2012. november 23., péntek

Kilencedik fejezet...*




*...Nikky szemszöge...*

Ott ölelkeztünk a folyosón,és most tudatosult bennem az,hogy James-t  kihagyom a szerelmi életemből,és most CSAK Harryre koncentrálok.Ha minden jól alakul,akkor talán szerelem is lehet belőle.

-Harry beszélnünk kell!-mondtam miközben még mindig ölelő karjai közt voltam.
-Akkor beszéljünk.-letett,majd megfogta a kezem,és a szobájába felé húzott.
-Nem voltam veled teljesen őszinte.Régen olyan voltam,hogy volt egy pasim,élveztük egymás társaságát,és 'jártunk',de nem volt szerelem.James-szel picit megváltozott a helyzet.Ő már nem csak olyan volt,hogy csak szexre kellesz,és ez megfogott benne.Nem voltam még belé se igazán szerelmes.Te tegnap elvittél egy csodás helyre,egy csodálatos randi volt,még egy fiútól sem kaptam ilyen meglepetést.Meg se érdemlem!Az rátett egy lapáttal,hogy az éjjel nálad aludtam..félig,mikor Lou odajött szörnyen éreztem magam,és inkább elmentem.Reggel mikor bejöttél SMS-eztem. James-szel írtam,és ma találkoztam vele.Egy közeli parkban találkoztunk,és úgy mentem oda,meg ő is úgy jött a parkba,hogy mi egy párt alkotunk.Majd mikor ő a parkban megölelt és megcsókolt olyan fura volt.Nem éreztem vele magam jól,és mikor már éreztem a parkban,hogy nekem más kell,akkor elmondtam neki,hogy szakítunk,és akkor dühös lett,és én meg ijedtem,fogtam egy taxit,és egyenesen hozzád jöttem,és már tisztában vagyok azzal,hogy mit akarok.Sajnálom.-mondtam majd felnéztem rá.
-Akkor kiért is szakítottál Jameszel?-félre húzódott  a szája önelégült mosolyra.
-Harry.-ütöttem őt vállba,majd megöleltük egymást.
Egész végig csöndbe volt Harry,és csak figyelt,annyira örültem,hogy megértett.
-Ma hol alszol?-kérdezte.-Ma talán el tudom intézni Louis-t.
-Veled aludnék,de ma Mollyval kell.Beszélnem kell vele.-mondtam majd adtam egy puszit az arcára,és kimentem a szobából.

*...Este alvás előtt...*


*...Az ágyban fekszünk egymás kezét fogva Mollyval...*


-Nikky előbb te mesélj.-kezdte Molly.

-Na oké.Tegnap Harry egy olyan állati jó és romantikus helyre vitt,hogy csak ámultam.Csókolóztunk,vacsoráztunk,sétáltunk,majd este vele mentem aludni.Nagyon jó volt,de jött a vihar és Lou ilyenkor mindig Harryvel alszik,így megfogtam magam és eljöttem a szobába.Reggel Harry jött utánam,és bocsánatot kért,pedig nem is neki kellett volna,és utána taliztam Jameszel,és utána pedig kidobtam őt,majd Harryvel dumcsiztunk.Kb. ennyi.-fejeztem be.
-Most te jössz.-parancsoltam rá.
-Kérdezz!
-Kinél aludtál az éjjel?!.-kérdeztem.
-Nickkel.-húzódott mosolyra a szája.
-Komolyan?!-ültem fel az ágyra.-Vele is aludtál??
-Vele aludtam,és annyit változott 5 év alatt,kocka has,kidolgozott test,boxerben aludt mellettem,és flörtölgettünk egymással.
-De mi van Niall-al?Tudtommal ő nem is volt benne ebbe a 'Ijesszünk Mollyra'-játékba.-fejeztem be.
-Hát,megbeszéltünk mindent,de én megmondtam neki,hogy nem akarok jelenjel barátságnál többet..
-MI?!TE KIKOSARAZTAD A ONE DIRECTION ÉNEKESÉT?!NIALL HORAN-T?!-kerekedtek ki a szemeim.
-De mindig is tudtad,hogy oda vagyok Nick-ért.-harapdálta a száját.
-A szájharapdálásnak nem dőlök be!Múltkor is ezt csináltad Niall-nál,és mi lett belőle?!..-És nem csak futó kaland lenne?-kérdeztem tőle.
-Nem tudom Nikky...mondtam Niallnek, hogy majd az idő eldönti...de most Nickre koncentrálok...
-Jó értem..nehéz eset vagy..
-Bagoly mondja..te se tudsz dönteni James és Harry között.
-De.! Már döntöttem Harryt szeretem.!-mondta nagy magabiztossággal.
-Mennyi az idő.?-kérdezte Molly.
-1 óra.

*Kopogás*

-Igen.?-kiabáltunk egyszerre.

-Sziasztok zavarok.?-jött be óvatosan Zayn.
-Hát kicsit épp beszélgetünk.-mondta Molly.
-Jaj bocsi de Molly majd tudsz jönni kicsit szeretnék beszélni veled.-mondta zavarban Zayn.
-Őő..oké.-mondta Molly furán.
-Akkor gyere majd be nyugodtan.-mosolygott finoman Zayn Molly csak bólintott majd Zayn kiment.
-Ez meg mi volt.?-kérdeztem kicsit meglepődve.
-Ne nézz rám én se tudom..
Még beszélgettünk majd Molly elment én meg azonnal el is aludtam.

*...Molly szemszöge...*


-Szia.-köszöntem mikor beléptem Zayn szobájába.

-Na végre.-ugrott ki az ágyból és azonnal hozzám rohant fel kapott és szorosan ölelni kezdett.
-Zayn.?!-szóltam hozzá felvont szemöldökkel, de nem válaszolt csak ölelt.-Zaaayn.!-szóltam kicsit hangosabban.
-Ne haragudj kérlek..-engedett el a szorításból és megbánó arccal bámult a szemembe.
-Mért haragudnék.?
-Először is a kis tréfánk miatt másodszor mert most így letámadtalak.
-Már megbeszéltük el van felejtve.-mosolyogtam rá.
-Molly.-fogta meg a kezem.
-Igen Zayn.?
-Azt...azt szeretném kérdezni mit szólnál hozzá, ha mondjuk egyik este elmennénk vagyis elvinnélek valahova.?-mondta ki nagy nehezen.
-Húú..hát erre nem számítottam.-vakartam meg a fejem.-Nem tudom Zayn..mint barát a baráttal vagy...-folytattam kicsit zavarban..-mint akik randiznak.
-Huuuuu..-fújt ki egy nagy levegőt..-Hát tudod én az utóbbira szeretnék gyúrni.-mondta miközben a földre mosolygott zavarában.
-Zayn...nem tudom..most jelenleg nem tudom mit vagy kit akarok..-mondtam fájdalmasan.
-Értem akkor nem is zaklatlak tovább, Jó Éjszakát aludj jól.-mosolygott de láttam a fájdalmat az arcán lelkiismeret furdalásom lett, de inkább mint hazudjak és rosszul érezzem magam..
-Zayn.-szóltam utána az ajtóból.
-Igen.?-fordult felém.
-Szeretlek.!-mondtam mosolyogva.Rám mosolygott megint oda jött hozzám majd megint megölelt és én is őt.
-Én szeretlek Molly.-suttogta a fülembe majd adtunk 1-1 puszit és elköszöntünk vissza mentem Nikkyhez majd azonnal el aludtam.

*Reggel*

*...Nikky szemszöge...*

Reggel arra ébredtem,hogy Liam jön be a szobába és ébresztget minket.
-Liam?!Mi van?!-kérdezte Molly álmosan.
-Fotózásra kell menni!-mondta.Kipattantunk az ágyból,és felöltöztünk.

Majd 1 óra készülődés után,elindultunk.Most időben odaértünk Pierre szerencsére nem akadt ki.

-Remélem most már picit össze barátkoztatok,és nem lesz olyan nagy távolság tartás,mint az első fotózáson.-mondta Pierre.
-Talán már túl összebarátkoztunk.-nevetett Zayn.
-Na jó!Álljatok be!Zayn,Harry,Nikky,Molly,Niall,Louis,Liam ez a sorrend.-mondta mi pedig beálltunk.
-Fotózás után mozi?-súgta a fülembe Harry.
-Benne vagyok.-súgtam vissza.
-Harry,kérlek,ne kezdj ki minden modellel,koncentrálj a képekre!-mondta Perre,amit picit nagyon furcsáltam,mivel komoly minden modellel kikezd?! 
Nagyon jó volt a fotózás,csináltunk egy csomó olyan képet,ahol  a fiúkkal elég forró  helyzetben vagyunk.
-Molly!Még nem megyek haza,csak később.Picit kiszellőztetem  a fejem.-mondtam neki.
-Oké.


*...Molly szemszöge...*


*...Taxiban...*

-Nikky?!-kérdezte Louis.
-Elment kiszellőztetni a fejét.-válaszoltam.
-Ekkora hazugságot.-mondta Niall nevetve.
-Miért lenne hazugság?!-kérdeztem vissza.
-Nyilvánvalóan Harryvel nyáladzik egy parkban a padon.-mondta Zayn.

Még csak most tűnt fel,hogy Harry nincs is itt. Nikky hazudott!?Vagy én nem tudom,ezen nem is gondolkoztam tovább,majd ha hazaért kiszedem belőle.
-Felhívom Harryt.-mondta Lou.
-Lou,ne kezd már megint!Miért kell mindent tönkretenned?!-kérdezte Zayn.Ezt nem értettem.
-Valaki elmagyarázná.-mondtam mosolyogva.
-Mikor Harry és Nikky elmentek randizni,Harryt folyamatosan hívogatta,hogy megzavarja a randit.Este vihar volt,és olyan oknál fogva,hogy 'ha vihar van mindig Harryvel alszom' ezzel csakugyan megzavarta a kettesben levést.És most megint hívogatná őket.-magyarázta Zayn.

-Lou?!Te utálod Nikky-t vagy mi?!?!?-vontam őt kérdőre.-Fiatalok,miért akarod őket szétszedni?!-mérgelődtem. Lou lehajtotta a fejét,mind aki megbánta volna tettét,de tuti nem bánta meg,ezért írtam egy SMS-t Nikkynek.

''Telefonokat kikapcsolni!Lou akcióba kezd!''
*...Nikky szemszöge...*

Mikor megcsörrent a telefonom,láttam,hogy SMS jött Mollytól.
-Szóval telefonokat kikapcsolni,üzeni Molly,mert Lou akcióba kezd.-mondtam Harrynek,mikor a mozi felé tartottunk.-Szóval Lou utál.-fejeztem be.
-De hogy utá
l!-mondta Harry felém fordulva.-Féltékeny!Tudom,hogy beléd is meg Mollyba is szerelmes,és nem akarja,hogy összejöjjünk.-mondta Harry.

*Mozi
*Beültünk egy romantikus filmre.Nagyon jó volt a film,mikor már vége lett a filmnek elindultunk sétálni.


*...Molly s
zemszöge...*

*...Eközben...*
Mikor a fiúakkal hazaértem,mind ledőltünk a kanapéra.
-
Mit fogunk ma csinálni??-kérdeztem.-Bulizzunk egy nagyot..jó sok piával.-mondta Niall.-Oké.-mondtuk egyszerre.-Molly?!Hívd át azt a Nick barátodat is,úgyis megszeretnék vele ismerkedni!-mondta flegmán Niall.
-Szíves örömest!-mondtam vissza Niallnak flegmán.
Kimentem a nappaliból az előszobába és felhívtam Nicket.

-Szia Molly mi újság.?-szólt boldogan a telefonba Nick.
-Szioo nem sok, de nem lenne kedved, ma bulizni itt a srácoknál sok pia lesz.-mondtam boldogan.
-Jajj ne haragudj, de most nem jó..esküszöm be pótoljuk.-mondta szomorúan.
-Ohh..értem nem baj jó legyél.-mondtam kicsit búslakodva.
-Télleg ne haragudj szeretlek.-köszönt el.
-Én is szia.-majd letettem.
Vissza rogytam a kanapéra melléjük.
-Na.?-kérdezte Liam.
-Nem jön..-mondtam mérgesen, ducisan, flegmán és szomorúan egyszerre.
-Hahh.-röhögött egyet Niall ránéztem ilyen elég lenézően majd ki mentem a konyhába.
-Molly akkor most mi lesz.?-kérdezte Lou.
-Kérdezd az okos barátodat.-mondtam flegmán és egy banánt kezdtem kibontani.
-Melyiket.?-röhögött.
-A szőkét.-mondtam majd bekaptam a banánt.
-Hmm.-húzta perverz mosolyra a száját Zayn miközben jött a konyhába.
-Nejröjöngjéls.-mondtam miközben a banán darabot csócsáltam.
-Igen én is pont erre gondoltam.-röhögtek mind ketten.
-Na szóval.-röhögtem én is.-Azt mondtam ne röhögjél.
-Nem röhögtem cs..
-Csak te már más hol kalandoztál.-bögdöste Lou.
-Na ja.-mosolygott.
-Akkor banánt szopogatsz vagy bulizunk.?-kérdezték.
-Banánt elszopogatom utána bulizhatunk.
-Mást is khmkhm..szop....ogathatsz.-mondta ki kicsit akadozva Lou.
-Hm.?!-néztem rá idiótán.
-Szerintem hagyjuk.-röhögtek.
-Tijujájokr.-mondtam megint teli szájjal.
Miután megettem kerestünk valami értelmes elfoglaltságot..aha értelmes...szavazással döntöttük el mit csinálunk...és 1-4-re vesztettem..
-Nem fer..nem játszok.-mondtam durcisan.
-Sajnos itt nincs ilyen.-kacsintott Liam.
-Jó mind1..örüljetek.-adtam be a derekam.
A játék nem más mint vedelős póker vetkőzéssel egybe kötve párokat kellett alkotni de 5-en voltunk így 3-2...
-Ki-kivel lesz.?-tettem fel a költői kérdést.
-Én Niallel.!-mondta Liam.-Ti pedig maradtatok 3-an.-röhögött.
-Kösz..-mondtam flegmán.
A szabályok.:
1.A nyertes csapat kiválaszt egy embert a másik csapatból és ők mondják meg mennyit kell igyon és melyik az az egy ruhadarab amit le kell, hogy vegyen de a csapat társak vehetik csak le.
2.Ha nem hajlandó végre hajtani büntető munka következik amit KÖTELEZŐ megcsinálni..(jobban jár szerintem mindenki ha az első szabályt betartja..)
És elkezdődött az est...

4(!!) Komi és következő fejezet.:) puszi Nikky&Medy ♥ 

6 megjegyzés:

  1. #FirstKomi:$
    Szuper jó csajok, mint mindig :D
    Niall babe ne flegmulj.:DD Zayn kicsit meglepett, bár tudtam, hogy mi a helyzet, de akkor is.:'D
    Várom a következőt ! <3

    VálaszTörlés
  2. BANANFOREVER<3<3<3 es megint csak masodik komi:cc na mindegy.. van egy sejtesem h kinek kell majd mit levennie kirol:$$$ nagyonjo hamar kovit<3

    VálaszTörlés
  3. Kövittt <3 van egy olyan sejtésem hogy a következő rész a perverz részek közt lessz :D naon jó a blogotok <3

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetsziik!!!Tele van meglepikkel és perverzségekkel....egyszerűen imááddoom!! ::D ♥ :P

    VálaszTörlés
  5. Ohhhh a kis alap jatek a vetkozos poker :333 grr kovit :D

    VálaszTörlés