2012. november 21., szerda

Hetedik fejezet...*



...majd egy hatalmas sikítást hallottunk.Azonnal rohantunk le a lépcsőn és láttuk, hogy Molly van elterülve a földön.

-Úristen jól vagy.?-kérdeztem és gyorsan leguggoltam hozzá, közben jött mindenki oda.
-Áá..-sziszegett..-Igen, vagyis a bokám.-mondta fájdalmas hangon közben a bokáját szorongatta.
-Mi történt Molly.?-rohant pánik szerűen Niall és Harry.
-Leestem a lépcsőn és kificamítottam a bokám.
-Basszus bevigyünk kórházba.?-jött aggódva Nikky is.
-Dehogy is..Niallel mennénk el.
-Dehogy így biztos nem majd itthon bepótoljuk nem szeretném, ha fájó lábbal mennél.-mondta Niall.
-Ne haragudj.-mondta szomorúan Molly.
-Dehogy haragszom.-mondta Niall majd megölelték egymást.
-Felvigyünk a szobába.?-kérdeztem.
-Aha az jó lenne.-mondta.
-Niall futás csináld meg az ágyadat, hogy lefektethessük.-parancsolt rá Lou. Majd Harry és Molly elkezdtek nevetni.
-Úgy értem, hogy jajj...ti kis szó kiforgatóak.-röhögött Lou is.
-Én nem értem.-mondta Nikky.
-Lou azt mondta.:"Niall csináld meg az ágyadat, hogy lefektethessük."-mondta Molly.
-Igen és mi van ezzel.?
-Jaaaaaaajjjj...Nikky.-röhögött Liam is.
-Basszus..leesett..-itt már mindannyian röhögtünk.
-Na akkor gyere.-mondtam Mollynak majd a nyakamba kapaszkodott és felvittem a szobába.
-Köszönöm Zayn.-mosolygott.
-Bármikor.-adtam egy puszit a homlokára majd megölelt.
-Köszönjük Zayn akkor szia.-mondta Niall majd becsukta az ajtót.

*...Nikky szemszöge...*

Szegény Molly nem tud elmenni randizni Niall-el de szerintem a szobában is jól el lesznek, de most a Harrys randimra koncentrálok.Csináltam képeket.

A hajam. (igen most barna minden héten változtatom barna, szőke.)



A sminkem.

A ruhám és a cipőm.


Remélem így megfelelek Harry azt mondta legyek nagyon csinos hát nállam ez már annak számít.3 óra alatt készültem el teljesen a kis retikülömbe belepakoltam a telefonom, zsebkendőt, pénzt és a sminkem. Majd letipegtem a lépcsőn.

*...Harry szemszöge...*

Már fél 6 remélem Nikky hamarosan elkészül és gyorsan össze kaptam magam és felvettem egy elegáns szettet majd megláttam, hogy jön Nikky.


Rá mosolyogtam és mondtam neki.
-Tudom, hogy azt mondtam legyél nagyon csinos...de te a vártnál is szebb vagy.-csillogott a szemem annyira csodálatosan nézett ki de ő csak finom mondta, hogy köszönöm és elpirult.
-Akkor mehetünk szépségem.?-nyújtottam felé a kezem.
-Persze.-mosolygott és belém karolt majd kimentünk a kocsihoz és beszálltunk és útnak indultunk a randi helyszínre amit már elintéztem.

*...Zayn szemszöge...*

Miután Mollyt felvittem Niallhoz vissza mentem a konyhába a srácokhoz kajálni.
-Piszok mázlista a két kis szaros.-mondta Louis két falat között.
-Az biztos.-mondtam fájó hangon.
-Zayn ne legyél szomorú még nem biztos, hogy össze jönnek majd ha már meg volt akkor szomorkodhatsz, de még ne add fel.-bátorított Liam.
-De ma is Niall-el alszik.-mondtam.
-Csitt együnk majd menjünk fel és nézzük meg mit csinálnak tuti csatlakozhatunk.-mondta Liam.
-Na ez jó ötlet.-mondta Lou is.
-Mi van Lou neked is Molly jön be.?-kérdeztem megszeppenve.
-Háát..Harry nagyon rá állt Nikkyre és ne tudjátok meg milyen romantikus helyre mennek tuti össze jönnek így Nikkyről lemondtam maradt Molly egyenlőre meg neki olyan a segge mint az enyém.-mondta büszkén Lou.-De azért megpróbálom a két gerlét is szétugrasztani.-vett fel egy ördögi mosolyt Lou.
-Na azért Molly segge jobb.-mondtam neki.-Hogy akarod Nikky-t meg Harry-t szét ugrasztani a randin?
-Csak hívogatom őket minden 10 percben.

-Jó nyugi nekem is szar mert nekem Nikky tetszik nagyon egy édes lány pont az esetem de Harry kapja meg, na mind egy ezen nem emésztem magam barátok azért lehetünk.-mondta kicsit szomorúan Liam.


*...Niall szemszöge...*

Sajnos nem tudtunk elmenni ma Mollyval de a jó hír, hogy egész este velem lesz és itt is alszik rendeltünk pizzát hoztunk fel piát és kérdezz felelek-et kezdtünk el most játszani.
-Akkor a kezdetektől.-mondtam neki.-Mikor születtél.?
-1994.február.01.-Harryvel egy napon.
-Jajj télleg.-nevettünk.
-Na és te.?
-1993. szeptember. 13.
-Ohh akkor 1 évvel idősebb vagy nállam..na nem baj 3,5 hónap és egyidősek leszünk.-mosolygott.
-Hol születtél.?-kérdeztem.
- Cheshire.
-Nahát..hihetetlen Harry is de akkor, hogy-hogy nem ismeritek egymást nem is értem..
-Komolyan.?Ez durva..még a végén kiderül, hogy ő az eltitkolt ikertesóm.-nevetett.
-Az kemény lenne.-nevettem én is ez így ment minden kérdésen végig mentünk az első szerelemtől a csalódásokon át a sexig.Már egy órája játszottunk eléggé jól éreztük magunkat az alkohol miatt is de nem ittunk annyit csak ami jól esik, amikor kopogtak.
-Igen.?-kérdeztük egyszerre.
-Itt a rendőrség azonnal kinyitni.-hallottunk egy mély erős hangot gyorsan kipattantam az ágyból és...

*...Harry szemszöge...*

3/4 órás út volt de végül ide értünk minden a tervek szerint megy egy romantikus vacsorára hoztam Nikkyt ami csak 2 személyes, de egy pincér lesz aki felszolgálja nekünk az ételeket, italokat egy eldugott is helyen vagyunk épp a helyszín felé tartunk.
-Izgulsz.?
-Egy kicsit eléggé elrejtett helyen vagyunk.-mondta kicsit ijedt hangon.
-Ne félj nem vagyok szervkereskedő.-nevettem.
-Gondoltam.-ő is nevetett majd majd oda értünk az étteremhez bementünk majd fel a lépcsőn ott bementünk egy ajtón és ott várt minket a romantikus vacsora helyszín.


Az ajtón túl.



-Harry ez gyönyörű,meg sem érdemlem.-mosolygott Nikky.
-Érted bármit.-mondtam majd a helyére kísértem helyet foglaltunk majd jött is a pincér kitöltötte a
pezsgőt majd hozta az előételt.
*Telefon csörgés*
-Louis?!Felvegyem?
-Vedd!-mondta Nikky.
-Mit akarsz Lou?!Direkt megmondtam,hogy csak fontos ügyben hívj!
-Csak azt akartam mondani,hogy...-húzta az időt.-Félek,hogy Niall meg Molly már beterelték a Macit a málnásba.
-Komoly ezért hívtál?!-Ő dolguk,szia!-kinyomtam a telefont.
-Bocsi.-mosolyogtam rá.

-Hmm..ez fenséges.-szólalt meg Nikky az első falat után.
-Télleg nagyon ízletes.-helyeseltem.
Miután elfogyasztottuk a nem túl sok előételt jött a 3 fogásos főétel.
-Az első fogás tárkonyos csirkemellragu leves zöldségekkel és gombával.-hozta az első főfogást a pincér majd a hozzá illő bort.
-Hmm de jó illata van.-mondtam most én.
-Az is de az íze.-mondta Nikky.
Ezt is megettük majd jött a második főfogás.
-Második ként vaddisznópecsenye, sült fácán bordával tört krumplival és szamóca lekvárral.
-Úristen de jól hangzik.-mondtuk egyszerre és neki estünk egyszerűen mese volt ez az étel a kedvenceim között fog szerepelni ezzel úgy érzem Nikky is egyet ért majd jött a harmadik főfogás.
-A harmadik fogás bundázott sült gyümölcs karikák rántott marha ágyon.
-Na jó ez hihetetlen Harry mit művelsz te velem.-mondta Nikky ámuldozva majd neki estünk ennek is leírhatatlan, hogy a gyümölcs és a rántott marha milyen íz kavalkádot csinál a szánkban maga a mennyország ezt is kivégeztük majd következett a desszert.
-És végül de nem utolsó sorban a desszert csokis szuflé vanília fagyi ágyon gyümölccsel meghintve.
-Yummi.-folyt össze a nyál a számba a kedvenc édességem lassan közelítettem a desszertes kanalat a szám felé amikor.
-Várj.!-szólt Nikky.
-Mi az.?
-Add a számba.-mondta aranyosan.
-Ez de jó ötlet.Etetni egymást?!-mondtam szemöldököm húzogatva majd a kanalam a szája felé irányítottam érzékien bekapta majd lenyelte a falat édességet majd ő is így tett nekem amíg el nem fogyott az egész.
-Egészségükre.-jött be utoljára a pincér elvitte a poharakat majd hozta a desszert bort ami megkoronázta az egész vacsorát.
-Nagyon jól éreztem magam.-mondta Nikky.
-Örülök, remélem nem bántad meg azt az egy esélyt amit adtál.-mondtam, hogy kicsit húzzam a fejét.
-Nem sőt.-mondta incselkedve majd ivott a borból.
-Igen.?-hajoltam kicsit közelebb, majd ő is így tett és suttogva mondta.
-Sőt nagyon is örülök, hogy megadtam ezt az esélyt mert ez a leggyönyörűbb este amit valaha valaki ajándékozott nekem.
Nem szóltam semmit csak egy érzéki csókot nyomtam a szájára.
-Öhm..ne haragudj.-kaptam el a fejem.
-Nem haragszom.-mosolygott kedvesen.-Egy séta a tó mellett?-kérdeztem.
-Jó ötlet!-majd belekarolt a kezembe és elindultunk.Sokat hülyéskedtünk út közbe,és beszélgettünk.
*Telefon csörgés*
-Na mi van fiatalok,ti nem tereltétek be a Macit a málnásba?!-kérdezte Lou a vonal másik végén.
-Lou!Hadj minket békén!-kinyomtam a telefont,és kikapcsoltam.
-Eléggé hideg van már,nem kéne hazaindulnunk?-kérdezte Nikky.
-Mehetünk.-majd az autóhoz vettük az irányt és haza indultunk.
*Nikky szemszöge*

A randi hihetetlenül jó volt,az ételek,Harry.. ♥
*Mikor hazaértünk*
-Szia Lou.-köszönt rám.-Te hogy-hogy fent vagy este fél 1kor?!-kérdeztem.
-Sziasztok!..cö...FIATALOK!..Kikapcsoltátok a mobilokat,nem tudtalak titeket elérni,mégis mire véljem?!..Itthon ülök,semmi hír rólatok,aggódok!-tette ott a sértetted Lou.
-Eltudjuk hinni Lou miért is hívogattál.-mondta Harry.
Faképnél hagytuk Lou-t és felmentünk.
-Nálam alszol?-kérdezte tőlem azzal a csábító mosolyával Harry.
-Szívesen.-mondtam,majd bementünk a szobájába,ott letusolt Harry,utána pedig én,és átöltöztünk pizsamába,és bebújtam Harry mellé az ágyba.Ő szépen átkarolta a derekam,és még beszélgetni kezdtünk.
-Tényleg köszönöm az estét!-mondtam Harry felé fordulva.Válaszként adott egy csókot a számra.Majd elaludtunk.
***
Hajnalba arra lettem figyelmes,hogy nem csak ketten vagyunk az ágyban.Kinyitottam a szemem,és Lou arcával találtam magam szembe.
-Te mit keresel itt?!-nyitogattam ki a szemeim.
-Tudjátok kint nagy vihar van,és én ilyenkor félek,és akkor mindig Harryvel alszok.-mondta.Harry nagyon békésen aludt,észre se vette,hogy Lou idefurakodott,engem már zavart,hogy Lou mindenhol ott van,és amúgy sem fértünk el 3an az ágyon,így átmentem a saját szobánkba egyedül.Ott viszont egyedül folytattam az alvást,mert Molly nem volt a helyén.



3 komi és a következő puszi..:) ♥ 

5 megjegyzés:

  1. Hahahaha.:DDD Lou de kis cuki :DDDD
    Nincs, aki lefoglalja.. Na de nem baj. Majd jövök ln ! :DDDDD
    Kíváncsi leszek mi lesz most James-szel. c:

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó köviit :-D volt mit olvasnom.amig vártam a suliba-.-

    VálaszTörlés
  3. Owhhh de osszefutott a nyal a szamban amint olvastam a kajakat fuuu a szifle nekem is a kedvencem *-* yummy <3

    VálaszTörlés