2012. november 18., vasárnap

Negyedik fejezet...*


-Tudjátok mit.?-Menjünk be Zayn-hez és elmesélem.!-mondtam 


lazán és bementem az említett szobába a srácok nagyot néztek 

majd azonnal követtek.

Leültem Zayn ágyára ők bejöttek becsukták az ajtót leültek 

mellém a két oldalra majd figyelmesen néztek.

-Szóval, mielőtt belekezdek kaphatok egy pólót mert fázom.!-

néztem Zaynre ő fel állt keresett egy pólót majd én fel vettem.

-Akkor már minden oké.?-kérdezte Lou.

-99%-osan.-mosolyogtam.-Tudjátok az történt, hogy Nikky 

elmesélte, milyen vagyok és igazából szeretek vad lenni meg 

perverz stb, de igazán én az a lány vagyok akit először 

mutattam...néha elegem van belőle és akit nagyon jól ismerek 

kinyílok, csak mivel Nikky már beavatott titeket úgy döntöttem 

akkor leszek az a Molly.

-Igen igen, értjük, de még is mit hallott Zayn amitől úgy 

lihegtél.!-faggatott Lou tovább.

-Szerintem nagy fiúk vagytok és rájöhetnétek magatoktól is.!-

mosolyogtam a földre.

-Mond már ki a te szádból akarom hallani.-megfogta az állam 

Lou és maga felé fordított közben csillogó szemekkel nézett rám.

Rá mosolyogtam majd mondtam.:-Lefeküdtem Harold Styles-al.!-

nevettem majd hátra dőltem Zayn ágyán boldogságomban és a 

számat harapdáltam
.
-Hmm.-Ezek szerint jó volt.-mosolyogtak perverz fejjel
.
-De még mennyire.-vágtam cuki önelégült fejet.-Mostmár 

mehetek.?

-H.hát persze.-dadogtak össze vissza.

-Ez nem valami meggyőző.-néztem rájuk furán.

-Nem akarsz ma velem aludni.?-nézett rám szinte már könyörgő 

tekintettel Lou.

-Héé haver ezt én akartam megkérdezni.!-vágta tarkón Zayn 

Lout.

-Bocsi Lou de nem.-mosolyogtam finoman.

-Hahaha, mert velem alszik.-vágott önelégült fejet Zayn.

-Nem veled se, a saját ágyamban alszom.-mosolyogtam majd 

kimentem.

Elkezdtem gondolkozni, hogy milyen hülye vagyok, nem kellett 

volna már a 3-dik napon lefeküdni az egyikükkel, ráadásul 2-vel 

smároltam is és mindegyikkel flörtöltem, ez rekord Molly túl tettél

a saját napi max 2 srácnál grat hivatásos ribi lettél.Miközben így 

gondolkoztam és vertem homlokon magam egy hang zavart meg
.
-Öhm..Molly te mit csinálsz a folyosón egyedül és miért dörmögsz

magadban.?

-Jajj Nikky..őő..őhm tudod...ajj ki fogsz akadni..-mondtam neki 

majd bementünk a szobánkba
.
-Na mi van mi történt.?-Mi vagy kié ez a póló.?

-Zayné..és ami a leggázabb.-kezdtem de

-TE LEFEKÜDTÉL ZAYNEL.?-Nikky közbe vágott.

-Dehogy is..-forgattam a szemeim.

-Hú hála az égnek kicsit gyors lett volna.-nyugodott meg Nikky 

majd ivott egy korty vizet.

-Zaynnel nem..Harryvel..feküdtem le.-néztem rá megbánóan, erre

ő kikerekedett szemmel telibe köpött a vizzel.

-HOGY MI VAN.?????-akadt ki.

-Igen..tudod, nagyon dühös lettem rád mert minden apró részletet 

kipletykáltál rólam és Niall jött vigasztalni csókolóztunk a 

fürdőbe.-mondtam de megint félbe szakított.
-Ezért lefeküdtél Harryvel..télleg kúrva logikus.-tapsolt meg..
-Meg várnád míg befejezem.-mondtam flegmán és szem forgatva.

-Mondjad, de már mindegy megcsináltad...-mondta ő is flegmán.

-Hát ok..azért befejezném az engedelmeddel..

-Csak parancsolj.-tárta szét a karját.

-Köszönöm...szóval jöttem fel a lépcsőn és még ezek előtt a 

konyhában Harry rám mászott nagyon durván..-itt elmeséltem 

Nikkynek részletesen az említett helyen történt dolgokat.-amikor 

meg felértem már miután Niall megvigasztalt pont kilépett a 

szobájából és dadogott össze vissza majd én meg mondtam neki 

hogy tudod mit nem érdekel és betoltam a szobába majd bezártam 

ő furán nézett majd szemrehányóan mondtam ha Nikky úgy írt le 

hát úgy viselkedek erre ő azonnal kérdezte, nem bánom-e erre a 

fenekembe markolt aztán én is kérdeztem tőle és a farkába 

markoltam aztán a többit meg úgy is tudod, nem részletezném..

-Húúúúúú..hát sűrű reggeled volt, de állj még nem tiszta hogy 

került rád Zayn pólója.?

-Ja, miután Harryvel végeztünk tök fáradtan és izzadtan kijöttem 

majd Zayn állt az ajtóban és pimaszul mosolygott és mondta, hogy 

mindent hallott ekkor jött Lou aki kérdezte mit hallott és miért 

zihálok ennyire aztán bementünk Zaynhez kértem egy pólót majd 

elmeséltem nekik...

-Komoly...a lényeg a lényeg az én hibám..-nézett rám.

-Hát igen..-fontam össze a karom a mellkasom előtt.-De nem 

haragszom, mert tudod te köcsög, hogy mennyire szeretlek és te is 

engem, és előbb utóbb úgy is kiderült volna.-mosolyogtam 

halványan.

-Ez az én Mollym szeretlek.-pattant föl és megöleltük egymást.

Majd ő felöltözött és azt mondta el kell mennie majd jön ne 

várjuk nem mondta hova megy különös...de remek..most itt 

maradok 5 kanos sráccal akik azt hiszik most mindenkivel lefogok 

feküdni OMG inkább ki se megyek.Én elmentem letusolni, hajat 

mosni hallottam Nikky kiabált, hogy elmegy én is vissza majd 

nyugodtan elvégeztem a dolgom majd elindultam most már enni 

valamit mert már (és itt ránéztem a telómra) délután 2.??!! Te jó 

ég az kemény..Le futottam a lépcsőn be a konyhába hát mind az 

5-en ott ültek.

-Szia.-köszöntek.

-Hali, mi a helyzet mit csináltok.?

-Öhm...ülünk.?-vágta rá Liam.

-Aha látom tág válasz.-válaszoltam én is olyan stílusba mint ő 

majd a hűtőhöz mentem.-Ez komoly.?-Meg ettetek mindent.?-

emeltem rájuk a tekintetem.

-Bocsi, de alig volt itthon valami és mi már reggeliztünk..-mondta 

Lou.

-Értem, akkor fogyózok...-mondtam hidegen és becsuktam az ajtót 

majd lehuppantam melléjük és felvettem az arc kifejezésük.

Vagy 5 perce ültünk néma csöndben ki-ki egymást ki a földet, 

plafont bámulta.

-Ezt fogjuk egész nap csinálni.?-kérdezte Niall.

Itt mind rá néztünk és olyan.:-Mondj jobbat fejjel bámultunk rá.

-Menjünk kajálni, vagy rendeljünk mert érzem, hogy Molly éhes.

-Nem Niall szerintem te vagy az haver csak Mollyra kened..-vágta 

rá Harry.

-Nem látod szegény már sorvad el és még ő akar fogyózni.-

mutogatott rám Niall sajnálkozva.

-Hajajj van itt ami lemenjen.-mondtam nekik.

Itt mind rám néztek ilyen.:-Te nem vagy normális fejjel.

-Ha tovább fogynál már össze lapítanánk az ágyba.-nevetett Zayn.

Itt nagyon mérgesen ránéztem ő levágta és inkább befogta.

-Remélem elmeséltétek egymásnak.-mondtam hidegen és az 

asztalra könyököltem.

Nem szóltak egy szót se csak kerülték a tekintetem.

-Szóval igen..-mosolyogtam a földre.

-Egy szóval se mondtuk..-mondta Liam.

-Hallgatás beleegyezés.-magyaráztam majd elindultam vissza a 

szobánkba.Gondoltan felöltözök kicsit melegebben és elmegyek a 

városba shoppingolni.Így is tettem.

*...Niall szemszöge...*

Nikky elhúzott valahova nem mondta senkinek hova azt mondta 

majd jön hát jó...De most Mollyn kicsit ki vagyok...Nikky, hogy 

elmondta a dolgait nagyon magára vette és szerintem igazából 

nem ilyen csak néha és hogy eleget tegyen neki le is feküdt 

Harryvel..ami miatt tiszta ideges vagyok mert kezdem megszeretni 

Mollyt már többet érzek iránta mint egy szimpla lakó társ vagy 

munka társ vagy 1 napos kaland valami más benne hmm nem 

tudom..Reggel lejött és mi pont akkor hallgattunk el mert 

Harryék elmesélték mi történt és eddig Harry áll nyerésre (mint 

mindig..) már mind kettőjükkel csókolózott és az egyikkel le is 

feküdt..nem gondoltam, hogy ilyen könnyű lesz de már mindegy 

én már nem nagyon akarom ezt a fogadás dolgot..nem bábok...de 

a többiek még versengenek ezért én is maradtam. Molly aztán 

rákérdezett, hogy tudja-e már mindenki nem válaszoltunk erre ő 

mondta igen majd elment.

-Utána kéne menni nem.?-kérdeztem.

-Ki megy.?-Ki lesz a következő kuncsaftja.?--viccelődött Harry.-Ő 

volt nekem az eddigi legjobb de halál komolyan nem néztem 

volna ki belőle.-mondta elismerően.

-Azért szerintem nem egy ruha darab amit akkor próbálunk fel 

amikor akarunk.-mondta hidegen Zayn erre mindannyian 

helyeseltünk Harry is kicsit bánta.

-fel megyek hozzá.-mondtam majd választ nem várva felsiettem.

Az ajtóban állva kopogás előtt hallottam, hogy beszél ezért 

hallgatóztam kicsit.

-Nem..tudom de most mit csináljak...megtörtént...de nem tudom 

oké jól néz ki és tök jó fej és télleg jó volt vele de én a másik iránt 

többet érzek..-hallottam Molly szavait amint valakivel beszélt.

-Megpróbálok, de ezek után nehéz lesz magamat adni azt hiszik 

ilyen olcsó zsákmány vagyok Nikky miatt és, hogy Harrvel is 

lefeküdtem meg reggel kaptam azt a csodálatos csókokat Nialltől 

és utána még vigasztalt is..jajj olyan jó pasi és érzem rajta ő 

közülük aki nem használja ki a lányokat meg még Liam is, de 

Harry és Zayn nagyon..de Niall ahhhw.-itt akaratlanul is 

mosolyogtam létezik.? Molly belém szeretett pedig lefeküdt 

Harryvel, hmmm...kíváncsi vagyok még mik lesznek itt.Gyorsan 

bekopogtam.

-Jujj várj valaki kopogott.-hallottam ahogy suttog, majd 

kikiabált.-Igen ki az.?

-Niall zavarok.?

-Basszus Niall leteszem majd besz szio puszi szeretlek.-zárta le 

halkan a telefon beszélgetést.-Persze gyere csak.

-Szia nem zavarsz gyere nyugodtan.-köszönt előttem majd 

megveregette maga mellett az ágyat jelezve feküdjek mellé.

-Szia, akkor jó.-mondtam én is becsuktam az ajtót majd 

lehuppantam mellé.-Mi a helyzet.?Hogy vagy.?-fordultam felé.

-Semmi és jól.-nézte a plafont.

-Aha..nekem ne hazudj.-simogattam meg a kezét.

-Hát jó.-vett egy mély levegőt majd kifújta és ő is felém fordult és 

elkezdte.-Tudod, igazából kutyául érzem magam hülye ötlet volt 

ez, hogy "ön magam adom" duma...nem olyan vagyok, hanem 

akit először mutattam persze néha ki az aki nem vadul be olyanok 

közt akit jól ismer.De most Nikky szennyest teregetett és kitálalta 

a kis titkaim..jó nem vagyok szent mert már vagy 7-8 sráccal 

voltam akit max 1-2 napja ismertem, de csak 1 éjszakára és utána 

szevasz többet hírét nem hallottam, de most meg egy olyan 

emberrel akiről sejtem milyen és erre lefekszem vele..úristen és 

együtt kell lakjak vele.-hadarta az egészet.

-Értem..nyugodj meg..nem kell úgy viselkedned, ha nem 

akarsz..igen hülye ötlet volt, mert ha újra a régi leszel folyton fel 

hántorgatják, hogy na mi van ne játszd a szüzet dumájukat...-

mondtam neki.

-Tudom és épp ez az...-dőlt hátra majd a párnát a fejére nyomta.

-Naaa..kérlek ne csináld ezt majd én segítek.-fogtam meg a kezét.

-Tessék.?-Hogy.?-kérdezte.

-Kitaláljuk ketten együtt.-mondtam.

-Remélem sikerül...-mosolygott halványan.Felültünk mindketten 

és egy hosszas ölelést adtunk egymásnak olyan jól ölel 

megnyugtat.

-Na akkor én viszont készülök.-mondta.

-Mi.?Hova mész.? -kérdeztem meglepetten.

-Kicsit járok a városban.

-Értem.!Egyedül.?

-Igen jó lesz egy kis magány.-mosolygott a földre.

-Értem, akkor nem is zavarok.-mondtam majd fel álltam.

-Niall.-mondta utánam kicsit hangosabban mielőtt kiléptem volna 

az ajtón.-Köszönöm.-mondta vidáman.

Rámosolyogtam és biccentettem egyet, majd lementem a fiúkhoz.

-Na mi a helyzet.?-kérdezte Liam de nem vette le a szemét a Tv-

ről ránéztem és a Toy Story ment...tipikus...soha nem unja meg..

-Beszélgettem Mollyval.-mondtam egyhangúan majd beültem 

Liam és Harry közé.

-Mégis miről.?-kérdezte Zayn.

-Beszélt rólam.?-nézett gyorsan rám Harry.

-Beszélt..mindannyionkról..

-De mit.?-kérdezte megint Zayn.

-Jajj istenem....majd ha elment elmondom.

-El megy.?Mégis hova.?-vágott pánik fejet Lou.

-Azt mondta egy kis magányra vágyik és sétál egyet.-mondtam.

-Jaa.-mondták egyszerre.

*...Nikky szemszöge...*

Eljöttem otthonról, mert kaptam egy SMS-t James és mondta 

beszélnünk kell..háát kíváncsi vagyok így eljöttem és már vagy 2 

órája beszélgetünk a kávézóba nagyon aranyos és igen sajnos 

nem tudom elfelejteni mindenből ő volt nekem az első..talán még 

szeretem vagy nem is tudom, de most nagyon jól érzem magam 

vele.

-Nikky.-csettintett előttem.-Itt vagy.?-Föld hívja Nikkyt.

-Jajj bocsi csak kicsit elbambultam.-nevettem.

-Azt látom mintha megszállt volna valaki.-Még mindig jó veled 

beszélgetni.-mosolygott rám és átcsúsztatta az asztalon a kézét az 

enyémre.

-James.-húztam el a kezem.-Veled is.-mosolyogtam halványan a 

földre.-De...mond el hogy miért kerestél fel ennyi idő után pont 

ma.?-tértem a lényegre.

-Fejjel a hideg vízbe, de számítottam rá.-mondta mosolyogva, de 

mégis zavarban.-Igazán oka nincs, de megláttam egy közös 

képünket és nosztalgiáztam vissza emlékeztem mindenre és 

elgondolkodtam, hogy mi igazán miért is mentünk szét hisz 

annyira szerettük/szeretjük egymást..volt az a dolog, hogy a videó 

kikerült és megtudták, de azóta rég elcsitult az ügy és hiányzik 

minden porcikád szeretlek még mindig Nikky.-nézett rám 

meggyötörten őszintének tűnt.

-Hát James...erre igazán nem számítottam..-vakarta meg a fejem.-

Tudod, ha így átgondolom télleg nincs valós oka mert szét 

mentünk csak sok támadás ért minket amikor együtt láttak még 

több és ezért döntöttünk a szakítás mellett, de tudod nem tudlak 

elfelejteni..-mondtam ki nehezen.

-Ez, most azt jelenti, hogy adunk egymásnak még egy esélyt.?-

kérdezte reménykedő csillogó szemekkel.

-Háát..nem is tudom..van most egy srác aki tetszik nekem, de ő 

más világ mint én így nem tudom, gondolkozok még rajta.

-Értem.-vágott fancsali képet és kevergette a kávéját majd bele 

kortyolt és bámult kifelé az ablakon.

-Jézusom már ennyi az idő jól elment az idő.-mondtam majd hozzá 

tettem.-Ha az ember olyannal tölti akit szeret és jó társaság.Rám 

mosolygott majd megfogtuk egymás kezét.

-Mért mennyi az idő.?-kérdezte aranyosan.

-Fél 7.

-Te jó ég.-nevetett fel.

-Azt hiszem én megyek.-mosolyogtam.

-Rendben haza kísérhetlek.?Illetve vihetlek.?-kérdezte.

-Ha nem nagy teher.-mosolyogtam rá kedvesen.

-Hülyéskedsz ezer örömmel.-pattant fel majd felsegített az 

asztaltól és indultunk a kocsihoz az úton beszélgettünk és 

megbeszéltük, hogy majd hívom és beszélünk, 10 perc alatt haza 

értünk elköszöntünk 2 puszival és egy öleléssel.

*...Harry szemszöge...*

-Húú..hát nem tudom mit mondjak..-vakartam meg a fejem.

-Miért csinálta, ha igazán nem olyan ezek szerint Nikky is túlzott.-

mondta Zayn is.

Miután Niall elmesélte Mollyval mit beszélt elgondolkoztunk a 

dolgokon Molly dögös aranyos kedves volt ma és elvileg az igazi 

arcát mutatta de azt mondta Niall ezt csak ezért, hogy Nikkynek 

igaza legyen..de mint kiderült Molly valójában olyan mint ahogy 

első napon megnyilatkozott és csak néha ilyen vad és perverz mint 

mindenki..így arra jutottunk hagyjuk a fogadást és normálisak 

leszünk ha a lányok akarnak valamit majd szólnak.

-Srácok mondanom kell valamit.-szólalt meg Niall.

-Mondjad.-mondtuk.

-Én szeretem Mollyt.

-Igen mi is.

-De nem..én többet érzek mint barátság ő az a lány akit eltudok 

magam mellett képzelni.

-Ohh..de ha ő ezt nem így gondolja.?-mondta Liam.

-Majd kiderül..-mondta Niall.

-De mi van ha neki más tetszik..a lányok kiválasztanak valakit és 

vele akarnak össze jönni, de ha az a lánnyal a srác nem akar 

össze jönni akkor mi van.?-kérdezte Lou.

-Mire célzol.?-kérdeztem.

-Nem akarok bunkó lenni, de ha mondjuk Nikky össze akarna 

velem jönni én finoman elutasítanám.-vakarta meg a fejét Zayn.

-Háát...nekem meg pont ő tetszik.-mondtam nekik.

-Kajak.?Akkor miért Mollyval feküdtél le.-flegmázott velem Lou.

-De komolyan..-mondta Niall is.

-Jó mind egy ő rántott be és kúrva jól néz ki és nem hagyhattam 

ki már a fogadás miatt se.-mondtam lazán.-Ha mondtad volna 

Niall neked kell akkor leállok, de késő bánat.

-Jó mind egy..tisztázzuk kinek ki tetszik..-zárta le Niall.-Mind 

kettő dögös, de Mollyt jobban ismerem vele többet beszéltem így 

őt mondom, de lehet ha Nikkyt jobban megismerem ő lesz a belső 

tulajdonságuktól függ..igazából mind kettőt mondom.-mondta 

Liam.

-Én Nikkyt mondom.-mondtam.

-Én Mollyt.-mondta Niall.

-Én is Mollyt.-mondta Zayn.

-Én azért Mollyt mert Nikkyvel én se sokat beszéltem, de ugyan az 

mint Liam-nek csak nekem jobban tetszik Molly arca.De nem 

tudom majd kiderül.

-Jó akkor 2 Molly 1 Nikky és 2 aki mind kettőjüket mondja de 

inkább Mollyt mert Nikkyvel még nem sokat beszéltek...hmm 

ebből az jön le, hogy Molly jobban megnyílik, de Nikky többet 

beszél csak ő mindenkivel Molly meg négyszemközt szeret ő 

csöndesebb Nikky a társaságot szereti.-mondtam gyorsan ekkor 

Nikky lépett be a nappaliba.

-Sziasztok srácok.

-Jajj hát te.?-néztünk furán.

-Most jöttem,mi a téma.?-kérdezte kedvesen majd leült közénk.

-Semmi.-mondtuk egyszerre kicsit zavarban majd ettől még 

gázabb lett.

-Aha, furák vagytok.-nézett ránk.-Van valami kaja.?Éhes 

vagyok.-dörzsölte a hasát.

-Most, hogy mondod én is.-értett egyet Niall.

-Van kaja rendeltünk meleg ételt a konyhában van csak már tuti 

kihűlt sok van és én is éhes vagyok uzsonnázzunk.-mondtam én is.

-Akkor már mindannyian együnk.-mosolygott ránk Nikky.

-Helyes.-mondtuk ezt is egyszerre majd ki mentünk mind a 

konyhába majd kiválasztotta mindenki a saját kajáját 

megmelegítettük leültünk elkezdtünk enni közben beszélgettünk 

jó sokat beszéltünk így Nikkyt is jobban megismertük uzsi után 

kiültünk a teraszra sütizni és ott is beszélgettünk.Molly is szóba 

került, hogy hol van mert már este fél 9 van..de nem hívjuk majd 

jön, ha 10-ig nem jelentkezik hívjuk majd utána keressük..Nasi 

közben is beszélgettünk Nikky eszméletlenül aranyos lány azt 

hiszem meg kell tennem az első lépést mielőtt a srácok 

megelőznek.
M *...Nikky szemszöge...*
Mikor bejöttem a teraszról, egyenesen a szobámba mentem és 

utánam jött Harry különös mindig ő jön..

-Zavarlak?-kérdezte.

-Nem.-felvettem egy műmosolyt és ledőltem az ágyra.

-Valami baj van?-dőlt le mellém.

-Nem...Vagyis igen.Vagyis nem tudom mit csináljak.-közben 

bámultam a plafont.

-Nem tudom most miről beszélsz,de ha elmondanád lehet hogy 

tudok segíteni.-Tudod James a volt barátom...Ma találkoztam vele és újra akarja velem kezdeni..

-Szereted őt?-kérdezte.

-Nem!Vagyis azt mondtam neki,hogy még gondolkodom rajta,de 

nem tudom eldönteni.-mondtam.-Szeretnéd,hogy segítsek?-

kérdezte.

-Hogyan tudnál segíteni nekem a döntésbe?!-fordultam feléje az 

ágyon.-Így!-és odahajolt hozzám és megcsókolt.

-Harry.! KÉrlek ne.! Nem akarok még egy olyan fiút aki játszik és 

csak leakar feküdni velem...

*...Molly szemszöge...*

Olyan 4 körül eljöttem sétálgatni kiszellőztetni a fejem és 

gondolkozni de már lassan este 10 haza kéne mennem és már 

kicsit fázok is, de London nagy és ma a félét körbe sétáltam az 

biztos nagyon jól esett és ami fura, hogy néhány rajongó is oda 

jött hozzám, de ezt megszoktam, de a fura az benne, hogy a srácok 

rajongói jöttek már kiadták a fotó sorozatot egy tini magazinnak 

ők felismertek és egyből jöttek a kérdésekkel..voltak jó fejek, 

támadóak és csak irigyek is. Vásároltam 1-2 dolgot ajándékot is 

vettem pár apróságot és igazából mind ugyan az..Ha már 2 hétig 

együtt lakunk és ahogy a 2 nap eltelt elég jóban leszünk sőt..Így 

hát vettem egyen nyakláncokat mindegyik ezüst és egy-egy 

galamb van rajta ami a szeretet, béke és szabadság jelképe.

-Áúcs.-mondtam majd a földön találtam magam.

-Jól vagy.?-Nagyon elkalandoztál.-jött oda hozzám egy idegen 

felsegíteni.

-Persze, persze jól vagyok és köszönöm, csak igen kicsit télleg 

elkalandoztam.

-Kicsit.?-nevetett a srác ahogy a lámpa fényből láttam ugyanis 

egy oszlopnak mentem neki ő meg felsegített.

-Jó oké nagyon belemerültem a dondolataimba..

-Észre vettem, amúgy Nick vagyok.-mondta miközben én 

felszedtem a zacskókat amiket elejtettem.

-Örülök én pedig Mol..-nyújtottam neki a kezem de észre vettem, 

hogy ki az.-NICK.????????

-MOLLY.?.kiabált ő is majd egymás nyakába ugrottunk.

-Mi van veled úristen te egyre szebb leszel és mit keres itt ilyenkor 

egyedül.?

-Velem mi van már vagy 5 éve nem láttalak nagyon hiányoztál.-

mondtam neki.

-Barna hajad volt hogy kivilágosodtál és sokat fogytál hány éves 

vagy.?-kérdezte.

-Igen sokat változtam, beindult a modell szakmám is és már 18 te 

pedig 23 ha jól emlékszem.-mosolyogtam.

-Így igaz Molly gyönyörű vagy örülök, hogy modell vagy mindig 

is az szerettél volna lenni emlékszem mennyit gonoszkodtunk 

veled Drakel.-röhögött gonoszan.

-Igen...emlékszem...köcsögök voltatok mindig mondtátok, ha így 

nézek ki soha nem leszek modell..-vertem egyet a vállába.

-Áú..jól van ne de be kell vallani nem voltál egy szépség, de 

most...-mondta csillogó szemekkel.

-Most.?

-Gyönyörű vagy.-mosolygott.

-Ohh köszönöm.

-Amúgy merre.?

-Megyek haza..illetve ahol épp lakom.

-Nem otthon laksz.?Nikkynél.?Baj van.?-kérdezte aggódva.

-Dehogy, csak apuék úgy tudják Nikkynél lakom mert az új 

fotóstúdió hozzá van közelebb.

-Értem akkor hol laksz, ha nem Nikkynél.?

-Induljunk el és elmesélek útközben mindent.-mondtam, majd 

beszélgettünk mindenről elmeséltem neki min mentem keresztül 

az 5 év alatt, hogy ő eltűnt és mi történt meg, hogy most mi a 

helyzet.Nick ugyanis a bátyám legjobb barátja vagyis volt...mert 

elköltöztek Ausztráliába mert a szülei ügyvédek és 5 éve egy nagy 

ügyet kellett vállalniuk és emiatt elköltöztek oda az ügy 2 évig 

tartott majd végleg kint maradtak, de közben Nick felnőtt és 

elköltözött ott megismerte a barátnőjét de 3 év múlva szakítottak 

így ide vissza költözött ahogy megtudtam fél éve szakítottak mert 

megcsalta a lány és ő inkább vissza jött ide pont tegnap jött vissza 

és felakart keresni minket, de így már minden jó, hogy össze 

futottunk megbeszéltünk mindent és mondta holnap átmegy 

hozzánk de megígérte nem szól a kis titkomról Nickbe amióta csak 

ismerem szerelmes voltam, de mivel a bátyám haverja így nem 

volt semmi és 5 évvel idősebb is mint Drake így olyan mintha a 

bátyámmal járnék Nicket pólyás korom óta ismerem és abban a 

tudatban voltam, hogy ő a bátyám, de többet éreztem iránta 

mindig amikor a kamasz korba léptem igazán beleszerettem és 13 

évesen amikor kiköltöztek még 3 évig bele voltam zúgva 

lefogytam és teljes stílust változtattam össze törte/törtem a szívem 

azzal, hogy beleszerettem pedig nem lett volna szabad ő volt az 

első szerelmem de már 2 éve nem is gondoltam rá csak éltem az 

életem modell lettem meg az 1 éjszakás kalandok..így Nick a 

régmúlt homályába veszett, de most nagyon felkavart úgy érzem 

az űr kitöltődött a lelkemben lehet, hogy még mindig szeretem.?



3Komi és jön a kövi!♥ *-* (betartjuk!!) :)

6 megjegyzés:

  1. Hát ez fantasztikus lett!Nekem nagyon tetszik és siessetek a kövivel!!:) *-*

    VálaszTörlés
  2. Kikúrt jó lett mint már írtam! Kövivel siessetek plíz!:3 ^^ <3

    VálaszTörlés
  3. nekem nagyon tetszik es mar varom a kovetkezot remelem hamar lesz. nagyon jol irsz/irtok. remelem sokaig fog tartani ez a blog.

    VálaszTörlés
  4. Nagyoooooon állat most mind a ket csajnal kialakult a valasztasi lehetoseg *-* :') kell ey kis bonyodalom is ugy nem is lenne izgi csak 69 :D <3

    VálaszTörlés