsan készülni nem túl elegánsan öltöztem inkább sportosan és csinosan úgy is sétálunk meg beülünk ide-oda arra nem kell annyira kiöltözni.Letusoltam hajat mostam begöndörítettem a hajam majd kisminkeltem felöltöztem és leindultam a lépcsőn.

*...Zayn szemszöge...*

Bejöttünk Liam szobájába 3-an FIFA-zni (focis videó játék) már egy órája játszottunk amikor Lou megszólalt.
-Nem kéne kajálni.?
-De.-mondtuk Liam-el majd megállítottuk a játszmát és ki indultunk a konyhába majd egy hatalmas sikítást hallottunk.

(3komi és jön a kövi!) :*

5 megjegyzés:

  1. Nagyonjo lett es orulok hogy ilyen hamar hoztatok. Imadom a blogotok csajosok!:$$<3<3 xx Nikii

    VálaszTörlés
  2. Annyira imádom a blogotokat csajok :33
    Elég jó kis karaktereket is alkottatok..:) Kifejezetten tetszenek. Bocsi, hogy eddig nem komiztam, de mindig telón olvastam és onnan meg nem tudok komizni a biztonsági kód miatt..:cc
    Szeretlek titeket ! <3
    Ui.: Nagyon kis bunkó lennék, ha megkérnélek titeket, hogy rakjatok bele?:$$ Nem fontos, meg nem lesz hari meg semmi, ha nem csak kérdezem*-* <3

    VálaszTörlés
  3. Jujujujujujuu ohlalala dul a laaaaw *-*<3 :D kovit

    VálaszTörlés