2012. november 11., vasárnap

Harmadik fejezet...*


Majd elmentünk a Nando's-ba kajálni utána egyből haza.
*Zayn szemszöge*
Mikor hazaértünk,totál fáradtak voltak a lányok,így ők máris a 
szobájukba mentek,mi pedig be 
Lou szobájába beszélgetni.
-Fura lányok,de meg kell hagyni kurva dögösek.-jegyezte meg
Liam.
-Srácok,mi lenne ha fogadnánk?-tettem fel egy kérdést.
-Bővebben?-kíváncsiskodott Niall.
-Ki dönti meg előbb a lányokat?-mondtam egy hatalmas kanos
vigyorral a képemen.
-Nem feküdnének le velünk.-mondta Niall.
*Harry szemszöge*
Így is-úgy is meg akartam őket dönteni ,szóval mindegy. Niall
mondta,hogy nem feküdnének le 
velünk,de ez nem így van!
Úgy szokták mondani,hogy a kurvák játsszák a szüzet,és a szűz
játssza a kurvát,szerintem náluk is
így van,de nem akarom őket lekurvázni.
-Benne vagyok!-jelentettem ki.Majd továbbá mindenki 
egyet értett.
-És aki először lefekszik velük az mit kap?-kérdezte Liam.
-Megmondhatja a fiúknak mit csináljon!-mondta Louis.Mindenki
belement a fogadásba,és én már
tudtam is,hogy hogy hódítsam meg őket.
Reggel már hamar felkeltem,mert tudtam,hogy valamelyik lány
fog előbb felkelni,és a konyhába 
támolyogni.Mint tegnap is Nikky kelt fel előbb,és jött be
pizsamájába(fehér francia,csipkés 
bugyi,és egy bő póló.).
-Reggelt!-köszönt rám.
-Neked is szépség.-mondtam neki.
-Nem dőlök be neked.-mondta unottan,és elkezdte csinálni a
kávéját.
-Nem is ismersz,nem is tudod,hogy bánok a lányokkal.-mondtam
neki,majd mögé álltam és átkaroltam a derekát.
*Nikky szemszöge*
Harry reggel elkezdett nekem flörtölgetni,majd mögém állt,és
átkarolta a derekam és meg a 
nyakam is elkezdte csókolgatni, nagyon jól éreztem magam a
társaságában.
-Harry,kérlek ne.-mondtam neki keservesen.
-De szeretnéd,hogy ezt csináljam.-mondta nekem olyan csábító
hangon,megfordultam,hogy
ellökjem magamtól.
-Kérlek hagyj!-löktem el magamtól,de nem engedett el.Inkább
csak nyakamtól felfelé,haladt a 
számig,majd bejutásért könyörgött,és én megadtam.Szenvdélyesen
csókolóztunk a konyhában,és 
közben a haját túrtam.
*Niall szemszöge*
Reggel mentem wc-re,és közben megláttam,hogy Nikky nincs
Molly-nál,így bementem hozzá.
Befeküdtem mellé,az ágyba és simogatni kezdtem.
-Nikky ne ébresztgess még,inkább gyere ide még aludni.-motyogta 
csukott szemmel.
-Nem Nikky vagyok.-mondtam nevetve.Erre kinyitotta a szemét,
felült,és lecsúszott a takaró a 
mellkasárol. Úgylátszik Molly ma melltartóba aludt,és hát nem
tudtam nagyon levenni a szemem a
kebleiről.
-Mit keresel itt?!-kérdezte, kissé zavarban.
-Csak láttam,hogy egyedül vagy,és beszélgetni szerettem volna
veled.-mondtam.
-Miről?-dőlt vissza az ágyba.
-Miért vagy ilyen passzív velünk?Miért nem akarsz úgy
kibontakozni nekünk?-kérdeztem.
-Mert még nem nagyon ismerlek titeket,de nagyon jól esik,hogy
bejöttél hozzám hajnalok hajnalán 
beszélgetni.-(pedig már fél 11 volt).-mondta.
További részben,hülyültünk,meg minden,igazából Molly nagyon
kedves lány,de nagyon vad is,már 
most látom rajta.Szinte teljesen kinyílt.
-Köszönöm,hogy ennyi mindent elmondtál nekem.-mondtam
neki,majd föle hajoltam és 
meg akartam lassan csókolni.Én félmeztelen voltam ő pedig csak 
melltartóba és bugyiba. Molly nem tiltakozott, ő is olyan vad
érzésekkel csókolt,mint én.Olyan volt 
mintha szeretkeznénk.
*Nikky szemszöge*
Harry megcsókolt,és,nem tudtam ellenállni .Mikor befejeződött a 
csókunk,elmosolyodtam.Reggeliztünk,beszélgettünk.Majd
elindultam a szobánk felé.
*Benyitottam*
Niall és Molly hevesen csókolóztak.Ekkor megtorpantam és vissza
fordultam,szerencsére 
nem vettek észre.
-Mi van csillagom,mit láttal,hogy ilyen képet vágsz?-állt meg az
ajtó mellett döbbenten Harry.Nem 
válaszoltam,mert azonnal a kérdés után,újabb csókot adott a
számra.
-Nézz be!
-Nem tétováznak.-tette hozzá Harry.-Mi lenne ha mi is ezt
csinálnánk?-kérdezte Harry két csók 
között.
-Harry ne most kérlek!Nem hagyhatom,hogy most azonnal itt az
ágyamban csinálják!-
mondtam,és benyitottam. Molly és Niall feje tiszta vörös lett,és 
csak úgy néztek ránk.
-Ti mit csináltok?-kérdeztem az ajtóban állva.
.-Semmit,csak egy kis csók volt.-vágta rá Niall.
.-Kicsi?!-vontam fel a szemöldököm,és az ajtóra mutattam,célzás
képp, hogy Niall menjen ki,és meg is értette.
Mikor kiment,becsuktam az ajtót,és az ágyra dőltem Molly
mellé.Ő pedig a fejére rakta mind két kezét.
-Na mesélj!-mondtam neki.
-Igazából,úgy volt,hogy csak beszélgettünk.Nagyon kellemeset
csalódtam Niallba,és nagyon jó 
volt.De  komolyan csak beszélgettünk,és utána pedig megcsókolt,
és után még egyszer, meg 
még egyszer és nem bántam.-mondta Molly a száját harapdálva.
Én csöndbe hallgattam őt. És a végén valamit suttogott,amit
inkább nem akartam volna hallani.
-Akarom őt!-suttogta
-Mi?!Te megőrültél?!-kérdeztem.-Nem emlékszel,mikor fotózás
után lefeküdtem James-szel,jó volt
meg  minden,elmeséltem neked úgy mint most te,és utána pedig
milyen nagy balhé volt 
belőle.Pedig ő nem is  sztár,csak az volt a baj,hogy az öltözőbe
csináltuk és felvették a kamerák.-
mondtam mérgesen.Ám nem értem, miért raknak egy női öltözőbe
kamerát,a stáb tini cicit akar 
nézni?!?!
-Értem,de nekünk nem kell az öltözőbe csinálnunk,és nem kell
minket felvenni,és nem kell róla
senkinek se tudnia.-mondta.
-Ahogy gondolod!-mondtam,majd a beszélgetésünket megzavarta
a telefonom.
Apát láttam a kijelzőn.
-Szia apa.-szóltam bele.
-Szia kicsim!Annyira hiányzol,hogy vagy?-hadarta.
-Jól vagyok apa,nyugi!De kell készülődnöm,mert megyünk.Puszi.-
és letettem a telefont,semmi 
kedvem nem volt beszélgetni édesapámmal, hogy, hogy aggódik
értem.
*Molly szemszöge*
Niall nem tétovázott és letámadott nem ismernek még, azt
mutatom a külvilágnak, hogy egy kis ne 
báncs virág vagyok, de igazából egy vadmacska, Niall azt hiszem
már rájött.Csak Nikky ránk
nyitott, de majd bepótoljuk.
-De láttam, hogy Harry is az ajtóban volt történt valami.?
-kérdeztem a szemöldököm húzogatva.
-Hát..-kezdte Nikky és elpirult.-Csókolóztunk..
-Csak.?Vagy még csak.?-faggattam tovább.
-Még csak.!-kacsintott Nikky.
-Óóó..te kis.-löktem vállon.
-Nem is tudom ki volt eddig több pasival.-csípett a combomba Nikky.
-Na még nem volt barátom és apuci kislánya vagyok, de 1-1
éjszaka azért becsúszott.-mondtam
mosolyogva.
-1-1.??-Ne röhögtess Molly, túl jól ismerlek és minimum 7 sráccal
voltál már, csak a srácok a meg
mindenki azt hiszi kis szüzecske vagy, de majd rájönnek.
-kacsintott nekem.
-Naaa, ez titok, te majom.-vertem fejbe a párnámmal, majd ő is és
durva párna csatába kezdtünk,
majd már sikoltoztunk is és a srácok is berohantak.
-Mi az baj van.?-tört be Liam.
-Ahogy látom nem.-mondta Zayn én meg hozzá vágtam egy
párnát.-Na ezért kapsz.-kiáltotta
nekem majd felkapta a párnát és rohant felém én elkezdtem futni
az ajtó felé, de Lou elkapott majd 
Zaynnel együtt az ágyra dobtak és elkezdtek csikizni.
-Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee áááááááááá.-sikítoztam.
-Sikíts sikíts.-kiabálta nekem Nikky, miközben ő Harryt püfölte a
párnával, majd Harry felkapta és 
elrohant vele.
-Nenenne lécci.-nevettem hangosan.
-Mit adsz érte, ha abba hagyjuk.?-kérdezte Zayn.
-Mit akarsz.-sikítottam, itt a fiúk megtorpantak és leálltak.
-Mit akarunk.?-húzogatta a szemöldökét Zayn.-Azt hiszem tudod.
-mondta majd elkezdett 
simogatni.
-Héé.-Mibe vagytok.?-kérdeztem flegmán.-Ne szórakozzatok,
menjetek kurvázni, ne engem 
akarjatok.Úgy csináltam mint aki elérhetetlen, de majd kis idővel 
rájönnek teperjenek kicsit és
megkaphatnak.
-Jajj nyugi kis szüzecske, nem bántjuk a kis lányokat.-emelte fel
ártatlanul a kezét Lou.
-Hahahhaaaaaaaa.-röhögött Nikky egy nagyot mikor belépett.
-Valami baj van.?-kérdezte Liam.
-Nem, de ez nagyon vicces kijelentés volt Lou, Molly meg a
szüzesség..-röhögött tovább Nikky én 
egy nagy párnát azonnal hozzá vágtam majd a fiúk elkezdték
faggatni.
-Mi.?-Molly nem az, vagy mondjad már.-sürgette Zayn.
-Nikky kussolj.!!!!!!!!-kiabáltam rá.
-Jéé csúnyán is tud beszélni.-csodálkozott Niall.
-Igen tud, és nem nem szűz sőőt.-hadarta Nikky majd védekezni
kezdett, mert látta, hogy vörösödik 
a fejem.
-Nikky most már ne hagyd abba.-érdeklődött Harry is.
-Na jól van elmentek a fenébe.-mondtam és kimentem a szobából
flegmán végig néztem rajtuk é
lementem a konyhába egy kávért.
*10 perc múlva
Nagyba nézelődök ki a konyha ablakon majd hallottam, hogy 
valaki bejött a konyhába.
-Remélem mindent tudnak..-mondtam flegmán, mert azt
gondoltam Nikky az, de nem
-Nikky egy nagyon beszédes és aranyos lány minden kis részletet 
elmesélt.-monda egy perverz 
hang. Gyorsan megfordultam és Harryt láttam ahogy a konyha
ajtónak dőlve méreget.
-Remek.-emeltem fel kezeimet.Lassan elindult felém.
-Molly, ha ilyen vagy miért nem úgy viselkedsz nekünk miért
játszod az elérhetetlent.?-kérdezte 
Harry és egyre közelebb jött már rányomott teljesen az ablakra.
-Engedj el jó.?!-Az más helyzet...Nem vagyok én valami rongy,
hogy úgy vesznek és dobnak el 
ahogy akarnak.-próbáltam le tolni magamról Harryt, de
erősebbnek bizonyult.
-Ne kéresd már magad, annak sok srácnak miért engedted.?
-kérdezte és keze közé fogta a fejem,
majd meg próbált megcsókolni, de én lecsúsztam és négykézláb
gyorsan kimásztam a szorításból és 
kiszaladtam a konyhából majd bezárkóztam a fürdőbe és sírni
kezdtem.Nagyon mérges voltam 
Nikkyre, ismerem milyen pletykás, de ez szarul esett nem
haragudtam rá, mert nálla jobban nem 
sok embert szeretek de azért néha tudjon lakatot tenni a szájára.
-Molly jól vagy.?-kérdezte egy fiú hang.
-Nem..-mondtam szenvedő hangon.-Majd jól leszek, ha nem kell
többet veletek találkoznom.-sírtam 
tovább.
-Kérlek engedj be.!
Fel álltam kinyitottam és Niall állt az ajtóban, gyorsan
megfogtam a csuklóját majd berántottam 
magamhoz és bezártam az ajtót.
-Molly, Nikky elmesélt mindent...-mondta kicsit zavarban.
-Tudom, rájöttem mert azonnal kihasználták az alkalmat..
-fordítottam hátat neki és össze fontam 
karjaim a mellkasomnál.
-Ezt hogy értsem.-értetlenkedett.Felé fordultam és elkezdtem
kiabálni.
-Úgy, hogy a drága Harold már a konyhában majdnem
megerőszakolt úgy.!-kiabáltam és közben 
zokogtam.Közelebb lépett próbált meg ölelni, de én a nyakába
borultam majd szorosan átöleltem ő
körbe fogta a derekam is úgy ölelt.
-Ne sírj, Harry ilyen, sőőt mind ilyenek vagyunk nagyon 
szeretünk szeretkezni, csak tudod ezek 
után az ember azt hinné könnyen megkaphat.-mondta nekem
óvatosan.
-Persze, hogy tudom, épp ezért nem akartam, hogy Nikky 
elmondja, de már mindegy előbb utóbb 
rájöttetek volna, de ez így gyors volt és tudom, most mindannyian
átakarnak rajtam menni...
-Nyugi.-vigasztalt és szorosabban megölelt.Elengedtem majd
mélyen a szemébe néztem őszintének
látszott, majd lehunyta a szemét és közeledett felém, eldöntöttem
magamban, ha a fiúk megakarják
kapni azt a csajt akit Nikky leírt akkor meg kapják és ezentúl az a
Molly leszek itt velük akit eddig
rejtegettem, majd szenvedélyesen megcsókoltam.Vagy 5 perce
csókolózhattunk amikor valaki az 
ajtón dübörgött, szét váltunk majd kinyitottuk.
-Van valami probléma.?-kérdeztem unottan.
-Öhm..nincs jól vagy, de ahogy látom igen.-mondta zavarba Liam.
-Tökéletesen.-mondtam majd végig simítottam a mellkasát és
felmentem az emeletre a mi szobánk 
a hosszú folyosó végén van az első két szoba Zayn és Loué a
következő kettő Liam és Harry a mi 
szobánkéval szemben pedig Niallé van, már majdnem oda értem
amikor Harry kinyitotta az ajtaját 
és megálltunk egymással szembe.
-Öhm..-vakarta a fejét..-Bocsi.-mondta nekem.
-Tudod mit.?-Nem érdekel.!-mondtam neki majd két tenyerem a
mellkasára tettem és betoltam a 
szobájába, majd lábammal belöktem az ajtót és bezártam gyorsan.
-Őőő..okééé.-nézett furán Harry.
-Na mi van.?-Már nem arasz megdöngetni.-rángattam meg a
pólóját.
-Fura vagy.-nézett még mindig idióta fejjel.
-De az ágyban jó.-kacsintottam rá.-Tudod, arra jutottam, hogy
amilyennek Nikky leírt akkor 
úgy is fogok ezentúl viselkedni.
-Óó igen.?-húzta fel szemöldökét Harry.-Akkor nem bánod.?-ölelt
át hátulról és belemarkolt a 
fenekembe.
-És te ezt.?-kérdeztem majd én a férfiasságába markoltam.
-Azt hiszem nem.-vágta rá Harry majd felkapott és az ágyra
dobott és azonnal vadul megcsókolt én
azonnal lerántottam pólóját így rajta egy boxer volt rajtam meg a
2 fehér nemű. Ő azonnal a 
melltartón tépte le és melleimet kényeztette majd rátért a
lényegre, lassan lehúzta a bugyim és 
miközben húzta lefele végig csókolta az érintett területeket, majd
azonnal kezelésbe vette a csiklóm 
nem kellett sok idő felnyögtem ő pedig két ujját belém nyomta.
-H..Ha..Harry.-nyögtem ki nagy nehezen.-69 lécci most.!!
Nem kellett kétszer mondani hanyatt feküdt majd én rámásztam
és elkezdtük egymás nemi szervét 
a szánk és a kezünk segítségével kényeztetni. Nem kellett sok
elélvezett én nem tétováztam ráültem
csípőjére és elkezdtük a gyors"munkát". Lenyomtunk egy jó pár
menetet majd miután láttam 
rajta, hogy kifáradt leszálltam megcsókoltam felvettem a 2
ruhadarabot kimentem a szobából 
megtöröltem a szám és Zaynnel találtam szembe magam.
-Öö..szia.-köszöntem neki, mert kicsit megijedtem.
-Hallottam ám.-kacsintott nekem.
-Mit is.?-jött oda Lou is érdeklődve.
-Igen Molly mit is hallottam, gyere be szobámba és meséld el
nekünk.-nyújtotta felém a kezét Zayn.
-Miért zihálsz ennyire.?-emelte fel a szemöldökét Lou.
-Tudjátok mit.?-Menjünk be Zaynhez és elmesélem.!-mondtam
lazán és bementem az említett 
szobába a srácok nagyot néztek majd azonnal követtek.

3 megjegyzés:

  1. :DD imádom ezt a perverzséget :d kövit hamar :D

    VálaszTörlés
  2. Nekem nagyon tetszik és télleg perverz de hajrá és hamar kövit Molly de hirtelen váltott arculatot kivi leszek mi sül ki ebből :D ^^+

    VálaszTörlés
  3. Ohhh "Harry 69 most" kedvenc mondatom *-* :33 <3 awh koviiit

    VálaszTörlés